Eli käykö kukaan muu Tarjan tallilla? Mä käyn ja tosi hyvä paikka on! Suosittelen:)
Tarjan talli (Varpaisjärvi)
7
977
Vastaukset
- unelmoiva ratsastaja
ja hieno (yksäri)talli on :) Oot takuulla onnekas ku löysit näin hienon tallin jossa voit ratsastaa rauhas...voisinpa mäki joskus koklata mut se ei onnistu tääl kaupungis :/
tarjantalli.webs.com (en mee takuuseen toimiiko linkki) - Amma-Maisa
Ihana paras talli! hyppäsin 70cm okserin siellä! opettaja tietty on mukava :D
itse olen tuttu xD mutta paras paikka - Amma-Maisa
Paraspaikka! sika hyvä kun 70cm hyppään noin puolenvuoden kunnolla olen hyppinyt! ja hiekkakenttä
- JetteriFani
Tarjan talli on tosi kiva talli! Siellä on 2 suokkia ja molemmat on ihania! Mutta Jetteri on erityisen ihana
- Josina10
Siellä oli harjoitusestekilpailut (28.6.2011) ja mä en päässy :((( Kertokaa ihmeessä (jotka olitte siellä) minkälaiset kisat oli ja miten ne etenivät ym. (:
- Amma-Maisa
joo minä olin sielä :D menin 50cm ja 70cm empulla:D kolmanneksi 50cm ja 2 70cm :D rata oli helppo ja aika lyhkänen mutta eihän niin pienelle kentälle isoa rataa mahdu. oli syötävää juotavaa jne. oli kivaa :D
- Jette-98
Tarjan talli on tosi kiva pikkutalli! :)Siellä saa olla rauhassa toisin kuin isoilla ratsastuskouluilla...Opettaja on kiva,hevoset kivoja ja ihania
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302956- 2182927
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791876Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761512Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381393- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863- 46853