aguva park nyt nähty ,ei voi suositella kuin lapsiperheille.tosin nyt oli iltaisin jo hyvin viileää,muutenkaan hurghadaa en suosittelisi kenellekkään,ehdottomasti tylsin paikka missä olen käynyt,ja olen käynyt aika pienissäkin kylissä esim tsarevo,paikassa ei ole mitään näkemistä, hotelli toisen vieressä ja hiekkaa siinä koko paikka,egytiläiset ei osaa järjestää mitään kunnon ohjelmaa varsinkaan aikuisille,hotelli oli 4 tähden hotelliksi surkea tasoinen,vanhat huoneet wc ei toimi ovi rikki hyttysiä,ruuat loppu/huonotasoisia yms eli jos suunnittelette hurdhagaa niin,vaihtakaa vaikka sunny beachiin siinäkin enemmän katetta,paikka on kallis kaikki maksaa suunnilleen saman kuin suomessa.
sinbad hurghada
18
1127
Vastaukset
- egyptsucks
Eli pakko kompata todella surkea paikka. en myöskään koskaan enää. ps ei ne paikalliset pillerit vatsatautiin tehoa testattu on.
- allinc
varmasti surkein lomakokemuseni hurghada ei koskaan enää,sopii varmaankin naisille jotka hakee mieseuraa ei muille.
- joutavaa
allinc kirjoitti:
varmasti surkein lomakokemuseni hurghada ei koskaan enää,sopii varmaankin naisille jotka hakee mieseuraa ei muille.
BLAAAA
- ..m..m..m..
allinc kirjoitti:
Mikä hurghadasta teki niin huonon paikan?Itse suunnittelen matkaa ja mietin hurghadan ja sharm el sheikin välillä, niin olisi mukava kuulla mitä huonoa oli paikassa?
- marraskuunalku
..m..m..m.. kirjoitti:
Mikä hurghadasta teki niin huonon paikan?Itse suunnittelen matkaa ja mietin hurghadan ja sharm el sheikin välillä, niin olisi mukava kuulla mitä huonoa oli paikassa?
paikka on keskellä ei mitään ja hotelli ohjelmien lisäksi,viihdetarjonta on olematonta,marraskuun alussa illat oli todella kylmiä,ostotsparatiisi paikka ei ole hinnat "suomen" tasoa,paikallinen ruoka heikkoa vatsatuti tuli kaikille 8 suomalaiselle,altaat oli jääkylmiä,,,
- 8+12
marraskuunalku kirjoitti:
paikka on keskellä ei mitään ja hotelli ohjelmien lisäksi,viihdetarjonta on olematonta,marraskuun alussa illat oli todella kylmiä,ostotsparatiisi paikka ei ole hinnat "suomen" tasoa,paikallinen ruoka heikkoa vatsatuti tuli kaikille 8 suomalaiselle,altaat oli jääkylmiä,,,
Hurghadan 5* hotellialueella, Sahl Hasheesh'ssa ei todellakaan tapahdu mitään, pitkä matka shoppailemaan
1) Sakkalan alue: aina tapahtuu, hyvät ostosmadollisuudet, lyhyt matka El Daharin basaarialueille, New Marina!
2) Esim Triton Empire: lyhyt matka Sakkalaan sekä El Dahar'in kaupungin basaarialueille
3) New Hurghada: Uudempi alue kuin Sakkala, mutta hinnat alkavat jo kallistua, mitä pitemmälle vanhastakaupungista, El Daharista etelämmäksi mennään. - ..mm..mm..mm
8+12 kirjoitti:
Hurghadan 5* hotellialueella, Sahl Hasheesh'ssa ei todellakaan tapahdu mitään, pitkä matka shoppailemaan
1) Sakkalan alue: aina tapahtuu, hyvät ostosmadollisuudet, lyhyt matka El Daharin basaarialueille, New Marina!
2) Esim Triton Empire: lyhyt matka Sakkalaan sekä El Dahar'in kaupungin basaarialueille
3) New Hurghada: Uudempi alue kuin Sakkala, mutta hinnat alkavat jo kallistua, mitä pitemmälle vanhastakaupungista, El Daharista etelämmäksi mennään.Eli siis toimintaa löytyy ketjun aloittaja ei ole vain vaivautunut oikeisiin paikkoihin ymmärsinkö oikein?Millaista ohjelmaa löytyy tuolta sakkalasta onko diskoja ja baareja riittävästi?Kumpi on parempi paikka hurghada vai sharm jos kaipaa myös yöelämää eli perinteistä diskoa ja muuta biletystä?
- 8+12
..mm..mm..mm kirjoitti:
Eli siis toimintaa löytyy ketjun aloittaja ei ole vain vaivautunut oikeisiin paikkoihin ymmärsinkö oikein?Millaista ohjelmaa löytyy tuolta sakkalasta onko diskoja ja baareja riittävästi?Kumpi on parempi paikka hurghada vai sharm jos kaipaa myös yöelämää eli perinteistä diskoa ja muuta biletystä?
- marraskuunalku
..mm..mm..mm kirjoitti:
Eli siis toimintaa löytyy ketjun aloittaja ei ole vain vaivautunut oikeisiin paikkoihin ymmärsinkö oikein?Millaista ohjelmaa löytyy tuolta sakkalasta onko diskoja ja baareja riittävästi?Kumpi on parempi paikka hurghada vai sharm jos kaipaa myös yöelämää eli perinteistä diskoa ja muuta biletystä?
jokunen baari ja diskokin mutta haen muutakin lomallani,vaikka eläintarhaa,huvipuistuoa,paikkallista meininkiä esim musiikkia,urheilua,mitään noista ei hurhadassa löydy,no sakalassa on sitten ostospaikkoja ja daharin basaari,mutta hinnat sitten suomen tasoa, niin ja kyllä minä kylän läpikävin ja voin sanoa että enemmän on näkemistä vaikka tallinnassa.
- Juuri palannut
marraskuunalku kirjoitti:
jokunen baari ja diskokin mutta haen muutakin lomallani,vaikka eläintarhaa,huvipuistuoa,paikkallista meininkiä esim musiikkia,urheilua,mitään noista ei hurhadassa löydy,no sakalassa on sitten ostospaikkoja ja daharin basaari,mutta hinnat sitten suomen tasoa, niin ja kyllä minä kylän läpikävin ja voin sanoa että enemmän on näkemistä vaikka tallinnassa.
Jos haluaa kulttuuria ja nähtävyyksiä, ei Hurghada ole oikea kohde Egyptissä. Tietenkään. Ei myöskään ole mikään yökerho- tai ruokamatkailukohde.
Hurghadan kaupunki on syntynyt Punaisen meren korallien, ranta- ja vesielämän takia. Niitä sieltä löytää ja niiden takia sinne kannattaa mennä.
Me pidimme Sindbadista. Oli siisti, altaat ja liukumäet kivoja. Hotellin rannassa ei ollut snorkkelilla mitään nähtävää, siitä miinus. All Inclusive toimi mukavasti. Ruuat oli kelvollisia, ei mitään gourmeta. Ihan kuten odotinkin. Vatsataudin meistä sai 50%. Meni päivässä ohi.
Huippumuotiakaan en kuvitellut Hurghadasta löytäväni. Ne parit rantapaidat mitä ostettiin oli mielestäni oikein laadukkaita ja halpoja. Jos jostain saisi vielä halvemmalla, niin hyvä. Itse en paljon vaivaa viitsisi enää halvempien hintojen metsästykseen nähdä.
Ympäristö oli mielestäni paljon mukavampi ja siistimpi, kuin Sakkalassa, missä olen kerran ennen ollut. Voisin mennä uudelleenkin. - Mamitus
Juuri palannut kirjoitti:
Jos haluaa kulttuuria ja nähtävyyksiä, ei Hurghada ole oikea kohde Egyptissä. Tietenkään. Ei myöskään ole mikään yökerho- tai ruokamatkailukohde.
Hurghadan kaupunki on syntynyt Punaisen meren korallien, ranta- ja vesielämän takia. Niitä sieltä löytää ja niiden takia sinne kannattaa mennä.
Me pidimme Sindbadista. Oli siisti, altaat ja liukumäet kivoja. Hotellin rannassa ei ollut snorkkelilla mitään nähtävää, siitä miinus. All Inclusive toimi mukavasti. Ruuat oli kelvollisia, ei mitään gourmeta. Ihan kuten odotinkin. Vatsataudin meistä sai 50%. Meni päivässä ohi.
Huippumuotiakaan en kuvitellut Hurghadasta löytäväni. Ne parit rantapaidat mitä ostettiin oli mielestäni oikein laadukkaita ja halpoja. Jos jostain saisi vielä halvemmalla, niin hyvä. Itse en paljon vaivaa viitsisi enää halvempien hintojen metsästykseen nähdä.
Ympäristö oli mielestäni paljon mukavampi ja siistimpi, kuin Sakkalassa, missä olen kerran ennen ollut. Voisin mennä uudelleenkin.Heippa!
Olemme varaneet matkan tammikuulle. 2 aik.ja 2 lasta(6 ja 2.v) Sinbadiin mennään koska siellä on niitä vesiliukumäkiä ja paikka muutenkin näytti ihan kivalta. Meillä on All inclusive ja aikaisemmin muualta on ollut hyvät kokemukset siitä, saa nähdä kuinka käy?? Vatsatauti vähän jännittää lasten suhteen mutta Thaimaanpöpötkin ollaan päivässä selätetty eli jos se on tullakseen niin se tulee...
Odotan innolla!! - pekka40Hki
Mamitus kirjoitti:
Heippa!
Olemme varaneet matkan tammikuulle. 2 aik.ja 2 lasta(6 ja 2.v) Sinbadiin mennään koska siellä on niitä vesiliukumäkiä ja paikka muutenkin näytti ihan kivalta. Meillä on All inclusive ja aikaisemmin muualta on ollut hyvät kokemukset siitä, saa nähdä kuinka käy?? Vatsatauti vähän jännittää lasten suhteen mutta Thaimaanpöpötkin ollaan päivässä selätetty eli jos se on tullakseen niin se tulee...
Odotan innolla!!varaudu näihin Todella paljon venäläisisä siellä, esim iltaohjelmissa puhutaan enemmän venäjää kuin englantia,ravintolioissa jonoa ryysäystä ruuat loppu,ravintola täynnä pakko mennä toiseen tai odottaa,ruoka semmoista bensaasema tasoa,niin saat vatsataudin,itikat/moskiitot pistää mukavia patteja,hotellihuoneet ovat vanhoja kaikki vähän rikki minulla ei toiminut vessa eikä terassinovi,no ne saatiin jotenkin toimimaan ,tosin vessan kanssa kokoajan ongelmia,henkilökunta alkaa siivouksen n7.00 kunnon kolinalla pitkin käytäviä,minua ei haitannut kun herään aikasin mutta jos haluat nukkua pitkään unohda,no eiköhän noilla alkuun hauskaa matkaa =)
- ddertyu
pekka40Hki kirjoitti:
varaudu näihin Todella paljon venäläisisä siellä, esim iltaohjelmissa puhutaan enemmän venäjää kuin englantia,ravintolioissa jonoa ryysäystä ruuat loppu,ravintola täynnä pakko mennä toiseen tai odottaa,ruoka semmoista bensaasema tasoa,niin saat vatsataudin,itikat/moskiitot pistää mukavia patteja,hotellihuoneet ovat vanhoja kaikki vähän rikki minulla ei toiminut vessa eikä terassinovi,no ne saatiin jotenkin toimimaan ,tosin vessan kanssa kokoajan ongelmia,henkilökunta alkaa siivouksen n7.00 kunnon kolinalla pitkin käytäviä,minua ei haitannut kun herään aikasin mutta jos haluat nukkua pitkään unohda,no eiköhän noilla alkuun hauskaa matkaa =)
syy miksi menemme egyptiin on punainen meri ja kalat....valitsemme tasokkaan al hotellin missä voimme lisäksi rentoutua......
- .
pekka40Hki kirjoitti:
varaudu näihin Todella paljon venäläisisä siellä, esim iltaohjelmissa puhutaan enemmän venäjää kuin englantia,ravintolioissa jonoa ryysäystä ruuat loppu,ravintola täynnä pakko mennä toiseen tai odottaa,ruoka semmoista bensaasema tasoa,niin saat vatsataudin,itikat/moskiitot pistää mukavia patteja,hotellihuoneet ovat vanhoja kaikki vähän rikki minulla ei toiminut vessa eikä terassinovi,no ne saatiin jotenkin toimimaan ,tosin vessan kanssa kokoajan ongelmia,henkilökunta alkaa siivouksen n7.00 kunnon kolinalla pitkin käytäviä,minua ei haitannut kun herään aikasin mutta jos haluat nukkua pitkään unohda,no eiköhän noilla alkuun hauskaa matkaa =)
WC:t toimi, ovet toimi, huoneet oli siistejä, ei kuluneita. Parina päivänä hanasta tuli jonkin aikaa vain kuumaa vettä. Siivous oli ennemminkin liian myöhään kuin aikaisin. Siivoojalle kannattaa antaa osa tipistä heti ekana päivänä, tämän opin kantapään kautta. Silloin tulevat ehkä vähän aikaisemmin.
Vatsataudista selvittiin 12 h:ssa, eikä lapsi onneksi saanut sitä ollenkaan. Ruuat olivat ihan kelvollisia ja lapsillekin löytyi sopivaa. Välillä oli joku kulho tyhjä ja kesti hetken ennen kuin toivat uuden tilalle, syötiin sinä aikana jotain muuta. Jonot olivat ruotsinlaivoja lyhyemmät. Lienee asennoitumiskysymys.
Ja mikä parasta, alue oli siisti ja turvallinen. Lapsi saattoi juosta portista jalkakäytävälle ilman että piti pelätä autoja, rikkinäisiä katuja, ihmispaljoutta tai rottia. (Tosin toiseen suuntaan ei tarvinnut mennä pitkältikään, kun näitä kaikkia sitten saikin jo pelätä.) - pekka40Hki
. kirjoitti:
WC:t toimi, ovet toimi, huoneet oli siistejä, ei kuluneita. Parina päivänä hanasta tuli jonkin aikaa vain kuumaa vettä. Siivous oli ennemminkin liian myöhään kuin aikaisin. Siivoojalle kannattaa antaa osa tipistä heti ekana päivänä, tämän opin kantapään kautta. Silloin tulevat ehkä vähän aikaisemmin.
Vatsataudista selvittiin 12 h:ssa, eikä lapsi onneksi saanut sitä ollenkaan. Ruuat olivat ihan kelvollisia ja lapsillekin löytyi sopivaa. Välillä oli joku kulho tyhjä ja kesti hetken ennen kuin toivat uuden tilalle, syötiin sinä aikana jotain muuta. Jonot olivat ruotsinlaivoja lyhyemmät. Lienee asennoitumiskysymys.
Ja mikä parasta, alue oli siisti ja turvallinen. Lapsi saattoi juosta portista jalkakäytävälle ilman että piti pelätä autoja, rikkinäisiä katuja, ihmispaljoutta tai rottia. (Tosin toiseen suuntaan ei tarvinnut mennä pitkältikään, kun näitä kaikkia sitten saikin jo pelätä.)tietsti voi olla huonoa tuuriakin osa mutta tosiaan 4 tähden hotellista odottaa vähän enemmän asennoitua voi sitten kun kseessä on 1-2 tähden hotelli ps 2 tähden hotelli tunisiassa oli oikeastaan parempi kuin tämä.
- ally82
Kerran oltiin 4 tähden hotellissa, jossa ei vessa toiminut. Soitettiin respaan ja 10 minuutissa tuli korjaaja, joka hoiti ongelman. Toisen kerran oltiin rupuhotellissa, jossa vessa kans rikki. Antoivat meille uuden huoneen, joka oli ensimmäistä parempi.
- Sukeltaja007
Kannattaisikohan pysyä ihan vaan kotona, jos maailmalla on noin ikävää ja hankalaa?! : ))
- tomec78
meidän perheen (2aik 4v 6v) mielestä oli todella hyvä kohde ja hyvä hotelli! Aquaparkin hotellin oma allas sekä vesipuiston altaat olivat melkeinpä kaikki kylmiä 11/2010, eli lämmitystä ei ollut kuin yhdessä lastenaltaassa.
Tien toisella puolella oli Sindbad Beach hotelli, jonka palveluita sai käyttää mielin määrin. Itse olimme käytännössä siellä koko ajan lämmitetyissä altaissa ja liukumäissä sekä rannalla. Myös AllInclusive ruokailut onnistui ja rantapyyhkeet sai täältä rantahotellista rannekkeella täysin ongelmistta!
Me saimme myös aivan loistavan huoneen ylimmästä kerroksesta kahdella erillisellä makuuhuoneella ja kingsize vuoteilla. Olimme varautuneet lapsille lisävuoteisiin. Ruoat, siivous, yms. kaikki ansaitsevat vähintään tuon 4tähteä!
Taksi vanhaan kaupunkiin basaariin maksoi n.15-25puntaa riippuen paljonko jaksoi tinkiä. Eli melkeen ilmaiseksi pääsi myös shoppailemaan, ellei hotellin viereiset kävelykadun liikkeet tarjonneet riittävästi shoppailtavaa. Meille riitti, mutta käytiin silti pyörimässä myös muissa kaupoissa.
Loistomesta ja upea loma kaikin puolin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462