ihan tiedoksi teille habbo friikeille ,hankkikaa jo oikea elämä,menkää ulos vaikka lenkille se on vaan peli :D ! elämänne menee hukkaan kun vaan pelaatte sen . hankkikaa kavereita (oikeaita) siis sellasia kolmiulotteisia jotka ei oo jotaki ****n kuutiopäitä : D hahaha .
Hankkikaa elämä se on vain peli saatanan kääpiöt!
36
732
Vastaukset
- mona14
mä tykkään tommosista ihmisistä ! oot ittes ja se on aika coolia ;D itekki inhoon tommosii pelejä pelaavii nörttei jotka vaa puhuu peleistä sais kasvaa aikusiks!
- samaa mieltä
lapset menkää ulos leikkiin elämänne menee hukkaan koodeja etsiessänne . koettu toi habbo siihen jää koukkuun ja kaikista idiooteimmat maksaa vielä netti maksun lisäksi OIKEATA rahaa jotta sais muka jonku hienomman asunnon.säälittävää sekä typerää.
- samu tolppi
siis te että tiiä habosta mitään mulla on siellä tyttö ystävä ja siellä on oikeita ihmisiä ja se on vähän niinku oikee elämä .
- oot nolo t:10w tytsy
samu tolppi kirjoitti:
siis te että tiiä habosta mitään mulla on siellä tyttö ystävä ja siellä on oikeita ihmisiä ja se on vähän niinku oikee elämä .
HAISTA PASKA ja ime vittua.ei neoo sun oikeita kavereitasun oikeet kaverit pyytäis sut ulos leikkiin :( yritä ymmärtää sä oot koukussa peliin!
- samu tolppi
oot nolo t:10w tytsy kirjoitti:
HAISTA PASKA ja ime vittua.ei neoo sun oikeita kavereitasun oikeet kaverit pyytäis sut ulos leikkiin :( yritä ymmärtää sä oot koukussa peliin!
mä en laita rahaa haboon kun 5e kuussa ja ne on mun kavereita ja imen sun vittua jos tuut haboon
- Maisa koivisto
samu tolppi kirjoitti:
mä en laita rahaa haboon kun 5e kuussa ja ne on mun kavereita ja imen sun vittua jos tuut haboon
anna mennä samu! pietä ittes miehenä! mäkään en pistä ku jotai 4-10egee viikos enää. mä rakastan sua samppa10!
- Taas 10w tytsy.
samu tolppi kirjoitti:
no siis ootte noloi ja imekään mun kusista vittua! haista sie maisa pillunreikÄ!
- samu tolppi
Maisa koivisto kirjoitti:
anna mennä samu! pietä ittes miehenä! mäkään en pistä ku jotai 4-10egee viikos enää. mä rakastan sua samppa10!
kiitos liity mun kamuks habossa niin annan sulle kaman :) ja alax ??
- Maisku<3
samu tolppi kirjoitti:
kiitos liity mun kamuks habossa niin annan sulle kaman :) ja alax ??
samppa10 mä rakastan sua ja sun vehkeitä ;) -jos ymmärrät. totta kai mä alan sun kaa ku sun kämppä on niin magee ja sun habbo on muutenki tosi cool tietenki
- im amazing
HEI. oon "Im amazing" siis se joka loi tän aiheen. sitä mä vaan ,että samu ja maisa hankkikaa habbo hotellista huone ja menkää sinne leikkiin. tää aihe oli normaaleille ihmisille ja teidän habbo villitys on edenyt niin pitkälle että kutsuisin sitä jo tarttuvaksi sairaudeksi.hankkikaa apua hyvöt ihmiset :D . tuo on jo aivan hullia oikeasti.
- samaa mieltä amazing
siis te ootte sairaita siis henkisesti ja samu mun tietääksesi sanoit että sulla oli tyttöystävä . Mitä vittua oikeesti . siis koittakaa ihmiset ymmärtää se on peli ei elämä
- im amazing
HAISTAKAA JO VITTU! jos ette osaa puhua normaalisti niin painukaa sinne habboonne ja säki 10wee huora mene nussiin itteästi!
- Maiska koo
samaa mieltä amazing kirjoitti:
siis te ootte sairaita siis henkisesti ja samu mun tietääksesi sanoit että sulla oli tyttöystävä . Mitä vittua oikeesti . siis koittakaa ihmiset ymmärtää se on peli ei elämä
MITÄ! samu onx toi totta.onko sulla jo tyttis?
- samu tolppi
Maiska koo kirjoitti:
MITÄ! samu onx toi totta.onko sulla jo tyttis?
ööööö.ei oo se oli kirjotus virhe
- samaa mieltä...
im amazing kirjoitti:
HAISTAKAA JO VITTU! jos ette osaa puhua normaalisti niin painukaa sinne habboonne ja säki 10wee huora mene nussiin itteästi!
niimpä :D:D:D:D:D:D:D
säälittäviä tollaset no-life nörtit jotka tulhaa rahansa habboon. kuitenki joku peelo varastaa ne kamat ( esim mä, PEELOOMINEN ON KIVAA - mää vaa
samaa mieltä... kirjoitti:
niimpä :D:D:D:D:D:D:D
säälittäviä tollaset no-life nörtit jotka tulhaa rahansa habboon. kuitenki joku peelo varastaa ne kamat ( esim mä, PEELOOMINEN ON KIVAAvaan jokku syrjityt pelaa tota pelii että tuntus että elämällä on merktiystä ,muttei sill oo jos oot koko vitun elämästi habbo hotellissa! ääliöööött
- hg
mää vaa kirjoitti:
vaan jokku syrjityt pelaa tota pelii että tuntus että elämällä on merktiystä ,muttei sill oo jos oot koko vitun elämästi habbo hotellissa! ääliöööött
niinpä..menkää läskit lapset ulos leikkiin ehkä jopa laihdutte samalla ,ei se auta jos habossa ootte lenkillä tms :D hah
- <<>
Habbo hotel ei ole peli...
- kukko333333
no väitätkö tosiaan että habboon ei vois mennä hä?
- Mies 26v
Ou je samu! mä rakastan sua alax munkaa siis olee?
- No name
26 Vuotias mies, ja kirjottaa " Ou je" Vähän epä aidon kuulosta. Veikkaisin jotaki 13 vuotiasta penikkaa joka kirjottaa vain jotakin paskaa tänne sivulle. Itsehän olen 21. Ja silti ottaa päähän muidenkin puolesta tuommoinen käytös. Ps. Elä vittu jaksa mollata Habbo hotel poikia. Kummiskin itsekkin olet pelannut sitä. :)
Sillon ko itse olin nuori sillon minä olin juomassa. Nytten kun on ikää keertynyt, se ei paljoa innosta. Joten siitä vain juomaan, jos pää kestää. Ymmärrän kyllä jos 2 Ykkös kaljaa nousee päähän, ja sitten varotaan Äitiä ja Iskää ettei haisisi kalja ja syödään 3 kiloa purkkaa. :)- Mies 26v
Haista sie homo paska!!!! ime sie sitä sinun 1 Kaljaa pikkurilli pystysä ja työnnä dildoa perseeseen vaikka poikittain! kaikkia vitusti kiinostaa nuo sinun kalja ja juopottelujutut... hanki sieki elämä vitun kääpiö!
- No Name
Mies 26v kirjoitti:
Haista sie homo paska!!!! ime sie sitä sinun 1 Kaljaa pikkurilli pystysä ja työnnä dildoa perseeseen vaikka poikittain! kaikkia vitusti kiinostaa nuo sinun kalja ja juopottelujutut... hanki sieki elämä vitun kääpiö!
Ja onhan minulla parempi elämä. Keksisit parempaa tekemistä muuta kun pään aukomista. Se auttais sinuakin eteenpäin :)
- homo1111111
imekää munaa homot haistakaa vittu vitun huoran peennnuuut..... !!!!!!!!!!!!!!!!
- pedofilli1234
Samu, tule kirjaston eteen huomenna 23:00 annan sinulle ilmaista karkkia :)
- No Name
Ei tuommoisille kommenteille voi muutakun nauraa "Mies 26v". Vaikuttaisi että olet itse semmoinen 13 vuotias kääpiö. Ois paljon parempi alkaa kiinnostamaan muutkin kun dildot ja puhuminen pikkurilleistä. Aikuistuisit sinäki "Mies26v" .
- Kolibrin poikanen
ttrolollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollol!!!! "Mies26v" Mikä vitun pentu sie oikein olet ? Mene juohmaan kaljaa jos on pokkaa ! Mutta ei taija tuomosilla pikku pennuila olla ikkää tai pokkaa.
XD - Habbovihaaja
No voi *****. Habbo on paska.
(PEELOOMINEN ON KIVAA - ukkeli-.-
Mee sää vaa lenkkeilee loppuelämäkses.
- mies 26v
Samu, miten olisi huomenna kirjaston edessä, saisit ilmaista karkkia.
- Isäs
Ei teille voi vittu muutaku nauraa.. :D
- julberotin1324
habossa on ihan vitusti jotai30-40 vuotiaita pedofiilejä jotka yrittää pummata jotai
8-14 vuotiaita ipanoita.on ollu monesti lehdessä jotai et habossa on paljon pedofiilejä tai jotai ja kerran joku 40 vuotias mies oli joutunu neljäks vuodeks vankilaan koska oli pummanut pari tyttöö habossa. Niille jotka on koukussa habboon niin suosittelen lämpimästi oikeaa elämää - Sami Kivelä
Antaa heidän nörttien pelata jos he haluavat, miksi te joilla on elämä välitätte jos joku randomi jota ette tunne pelaa habboa..? En sillä että pelaisin habboa, olen jo liian vanha :)
- Dr_Syvis
Jumalauta tuo otsikko on rasistinen kääpiöitä kohtaan ja maa pallon päällä ei ole mitään hienonpaa kuin kääpiöitä siis en tarkota jotain heppuja jotka on pätkiä vaan aitoja fantasia kääpiöitä saakeli oon opetellu kakki Hobitin 13 kääpiötäkin ulkoa ja niiden suku puut ja sen hienoin kääpiö on Gloin joka on Gimlin isä saatana kun vituttaa tämmönen rasismi noin hienoja asioita kohtaan kuin kääpiöt.
- KolikkoPalvelu
Hei!
Onko sinulla tarpeettomia Habbo-tavaroita Habbo Hotellissa?
Myy ne meille euroihin :)
Lue lisää www.123kotisivu.fi/haaveistatotta osiosta 'Yhteystiedot' tai laita suoraan viestiä sähköpostiin
kolikoitahabboon(ät)hotmail.fi
Terveisin KolikkoPalvelu - Dr_Syvis
********* tuo otsikko on rasistinen kääpiöitä kohtaan ja maa pallon päällä ei ole mitään hienonpaa kuin kääpiöitä siis en tarkota jotain heppuja jotka on pätkiä vaan aitoja fantasia kääpiöitä saakeli oon opetellu kakki Hobitin 13 kääpiötäkin ulkoa ja niiden suku puut ja sen hienoin kääpiö on Gloin joka on Gimlin isä ******* kun ******** tämmönen rasismi noin hienoja asioita kohtaan kuin kääpiöt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh822005Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57624
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako205580- 47517
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482