Kauniita ja korkeakorkoisia korkkareita :)

Astaia__

Hei,

rakastan korkkareita, mutta normikenkäkaupoista (k-kenkä, trendikenkä yms.) on vaikea löytää kivoja, kaikki lähinnä sellaisia perusnilkkureita ja avokkaita ja saappaita matalilla koroilla.

Olisiko teillä mielessä nettikauppoja (suomalaisia tai eu:n alueella) joista voisi löytää kauniita, vähän erilaisempia (esim. kirkkaan värisiä) ja kokea korkoisia korkkareita?
Nettikaupan pitää tietysti olla luotettava.

27

2595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole itse tilannut

      Brandosilla ainakin on monenlaista ja löytyy tosi korkeaa korkoa.

      • maik+++

        Nelly on hyvä. Briteissähän näitä myös riittää mut en jaksa alkaa luettelemaan.


    • Miputus
    • petramaria

      käy osoitteessa www.fuss-schuhe.de/high-heels-shop

    • ncvuehpav
    • kenkiä
    • xlshoes24-7.fi

      www.xlshoes24-7.fi

    • korolla

      Asos.com

      Briteissä sijaitsee, suht nopea toimitus ja postitus on ilmainen EU:n sisällä. Hintahaitari on keskihintaisista törkykalliisiin.

      On totta, että Suomesta on vaikea löytää oikeasti KORKOkenkää. Kaikki on jotain 3-5 cm "mummo"korkoja plääh...

    • piijuliiiii
    • Kenkiä!
    • henriikka (:

      Itsellänikin on iha sama ongelma !! Ostan kenkäni myös perus kaupoista ( K-kenkä jne . ) mutta ne ovat pienikorkoisia ja jotenkin niin epäseksikkäitä .. Toki Chanelilla ja Guessillä ois hienoja korkkareita , mut mistä mä sellaset rahat repäsen ?

    • cderfff
    • Eliisa22

      www.naistenkenkakauppa.fi Täältä löytyy ihania ja laadukkaita korkkareita! Oon tilannu monet ja oon ollu kyllä tosi tyytyväinen palveluun ja kenkiin. Suosittelen!

    • Kipkop Store

      Ketjun aloittaja ja muut korkeakorkoisten kenkien ystävät, olette tervetulleita Kipkop Storeen! www.kipkop.fi valikoimissamme on pleaserin sandaalit, näyttävät ja korkeat korkokengät sekä seksikkäät saappaat. Kaikki tuotteemme on heti omassa varastossamme eikä teidän tarvitse odottaa viikkoja saadaksenne kengät jalkaanne.

      T. Kipkopin väki!

    • jeans.fi

      Itse tilaan usein jeans.fi .stä. Ihania kenkiä ! Lisäksi h&m on usein ihan kivoja kenkiä.

    • itse löysin uuden sivun www.theshop.fi siellä voi selata kauheen määrän tuotteita. Nähdäkseni siellä oli nellynkin tuotteita.

    • Gewwe

      http://www.alina.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/06022009-126902/Categories/Naiset

    • KorkeatKorot63

      Tässä muutamia joista kaikista olen tilannut ja kaikki toiminut nopeasti sekä luotettavasti:

      www.jeans.fi
      www.zalando.fi
      www.brandos.fi
      www.bubbleroom.fi
      www.boozt.com
      www.footway.fi
      www.butyk.co.uk

      Tuo viimeisin on englantilainen nettikauppa.
      Tilasin sieltä hiljattain upeat kullanväriset bilepiikkarit ja paketti tuli tosi nopeasti suoraan kotiin tuotuna.
      Erittäin hyviä vaihtoehtoja löytyy myös www.ebay.fi.
      Hakusanaksi korkokengät ja oma koko esim. 39. Saksasta jos hakee, niin kannattaa käyttää eurooppalaista kokomerkintää, ja Brittein saarilta taas heidän numerointiaan esim. 6.

      • Muoti kengät

        Bulevardilla 15 on brasilialaiset muotikengät kauppa. Sieltä saa hienoja ja mukavat kengät. Hinnat ovat laatu kohdalla.
        www.facebook.com/ladivafinland
        www.ladiva.fi


    • nikeeeh

      Itsekin ostanu tuos jokin aika sitten 13,5cm korkoset korkkarit, ihanat. Mutta nyt ois hakusessa Niken korkokengät, olen vallan rakastunut niihin, mutta kun en löydä sivua mistä voisi tilata. Kenelläkään ehdotuksia? :-)

    • Javari on hyvä
    • Stiletto addict
      • Korkkariman

        Jees!
        On todella mageita korkkareita, mutta hinnat ovat vaan liian kovat minun kukkarolleni.


    • tattoos
    • Ranin.
    • I_H_H
      • kapteeeni-s

        Sä Louboutin mies voisit ostaa mulle noi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      267
      2927
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2334
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      127
      1765
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      20
      1683
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      99
      1475
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1300
    7. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      23
      1210
    8. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1053
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1043
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      1008
    Aihe