Pastori Jon Matutisin näky

elokuussa 2008

Lainattu Reino Savolan sivuilta.

Esipuhe: Pastori Matutisin esittely:

Pastori Jon Matutis sai sanan viime elokuussa, kun emme vielä eläneet talouskriisin aikaa. Tämä sama pastori sai aikoinaan profetian Berliinin muurin kaatumisesta ennen kuin siitä oli mitään tietoa. Profetia toteutui tarkasti. Matutis on Berliinin Nazareth-vapaakirkon johtava pastori ja johtaa myös hyvin laajaa lähetystyötä eri puolille maailmaa. Syntyisin
hän on Liettuasta. Opiskellut Sveitsissä ja väitellyt siellä tohtoriksi.

Sana Saksasta - Profeetallinen sana - Pastori Jon Matutisin kautta

Rukoillessani tänä aamuna Jumala antoi minulle näyn. Hän näytti minulle suuren,
maailmanlaajan ”liikekannallepanon”. Näin itseni kävelemässä pitkin hiekkarantaa. Yhtäkkiä kuului kova jylinä, joka
voimistui voimistumistaan. Se ei ollut meren eikä tuulen aiheuttama ääni. Ulkopuolella oli täysin hiljaista. Meren pinta oli sileä kuin lasi. Syvä jylisevä ääni, joka muistutti sortumaisillaan olevien vuorten kumua, jyrisevä ääni, jollaista en ollut siihen saakka koskaan elämässäni ennen kuullut, tuli kaukaa meren toiselta puolelta.

Ääni voimistui niin mahtavaksi, että maa alkoi järähdellä ja vapista. Se kuulosti aivan matalaäänisen bassotrumpetin törähdykseltä. En ollut koskaan aikaisemmin kuullut tällaista ja näin syvää bassoääntä. Koko ilma värisi. Kaivauduin rantapenkereen dyyneihin, kasvot maassa, ja odotin nähdäkseni mitä tästä luonnonnäytöksestä seuraisi.

Kun jylinä ei loppunut, vaan kävi aina voimakkaammaksi, näin alkavani rukoilla ja puhua Jumalalleni tässä näyssä. Sitten kuulin äänen sanovan: ”Lapseni, älä pelkää. Tämä on minun mobilisaatiokutsuni, merkki toisesta maailmasta. Kutsun esiin ihmisiä kaikista kansoista. Minä ravistelen maata ja merta. Syntiset ja jumalattomat menehtyvät pelosta odottaessaan ahdistuneina asioita, jotka tulevat tapahtumaan.

Ymmärrä, lapseni, että talouskriisi on pannut alulle kaiken tämän. Se oli vain tuhon alku. Tämän päivän
yhteiskunnan perustus tulee järkkymään niin, että ihmiset menettävät kaiken mitä he ovat saavuttaneet ja säästäneet tähän mennessä.

Koko infrastruktuuri ja hyvinvointi romahtaa ajan myötä. Elämä tulee olemaan hyvin vaikeaa hyvin monille ihmisille. Yleinen turvallisuus horjuu ja rikollisuus lisääntyy niin, että elämä maan päällä on voimakkaasti uhattuna. Mutta teidät, jotka pelkäätte minun nimeäni, minä pelastan tuhosta. Minä pidän suojaavaa kättäni yllänne.”

Vaikka ei tullut vähääkään eikä pienintäkään aaltoilua näkynyt merellä, jylinä oli niin mahtava, että sydämeni oli lakata lyömästä. Silloin ajattelin itsekseni: ”Minä kuolen myös nyt.” Ja silloin Herra sanoi minulle: ”Lapseni, älä pelkää. Sinun tulee elää ja julistaa edelleen minun tekojani. Nouse, mene kotiin ja kerro läheisillesi. Tee heille tiettäväksi, että minun poikani tulo on hyvin lähellä, kynnyksellä.

Käynnistän kaiken viedäkseni omani kotiin ja irrotan heitä nyt kaikesta, mikä pidättää heitä tai estää heitä.”

Kun nousin ylös totellakseni Jumalan ääntä suunnaten matkani kotiinpäin, näin hyvin monia ihmisiä makaamassa
dyyneillä. He olivat tulleet ulos taloistaan kiiruhtaen kohti merta nähdäkseen ja kokeakseen tämän epätavallisen luonnonnäytelmän. He makasivat kasvoillaan kuin lamaantuneina, aivan niin kuin minä olin maannut muutamia minuutteja aikaisemmin.

Kun ohitin heidät matkallani kotiin, jatkuvasta kaukaisesta jylinästä huolimatta, nämä ihmiset huusivat minulle: ”Olet mieletön. Et voi mennä kotiin tässä tilanteessa. Se on liian vaarallista.” Sitten he hautasivat päänsä syvemmälle dyyneihin, koska he pelkäsivät, mitä seuraavaksi tapahtuisi. He eivät halunneet enää kuulla tai tietää mistään.

22

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkuuu

Ja sitten Herra sanoi minulle: ”Teille, lapseni, jotka pelkäätte minun nimeäni, tämä on minun liikekannallepanoni päivä. Teille nousee minun pelastukseni aurinko, jonka valossa minä kokoan todelliset lapseni ja tuon heidät yhteen. Mene, poikani, ja kerro tämä jokaiselle, jonka voit saavuttaa.”

Silloin minä kysyin Herralta: ”Mitä minun tulee sanoa heille?” ”Kerro lapsilleni”, hän sanoi, ”että heidän ei tule enää
      kuluttaa aikaansa katoavien asioiden parissa, vaan pikemminkin iankaikkisten, ikuisten asioiden. Heidän tulee etsiä
      minua ja tutkia minun sanaani. Heidän tulee antaa anteeksi toinen toiselleen, niin kauan kuin on vielä aikaa, ja tehdä rauha toistensa kanssa.

Heidän pitäisi lopettaa kadehtiminen ja toinen toisensa sormella osoittelu. He eivät saisi myöskään syytellä eikä epäillä toisiaan. Jokaisen pitäisi tehdä se mitä hänen tulee tehdä ja mitä hän voi tehdä. Kehota heitä irrottautumaan kaikista tarpeettomista asioista ja lopettamaan kouristuksenomainen omien oikeuksien puolustaminen. Tästä lähtien minä takaan teidän oikeutenne ja huolehdin oikeudenmukaisuudesta teidän puolestanne.

Suuria muutoksia on tapahtumaisillaan kaikkialla maailmassa, jokaisella elämän alueella. Muuttakaa siis mielenne ja olkaa valmiit. Mikään ei tule olemaan niin kuin se on ollut tähän saakka.”

Mitä kauemmaksi etenin rannalta, sitä heikompana kuulin jylinän, vaikka mielestäni ääni oli muuttunut voimakkaammaksi
      ja vielä järisyttävämmäksi. Minulla oli tunne ikään kuin minut olisi suojattu lasikaappiin.

Sitten kuulin Herran äänen sanovan: ”Minä vien lapseni turvaan omalla tavallani. Tulette näkemään kaiken mitä
      teen maailmassa, joka tulee kokemaan kaikki `Egyptin vitsaukset` ennen kuin vedän lapseni luokseni, ennen kuin
      faarao vapauttaa teidät ikuisiksi ajoiksi. Minun kansani, kestäkää yhdessä. Pysykää yhdessä, rohkaiskaa toisianne. Pian olette päässeet perille.”
      Tämä oli viimeinen asia minkä muistan tästä näystä.

Kun ajattelin kaikkea sitä mitä olin nähnyt ja sitä, mitä minun pitäisi tehdä näyn suhteen, Herra puhui minulle sanoen: ”Levitä tätä ilmestystä, jonka annoin sinulle tänä aamuna minun `mobilisaatiostani` kaikkialla eteenpäin lapsilleni, ja rohkaise heitä tekemään samoin, sillä minä olen ovella (olen tulossa pian). Ja sano heille, erityisesti minun kansalleni,
      että heidän pitäisi ottaa vakavasti suhteensa minuun (Jumalaan), ennen kuin on liian myöhäistä.”

Auttakaa minua levittämään tätä sanomaa kaikkialla. Lähettäkää se ystävillenne ja tuttavillenne. Levittäkää sitä seurakunnillenne ja kotipiireillenne.
      Kääntäkää sitä toisille kielille.

Maranatha! Herramme tulee.

Pastori Jon Matutis

• DivaneOne

Täytyy nyt muistaa ettei Jumala ole ihmisestä erillinen.
        Ihminen käy sisäisen kamppailun purkaakseen oman negatiivisen ja pelkoon perustuvan sieluttoman egon maailman.
        Ihminen on luonut maailman takaperin ja nyt se sitten rupee luomaan sitä taas etuperin ja maailma muuttuu.
        Uskonnoilla ei ole sen kanssa mitään tekemistä.
        Vanhat uskomukset romahtavat.
        Pitäkää toisistanne huolta olemme kaikki Yhtä.

• KTS (Ei kirj.)
        DivaneOne kirjoitti:

Täytyy nyt muistaa ettei Jumala ole ihmisestä erillinen.
        Ihminen käy sisäisen kamppailun purkaakseen oman negatiivisen ja pelkoon perustuvan sieluttoman egon maailman.
        Ihminen on luonut maailman takaperin ja nyt se sitten rupee luomaan sitä taas etuperin ja maailma muuttuu.
        Uskonnoilla ei ole sen kanssa mitään tekemistä.
        Vanhat uskomukset romahtavat.
        Pitäkää toisistanne huolta olemme kaikki Yhtä.

Meinaat että menneisyyden ja tulevaisuuden perustana on existentiaalinen visualisointi?

• suuntavilkku

Todellakin alkanut toimimaan tämä profetia..

• Veli hopea

Tämä on varsin varteen otettava Herran Sebaotin ilmoitus ensiksi Israelille
      ja sen jälkeen koko maailmalle katsomatta uskontokuntiin ja lahkoihin.
      Tässä ei ole etupenkki sijaa kenelläkään, kaikki tulevat tämän totuuden
      ympyrän kehän sisälle.

Tämä liikkeellepanosuunnitelma ( lkp ) , joka aloitettiin Valkeuden sota
      joukkojen osalta 2007 kaikkine siihen kuuluvien joukkojen saattamisella
      yhdessä toimiviksi ja harjoitetuksi tosi toimessa tuonpuoleisissa sodissa.
      Siellä on kaikki valmiina tulevaa Pyhää Sotaa varten.

Myös pimeyden sotajoukot vuosi sitten aloittivat poteroiden kaivamisen
      eli omat valmistelunsa.

Onko maailma valmistautunut tähän muutokseen, joka alkoi virallisesti
      sapattiaamuna 24.07. 2010, ilmoitus tästä tuli 02.05.2010.
      Kaikki millä maailmassa pidetään valtaa ja hallitaan ne tullaa ottamaan
      pois, kaikki, mikä on peiton alla pimeydessä tuodaan valkeuteen paljas-
      tetuksi.
      Syntisille ja Jumalattomille se on vaikea ja kestämätön ahdistus.
      USKOLLISILLE JA JUMALAA PELKÄÄVÄVILLE annetaan turvapaikka,
      heiltä ei lopu tänä aikana Öljy ja JAUHO nälkänsä pitimiksi.

Me olemme todella meren rantahiekalla odottamassa vitsauksia.
      Älkäämme työntäkö päätämme ranta hiekkaan kuin jänis päätään pen-
      saaseen, vaan ohjatkaamme sydämenne oikeamielisyyteen Jumalan
      kasvojen edessä.

Myös Israelin presidentti Peres viimeviikolla puheessaan sanoi
      kansansa päättäjille " Älkää työntäkö kasvojanne hiekkaan teh-
      dessänne kansaa koskevia päätöksiä."

• joko riidat taas

Lukekaa uutisia, miten arabit hyökkäsivät Israeliin sen itsenäisyyspäivänä tänään 15.5.2011

• KTS (ei kirj.)
        joko riidat taas kirjoitti:

Lukekaa uutisia, miten arabit hyökkäsivät Israeliin sen itsenäisyyspäivänä tänään 15.5.2011

Ei vaan kysymys on siitä, että kansnnousujen myötä myös Israel alkaa vihdoin joutumaan seinää vasten kuten arabidiktaattoritkin.

• Shema Israel!

Joutuu varmasti vaikeaan tilanteesee, MUTTA onJUMALAN SILMÄTERÄNÄ pelastuva.

• Kuin silloin ennen

Kuinkahan se Jumala ei puuttunut asiaan 2. maailmansodan aikana, kun Natsit surutta kaasutteli Juutalaisia hengiltä.

• Tuskin osallistuu?
        Kuin silloin ennen kirjoitti:

Kuinkahan se Jumala ei puuttunut asiaan 2. maailmansodan aikana, kun Natsit surutta kaasutteli Juutalaisia hengiltä.

Miksi olisi puuttunut, kun Natsisotilaiden vyössä luki "Jumala kanssamme". Ei kannattaisi sitä Jumalaa vetää näihin sotatoimiin ollenkaan, ei taida olla kenenkään puolella, olisiko enempi rauhan kannalla.

• Shena Israel!

Itseasiassa juutalainen kansa on maksanut kovan "VERON" virheistään, mutta Jehova EI ole unohtanut kansaansa israelia. Israel on kääntyvä Luojansa puoleen ja sen (Israel) kohtalo tulee muuttumaan TOTAALISESTI.
        TOTISESTI NIIN JA AMEN!

• takkuinen lammas

Juutalainen kansa on saanut KÄRSIÄ suunnattomasti, vaikka on Jumalan valittu kansa - ehkäpä juuri siksi. Israel hylkäsi aikoinaan MESSIAANSA ja sillä on "ikäänkuin peite silmillä" Aikojen lopulla peite poistuu ja Israel tulee kääntymään MESSIAANSA puoleen ja on tuolloin pelastuva.

Me muut kansat olemme Raamatun mukaan PAKANAKANSOJA.

• Vaikea ennustaa
        Shena Israel! kirjoitti:

Itseasiassa juutalainen kansa on maksanut kovan "VERON" virheistään, mutta Jehova EI ole unohtanut kansaansa israelia. Israel on kääntyvä Luojansa puoleen ja sen (Israel) kohtalo tulee muuttumaan TOTAALISESTI.
        TOTISESTI NIIN JA AMEN!

Eiköhän Israelin tulevaisuus ole enempi Amerikasta riippuvainen, kuin Jumalasta ja ehkä Israel voisi vaikuttaa hieman itsekin asiaan. Muuten tuo isojen "pokstaavien" käyttö ei lisää jutun uskottavuutta, pikemminkin päinvastoin.

• KTS (Ei kirj.)

Eläköön Palestiinan maailmanvallankumous! :O

• Politik 666

Heidän (Palestiinan) muistonsakin häviää, eikä heistä jää jurrta eikä oksaa, sanoo Raamattu.

• Ans kattoo ny

Sopii tuota epäillä.

• KTS (Ei kirj.)

Ollaas taas raamatullisia:

Malakia:
        4:1 Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.

Koskee myös Israelia ja israelfanittajia.

• Pitkän ajan ennuste
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Malakia:
        4:1 Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.

Kovat ajat tuntuu olevan tulossa, jos uskomme Raamattua ja miksi emme uskoisi.

• takkuinen lammas
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Malakia:

Israel on pelastuva, vaikka kuinka joitakin se tulee harmittamaan. Se on vaan niin ja AMEN!

• seuraava vaihe

Tuntuu kuin profetoinnit olisi profetoitu, ei ole enää mitään sanottavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      98
      7761
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      136
      6483
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      176
      4608
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      236
      3145
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      96
      2693
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      57
      2087
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      146
      1768
    8. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      13
      1618
    9. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1584
    10. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      3
      1487
    Aihe