FEMMATORI Tuusula

Ei kannata myyjälle

Myymään ei kannata sinne mennä. Kalliit pienet paikat noin 40 euroa/viikko. Ostamaan kyllä voi mennä. Myyjänä huomaat että noin viidesosaa tavaroista ei ole tilitetty eli ne on jotenkin "hävinneet". Tilitysjono on pitkä ja siinä seisominen todella kestää. Tökerö palvelu ainakin naisilla mutta ei silloin kun joku miehistä paikalla, koulutytöt ovat muuten ihan kivoja. Ostamaan kyllä kannattaa mennä. Niinkuin nyt kirppiksille yleensä.

62

13364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SEILAA::;;:;;

      PÄIVÄT PITKÄT.Kumma kun eivät varkaita pyydystä samalla.LUULIS NÄKEVÄN MUUTAKIN,kun ARABIA Tuotteet halvat.

    • ihmeessä

      miksi kirppiksellä myynnin pitäisi olla "kannatavaa"? Eikö sinne mennä myymään tavaraa/vaatetta josta haluaa päästä eroon ja tämä on viimeinen vaihtoehto ennen UFF/LKA ym. kierrätyspaikkoja. Jos saa sen viikko vuoran kokoon niin hyvä niin, mutta eikö jokainen ota sen riskin kun pöydän varaa että meneekin miinukselle?
      Femmatorilla on harvinaisen isot paikat ainakin ne joissa on sekä pöytä että rekki, ja silloin tietysti hintakin on isompi. Monessa paikassa vaatteet roikkuvat tavaroiden päällä pöydällä niin että joko myyt vain rekkikamaa tai vaan pöytäkamaa. Valinta on myyjän. Halvimmalla pääsee lumpuista eroon kun vie ne suoraan keräyslaatikkoon, säästyy vaivaa, aikaa ja sitä tilitysjonossa sesiomisen tuskaa.

      • hintalaput

        Femmatori on vanhanaikainen. Miksi ei hanki viivakoodihintalappuja. Viivakoodilla menee heti tilitykseen eikä hintalaput katoa, esim. kassan lattialle


      • tavallinen kassakone
        hintalaput kirjoitti:

        Femmatori on vanhanaikainen. Miksi ei hanki viivakoodihintalappuja. Viivakoodilla menee heti tilitykseen eikä hintalaput katoa, esim. kassan lattialle

        laskee rahasi suoraan omalle numerollesi ihan samalla lailla, ei siihen tarvita niitä ällöttäviä tarroja jotka pilaa kaikki tuotteet!


      • listoja kaipaava
        tavallinen kassakone kirjoitti:

        laskee rahasi suoraan omalle numerollesi ihan samalla lailla, ei siihen tarvita niitä ällöttäviä tarroja jotka pilaa kaikki tuotteet!

        Saatko listaa lyödyistä tavaroista? Siihenhän ihmiset vertaavat lyötyjä tavaroita.


      • niin femmikselläkin
        listoja kaipaava kirjoitti:

        Saatko listaa lyödyistä tavaroista? Siihenhän ihmiset vertaavat lyötyjä tavaroita.

        femmis ok...hyvät tavat...


      • samat jopparit....
        niin femmikselläkin kirjoitti:

        femmis ok...hyvät tavat...

        vahtii ja kyttää,kun lehmä kesää.....se on huono puoli....ei muuta.


      • enää en mene
        samat jopparit.... kirjoitti:

        vahtii ja kyttää,kun lehmä kesää.....se on huono puoli....ei muuta.

        Mielestäni keravan kyläkirppis parempi,tavaraa ei varasteta ja palvelu hyvää, toisin kuin femmatorin prinsessojen tökerö käytös, venäläinen nainen todella törkeä,samoin paikan omistaja nuori todella ylpeä tyttö. Asiallista palvelua olen saanut sieltä vain vietnamilaiselta naiselta ja vanhemmalta mieheltä.


      • ollut vuosia....
        enää en mene kirjoitti:

        Mielestäni keravan kyläkirppis parempi,tavaraa ei varasteta ja palvelu hyvää, toisin kuin femmatorin prinsessojen tökerö käytös, venäläinen nainen todella törkeä,samoin paikan omistaja nuori todella ylpeä tyttö. Asiallista palvelua olen saanut sieltä vain vietnamilaiselta naiselta ja vanhemmalta mieheltä.

        huilaan vaan välillä....


      • jenni.w
        enää en mene kirjoitti:

        Mielestäni keravan kyläkirppis parempi,tavaraa ei varasteta ja palvelu hyvää, toisin kuin femmatorin prinsessojen tökerö käytös, venäläinen nainen todella törkeä,samoin paikan omistaja nuori todella ylpeä tyttö. Asiallista palvelua olen saanut sieltä vain vietnamilaiselta naiselta ja vanhemmalta mieheltä.

        Olisiko kyse kuitenkin oliverista? Fempulla ei mielestäni ole venäläisiä/vietnamamilaisia/vanhempia miehiä. Omistajanakin mies. Itse olen aina saanut todella hyvää palvelua kaikilta myyjiltä. Kiitos heille siitä. Kiva tunnelma teillä siellä.


      • hattu silmillä.....

        kerro.miksi kirppikset ottaa uuden uuden tavaran myyjiä..tuskin ne huvikseen myyvät uutta tavaraa.kyllä ne voittoa hamuaa.....Mitä tuohon asiakas palveluun tulee ....kyllä myyjän on oltava nöyrä.ystävällinen.niin kun usemmitan on.kieltämättä...kirpputorin pitäjälle,pisnes on pisnestä.ok...mutta kyllä siihen on oltava vasta palvelus.asiakkaalle.ei pöydät tyhjänä tuota.pisnestä...Oikein laiskan näkönen myyjä..?.väärällä alalla.


      • Ruben88
        enää en mene kirjoitti:

        Mielestäni keravan kyläkirppis parempi,tavaraa ei varasteta ja palvelu hyvää, toisin kuin femmatorin prinsessojen tökerö käytös, venäläinen nainen todella törkeä,samoin paikan omistaja nuori todella ylpeä tyttö. Asiallista palvelua olen saanut sieltä vain vietnamilaiselta naiselta ja vanhemmalta mieheltä.

        Jep

        Hyvää palvelua

        Ja onko nyt vietnamilainen

        Ihan söpö nainen!


    • pienet paikat.oliver

      SAMAA MIELTÄ.WEMMIS ON ASIALLINEN ,hyvä kirppis.mutta maku asia.OLEVERI ON röyhkeämpi.

    • Mieli Sairaus Pide..

      Femmiksellä asiakkaat vaihtavat saman pöydän hintalappuja toisiinsa jos artikkeli on sama ja saavat tuotteen näin tosi halvalla. Ja asiakkaat käyvät vessassa kaikkine ostoksineen ja tulevat ulos ilman ostoksia ja ketovat henkilökohtaisista asioistaan toisilleen.... Ja daamit jotka ovat kassalla nuorimpia lukuunottamatta ovat töykeitä ja hitaita. Miehet ovat kivoja ja ryhdikkäitä. Hirveät jonot aina. Varsinkin tilitysjonosta huolehtii aina hidas ihminen. Kun ilmoittaa jotain varastetuksi niin nainen vaan nauroi: Joku on sitten tarvinnut hieman verkkareita ja vaatteita itselleen.... Heko....Joo, kyllä me poliisi kutsutaan aina paikalle ja tarkistetaan asiakkaiden laukkuja jatkuvasti. (Kertaakaan ei poliisia ole näkynyt kun fakta on se ettei ne tule millekään kirpputorille...).

      • Anonyymi

        Kyllä yhden kerran ainakin poliisit kävivät ja ottivat kiinni mustalaisten naisen mut onko tuo uusi juttu ketkä varasteleva aina?


    • Bisnes is bisnes

      Itse olen tehnyt viikossa lähes 300 euron tilin Tuusulan Femmatorilla. Miinukselle en ole jäänyt yhtenäkään viikkona. Mielestäni myöskään mitään tuotetta ei ole jäänyt tilittämättä (=varastettu tai lappu hukkunut "kassan lattialle" tms). Tosin myynnissä minulla on ollutkin vain lähinnä perhe-, lapsi- ja "äijätavaraa". Ilmeisesti esim. nuorison "iskuartikkelit" (merkkivaatteet. uudempi musiikki, atk-välineet, tietokonepelit jne) on anastuherkempää materaalia. Myymälän tiloissa näkyykin liikkuvan "pissistyttöjä" ja "lökäpöksypoikia" sen näköisenä että tuskin rahalla kovin paljon ovat ostamassa.

      Perussääntö jonkinlaisen tuoton saamiseksi itsepalvelukirppispöydästään on myydä kuranttia tavaraa (ehjää sekä erityisesti vaatteiden osalta puhdasta ja hyvin pidettyä) ja erityisesti hinnoitella tuotteensa max n. 10%:n hintaiseksi siitä mitä vastaava tuote maksaa uutena, vaikka myytävä tuote olisi käyttämätönkin. Em. lähes 300 euron tili tuli pöydästä jossa kappalemääräisesti tuotteet olivat suunnilleen: >10€ n. 10%, 6-9€ n. 20%, 3-5€ n. 30 %, 1-2€ 40%.

      Nykyisellä taloustilanteella "second hand" -kauppa on ehdottomasti kannattavaa sekä myyjälle että ostajalle!!

      • Maksoin "loosista"

        bisnes is bisnes

        Varkaille ja omistajalle tuottavaa toimintaa.
        "Naiset tiskintakana" vähättelivät kun kerroin pöydältä hävinneen tavaroita maksamatta (= varastettu). Pitäiskö muka vaieta?

        Lopputilityksessäkin virhe firman eduksi, se korjattiin huomautuksen jälkeen.

        En suosi enkä suosittele Tuusulan Femmatoria


    • hui hai hei hoi

      onhan kyläkirpis ihan ok,kin...mutta hel,"vatun pienet myynti pöydät.keravalla.ei niihin kyllä monta tavaraa mahdu..jollei puoli väkisin änkeä.femmiksen loussit on 4_5 kertaa isommat.mahtuu paljon tavaraa.kohtuu hinta siihen nähden.eipä nuo kyllä päätä huimaa järvenpäänkään kirppis pöydätät..oli missä oli.loppujen lopuksi.

      • minäkinnäen

        Ei kirpparit mitään hyväntekeväisyyslaitoksia ole vaan bisnestä pitäjälle.Hävetkää,jotka valitatte pienistä pöydistä.Järjestämällä hyvin mahtuu mitä vaan ja lisämaksusta saa lisätilaa.


      • myynti pöydät

        myynti pöydät


    • sanat kohdalleen

      Älytön sanonta tuo "hävetkää". Mitä se tarkoittaa?

    • vois kyllä herätä!:!

      kyllä femmalla on reippaat myyjät.osaavat hommansa.Kyllä kirppis myyjät nukkuu.noin suurin piirtein.yli mielisiä.tiedän monta.kun on lähtenyt keravan kylä kirppikseltä pois.pois.pois.myyjien hitauden.YLI MIELISYYDEN Vuoksi....Heille ei näytä asiakas palvelu kuuluvan....myyjille siis.outoa..!:Asiakkaat on vaan riesa!.!

    • ammatin valinta ?:

      Työ harjoittelioita käyttää.jotkut kirpikset.Työn tulos sen mukaista.Kun ei opeteta riittävästi.Ilmaista työ voimaa...Pelkäävät asiakkaita.Varkaista puhumattakaan.Että edes yrittäis kiinni ottaa.Karkuun juoksevat.myyjät,kun vähän kiperämpi paikka tulee.TYÖ tekiäänsä opettaa..Nyky Asiakas palvelu työ on moni puolista..asiakkaita laidasta laitaan.Ei nirppa nokat pärjää.

    • että se tällä kertaa

      OLIVERISSA ON ottettu opikseen.YKS HYVÄ,ammattilainen myyjä on.ok...lisäksi voi käyttää työ harjottelioita.reippata likkoja.pomo osaa valita.nuoretkin.Oliverin täti ei nahjuksia katsele.edes ilmais työ voimanakaan.yleensä tyhjän saa pyytämätäkin.Vähemmän varastetaan.kun myyjät näkevät vaivaa,kiertelevät ajoittain.Ja mikä parasta.SIISTI KIRPPIS..oliverissa siivotaan eikä meinata.wc..tosi siisti....eikä pölytollot hypi silmille,kun oven aukasee.Femmiksellä on monta ammatti myyjää.iso kirppis.Ainakin yrittävät..ottaa varkaita kiinni ja onnistuvatkin siinä.hyvä hälytys järjestelmä.rohkeat myyjät.ESIMERKKINÄ Aloitteliolle hyviä.FEMMIKSEN NUORET LIKATKIN .TODELLA REIPPAITA.sen huomaa heti.kuinka napakasti tarttuvat työhön.osaavat.TYÖ JA HUVI ON 2 eri asiaa.

    • hävetkää roinianne.

      HÄVETTÄÄ?:pöydän vuokraukseen kuuluu.Vasta palvelus....Hävetkää vaan.tyhjien pöytienne kanssa...tyhjän saa pyytämättäkin...Myyjien laatu,tavaran laatu.vaihtelee eri paikoisa.roska kasat pöydillä ei paljon myy.

      • Vasta palvelus

        Vasta palvelus


    • juupati juuu

      kyllä niitä varkaita on muuallakin espoo.hki.vantaa.mäntsälästä lahteen ihmisten pitäisi tajuta ettei paskaa kannata myydä koska kukaan ei osta sellaista!

    • huvittavaa.!:

      kaupat on olemassa....iittala ja arabia myymälät.hyviä tarjouksia nykyää'n.joppatit pitää sellaisia hintoja.että kyllä ei ole hinta tietoinen.kuka ostaa joppareilta..mutta eihän se hullu ole kuka pyytää.vaan se ,kuka maksaa.sama eukko vaeltaa femmiksellä aina ympyrää...oli aamu tai ilta.ukko veivaa toiseen suuntaan.oiva toikka koko ajan mielessä.

    • on niitä.

      osto ja myynti.liikettä kirppikset puolillaan.paljon muuallakin.

    • hyvää joulua!:

      ja läp läp lää.

    • happient

      mäkin usein femmiksellä ja ukko mukana :) MUTTA ei ole toikat mielessä tai arvoroju ajankuluksi kierrän tälläselle heräteostos tyypille sopiva paikka..

    • vaatefriikki

      Olen tienannut Femmartorilla useasti n.800€/2vko ja missään ei ole ollut ikinä niin hyvä myynti. Minulla on tietysti merkkivaatteita mutta silti.

      • Ostan ja myyn

        Miten niin tietysti merkkivaatteita? Eivätkö kaikki vaatteet ole jotain merkkiä?

        Mitä väliä muuten sillä noin periaatteessa on, mitä merkkiä vaate on, en ole ikinä tajunnut. Jostain merkistä tietää, että se on pääsääntöisesti hyvälaatuista materiaalia tai sen mallit istuu usein paremmin päällä kuin jokin toinen, mutta se, mikä se merkki on, on täysin toisarvoinen asia.

        Ihan sama kuin millä autolla sitä ajaa, kunhan se auto vain kulkee.


    • Jahuu

      Huomatkaa hirveä rivi samalta kirjoittajalta tulleita viestejä. Huomaa kirjoitusasusta hyvin, yhdyssanat ei hallussa ja "..." esiintyy viesteissä jatkuvasti kun pilkkuja ei osata käyttää.

      Nimimerkitkin samankaltaisi !: , ?: loppuineen.

    • tee oma ketju....

      On se hyvä,kun jotain huomaat sinäkin.Joka palstalla käyt tuon saman lorun kirjoittamassa..etkö osaa muuta.?:Vaihda edes sana järjestys.Kuka kyttää mitäkin.

      • sana järjestys

        sana järjestys


    • Ihmettelenpä vaan...

      Kyllä kummastuttaa joidenkin tavaranmyyjien touhut Tuusulan Femmatorilla. Myin Rekolan kirppiksellä jokunen viikko sitten Reimatecin sinisen kuviollisen todella kauniin ja hyvinpidetyn välikausihaalarin hintaan 32e. Nyt tämä myymäni puku, alle kaksi viikkoa myöhemmin on myynnissä Femmatorilla hintaan 45e :D. Voihan toki bisnestä näinkin harjoittaa, mutta kyllä se kummalliselta tuntuu. Tainnut tämä kyseinen myyjä totaalisesti unohtaa kirppisidean ;). Nauratti vielä, ettei kyseisessä pöydässä ollut ainuttakaan muuta lastenvaatetta, vain tämä poikani vanha puku hurjalla hinnalla. En viitsi pöydännumeroa julkisesti ilmoittaa, vaikka mieli tekisi. Olkoot kuka mitä mieltä hyvänsä, minä TODELLAKIN IHMETTELEN NÄIN EPÄKOHTELIASTA KÄYTÖSTÄ!

    • Nyssetulee

      Mitä epäkohteliasta on ostaa halvemmalla ja myydä kalliimmalla? Sait haluamasi hinnan, joten ei ole enää sinun asiasi mitä ostaja sillä tekee.

    • snens

      Kyllä minuakin ekan kerran kirpaisi, kun näin niiden kahden keski-ikäisen sisaruksen (myyvät eri paikoissa pääkaupunkiseudulla) myyvän minun muualla myymiäni vaatteita kalliimmalla kuin mitä itse myin. Mutta mitä sitten? Olin päässyt eroon vaatteiat ja saanut niistä hinnan, jonka pyysin.

      • Aikku

        Myyvät nyt millä hinnalla myyvät. Suurempi ongelma minulla ainakin on se, kuinka paljon pöydistä varastetaan tavaraa !!! On niin vaikea käsittää, että muutaman euron juttuja pitää varastaa !!!


      • Aina on
        Aikku kirjoitti:

        Myyvät nyt millä hinnalla myyvät. Suurempi ongelma minulla ainakin on se, kuinka paljon pöydistä varastetaan tavaraa !!! On niin vaikea käsittää, että muutaman euron juttuja pitää varastaa !!!

        Varkaita, joka kaupassa, kirppiksellä, torilla. Enää niitä ei pidättele edes hälyt. Kirjoista revitään hälyt, tavaroista jollain kummalla systeemillä vaijerit ja piikit.
        Mutta tään on kai loputon suo. Eikä ihmisillä ole enää sitä, mitä ennen omatunnoksi kutsuttiin. Minulta viety Tuusulan Femmikseltä kymppien edestä tavaraa, sekä hälyillä että ilma. Surullista.


    • Kierrätys on kivaa

      Kirppisvarkaat on kyllä toisiks alhaisinta pohjasakkaa,jopa rikollistenkin joukossa.
      Mitäväliä sillä on ,jos joku ostaa sinulta itse hinnoittelemiasi tavaroita halvalla ja myy sitten eteenpäin kalliimalla,olisit pyytänyt enemmän.Yks mikä ärsyttää kirppiksellä on asiakkaat ,jotka eivät palauta tavaroita sinne mistä ottivatkin,kun mieli muuttuu kierrellessä,siihen vaan jätetään missä sattuu olemaan.Myös vanhemmat jotka tulee muksujen kanssa,eivätkä vahdi yhtään kullanmurujaan,tavaroilla leikitään ja rikotaan,eikä mitään kontrollia,todella välinpitämätöntä touhua.Jotkut taas tuo väsyneitä ja nälkäisiä muksuja väkisin mukanaan ja huuto on järkyttävää.

    • heltsu2

      Oon muutaman kerran käynyt femmatoril myymäs ja kyl nyt täytyy sanoo et oli viiminen kerta ku sinne meen myymään. Joka kerta on jotain pöllitty ja jengi sikailee
      ja viskoo kamoja vääriin pöytiin ja sit etit niitä hullun lailla, ku pikkuhiljaa tajuut ettei
      niit kukaan ookkaan ostanu. Ihmettelen suunnattomasti miten ihmiset viittiikin vuokrata paikkoja pitkäksikin aikaa, ku tuntuu siltä et hyvänkin tavaran saa melkein ilmatteeks myydä, et ei siinä kyllä luulis mitään hyötyvän kulujen jälkeen. Tosin jotkut pyytää järettömiä hintoja tuotteista, jotka suunnilleen joutais kaatopaikalle!!!

    • SIVUSTA SEURANNUT.

      FEMMIKSEN VAKKARI jopparit röyheitä.....OMISTAVATKOHAN KOKO FEMMIKSEN.AINA SAMAT LÄRVIT KIERTÄÄ.KIPIN.KOPIN.KIPIN.KOPIN.SIIS AINA.JOSKUS TULEE TUNNE,SAAKOHAN TÄÄLTÄ MUUT HERKKUJA OSTAAKKAAN.HYÖKÄÄVIÄ.JOPPARIT PUOTTELEE SILMÄT KIEROSSA HERKUN PERÄÄN.

    • VAKKARI jopparit

      VAKKARI jopparit

    • kyllä ne huomataan

      piilo jopparirt on oma laji.mulkoilee ja mulkoilee.on,ikään kun ei olisikaan.ostelee vesi kielellä...herkua.....myy ajoittain viikon ,parin satsissa.ettei vaan kukaan huomaisi,että hei,tuokin on joppari.mokomaa mainetta minusta vaan tulis.että,kyllähän ne toiset,mut en minä.

      • piilo jopparirt

        piilo jopparirt


    • ROTUNAINEN 23,3,2013

      TUUSULAN FEMMATORI KAIKKI EIVÄT SOVI ASIAKASPALVELUUN TIEDOKSIVAAN

    • Huono paikka

      Erittäin epäkohtelias ja hidas henkilökunta, (pitkät kassa- ja tilitysjonot).

      Pöytävarauksia sotketaan ja joudut viemään kamat veke, vaikka varausta jäljellä. Selitykseksi saat tympeältä porukalta: "Sori, ollaan kai sählätty jotain."

      Tavaroita sotketaan harvinaisen paljon vääriin pöytiin.

      Mikäli elämäänsä kyllästynyt Femmatorin myyjä vie jotain kamoja takaisin pöytiin, hän viskoo ne kaiken päälle välittämättä siitä hajottaako samalla myynnissä olevaa lasitavaraa vai ei.

      Hävinneisiin ja hajotettuihin tavaroihin sekä erittäin huonoon palveluun nähden, paikkaa ei voi suositella.

      • joskus käyn

        Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Minulle ovat olleet ystävällisiä, ei moitetta.
        Moittisin niitä myyjiä, jotka antavat pöytänsä olla siivottomia. Kuka viitsii katsoa ryökkiön keskelle.
        Jobbarit pitävät myyjät leivässä.


      • Ruben89
        joskus käyn kirjoitti:

        Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Minulle ovat olleet ystävällisiä, ei moitetta.
        Moittisin niitä myyjiä, jotka antavat pöytänsä olla siivottomia. Kuka viitsii katsoa ryökkiön keskelle.
        Jobbarit pitävät myyjät leivässä.

        Tuusulan femmatori hyvä paikka
        Ja vietnamilainen kassa oikein kiva!!!


    • plääääh

      tosiaan, saman hlön parjausviestejä puolillaan! kirjoitusvirheet aivan järkkyjä =D

    • mannikki44

      Femmatori on paras kirppis minkä tiedän, monella kirppiksellä myyjänä sekä ostajana ollut. Kirppis on valoisa sekä todella siisti lattialla ei saa lojua tavaraa, niin paikka pysyy järjestyksessä. Lanttilassa on esim. paljon huonosti valaistuja pöytiä ja myytävää tavaraa on pitkin lattioita. Femmassa kaikki toimii, pitkät jonot kassoilla on sen merkki että myyjiä sekä ostajia on paljon. Meni sinne koska tahansa niin ostajia riittää jos vain hinnat on kohdallaan niin kauppa käy. Koko henkilökunta on mukavaa ja hommansa osaavaa. Siellä on todella kotoinen tunnelma.

    • nainen 65

      Kukahan sotkee myyntipöydät? Myyjä ei velvoiteta olemaan paikalla vahtimassa.

    • Nekkuli11

      Juuri eilen hain Femmatorilta viikon tilin noin 400 €. Siitä loossipaikan pöytävuokra 36 € pois ja ihan kivasti jäi vielä voittoa. Toinen viikko on jäljellä, mutta silloin on aina tullut vähän heikompi tili. Monta kertaa olen tuolla ollut myyjänä, eikä mitään huonoa sanottavaa tavaroiden liikkuvuudesta. Pöydäthän siellä sotketaan ja porukka jättelee tavaroita muihin pöytiin, muttei ostajista nyt voi kirpparia syyttää! Yksi töykeä ja vähän omituinen myyjä siellä on, mutta muuten on musta ihan kivaa porukkaa.

    • rapurallaa

      taitaa olla kyllä thaimaalainen,.ottakaa selvää enneku sanotte..

    • Tyytyväinen asakas <

      Olen kiertänyt paljon " kirppareita " ja yksi on ylitse muiden , Tuusulan Femmatori on parasta mitä olen kokenut , se on siisti ja henkilökunta on aivan super ihanaa . Ja myös pöytien hinnat ovat kohtuullisia . Se on valitettavaa kun asiakkaat siirtelevät tavaroita toisiin pöytiin , mutta niin tapahtuu kaikilla kirppareilla .

    • hyvä femmis.

      kyllähän femmis on yksi parhaimpia kirppiksiä etelä suomessa.hälytys jutut toimii.rosvoja juostaan kiinni.työ päivät on pitkiä myyjillä.ei siinä aina jaksa nii n hymyillä.kohtuutta ruikuttajat-.

      • Yks asiakas

        Ei pahaa sanottavaa ko paikasta.


    • silloin tällöin käyn

      Muutama huono puoli.

      Tuusulan Femmatorilla ihmiset KILJUVAT enemmän kuin muilla kirppiksillä. Ja lisäksi he liikkuvat erittäin hitaasti eteenpäin. Yleensä hidastelijoilla on mukana tyhjä ostoskärry (mihin sitä tarvinaan???) tai panssarivaunun kokoiset lastenvaunut täynnä tulevia kiljukauloja.

    • Anonyymi

      Hirveä paikka, ei jatkoon. Hyvät kipparit ovat taakse jäänyttä aikaa.

    • Anonyymi

      Hauskaa lukea alusta alkaen. Samaa itkentä joka kirpparilta, että pöydät pieniä ja/tai kalliita, tavaraa pöllitään ja huono asiakaspalvelu. Sama itku "joppareista" ja että ei kannata mennä myymään ym. Tästä kaikesta tulee mieleen että joillekin ei ole olemassakaan mitään hyvää missään tai jos onkin niin pitää itkeä. Hyvää joulua heillekin. Meillä myy pöytä hyvin, kun kamaa ei hinnoittele elinkeinon mukaisesti eikä toimeentulotuelta piilossa sekä myydään muutakin kuin hiton bensiskahvilan arabiaa tai kaljabaarista pöllittyjä tuoppeja, sulaneita muovikippoja ja pesemättömiä kuravaatteita. Emme kasaa tavaraa ahdistavaksi sälä-ähkyksi vaan kaikki näkyviin yhdellä silmäyksellä sortumisvaaran välttämiseksi. Kiinnostava tavara on semmoista mitä ei ole joka kirpparilla joka pöydässä kuten kirkas lasi kaikkiaan. Sitten jotain rajaa: useimpia ei ehkä kiinnosta rintapumppu tai Tena Lady -paketit. Ja kun tämä kaikki piti opettaa niin onko ihme jollei kauppa käy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe