että olikin lähellä pyrstötiaiset, ihan tuossa ikkunan takana olevassa koivussa. Yhden epäselvän kuvan kerkesin nappaan ja siinäkin lintu on takaapäin kuvattu. Hankalia ne on kuvata kun eivät pysyneet paikalla kuin pienen hetken.
Laitan kuitenkin ihan vaan todisteeksi tuon episkuvan. =)))))
http://s159.photobucket.com/albums/t141/piitu_2007/?action=view¤t=112011168.jpg
Voi hitsi
7
216
Vastaukset
Voi että mä olen oottanut näkeväni tuon pyrstötiaisen...ihan hyvä kuvahan tuo kuitenkin on kiireessä otetuksi, kyllä siitä jotain näkee jo....
- Myy-Pikkuinen
nuo ovat olleet, tintit jäi vielä koivuun etsimään safkaa kun pyrstikset jatkoi matkaa. No tuo oli ainoa mikssä oli lintu, loput kuvat oli vain tyhjää oksaa!! =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
nuo ovat olleet, tintit jäi vielä koivuun etsimään safkaa kun pyrstikset jatkoi matkaa. No tuo oli ainoa mikssä oli lintu, loput kuvat oli vain tyhjää oksaa!! =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Juu tuo on tuttua, nuo lintu kuvat ilman lintuja, sen verran on nopeita liikkeissään...on mulle kyllä paljon tullut Vuokko-kuviakin, joissa näkyy korkeintaan vähän hännänpäätä Vuokosta...
- Virtuaalikoneistaja
Sikra kirjoitti:
Juu tuo on tuttua, nuo lintu kuvat ilman lintuja, sen verran on nopeita liikkeissään...on mulle kyllä paljon tullut Vuokko-kuviakin, joissa näkyy korkeintaan vähän hännänpäätä Vuokosta...
ystävän pihassa missä minun ruusuni kasvavat on nyt neljäntenä talvena peräkkäin pyrstötinttejä, ensimmäisenä talvena kävi vain kaksi, nyt on ollut kuusi tipua.
Kylläpä lumi pöllysi tiellä kun ajelin Tampereelta ktiin, joillekkin pienemmille teille oli kinostanut jo ihan kunnolla. Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
ystävän pihassa missä minun ruusuni kasvavat on nyt neljäntenä talvena peräkkäin pyrstötinttejä, ensimmäisenä talvena kävi vain kaksi, nyt on ollut kuusi tipua.
Kylläpä lumi pöllysi tiellä kun ajelin Tampereelta ktiin, joillekkin pienemmille teille oli kinostanut jo ihan kunnolla.Mä en tota ole ikinä nähnyt luonnossa, olisi kyllä mahtavaa kun ilmestyis meijänkin lintulaudalle...Siellä teillä on varmaan sitte yksi poikue pyrstötiaisia...on ne kauniita lintuja.
Me tultiin parituntia sitte kotiin, sillon ei vielä edes kunnolla tuullut, mutta nyt näyttää että olis jonkin asteinen myrsky tulossa, lumi lentää puista ja katoilta, ja pakkanenkin on noussut -5destä -7...
- Virtuaalikoneistaja
tuosta kuvasta että on pyrstötintti.
Kyllä sen tunnisti. Miksiköhän muut tintit on tosi vikkeliä ja arkoja ja tavalliset talitintit antaa kuvata itseään ihan rauhassa.
Kerron sulle postissa minkä linnun nähtiin tänään, oltiin aika yllättyneitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882098Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 238777
- 66714
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492