Lady Slim

ladyslim

irveän kallista puuhaa.. Kävin ja ei juurikaan kerrottu venytyksistä, palautumísesta.. Ei hyvä.. Saman saan ku reenaan kotona saunassa ikkuna auki :-)

10

1125

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja hölmöt uskoo...

"Ladyslim on naisille suunnattu hyvänolonkeskus ja hoikennusstudio. Ladyslim konsepti on melkein liian hyvää ollakseen totta: voit hoikistua juuri sieltä mistä itse päätät ja haluat. Kaipaatko kiinteytystä kenties vyötäröalueelle, takapuoleen tai ehkäpä reisiin? Ostaessasi pidemmän hoitojakson saat meiltä jopa kirjallisen ”hoikistumis” –takuun."

Aikamoinen yritys onkin kun sotii ihmisen fysiologiaa ja perussääntöä "paikallista rasvanpoistoa ei ole" vastaan!

• ddrplus

Onkohan noin, että saa rahat takaisin..? Aivan varmasti on jokin porsaanreikä joka kumoaa "rahat takaisin takuun" Onko kellään kokemuksia tuosta? Olis kiva tietää.

• Kokeile!!
        ddrplus kirjoitti:

Onkohan noin, että saa rahat takaisin..? Aivan varmasti on jokin porsaanreikä joka kumoaa "rahat takaisin takuun" Onko kellään kokemuksia tuosta? Olis kiva tietää.

Tiedän monia, jotka ovat saaneet huimia tuloksia LadySlimillä, myös normaalipainoiset- ja -vartaloiset. Itse olen ollutkin normaalipainoinen, mutta menin uteliaisuuttani salille ensimmäiset kerrat. Kerroin henkilökunnalle myös, että uskon tämän olevan huuhaata. Mielipiteeni muuttui, kun viiden kerran jälkeen senttejä ja kiloja katosi. Jos minulla olisi varaa, tekisin lihaskunnon ylläpidon pelkästään heillä. Mikään kuntosalilla harjoittelu ei ole vaikuttanut näin voimakkaasti vartaloon. Minusta tämä on tehokas ei-lääketieteellinen keino muokata ulkonäköä. Vaikka olen koko elämäni liikkunut todella aktiivisesti, tunnen olevani elämäni kunnossa. Hyvä lihaskunto on vaikuttanut muidenkin liikuntalajien kehitykseen. Minusta tämä on siis aivan huippujuttu, enkä ole paikassa töissä, enkä kirjoita mielipidettäni kenenkään pyynnöstä. Lämpimästi suosittelen kokeilemaan.

• Kokeile!! kirjoitti:

Tiedän monia, jotka ovat saaneet huimia tuloksia LadySlimillä, myös normaalipainoiset- ja -vartaloiset. Itse olen ollutkin normaalipainoinen, mutta menin uteliaisuuttani salille ensimmäiset kerrat. Kerroin henkilökunnalle myös, että uskon tämän olevan huuhaata. Mielipiteeni muuttui, kun viiden kerran jälkeen senttejä ja kiloja katosi. Jos minulla olisi varaa, tekisin lihaskunnon ylläpidon pelkästään heillä. Mikään kuntosalilla harjoittelu ei ole vaikuttanut näin voimakkaasti vartaloon. Minusta tämä on tehokas ei-lääketieteellinen keino muokata ulkonäköä. Vaikka olen koko elämäni liikkunut todella aktiivisesti, tunnen olevani elämäni kunnossa. Hyvä lihaskunto on vaikuttanut muidenkin liikuntalajien kehitykseen. Minusta tämä on siis aivan huippujuttu, enkä ole paikassa töissä, enkä kirjoita mielipidettäni kenenkään pyynnöstä. Lämpimästi suosittelen kokeilemaan.

Rasva EI PALA PAIKALLISESTI! Tämä on FAKTA!

Nestettä ja kuona-aineita voidaan jossain määrin poistaa paikallisesti, mutta ei rasvaa. Trust me, teen tätä työkseni. ;) tehnyt jo toistakymmentä vuotta...

Perinteinen kuntosalitreeni yhdistettynä aerobiseen ja oikeaan ruokavalioon ja riittävään lepoon takaa perhaat tulokset. Ihmiset ovat nykyään vaan useimmiten niin pirun laiskoja, kaikki-mulle-nyt-heti-ja-helposti-asenteella. Hyvä kunto on elämäntapa, ei mikään kuuri/dieetti.

• Elämänsä kunnossa
        TheOne kirjoitti:

Rasva EI PALA PAIKALLISESTI! Tämä on FAKTA!

Nestettä ja kuona-aineita voidaan jossain määrin poistaa paikallisesti, mutta ei rasvaa. Trust me, teen tätä työkseni. ;) tehnyt jo toistakymmentä vuotta...

Perinteinen kuntosalitreeni yhdistettynä aerobiseen ja oikeaan ruokavalioon ja riittävään lepoon takaa perhaat tulokset. Ihmiset ovat nykyään vaan useimmiten niin pirun laiskoja, kaikki-mulle-nyt-heti-ja-helposti-asenteella. Hyvä kunto on elämäntapa, ei mikään kuuri/dieetti.

Kannattaa kokeilla ennenkuin ottaa kantaa. Ladyslimin mainonta on kieltämättä "raflaavaa" mutta todellisuudessa kaikki perustuu liikunnan ja ruokavalion yhdistelmään, niinkuin kuuluukin. Tuloksia vain tulee yllättävän nopeasti (lämmön, värinäharjoittelun yms. vaikutus myös aineenvaihduntaan).

Paikallisuus mainonnassa tarkoittaa, että jonkin verran voidaan keskittää erilaisten liikkeiden avulla kiinteytymistä tietyille alueille enemmän kuin toisille, mutta rasva palaa ihan joka paikasta. Se joka väittää, ettei liikunnan ja ruokavalion yhdistämisellä voi hoikistua, on väärässä.

Mutta ne tietää, jotka kokeilee/käy Ladyslimillä.

• hihhulihippi

itse olin parisen vuotta sitten kokeilemassa lady slimiä. vihaan kuntosaleja ym. olin todella skeptinen ja varma että en ikinä laihdu taikka kiinteydy mitään. 20 kertaa kävin 2 kertaa vkossa. tulos: 27 cm pois kropasta yhteensä. laihduin tosin vain 2 kg mutta eipä tuo haitannut. töissä sai kuulla koko ajan että oletpa laihtunut ja tuntuihan se hyvältä vaikka sitä ei itse peilistä niin huomannut. valokuvista olen kyllä sitten muutoksen huommannut. töissä enkä kavereille kertonut käyväni lady slimillä koska se tavallaan "hävetti" ;) nyt olen aloittanut uudelleen mutta ilman mitään takuu juttuja koska en halua stressata että tietyssä ajassa pitäisi hoikistua. pirun kallista puuhaahan seon ja rahalle olisi muutakin käyttöä, myönnän, mutta tyhmä kun olen niin tuhlaan sen tuonne. kokeilkaa ennenkuin vikisette.

• Älkää muut lähtekö

Erehdyin tuohon ja vaikken käynytkään niin kauheat maksut täytyy silti maksaa.
      Vaikka elämässä tapahtuu muutoksia eikä pääse käymään niin maksut pyörii joka kuukausi :-( 1500€ kankkulankaivoon :(
      Mitään tuloksia ei tullut ja riippuu niin mittaajasta mitä tuloksia tulee.. Arpoivat mittanauhan kanssa missäsä se oikea paikka onkaan jne... ÄLKÄÄ USKOKO!!!

• Loistava konsepti

Hei ! Pakkohan tätä on kommentoida...Itsehän olet sopimuksen tehnyt , kukaan EI ole sinua pakottanut mihinkään ! Jos ei käy EI myöskään tuloksia tule, eiköhän se vähän näin mene...vai mitä mieltä olet ? Mitat otetaan AINA samasta paikasta ja on hassua , kuinka niin monelle sadalle naiselle tuloksia on tullut , olet varmaan erikoistapaus ;)

• Nainen oulusta

Olen saanut itseni sairaaksi, ensin meni niska jumiin, sitten olin melkein vuoden poissa (oli 20 sarjan kortti) nyt yritin ja sain lonkan kipeäksi , ei muuta kuin lääkäriin. Varokaa naiset, jos haluat pysyä kunnossa käyn vaikka naisten jumpassa ja BodyPampissa. Kallista Lady Slim, kaikkeen sitä nainen sortuu mutta oli viimeinen kerta. vaadin nyt lopuista rahani takaisin.
        Ihan typerä juttu koko homma.

• NAINEN OULUSTA

Tosiaan arpovat mittanauhan kanssa.
        VAROKAA NAISET JOS HALAUTTE PYSYÄ TERVEENÄ.
        USKON ETTEN OLE AINOA JOKA ON TULLUT SIRAAKSI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4919
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      54
      3935
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3513
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2858
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2658
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      136
      2397
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      57
      2289
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2084
    Aihe