Ois kiva tuollainen papukaija!!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Karkumatkalla oleva papukaija huuteli kirkon puusta hävyttömyyksiä/art-1288361307232.html
Hahaaa just raju!! =)))
31
430
Vastaukset
Kyllä siellä kirkonseutuvilla on nyt kansa 'kavahtanut' moista hävytöntä huutelijaa, saakohan lintu nyt oikeen sanktiotakin ;)))))
- Myy-Pikkuinen
joutuu "ripitettäväksi"!! =))))))
- issu56
Varmaan ne ihmiset ovat olleet moisesta ennenkuulumattomasta hävyttömyydestä sydärin partaalla :))))))).
Joutuukohan se jossain vaiheessa lentobanniin moinen ihana lintu... Myy-Pikkuinen kirjoitti:
joutuu "ripitettäväksi"!! =))))))
Hyvä et on kirkko lähellä, tuohon rippiin... ;))
- Myy-Pikkuinen
issu56 kirjoitti:
Varmaan ne ihmiset ovat olleet moisesta ennenkuulumattomasta hävyttömyydestä sydärin partaalla :))))))).
Joutuukohan se jossain vaiheessa lentobanniin moinen ihana lintu...josko joskus ostisikin tuollaisen mukavan linnun itselleen. Sitten vois videoida tuubiin sen puhetta!! =))))))))))))))))))))
issu56 kirjoitti:
Joutuukohan se jossain vaiheessa lentobanniin moinen ihana lintu...Juu...kyllä sille varmaan häkki heilahtaa ;))))))
- Myy-Pikkuinen
Sikra kirjoitti:
Hyvä et on kirkko lähellä, tuohon rippiin... ;))
ja toivotaan että se tyttö löytää lintunsa ennen sitä!! =))))))))))))))))))))))
- mukavia sanoja
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
josko joskus ostisikin tuollaisen mukavan linnun itselleen. Sitten vois videoida tuubiin sen puhetta!! =))))))))))))))))))))
Ja nyt mietitään porukalla mitä sä sitte opetat sille tipulle ;;)
- Myy-Pikkuinen
Sikra kirjoitti:
Juu...kyllä sille varmaan häkki heilahtaa ;))))))
Pv paras!!! =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
josko joskus ostisikin tuollaisen mukavan linnun itselleen. Sitten vois videoida tuubiin sen puhetta!! =))))))))))))))))))))
Meijänkin Elvis huutaa ''terve, kääk, piru ja viheltää hienosti kun tullaan kotiin''
- Myy-Pikkuinen
Sikra kirjoitti:
Meijänkin Elvis huutaa ''terve, kääk, piru ja viheltää hienosti kun tullaan kotiin''
Vähänkö hauska!! Minä opettaisin omalleni että, olette pidätetty, olette bannissa, yyyppiii tule apuuun ja tietysti saman kavahduttavan sanan kuin tuon uutisenkin lintu eli vi**u ja muutama muu kirosana. Toki opettaisin myös kivempiakin sanoja. =)))))))))))))))))))))
- issu56
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Aikoinaan kun mulla oli ekat undulaatit, niin yritin pariskuntaa maksittaa sillä yhdellä tietyllä helpolla sanalla. Vaan niiden taidot ei riittäneet muuhun kuin lisääntymiseen...taisivat olla kuuroja :))).
Silloisen eläinkaupan omistaja kun sanoi, että kyllä undulaattikin jotain oppii sanomaan, kunhan sitä vain aikansa jaksaa maksittaa, mutta minä annoin kyllä periksi silloin... - issu56
Sikra kirjoitti:
Ara, kun myöhemmin kuulin, että ne oppisivat kaikkein helpoiten jopa ihan kokonaisia lauseita.
- issu56
Sikra kirjoitti:
Juu...kyllä sille varmaan häkki heilahtaa ;))))))
ja tuplalukitus häkin oveen :))).
- Virtuaalikoneistaja
issu56 kirjoitti:
Aikoinaan kun mulla oli ekat undulaatit, niin yritin pariskuntaa maksittaa sillä yhdellä tietyllä helpolla sanalla. Vaan niiden taidot ei riittäneet muuhun kuin lisääntymiseen...taisivat olla kuuroja :))).
Silloisen eläinkaupan omistaja kun sanoi, että kyllä undulaattikin jotain oppii sanomaan, kunhan sitä vain aikansa jaksaa maksittaa, mutta minä annoin kyllä periksi silloin...jäi joskus "perinnöksi" kaksi undulaattia kun ystäväni lähti ulkomaille töihin, Emmi ja Eppu, Emmi lähti ensin lintujen taivaaseen ja sen jälkeen Epusta tuli hyvin seurallinen, lennähti usein lehden päälle kun luin lehteä, samoin aamuisin tuli peiton päälle ihan naaman eteen "juttelemaan".
issu56 kirjoitti:
Ara, kun myöhemmin kuulin, että ne oppisivat kaikkein helpoiten jopa ihan kokonaisia lauseita.
Ei ole Ara, tää on Iso-Aleksanterinkaija tai nykynimeltään iso-kauluskaija...eikä ole mikään mestari puhuja, tolla on niin kimeä ääni, että enemmin päästelee niitä viidakkoääniä...
Harmaa Jako-papukaija on kai se oppivaisin puhuja, sen hankkisin jos olisin papukaijaa hankkimassa.issu56 kirjoitti:
Silloisen eläinkaupan omistaja kun sanoi, että kyllä undulaattikin jotain oppii sanomaan, kunhan sitä vain aikansa jaksaa maksittaa, mutta minä annoin kyllä periksi silloin...Uros Undulaatti oppii joitakin sanoja jos se on yksin, ei opi laumassa...mulla oli joskus keltainen uros, joka oppi oman nimensä, se huuteli jatkuvasti ''tipu tipu''...
- issu56
Sikra kirjoitti:
Ei ole Ara, tää on Iso-Aleksanterinkaija tai nykynimeltään iso-kauluskaija...eikä ole mikään mestari puhuja, tolla on niin kimeä ääni, että enemmin päästelee niitä viidakkoääniä...
Harmaa Jako-papukaija on kai se oppivaisin puhuja, sen hankkisin jos olisin papukaijaa hankkimassa.hirvittävästi mieli, mutta nuo koirat on taatusti erimieltä siitä. Saattais olla aikamoinen kilpalaulanta, kun noitahan on treenattu linnulla...joskin raadolla, mutta kuitenkin.
- issu56
Sikra kirjoitti:
Uros Undulaatti oppii joitakin sanoja jos se on yksin, ei opi laumassa...mulla oli joskus keltainen uros, joka oppi oman nimensä, se huuteli jatkuvasti ''tipu tipu''...
uros ja keltainen naaras...Nippe ja Sari. Sarin sain lahjaksi, kun iäkäs omistajansa ei enää jaksanut kuunnella sen käkätystä. Nipen sitte ostin sille seuraksi ja hyvin pärjäsivät keskenään...niitä oli välillä 11 rakkaus siis kukoisti ;)).
issu56 kirjoitti:
hirvittävästi mieli, mutta nuo koirat on taatusti erimieltä siitä. Saattais olla aikamoinen kilpalaulanta, kun noitahan on treenattu linnulla...joskin raadolla, mutta kuitenkin.
Voi olla...mut aikanaan meijän rottis tykkäs mun undulaatti tipusta, ne oli ihan kavereita, rottis nuoli tipua lattialla ja tipu usein istui rottiksen päässä säklättämässä.
Alussa mun isovillikset vähän naksutti kurkkuäänillä näille isoille kaijoille, ja jähmettyivät tuijottamaan niitä...mut ei enään kukaan välitä niistä mitään, kaikki ollaan samaa laumaa...- issu56
Sikra kirjoitti:
Voi olla...mut aikanaan meijän rottis tykkäs mun undulaatti tipusta, ne oli ihan kavereita, rottis nuoli tipua lattialla ja tipu usein istui rottiksen päässä säklättämässä.
Alussa mun isovillikset vähän naksutti kurkkuäänillä näille isoille kaijoille, ja jähmettyivät tuijottamaan niitä...mut ei enään kukaan välitä niistä mitään, kaikki ollaan samaa laumaa...tottumuskysymys ja varsin äkistihän nuo tottuivat tuohon Tyttöönkin, mutta kun se lintu on kuitenkin niille se treeniväline, joka on ja pysyy takaraivossa... No jospa sitte joskus...mene ja tiedä jääkö haaveeksi vain.
- antipatia
issu56 kirjoitti:
tottumuskysymys ja varsin äkistihän nuo tottuivat tuohon Tyttöönkin, mutta kun se lintu on kuitenkin niille se treeniväline, joka on ja pysyy takaraivossa... No jospa sitte joskus...mene ja tiedä jääkö haaveeksi vain.
nuin kovast tekis mieli.
Sikra kirjoitti:
Alussa mun isovillikset vähän naksutti kurkkuäänillä näille isoille kaijoille, ja jähmettyivät tuijottamaan niitä...mut ei enään kukaan välitä niistä mitään, kaikki ollaan samaa laumaa...Meillä aikoinaan oli undulaatteja jotka pitivät koiria tossun alla.
Varsinkin yksi nuori uros oli kova komentamaan koiria, istui ison koiran niskassa, nypersi nokallaan ja välillä piti kovaa kirskuntaa ja narinaa. Koirat suhtautui tosi kärsivällisesti.
- Virtuaalikoneistaja
On siellä kirjon luona mummot kavahtanu kun tipu on jutellut :)
- Myy-Pikkuinen
olla etteivät ole edes tienneet mistä se sana on tullut ja kuvittelivat että jesse taivaasta huutelee vi**ua!! =))))))))))))))))))))
Jeesus seuraa sinua
Myöhään yöllä murtovaras murtautui taloon, jonka kuvitteli olevan tyhjä. Hän hiipi hämärässä olohuoneessa kunnes yht’äkkiä jämähti paikalleen kuullessaan kovan äänen:
-Jeesus seuraa sinua!.
Hiljaisuus palasi huoneeseen ja murtovaras jatkoi hiipimistä eteenpäin.
-Jeesus seuraa sinua!, kuului taas.
Murtovaras pysähtyi liikkumattomaksi. Häntä pelotti. Kauhuissaan hän katseli ympärilleen. Pimeässä nurkassa hän huomasi lintuhäkin ja häkissä papukaijan. Hän kysyi papukaijalta:
-Sinäkö se sanoit, että Jeesus seuraa minua?.
-Kyllä, vastasi papukaija.
Murtovarast huokaisi helpotuksesta ja kysyi papukaijalta:
-Mikä sinun nimesi on?.
-Musti, vastasi papukaija.
-Musti!??, johan on typerä nimi papukaijalle, virnuili murtovaras, kuka helvetin idiootti antaa papukaijalle nimeksi Musti?!.
-Sama idiootti, joka antoi Rottweilerille nimeksi Jeesus., papukaija vastasi.- issu56
nyt oli taas onni, että ehdin nielaista sillä muutoin olisi nyt kahvit väärässä paikassa ;))).
- Myy-Pikkuinen
Tuo oli hyvä!! =))))))))))))))))))))))))))))))
Laitetaas aiheeseen sopiva biisikin!! ;)))))))))))))))))
http://www.youtube.com/watch?v=V9yRmQHE9Jw - ....................
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Tuo oli hyvä!! =))))))))))))))))))))))))))))))
Laitetaas aiheeseen sopiva biisikin!! ;)))))))))))))))))
http://www.youtube.com/watch?v=V9yRmQHE9Jwhttp://www.youtube.com/watch?v=R4jN360DxTw&playnext=1&list=PL20C4E06D38464E00&index=43
- Tösäkuski
papukaija?
... Aattelin vaan kun puheet on kuin neidin suusta.- 3+22
No on sinulla avara tuo ajatusmaailma, että oikein ajattelit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462