Tankotanssi tangon paksuus

dhfisjegefg

Kumpi parempi aloittelijalle ja mtä eroa yleensäkin 45 ja 50 tangoilla?

14

2347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mauserilla

Oikeinkin kehittävä ja edistävä tuo sinun kysymyksesi onkin. Joten vastaan että, vännätisikö vastuasta lyhyestä vai pitkästä ratakiskosta?

• Ei asiantuntija

Se numerohan on kai tangon halkaisija, eli paksuus. 45 millisestä saa pienikätinen tukevamman otteen.

• heh heh hee

No nyt tuli taatusti naisen mielipide! Kun aloituksessa oli jo puhetta tangon paksuudesta, eikö tämä "ei asiantuntijan" kommentti ollut aivan turha? Vai onko tässä asialla taas turkulaiset toistoineen tyyliin "Mun iskä pesi automme - Ai, pesikö sun iskäsi autonne?"...

• No heh heh itsellesi
        heh heh hee kirjoitti:

No nyt tuli taatusti naisen mielipide! Kun aloituksessa oli jo puhetta tangon paksuudesta, eikö tämä "ei asiantuntijan" kommentti ollut aivan turha? Vai onko tässä asialla taas turkulaiset toistoineen tyyliin "Mun iskä pesi automme - Ai, pesikö sun iskäsi autonne?"...

Tuossahan oli perustelu sille miksi 45 millinen on pienikätiselle parempi kuin 50 millinen.

• ero 5 mm
        heh heh hee kirjoitti:

"No nyt tuli taatusti naisen mielipide! "

Ketjun aloittaja ompi sitten joku miespuolinen idioottiprovoaja..

• En mä tiedä

Ettei olisi kuitenkin säde? 45 millinen tanko on aika ohut.

• rööperiinlailailaa
        En mä tiedä kirjoitti:

Ettei olisi kuitenkin säde? 45 millinen tanko on aika ohut.

Ihan yleisesti tankojen "paksuuden" ilmaisemiseksi käytetään mittayksikkönä sen halkaisijaa, ei niinkään sädettä. Mitäpä tavallinen pulliainen tekisi säde-mitalla? Kaupassa pitäisi puhelimella laskea 2*pii*r saadakseen tietää ostoksensa halkaisijan.

Tankotanssista en mitään tiedä, mutta voisi olla vaikeaa pysyä siellä ylhäällä, jos tangon halkaisija olisi 90mm! Miehen käsillä ehkä vielä nippa nappa, mutta naisten jutun ollessa kyseessä...

• Marsipaanikani
        rööperiinlailailaa kirjoitti:

Ihan yleisesti tankojen "paksuuden" ilmaisemiseksi käytetään mittayksikkönä sen halkaisijaa, ei niinkään sädettä. Mitäpä tavallinen pulliainen tekisi säde-mitalla? Kaupassa pitäisi puhelimella laskea 2*pii*r saadakseen tietää ostoksensa halkaisijan.

Tankotanssista en mitään tiedä, mutta voisi olla vaikeaa pysyä siellä ylhäällä, jos tangon halkaisija olisi 90mm! Miehen käsillä ehkä vielä nippa nappa, mutta naisten jutun ollessa kyseessä...

Eikö se kuitenkin tuo halkaisia ole 2 * säde? Ympärysmitta on se johon tarvitaan pii...

• isoinjorma

Pääasia että, on vitun kestävä tanko:)

• poisto tulossa

Nyt sä taidat ajatella vähän toisenlaista tankoa, sellaista jo työnnetään Sinne! Tässä on ollut puheena tanko, jossa nuoret naiset ja jotkut miehetkin pyörivät ympäriinsä ...

• Tyyppimerkintää

siinä, että kuten tyyppinumero osoittaa, toinen kestää max 45kg painoisen vosun rynkytystä ja toinen max 50kg: tyyppinumero kertoo katto ja lattiakiinnikkeen maksimirasituksen, joka on siis viiskymppisellä 25kg 25kg=50kg. Viisvitosen tai sitä tukevampia tankoja valmistetaan erikoistilauksesta ja ne toimitetaan tilaajalleen huomiota herättämättömästi ruskeisiin käärepapereihin käärittyinä.

• ilovepole

Voi harmi, mä googlettelin täällä tangon paksuuksia, kun omasta 50mm tulee ranteet niin helkkarin kipeiksi. Niin että kiitos vain tyhjästä. Kai te trollaajat jotain muutakin tekemistä keksitte?

Enpä tule enää suomi24-palstalle. Jep jep.

• hohhoijaa...

Ihan loppuun asti piti lukea JOS olisi ollut edes yks vastaus mistä olisi hyötyä. Kummallista et jengi käyttää energiaansa tollseen, surullista jos ei oo muuta elämää!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe