Mitä ajattelen mieheni lasten äidistä

ÄitiPuoli..

Nostin tämän vastaukseni keskustelun avaukseksi:

Kunnioitan ja arvostan häntä lastensa äitinä ja mieheni entisenä vaimona. Minulla ei ole mitään negatiivista sanottavaa hänestä. Siitä huolimatta haluan pitää etäisyyden ja selvät rajat. En halua elää missään suurperheessä, jossa kaikki ovat yhtäpataa. Joillakin se voi onnistua. Itse en edes koe tarvetta siihen. Elän mieheni kanssa ja hänen lapsensa ja lapsenlapsensa ovat aina tervetulleita meille. Pidän, suorastaan rakastan heitä jokaista. En silti tarraudu heihin. Kunnioitan myös miestäni siitä, ettei hän ole koskaan puhunut pahaa sanaa lastensa äidistä. Erittäin fiksua. Toivoisin tietysti, että itse saisin saman kohtelun virheineni kanssa. Äitipuolikkaita vaan on niin helppo moittia. Toisaalta se on luonnollista, että häneen projisoidaan monenlaista pahaa oloa.

55

1449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehensä Vaimo

että, se horo voisi mennä niin kauas kuin pippuri kasvaa....
      Näin ajattelen.

• Sääliksi käy

harrastaa kaikesta päätellen horoja.

• Miehensä vaimo.
        Sääliksi käy kirjoitti:

harrastaa kaikesta päätellen horoja.

miehelläni oli ennen horo, mutta nyt hänellä on vaimonaan mahtava nainen, minä.
        Onneksi ihminen on sellainen, että oppii virheistään. Jännä että voit vetää ko. päätelmän minusta, pelkästään sen perusteella mitä rehellisesti sanoin ajattelevani mieheni lasten äidistä?
        Katsos, kun sinä luultavammin et tiedä hänestä yhtään mitään, toisin kuin minä. Ja minä vastasin siihen mitä hänestä ajattelen, sen enempiä selittämättä. Enkä selitä vieläkään, mutta edellenkin olen samaa mieltä.
        Minä tiedän mitä mieheni lasten äiti on tehnyt ja touhunnut ja vastaukseni johtuu ihan siitä. Kaikista ei voi, eikä tarvitse pitää.

• yxmuzi
        Miehensä vaimo. kirjoitti:

Onneksi ihminen on sellainen, että oppii virheistään. Jännä että voit vetää ko. päätelmän minusta, pelkästään sen perusteella mitä rehellisesti sanoin ajattelevani mieheni lasten äidistä?
        Katsos, kun sinä luultavammin et tiedä hänestä yhtään mitään, toisin kuin minä. Ja minä vastasin siihen mitä hänestä ajattelen, sen enempiä selittämättä. Enkä selitä vieläkään, mutta edellenkin olen samaa mieltä.
        Minä tiedän mitä mieheni lasten äiti on tehnyt ja touhunnut ja vastaukseni johtuu ihan siitä. Kaikista ei voi, eikä tarvitse pitää.

on luonnollisesti yksipuolinen. Sinulla on oikeus omaan mielipiteeseesi, mutta et voi sitä totuutena muille julistaa. Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä mieltä miehesi entinen vaimo on sinusta.
        Yleensä ihminen on itse sitä, miksi toisia nimittelee. Jo sananvalintasi kertoo sinusta jotakin vähemmän mairittelevaa. Ja miehillä on tosiaankin melko pysyvä naismaku. Luultavasti hän etsi sinusta piirteitä suuresta rakkaudestaan, lastensa äidistä. Ja se juuri sinua kismittääkin.

• Miehensä vaimo
        yxmuzi kirjoitti:

on luonnollisesti yksipuolinen. Sinulla on oikeus omaan mielipiteeseesi, mutta et voi sitä totuutena muille julistaa. Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä mieltä miehesi entinen vaimo on sinusta.
        Yleensä ihminen on itse sitä, miksi toisia nimittelee. Jo sananvalintasi kertoo sinusta jotakin vähemmän mairittelevaa. Ja miehillä on tosiaankin melko pysyvä naismaku. Luultavasti hän etsi sinusta piirteitä suuresta rakkaudestaan, lastensa äidistä. Ja se juuri sinua kismittääkin.

on minun mielipiteeni.
        Kuinka olen julistanut jotain totuutena? Jos kysytään mitä mieltä olen mieheni lasten äidistä ja vastaan siihen, niin kerro, kuinka se on jotain totuuden julistamista hänestä?
        Minä tiedän mitä mieltä hän on minusta ja hän tietää mitä mieltä olen hänestä, miksi tämä asia saa sinut näin syttymään? Koetko olevasi tuo "horo-mieheni lasten äiti"? Nythän ei kysytty "mitä miehesi lasten äiti on mieltä sinusta"? Onko sinulla luetun ymmärtämisen kanssa ongelmia?
        Mikä sana valinta? Horo, ei ole kovin paha sana? Mitä se siis kertoo minusta? Mutta hänestä se kertoo paljon.

Miehillä ei ole pysyvä naismaku, totta kait sanot nyt näin, että pääset osoittamaan minua sormella. Mutta itseasiassa, miesten naismaku on kehittyvä, kuten ihminen kehittyy jatkuvasti kokemuksiensa kautta. Näin ollen naismakukin kehittyy kokemuksien kautta.

Minua ei kismitä mikään, miksi luulet niin? Onko mielipiteen kertominen kismittämistä? Kysymykseen vastaaminen on siis mielestäsi kismittämistä?
        Miksi olettamus että ex olisi suuri rakkaus? Jos näin olisi, ei hän vaarmaankaan olisi koskaan jättänyt tuota naista? Eihän suurta rakkautta jätetä?
        Eikös sen suuren rakkauden kanssa olla koko elämä?

• kiitos. olen puhunut
        Miehensä vaimo. kirjoitti:

Hehheh...:) se koira älähtää johon kalikka kalahtaa... mutta siis ihan tosissaan, miehes kuitenki teki exän kans lapsia?! valitsi ihan itse tämän naisen vaimokseen ja lastensa äidiksi, eikö?! siihen tuskin ketään huijataan/pakotetaan ;) lienee mahdotonta... ja sitten tämän exän jälkeen valitsi sinut! samalla tavalla kuin exänsäkin...että etpä sinäkään sen kummempi taida olla ;D se, joka arvostaa muita ihmisiä, ansaitsee muiden arvostuksen.

• töttöröööööööööööööö

jolla yritetään tahalteen suututtaa lasten äidit... hheeee... mee hoitoon ihminen. Näitä on nähty jo liikaa... on vain niin katkeria vuodatuksia kun ei ole sitä omaaaaaa elämäääääääääääää....

• KOMMENTTEINEEN!!!

Eikä ole vieläkään näköjään PAKKOHOITOON JOUTUNUT?.Minäkään en kylläkään edes halua olla tekemisissä miesystäväni ex-perheen kanssa.Heillä on OMA elämänsä ja MEILLÄ oma elämämme.AMEN.

• Juuri niin

kunnioittaa ja arvostaa todella paljon. He tekevät kuitenkin suuremman työn lasten kanssa kuin mies, joka luistaa astuustaan.

Harvi miehen uusikko sitä ymmärtää, vaan kateellisena haukkuu ja pitää suurena uhkana. Pelottaahan se, kun uusikko tekeee väärin ja rikkoo toisten perheet.

On hienoa että äitejä arvostetaan, niin sen kuuluu ollakin, äidit ovat voimakkaita ja prähääviä ihmisiä, eikä kukaan mene heidän ylitseen.

• r6ifyuhvjlbnklm

että sait vastauksia vain tuolta idiootilta.
      sitä ei kyllä voi syyttää passiivisuudesta, hyvin jaksaa jauhaa kymmeniä viestejä
      päivässä tota samaa paskaa.

Sitten asiaan.
      Minulla ei ole mieheni exään mitään välejä. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä seitsämän vuotta, aviossa 2,5 vuotta. En ole miehen exää koskaan tavannutkaan, kerran olen puhelimessa ollut sen haukuttavana ja saanut herjaavia maileja kunnes ilmoitin että jos se ei lopu vien asian poliisille.
      Nykyään ei mieskään ole exnsä kanssa tekemisissä ja se johtuu tasan exn hankalasta luonteesta. Onneksi lapset on niin isoja et asioista voidaan sopia suoraan heidän kanssaan. Lapset toki ovat minulle tosi rakkaita, ja sen tietävät.

• arvokkaat äidit

kun arvostaa ja kunniottaa lasten äitejä. Harva ihminen tämä uusikko sen ymmärtää ja tajuu.

Äidit ne kuitenkin tekevät suuren työn lasten kanssa, miehen huidellessa missä sattuu, mutta sitli jotkut haukkuvat ja mollaavat äitjeä. Katkeruuksissaan.

Mutta minä viis veisaan mitä kuka minusta sanoo, olen maailman paras äiti omille lapsilleni, ja he tietävät sen ja minä tiedän sen.

Mies huitelee muualla yksin, suruissaan, lähti onneaan koettamaan parempaa etsimään, mutta ei löytänyt, nyt on myöhäistä itkeä ja kun kukaan ei huoli.

• ÄitiVaimoExäUusi

on äiti itse myös. Joten turhaan yrität nostattaa äiti-imagoa täällä. Kunnioitus ja arvostus ansaitaan teoilla ja käytöksellä, ei sillä että on pullauttanut muutaman lapsosen maailmaan.

• onneksi meillä ei
        ÄitiVaimoExäUusi kirjoitti:

on äiti itse myös. Joten turhaan yrität nostattaa äiti-imagoa täällä. Kunnioitus ja arvostus ansaitaan teoilla ja käytöksellä, ei sillä että on pullauttanut muutaman lapsosen maailmaan.

kunnioutus ja perhe ansaitaan, ei sitä voi mistään ilmaiseksi saada. Monetuusiot niin luulee että kenen tahansa lapsilla he voivat leikkiä kotia.. heh...

Juuri siksi meidän lapset eivät koskaan ole päässeet tutustumaankaan eikä katsomaan isän naisia, koska he eivät merkitse meille yhtään mitään. Ei edes meille ole lupa tulla.

Olen aina ollut sitä mieltä, että perhe ansaitaan ei kukaan voi leikkiä kotia kenenkään lapsilla. Ei ainkaan meidän ole kukaan leikkinyt, onneksi. Mies on kyllä naisnsa pitänyt poissa meidän silmistä ja kotoonta, ettei vilaustakaan olla nähty. Onneksi.

Olisi ollut sääli, jos lapset olisi pakotettu moiseen ruljanssiin, eihän sitä kukaan olisi kestänyt.
        Millaista olisi elämä nyt jos lapset olisivat saaneet luvan vierailla isän luona jos siellä olisi ollut naisia!! Pelkän ettei medän ydinperhettä enää olisi, en tuntisi omia lapsiani enää, enkä tosin välittäisikään enää, jos he olisivat valinneet minun sijastani isänsä vieraat ja oudot naiset.
        Se olisi ollut suurin loukkaus minua kohtaan, että ennemmin olisin yksin kuin lasten kanssa, jotka joku vieras olento on pilannut. Eikä mies olisi yhtään välittänyt!

• %?%?%?%?%?%?%?%?%?%?
        onneksi meillä ei kirjoitti:

kunnioutus ja perhe ansaitaan, ei sitä voi mistään ilmaiseksi saada. Monetuusiot niin luulee että kenen tahansa lapsilla he voivat leikkiä kotia.. heh...

Juuri siksi meidän lapset eivät koskaan ole päässeet tutustumaankaan eikä katsomaan isän naisia, koska he eivät merkitse meille yhtään mitään. Ei edes meille ole lupa tulla.

Olen aina ollut sitä mieltä, että perhe ansaitaan ei kukaan voi leikkiä kotia kenenkään lapsilla. Ei ainkaan meidän ole kukaan leikkinyt, onneksi. Mies on kyllä naisnsa pitänyt poissa meidän silmistä ja kotoonta, ettei vilaustakaan olla nähty. Onneksi.

Olisi ollut sääli, jos lapset olisi pakotettu moiseen ruljanssiin, eihän sitä kukaan olisi kestänyt.
        Millaista olisi elämä nyt jos lapset olisivat saaneet luvan vierailla isän luona jos siellä olisi ollut naisia!! Pelkän ettei medän ydinperhettä enää olisi, en tuntisi omia lapsiani enää, enkä tosin välittäisikään enää, jos he olisivat valinneet minun sijastani isänsä vieraat ja oudot naiset.
        Se olisi ollut suurin loukkaus minua kohtaan, että ennemmin olisin yksin kuin lasten kanssa, jotka joku vieras olento on pilannut. Eikä mies olisi yhtään välittänyt!

ei ole nähnyt, etkä koskaan tavannut ja silti 99% ajatuksistasi pyörii tämän ex-miehesi uusikoissa? Omituista....sanoisimpa jopa sairasta.....

• voivoi javoi

Tuo kyltymätön kiinnostus ex-miehen uusikoihin osoittaa jo sitä että saat tosi kiksejä heistä haaveillessasi, eli siitä puhe mistä puute, sanotaan, L-koodia eppäilen.

• ....

Kyllä se kunnioitus lapsen äitiä kohtaan pitää olla siellä teoista ja käytöksestä huolimatta. Lapselle äiti on rakas ja vähintään neutraali suhtautuminen on siis lapsen paras. Rakastaminen on tekoja.

• ...

Kuulostaapas pahalta, että puhut lapsista kuin esineistä. Et omista heitä ja he ovat sinulla vain lainassa, kunnes kasvavat isoiksi, itsenäistyvät ja perustavat oman perheensä.

• KUNNIOITETTAVAA..

Miesystäväni exmuijassa.Ei osaa hoitaa kakarpitaan eikä edes siivoa kotiaan,vaan äitinsä kay sutaisemassa pikkuisen isompia kasoja pöydiltä ja lattioilta.Ei ruokaa edes osannut miehelleen tehdä eikä laiskuudeltaan edes viitsinyt,vaikka mies teki työtä kahdenkin miehen edestä.MIKSI SIIS PITÄISI KUNNIOITTAA EXÄÄ.

• naikkoset pois

ex isä kunnioitttaa myös mietä paljon. Ei koskaan ole tuonut naisiansa meille koska olemme lasten kanssa ne kieltäneet eteivät meille tule.
      Mies ajattelee niin paljon lasten ja minua elämää, etei tuo niitä kiusankappaleita meidän kauniiseen kotiin sotkemaan ja rellestämään.

Olemme prjännet ilman vieraita omituisia naisia ja siksi emme halua heidän tulevan meille pilaamaan elämäämme.

Emme ole koskaan heitä nähneet emmekä halua vastedes nähdäkkään, niin surullisia naisia ovat että piti rikkoa meidän onnellinen perhe, jotta saa kiusata lapsia ja saada lapset surulliseksi.
      Lapsia on helppo kiusata ja kostaa heille. Nyt eivät halua ollla isän kanssa tekemisissä, koska isä lapset vaihtoi naisiin ja kyllästyi heidän olemassa oloon.

• Oikea Uusperheelline

kirjoitat, haukut, selität, mietit ex-miehesi naisia. Oma elämsäi on kutistunut siihen että pakkomielteisesti ajatuksesi pyörii exäsi naikosissa. Sitäkö on sinun "pärjääminen" elämässä?
        Minusta tuo jatkuvat kirjoittelu exäsi naikkosista on tosi sairasta? Ja myös se että olet olevinasi palstan "paras asiantuntija" asiassa, josta et tiedä yhtään mitään ----->UUSPERHEYS, sekkin on sairasta.

• todella onnistunut s
        Oikea Uusperheelline kirjoitti:

kirjoitat, haukut, selität, mietit ex-miehesi naisia. Oma elämsäi on kutistunut siihen että pakkomielteisesti ajatuksesi pyörii exäsi naikosissa. Sitäkö on sinun "pärjääminen" elämässä?
        Minusta tuo jatkuvat kirjoittelu exäsi naikkosista on tosi sairasta? Ja myös se että olet olevinasi palstan "paras asiantuntija" asiassa, josta et tiedä yhtään mitään ----->UUSPERHEYS, sekkin on sairasta.

että viraant naiset ne uudet miehen suhteet tunkee sen miehen lasten ja exän elämään väkisin. Ei kyllä onneksi miellä, mutta täällä paljon ja varmasti oikeessakin elämässä. Me laitoimme heti lasten kanssa miehelle selväksi että hän ei tuo naisiaan meille missään tilanteessa, eikä näyttele niitä lapsillekkaan.

Minusta se on säälittävää, etytä vieras ihminen on kuin omistaisi koko maailman, kun alkaa haukkumaan miehen exän ja lasten elämää ja tulee siihen leikkimään kotia toisten lapsilla ja rikkomalla toisten liiton.

Vaan meillä se ei käy, minä en lapsiani ole koskaan antanut haukuttavaksi koska rakastan heitä niin paljon, etten suo meille onnetonta lapsuutta ja hankaloita vieraita ihmisiä. Mies itse oli samaa mieltä että hänen naiset vaan aiheuttaa lapsille ongelmia, ja piti ne poissa meiltä.

Ei lapset tarvi vieraita ihmisiä elämäänsä. Ne ovat ex miehen suhteita, ei niitä meille tarvi tuoda.

Jokainen on asiantuntija omassa perheessään, niin myös minä olen meidän perheessä, ja olen aina tiennyt,e ttä lapseni ei isänsä naisia tarvi elämäänsä, niinkuin ei ole tarvinneetkaan. Paremmin ei asiat meillä voisi olla.
        Jos olisin antanut luvan ja suonut naiset mielle, en tidä olisimmeko enää perhe, ja millaisia olisivat lapset nyt, ihan pelottaa ajatella, miten pilalle he olisivat menneet jos joku ulkkopuolinen olisi päässyt heihin huonolla tavalla vaikuttamaan ja haukkumaan. Onneksi näin ei käyny, siitä kiittäminen minua. Parempaa sääntöä en ole koskaan tehnyt kuin kieltämällä naisten tulon meille ja lasten ja minun elämään.

• ????????????????????
        todella onnistunut s kirjoitti:

että viraant naiset ne uudet miehen suhteet tunkee sen miehen lasten ja exän elämään väkisin. Ei kyllä onneksi miellä, mutta täällä paljon ja varmasti oikeessakin elämässä. Me laitoimme heti lasten kanssa miehelle selväksi että hän ei tuo naisiaan meille missään tilanteessa, eikä näyttele niitä lapsillekkaan.

Minusta se on säälittävää, etytä vieras ihminen on kuin omistaisi koko maailman, kun alkaa haukkumaan miehen exän ja lasten elämää ja tulee siihen leikkimään kotia toisten lapsilla ja rikkomalla toisten liiton.

Vaan meillä se ei käy, minä en lapsiani ole koskaan antanut haukuttavaksi koska rakastan heitä niin paljon, etten suo meille onnetonta lapsuutta ja hankaloita vieraita ihmisiä. Mies itse oli samaa mieltä että hänen naiset vaan aiheuttaa lapsille ongelmia, ja piti ne poissa meiltä.

Ei lapset tarvi vieraita ihmisiä elämäänsä. Ne ovat ex miehen suhteita, ei niitä meille tarvi tuoda.

Jokainen on asiantuntija omassa perheessään, niin myös minä olen meidän perheessä, ja olen aina tiennyt,e ttä lapseni ei isänsä naisia tarvi elämäänsä, niinkuin ei ole tarvinneetkaan. Paremmin ei asiat meillä voisi olla.
        Jos olisin antanut luvan ja suonut naiset mielle, en tidä olisimmeko enää perhe, ja millaisia olisivat lapset nyt, ihan pelottaa ajatella, miten pilalle he olisivat menneet jos joku ulkkopuolinen olisi päässyt heihin huonolla tavalla vaikuttamaan ja haukkumaan. Onneksi näin ei käyny, siitä kiittäminen minua. Parempaa sääntöä en ole koskaan tehnyt kuin kieltämällä naisten tulon meille ja lasten ja minun elämään.

nyt en ymmärrä ? että ex miehen uusi tai uudet menee miehen ex naisen luokse, muka haukkumaan sitä ja tenavia, kyllä on niin paksua juttua, taitaa kirjoittaja olla joko kännissä tai ihan seinä hullu.

• SE ONKIN!!!!
        ???????????????????? kirjoitti:

nyt en ymmärrä ? että ex miehen uusi tai uudet menee miehen ex naisen luokse, muka haukkumaan sitä ja tenavia, kyllä on niin paksua juttua, taitaa kirjoittaja olla joko kännissä tai ihan seinä hullu.

Ja suhaa täällä joka palstalla NAIKKOSIA moittien.

• wilmannn

Mun miehen exä sais painua **** jättää meidät rauhaan.
      jatkuvastoi soittaa minun aviomiehelleni.. esim. kun tarttee lastenvahtia tai ongelmia oman äitinsä kanssa. HALOO!! hankkis elämän..... Ja mies kuntelee... Kohta saa muuttaa sen luokse takas!!

Ai miten niin mitta täyttymässä.....

• aikuinenlapsi

Mitä mieltä lapsi on isänsä uudesta vaimosta aikuisena? Vieraaksi jäi enkä ole ollut ' äitipuolen' kanssa missään tekemisissä aikuiseksi päästyäni. Ei ollut sinänsä mitään vikaavikaavikaa..mutta vieras oli ja on vieraine tapoineen. Sieti isäni takia meitä lapsia , oli mairea, oli olevinaan kiinnostunut - mutta kun lapsi aina huomaa, mikä on homman nimi. Ei se aitoa ole ja ollut. Pyrki menemään isän ja meidän lapsien väliin päättämään asioita, jotka ei hänelle millään lailla kuuluneet. Rajoitti tapaamisia. Ei se aitoa ollut missään vaiheessa.
        Isälleni toki soin uuden onnen, mutta uusi onni olisi saanut jäädä pois meidän lasten elämästä kokonaan.
        Kysykää niiltä aikuiseksi tulleilta uusperheen lapsilta... kun uskaltavat vihdoinkin puhua ja olla.. tulette varmasti yllättymään kun ei se positiivista hyminää ole kuitenkaan.

• mene hoitoon

Samaa ajattelee miehene xä ex lapset ja miehen ja ex vaimon sukukin sinusta!
        Miehen vanhempien varmaan pakko sietää sua kun on oma poika kyseessä.
        Monesti ne ensimmäiset vaimot lapsilla on ne parhaimmat, ja ne suhteet säilyy jatkossakin vaikka uusia ilmestyisi vuosittain.

Sun juttus on muuten porovo, sillä lapset kuuluu myös isän vastuulle, ja sä yrität vaikeuttaa tapaamisia.

• Elämä on
        aikuinenlapsi kirjoitti:

Mitä mieltä lapsi on isänsä uudesta vaimosta aikuisena? Vieraaksi jäi enkä ole ollut ' äitipuolen' kanssa missään tekemisissä aikuiseksi päästyäni. Ei ollut sinänsä mitään vikaavikaavikaa..mutta vieras oli ja on vieraine tapoineen. Sieti isäni takia meitä lapsia , oli mairea, oli olevinaan kiinnostunut - mutta kun lapsi aina huomaa, mikä on homman nimi. Ei se aitoa ole ja ollut. Pyrki menemään isän ja meidän lapsien väliin päättämään asioita, jotka ei hänelle millään lailla kuuluneet. Rajoitti tapaamisia. Ei se aitoa ollut missään vaiheessa.
        Isälleni toki soin uuden onnen, mutta uusi onni olisi saanut jäädä pois meidän lasten elämästä kokonaan.
        Kysykää niiltä aikuiseksi tulleilta uusperheen lapsilta... kun uskaltavat vihdoinkin puhua ja olla.. tulette varmasti yllättymään kun ei se positiivista hyminää ole kuitenkaan.

En malta odottaa tuota aikaa:) 12v takana 4 edessä

• 12 vuotta jatkunut

Ajattelen hänen olevan alhaisista alhaisin. Käyttää lastaan pelinappulana, välittämättä kenestäkään muusta kuin itsestään. Näin minä ajattelen.

• onneli ja anneli

Meillä taas vaikka mun ex miehen nainen kunnioittaa ja arvostaa minua ja lapsiani erityisen paljon, emme halua olla tekemisissä moisen naisen kanssa, kukaan meistä. Mies tietää itsekin että teki virheen valitessaan lasten tilalle uuden naisen, joten lapset eivät halua olla isän kanssa tekemisissä, ja ovatkin toivoneet, ettei isä tuo naisiaan meille. Niin minäkin , ja mies on lupauksensa pitänyt. Emme tarvitse siivellä eläjiä melle.
      Kovasti aikanaan lähetteli tekstiviestejä, mutta kun nauroimme sille ja kerroin miehelle että ellei lopeta teen ilmoituksen häiriköinnistä, viestit loppuivat siihen.
      Lapseni on kasvaneet ilman isää ja voin sanoa että ovat erittäin onnellisia, vaikkei isää ole näkynyt. Onhan noita kummeja ja enoja sitten, jotka ovat miehenmallina olleet, kun oma isä ei halunnut. On se rankkaa varmaan vaihtaa omat lapset vieraaseen ihmiseen, mutta minkäs siinä lapsi tekee.

• lissu on ääliö

Tollasta paskaa ei arvosta KUKAAN !
        mee hoitoon vammainen

• ??? ????

olet sinä pehmee ex-miehesi vaihtoi sinut parempaan, eikä lasten tilalle naista, kuinka joku voi olla noin tyhmä idiootti..........mistä kummasta noit idiootteja syntyy, en yhtään ihmettele et sinut vaihdettiin viisaampaan.

• family.

ihan mukava kiva ihminen, ei kai minun mieheni nyt minkään ääliön kaa ole ollut aviossa.

• Sokerihääpäivä

Riesa.

Ollut tutkinnassa lastensuojelun taholta (lapsen koulukavereiden vanhempien ilmoituksesta), ei noudata viranomaisessa vahvistettua tapaamis- ja yhteydenpitosopimusta (kyllä, jopa tavasta millä lasten vanhemmat pitävät yhteyttä keskenään on ollut tarpeen saada mustaa valkoiselle...)

Meidän perheelle miehen ex-hairahdus (ko. riesalla on lapsia muutaman (useamman kuin kahden) eri miehen kanssa, ei ole erehtynyt naimisiin heistä yhdenkään kanssa ja on tällä hetkellä taas "haku päällä", lapsi parat.)

Hyvin menee kun ei mitään kuuluu, ainoastaan miehen jälkikasvuun pidetään yhteyttä, niinkuin kuulukin.

Enää sinkkuäidin tempaukset lähinnä naurattavat , ovat niin läpinäkyviä.

• SeMMosTa34

Koska mieheni ex on aiheuttanut yli kymmenen vuoden ajan valtavasti kärsimystä miehelleni, minun on hyvin vaikea arvostaa häntä. Kun tämän lisäksi hän ei useinkaan ajattele lasten parasta, vaan käyttää lapsia pelinappuloina, en osaa arvostaa juurikaan hänen äitiyttäänkään.

Arvostan sitä, että kun lapset ovat hänen luonaan, lapsen selviytyvät. Saavat jotakin ruokaa, puhtaat vaatteet, heidät viedään harrastuksiin tai lääkäriin jne. Sekään homma ei toimi virheettömästi, mutta virheettömyyttä en vaadi edes itseltäni.

Henkisellä puolella arvostusta ei ole. Nainen on todella ilkeä miehelleni ja minulle, sekä koko muullekin perheelle. Harkitsemme rikosilmoituksen tekemistä kunnianloukkauksesta, mutta lasten takia se jää aina tekemättä...

Olisi ihanaa, jos asiat olisivat paremmin. Itse en ole koskaan sanonut mieheni exälle pahaa sanaa, ja olen aina puhunut hänestä ystävällisesti hänen lapsilleen ja lasten kuullen. En ole ulkopuolisillekaan koskaan nimitellyt, vaikka ongelmista olen toki ystäville puhunut. Miehen ex sen sijaan sanoo lapsillekin miestäni ja minua saatanan ääliöiksi. Emme ole tehneet hänelle mitään pahaa. Mies oli eronnut jo ennen kuin tapasi minut ja tuolla naisella itselläänkin on uusi kumppani. Siksikin tämä juttu ihmetyttää.

Itse en vaikeuta oman exäni tai hänen kumppaninsa elämää. Kiva jos ovat onnellisia.

• olet todella sairas

En itse aiheuta.... plaa plaa...

just just.. ne uusikot on sitte kultakimpaleita, heissä ei oomitään vikaa!!! Kaikki mitä pahaa tapahtuu maailmassa, on exien vika!!! Syytökset ovat pelkkää riidan haastamista, joilla ei ole toduuden kanssa mitään tekemistä!

Menisit jo hoitoon hyvä ihminen, niin tulisit sinuksi edes itsesi kanssa.

• suu suppuun ole hilj

Ei sulla ole mitään oiekutta arvostella tai ajatella millainen ihminen mien exä on!! Pysy vain omalla viivalla ja sen alapuolella, sillä sinne asti sä et yllä, missä miehen eka vaimo ja lasten äiti on!

• lissu se jaksaa

Oikein piti sitten lissun taaaaaaaaaaaaaas kaksi kertaa vastata.
        Kuole pois, ei sua kukaan kaipaa

• ..................

Mieheni entinen vaimo on kuvottava lehmä.

• eläinlääkäri.

No, ei ole sun mieheskään ihan täyspäinen, jos on lehmän kanssa ollut.
        Eläimiin sekaantuminen on Suomessa rikos.

• gyuhijlnk-öä

Ja näköjään naudan vaihtoi läskiin emakkoon.

• meikäläänen

Ex-vaimot vaan on nalkuttavia kalkkunoita. Deal with it.

• oup

Miehen ex teki lapsia,jottei tarvitsisi mennä töihin ja kotona se loisikin vuosia.Koti tosin oli iahn hoitamatta.Eronneet olivat jo kauan ennen kun tutustuin mieheen.Lapset on äidillään likaisissa vaatteissa vieläkin,hän ei niitä vie juuri mihinkään,teini on jotenkin kieroutunut, äiti juo reilusti ja nukkuu viikonloput kun lapset on siellä.Mitäpä siitä pitäisi olla mieltä..no,paree olis vaikka kuolla poikkee.EIpä olla tekemisissä missään tilanteessa eikä ole tarviskaan,luojan kiitos.

• lääkkeet ja viina.

Pääsiäinen ja pitkät pyhät tulossa ja lissua v****aa yksinäisyytensä.

• Projisointikohde

Todellakin monenlaista pahaa projisoidaan!!!!!!!!

• exät on ykkösiä

Minusta on eirttäin hyvä että jotku arvostavat ja kunniottavat miehen ex vaimoa lapsineen. Ehdottomasti pitäkin, sillä hän on kouluttanutmiehestä hienon mihen ja lasten isän, eikä siihen muut pysty. Ex vaimo ansaitsee kaiken kunnioituksen ja siihen nyksät koskaanyllä. Ex vaimo on suvun kuningatar, ohnan hänmiehen ensimmäinen vaimo, kouluttanut miehen lapset tehnyt ja pitänyt perheen koossa.

• 33

Minulla ja miehen exällä ei ole minkäälaisia välejä. Eikä tarvitsekaan. Minulle hän on lasten äiti. Enkä koskaan ole, enkä tule sanomaan yhtään pahaa sana hänestä lasten kuulleen. Ja jos keskustelu miehen kanssa hänen exäänsä sivuaa, niin se on aina asiallista.

Hän on varmasti hyvä äiti ja hänellä on hyvin mukavat lapset. Arvostan hänessä paljon sitä, että hän pystyy hoitamaan lasten asiat asiallisesti ja luulen, ettei hänkään puhu minusta pahaa lapsilleen.

Minun mielestä näillä minun "lapsipuolillani" on fiksut vanhemmat, jotka ovat pystyneet hoitamaan eron jälkeiset asiat hyvin. Siitä minä nostan hattua molemmille.

• Voi hyvä sylivi

Minä ihmettelen vanhempia, jotka niin auliisit antavat lasten tapailla tai mennä isän luo katsomaan näitä isin uusia naisia? En voi olla ihmettelemättä, että miksi ihmeessä? Miten ne isän sutturat liittyy lapsiin?
      Minä ja lapset olisimme ainakin erittäin pahoillaan ja järkyttyneitä, jos meidät olisi kärrätty katsastamaan ja seurustelemaan ex miehen naisten kanssa. Eihän he kuulu meidän elämään millään tasolla.
      Mikä idea siinä on että ensin mies haluu eroon exästä, ja sitten ottaakin uuden ja vieraan naikkosen ja alkaa leikkimään hänen kanssan taas jotain perhettä??? Ihan älytön ajatus. Meillä ei tosin niin ole koskaan tehty eikä tehdä. Emme ole ikinä alistuneet tuohon systeemiin että lapset joutuisivat kärsimään isän tekosista ja hänen umpikieroista naisista. Ensin hajoitetaan perhe, ja sitten tungetaan ex perheeseen kuin mitään ei olisi tehty.

• 33

Entä jos ne lapset asuvat isällän? :)

Ja luuletko tosiaan että ne lapset tulisivat katsomaan sitä isän uutta naista? Eihei. Ne tulevat katsomaan isäänsä.

Mä toedän sinun näkökannan. Mutta oletko koskaan ajatellut kuinka suureen arvoon sinä tuon isän uuden naisen nostat noilla puheillasi... :) Lapsille tärkeimmät ovat oma isä ja oma äiti. vaikka he asuisivat erillään. Mutta sinä vaan nostat sitä uutta puolisoa koko ajan kamalan tärkeäksi vaikuttajaksi lasten elämässä...

• onnen ydinperhe

No sitten ne asuu, ja saa kärsiä niistä isänsä naisista. Sille ei voi mitään.

Ehei, en nosta, vaan säälin sitä tilannetta lasten puolesta, jotka siihen joutuvat. Siksi kielsin omani täysin tapailemasta katkeria uusavuttomia naisia isän elämässä...

En voinut saattaa lapsiani siihen tilanteeseen,että joutusivat haukutuiksi minun luvan kanssa, en, vaan kielsin määrätietoisesti sen, ettei lapseni saa olla heidän kanssaan tekemisissä.

Ja se oli hyvä päätös, lapset ovat itsekin erittäin onnellisia siitä, ettei heitä kukaan pakottanut isän naisten seuraan.
        Meidän elämään semmoset ei mahdu.

• lissu on natsi
        onnen ydinperhe kirjoitti:

No sitten ne asuu, ja saa kärsiä niistä isänsä naisista. Sille ei voi mitään.

Ehei, en nosta, vaan säälin sitä tilannetta lasten puolesta, jotka siihen joutuvat. Siksi kielsin omani täysin tapailemasta katkeria uusavuttomia naisia isän elämässä...

En voinut saattaa lapsiani siihen tilanteeseen,että joutusivat haukutuiksi minun luvan kanssa, en, vaan kielsin määrätietoisesti sen, ettei lapseni saa olla heidän kanssaan tekemisissä.

Ja se oli hyvä päätös, lapset ovat itsekin erittäin onnellisia siitä, ettei heitä kukaan pakottanut isän naisten seuraan.
        Meidän elämään semmoset ei mahdu.

Tuskin se olis haukkunut ja kiusannut lapsia, tuo on ihan sun mielikuvitusta, et se exäsi nainen olis joku hirviö, ja muuteski ihan hullua juttua, kun et ole juttujes mukaan edes koskaan tutustunut siihen naiseen.
        Taidat olla aika rasisti ja natsi.

• tarkkaäiti
        lissu on natsi kirjoitti:

Tuskin se olis haukkunut ja kiusannut lapsia, tuo on ihan sun mielikuvitusta, et se exäsi nainen olis joku hirviö, ja muuteski ihan hullua juttua, kun et ole juttujes mukaan edes koskaan tutustunut siihen naiseen.
        Taidat olla aika rasisti ja natsi.

No tottakai olisi kiusannut ja haukkunut, mUutehan ne naikkoset kestäisi päivänvalon ja tulisivat reilusti näkyviin, eikä piilottelisi nurkan takana. Meille kyllä ei ole asiaa, ennekuin tarkistan taustatiedot kaikki tiliotteet, ja rikolliset taustat, omaisuuden ym käytöksen.

• 33

Ikävää että jaksat olla itse katkera nainen yhä edelleen. Mutta tuskinpa mikään saa sinut muuttumaan. Ja kenelle olet ajatellut kiusaa tekeväsi? Korkeintaan lapset voivat olla surullisia aikuisina kun heidän ja isän välit on terrorisoitu noin tehokkaasti... Mutta ne isän naiset/nainen... Heitä sinä et tuolla vahingoita...

• veetuttaa

Mieheni ex saisi häipyä mahdollisimman kauas, mieluiten vaikka ulkomaille, ja saisi viedä ton lapsenkin mennessään. Täysin kuriton kakara, jonka äitinsä pilaa ja me joudutaan kärsimään siitä joka toinen viikonloppu.

• hyi sinua hyi hyi

Tyypillinen katkran uusion viesti että erottaa lapset isästä, jotta oma talous olisi turvattu.

• veetuttaa
        hyi sinua hyi hyi kirjoitti:

Tyypillinen katkran uusion viesti että erottaa lapset isästä, jotta oma talous olisi turvattu.

Ei oo taloudesta kyse (paitsi sikäli että se lapsi hajottaa täällä koko ajan kaikkee, viimeks potkas mun autoon lommon pelatessaan että rahaa sen takia palaa). Sitä vaan ei kasvateta siellä äidillään yhtään , eikä jokatoinen vknloppu tapaamisilla pysty pahoja tapoja parantamaan. En jaksa sitä, että kymmenvuotias pentu toimii ku viisvuotias. Mitään ei osaa tehdä nätisti eikä oikein. Kaupan päälle se karmee äiti, joka vonkuu ja vankuu milloi mitäkin, soittelee kännissä öisin jne. Ei jaksa sen jutut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe