Kunnianmiehenä en voi hyväksyä suhteessa ollutta naista kumppanikseni.
Etsin kunniastaan kiinni pitävää naista jolla ei ole minkäänlaisia suhteita takana, muuta voi olla
etten kohtaa häntä ja silloin vaihtoehtoja on kaksi- olla ja elää yksin tämä elämä tai
kelpuuttaa kumppaniksi "likaantunut" nainen.
Jos kunnianmiehenä kelpuutan "likaantuneen" naisen, niin en voi edes kuvitella kajoavani
häneen ja siitä syystä meidän olisi elettävä elämäämme seksittä.
Luonnollisestikin vaadin naiselta 100% uskollisuutta joten hän ei voisi käydä vieraissa.
Uskotteko että joku nainen suostuisi elämään kanssani?
En omaa uskonnollista vakaumusta.
Miten olisi seksitön elämä?
46
1624
Vastaukset
- kaikenlaista sitä ..
Ihan kohtuuttomia toivomuksia. Ei järvi soutamalla kulu.
- 24
Tähän pakko heittää tää, kun on ihan hyvää luettavaa http://tupla-j.blogspot.com/2010/01/ihminen-ei-ole-jarvi.html
- nuitty
24 kirjoitti:
Tähän pakko heittää tää, kun on ihan hyvää luettavaa http://tupla-j.blogspot.com/2010/01/ihminen-ei-ole-jarvi.html
Heh, hauskoja nuo paasaajat, joilla itsellään ei ole kokemusta ja jotka sitten rinnastavat ihmiset ja suklaalaadut... voi elämän karut kävyt... Kun eivät tiedä, mistä puhuvat, pitäisivät suunsa kiinni. Muutenkin yököttää tuollainen amerikkalaistyylinen kiihkoilu ja tekopyhyys. Hyih.
- 20
TAIDAT OLLA, sama henkilö. joka sai nuhteita, että huorat hirteen pitkästä ketjusta.
Jee oo yksin vaan......... - outoakooo
Mitä saavutat tuolla ajattelutavalla ? Onko se omasi vai vanhempiesi tapa ajatella ? Onko sinulla huono itsetunto ja tajuat että sinua vertailtaisiin muihin ?
- hankkikaa elämä
Ai että repesin kun luin tämän kysymyksen "Onko se omasi vai vanhempiesi tapa ajatella ?"
Jos mitään biologiasta muistan, on keskusteluketjun otsikon "Miten olisi seksitön elämä?" ja tämän kysymyksen välillä ilmeinen ristiriita.
Aika vaikea on saada jälkeläistä, jos ei harrasta seksiä. Historia tuntee ainoastaan yhden syntymän joka on saanut alkunsa ilman yhdyntää, ja tämänkin tarinan todenperäisyyttä monet epäilevät...
Ei kun totta puhuen. Tämä keskustelunsäie on ilmiselvä provo. Joku dille-dong naureskelee amisviiksiensä takaa, kun jengi vouhottaa moisen typerän mielipiteen vuoksi. - hou hou
hankkikaa elämä kirjoitti:
Ai että repesin kun luin tämän kysymyksen "Onko se omasi vai vanhempiesi tapa ajatella ?"
Jos mitään biologiasta muistan, on keskusteluketjun otsikon "Miten olisi seksitön elämä?" ja tämän kysymyksen välillä ilmeinen ristiriita.
Aika vaikea on saada jälkeläistä, jos ei harrasta seksiä. Historia tuntee ainoastaan yhden syntymän joka on saanut alkunsa ilman yhdyntää, ja tämänkin tarinan todenperäisyyttä monet epäilevät...
Ei kun totta puhuen. Tämä keskustelunsäie on ilmiselvä provo. Joku dille-dong naureskelee amisviiksiensä takaa, kun jengi vouhottaa moisen typerän mielipiteen vuoksi.Jos nyt lukisit koko tekstin etkä vain otsikkoa. Aloittaja vaati, että naisella ei saa olla aiempia suhteita, tai jos on, niin seksiä ei tule nykyiseen suhteeseen. Eli kyllä tuolla periaatteella voi jälkeläisiä saada, jos toteutuu vaihtoehdoista se ensimmäinen.
- Aivan oikein!
hou hou kirjoitti:
Jos nyt lukisit koko tekstin etkä vain otsikkoa. Aloittaja vaati, että naisella ei saa olla aiempia suhteita, tai jos on, niin seksiä ei tule nykyiseen suhteeseen. Eli kyllä tuolla periaatteella voi jälkeläisiä saada, jos toteutuu vaihtoehdoista se ensimmäinen.
Siitähän tuossa on kyse eli jos nainen ei ole enää koskematon niin
silloin seksitön suhde ja jos nainen on vielä koskematon niin suhde seksillä.
T: kunnianmies 1970 - Haukuttu.
hankkikaa elämä kirjoitti:
Ei kun totta puhuen. Tämä keskustelunsäie on ilmiselvä provo. Joku dille-dong naureskelee amisviiksiensä takaa, kun jengi vouhottaa moisen typerän mielipiteen vuoksi.Nykypäivänä väestöliitto hoitaa neitseelliset alullepanot. Minulla on yksi lapsi, enkä ole koskaan ollut miehen kanssa. Asuimme kuitenkin yhdessä ja hän on lapsen biologinen isä. Solut hedelmöitettiin ja laitettiin kohtuun. Lapsi on terve. Liittomme päättyi, kun en antanut seksiä. Olen yhä neitsyt ja yh.
- Kunnianmies 1970
Haukuttu. kirjoitti:
Nykypäivänä väestöliitto hoitaa neitseelliset alullepanot. Minulla on yksi lapsi, enkä ole koskaan ollut miehen kanssa. Asuimme kuitenkin yhdessä ja hän on lapsen biologinen isä. Solut hedelmöitettiin ja laitettiin kohtuun. Lapsi on terve. Liittomme päättyi, kun en antanut seksiä. Olen yhä neitsyt ja yh.
Olet todella harvinainen tapaus. Saanko kysyä miksi et antanut seksiä?
- apua saatavilla
Ota yhteyttä paikkakuntasi mielenterveyspalveluihin. Löydät niitä varmasti googlettamalla. Kirjoita hakukenttään oman paikkakuntasi nimi ja sana "mielenterveys".
- Jaaggo Debbo
Miten voit edes kuvitellakaan kajoavasi johonkin naiseen joka ei ole ollut sukupuoliyhteydessä kenenkään kanssa? Sinähän itse saastutat hänet ja teet hänestä likaisen.
Nimittäin jos yhteys mieheen sotkee naiseen (aivan kuin ne spermat eivät ennemmin tai myöhemmin valuisi sieltä pois tai sulaisi naisen elimistössä, jos ei osata kumia käyttää), niin saastainenhan sinä olet itsekin omien eritteidesi kanssa. Et ole yhtään sen puhtaampi ja pyhempi kuin ne miehet jotka "likaavat" naisia...
Mietipä sitä. - varten
ja siihen et naista tarvitse, nyrkki riittää!
- hjasjysriu
ei taida olla enää kovin puhdas. Ehkä nyrkkikyllikki on niin uupunut ja likainen, että aloittaja tarvitsee uutta, puhdasta. Suosittelen käsienpesua.
- sdgsdrswr
hjasjysriu kirjoitti:
ei taida olla enää kovin puhdas. Ehkä nyrkkikyllikki on niin uupunut ja likainen, että aloittaja tarvitsee uutta, puhdasta. Suosittelen käsienpesua.
Nyrkkikyllikki on varmaan kyllästynyt aloittajaan. Varmaan liian paljon vaivaa ilman näkyvää tulosta.
- aegsahshj
Miksi näin paljon vihaisia/katkeria viestejä?
- siksi koska
TOTUUS KIRPAISEE!
On itse maannut tai puoliso on maannut puoli pitäjää.
- 23
Minä en ainakaan suostuisi sulle, vaikka oisit ainoa mies maailmassa ja se siitä.
- kunnianmies 1970
" minä en ainakaan suostuisi sulle, vaikka oisit ainoa mies maailmassa ja se siitä."
HAH ... HAH ..!!!
Sellaisia kirjoitti horo 23 - 23_
kunnianmies 1970 kirjoitti:
" minä en ainakaan suostuisi sulle, vaikka oisit ainoa mies maailmassa ja se siitä."
HAH ... HAH ..!!!
Sellaisia kirjoitti horo 23Ap. onkin oikein kunnian ja herrasmies, kun mua horoks haukku, ethän sinä
tiedä minun asioita, ellet ole joku ennestaja eukko sitten.
Seksitöntä elämää vaan sulle loppuelämäksesi !!!!! - ???
23_ kirjoitti:
Ap. onkin oikein kunnian ja herrasmies, kun mua horoks haukku, ethän sinä
tiedä minun asioita, ellet ole joku ennestaja eukko sitten.
Seksitöntä elämää vaan sulle loppuelämäksesi !!!!!mitä pikku pillu itkee?
- 23_
??? kirjoitti:
mitä pikku pillu itkee?
Kiva vaihtaa nimimerkkiä jotka aina viittaa sun hyvyytees, mutta oot näyttänyt
tyhmyytesi ja astunut omaan miinaas, siis lehmän paskaan.
Joko kyllästyit huorat hirteen virteen, nyt sitten oot ??? kunnian mies ja
kusetat ihmisiä silmään. Muapa ei tuommoset itketä, korkeintaan
säälin. - voi plaah
kunnianmies 1970 kirjoitti:
HAH ... HAH ..!!!
Sellaisia kirjoitti horo 23Onko hauskaa peukutella omia kirjoituksiaan? Kukaan ei nimittäin tue tuollaista paskaa..
Vietä seksitöntä elämää niin ei tarvitse saastuttaa ketään, ethän edes saisi keneltäkään kun vintillä viiraa noin pahasti. - 23_
voi plaah kirjoitti:
Onko hauskaa peukutella omia kirjoituksiaan? Kukaan ei nimittäin tue tuollaista paskaa..
Vietä seksitöntä elämää niin ei tarvitse saastuttaa ketään, ethän edes saisi keneltäkään kun vintillä viiraa noin pahasti.Mulla ei oo peukkuja, paitsi itse niitä veivaat pyhimys, enkä muuten niistäkään
piirun vertaa välitä. Sulla meni herne nokkaan, koska osuin ja sinä upposit
urpo pelle.
Nyt voit veisata rauhassa virsiäs, sillä enää en kommentoi ja sohi sun
neitseellistä ketjuas. Sillä tämä on pelkkä PROVO sonta ja sinä sen pöyhijä. - Höh ..
23_ kirjoitti:
Mulla ei oo peukkuja, paitsi itse niitä veivaat pyhimys, enkä muuten niistäkään
piirun vertaa välitä. Sulla meni herne nokkaan, koska osuin ja sinä upposit
urpo pelle.
Nyt voit veisata rauhassa virsiäs, sillä enää en kommentoi ja sohi sun
neitseellistä ketjuas. Sillä tämä on pelkkä PROVO sonta ja sinä sen pöyhijä.Heh ..
- juupa juu...
Et kai oo toslssasi ? Mikä ihmeen kunnian asia ja likaantunut nainen. Ei tälläistä nykypäivänä jaksa
ymmärtää. Se kyllä on totta, että jos seurustellaan, tai ollaan naimisisissa, niin uskollisuus
molenmin puolin pitää olla, taikka laittaa kattilat jakoon. - nainen vastasi
Treffi-ilmoitukseeni, haukuin hänet pystyyn!
- neitsyt 96
itsellasi varmasti aikaisempia suhteita saa olla useampiakin?
- ei ei ei ei
tulet olemaan aina yksin! AINA!!! ja olet varmaan neitsyt itsekin, eikö totta? ethän ole millään voinut mennöää tekemään jostain naisesta kunnatonta kun kunniaa vaadit. eikö niin? ei kukaan nainen halua tuollaista miestä. kokematonta kummajaista.
- nainen vm. -77
Miten niin "ei kukaan halua tuollaista miestä. kokematonta kummajaista."??
Minulle kelpaa kokematon mies oikein hyvin, mutta IKINÄ en huolisi "lumpusta lumppuun" liihottavaa
miestä- EN KOSKAAN! - en ole lumppu :)
nainen vm. -77 kirjoitti:
Miten niin "ei kukaan halua tuollaista miestä. kokematonta kummajaista."??
Minulle kelpaa kokematon mies oikein hyvin, mutta IKINÄ en huolisi "lumpusta lumppuun" liihottavaa
miestä- EN KOSKAAN!yhteen te kaksi kummajaista:) tai sitten luostariin molemmat.
- 11+15
en ole lumppu :) kirjoitti:
yhteen te kaksi kummajaista:) tai sitten luostariin molemmat.
Täytyy todeta, että alottajalla ei ole ihan kaikki rattaat kohdallaan pääkopassaan. Apua tarvitsisi varmasti.
- miehen puhetta
Yksikään mies ei halua " horoa" puolisokseen. Puolisoksi valitaan kunnollinen nainen ja
kun "silmä välttää", niin käydään "tuikkaamassa" sitä naapurissa asuvaa eronnutta ja elähtänyttä
hempukkaa, niin se menee!
Minulla on kunnollinen puoliso ja tässä lähellä asuu eronnut vapaamielinen ...- meitäkin on!
kannattaisi otta nainen joka on "kunnollinen", mutta PETO sängyssä?
- ei horo
MINÄKÄÄN EN HALUA PUKKIA miehekseni, sellainen käy jouluna ja mulla on mökillää sahapukki, mutta
miehenä olis vihon viimeinen otus.
- vedä kätees sontiain
Tasko aloitit tään Huora jutun,sillä sun täytyy olla sama henkilö, ei kukaan muu voi olla nuin
yksinkertainen ja katkera juntti,- DrDrDr
No mutta vitustahan ne kaikki ihmiset tulee, vai perseestäkö olet omat lapsesi saanut?
Koita jotain vahvempaa lääkitystä niin pysyy aivot päässä eikä jalkojen välissä.
- kattia kanssa
SEKSITÖN ELÄMÄ = kuin kissa ilman viiksiä !!!
- joku vaan
Olen samoilla linjoilla. En ymmärrä, miksi tähän tulee näin paljon herjaavia kommentteja.
- mi-nä täs-sä
Ihmiset on nykymaailmassa aivan liian vapaamielisiä seksiasioissa.
Naidaan jopa tuntemattomien kanssa ja se ei olisi minun nuoruus aikoina tullut kyseeseen lainkaan.
Nyt kun joku rohkenee kirjoittaa aloituksen jossa kritisoidaan nykyistä vapaata
sukupuolikäytöstä, niin moni vapaata seksiä harrastanut tuntee piston sydämessään ja häpeää omaa sukupuolikäytöstään tai alkaa ajatella, että
" kuinkahan monen kanssa siippani onkaan ollut?"
Niin sen jälkeen kirjoittaa tänne herjaavan vastineen.
- saasatainen nainen
nykyään..
olin piiiiiiiiiiiitkän ilman seksiä..helppoa, kun siihen tottuu...
mutta vaikea olla ilman, kun saa kunnolla seksiä! - voi voi¨¨
Sallikaa mun nauraa.... : > )
- äpädiooste
No sun täytyy etsiä joku neitsyt:)
Kyllähän se olisi hienoa sellainen löytää,ja mennä naimisiin jne.. - aijaiaijai
PERSEESTÄ, todella SYVÄLTÄ, ois sexitön elämä. Kun ei tiedä vaikka
kuolis huomenna, niin jäis SAAMATTA ! - Ei seksiä.
On aseksuaaleja ihmisiä, sekä naisia että miehiä.
- kylläsexiä
Niin heiltä puuttuu halut kokonaan, no sillehän ei voi taas mitään ja on
eriasia, kuin muuten vain haluaa pihdata.
Uskovainen tuskin ap on, sillä siellä piirissä niitä pedofiilejäkin on, kuin
vilikkilässä kissoja.
Minusta tuntuukin erittäin vahvasti, että koko hulluketju onkin kusetusta,
en usko tähän sontaan, vaikka miltä kantilta kattos.
Tässä on se hyväpuoli, että ongelma on aloittajan, ei minun.
Minä voin sinkkuna seistä vaikka päälläni ja naida milloin huvittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama805489Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1014481Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1354073Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782826Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2022822Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?322666Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta832524Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl882274- 1822093
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431666