Etelä-Pohjanmaalla ei ole talvisin kovinkaan montaa toimivaa tanssipaikkaa. Latosaari varmaan paikka jossa laajimmalta alueelta porukkaa. Mutta kuinka on, jos hakee naisseuraa tanssipaikalta, kun ei nuo kapakatkaan oikein kiinnosta. Mitä mahiksia asiallisella ja tanssitaitoisella keski-ikäisellä miehellä on saada myös asiallista seuralaista. Vai onko niin että paikka on pelkästään liikunnallisiin iloihin, tai pikku tissutteluun keskittyneitten paikka ? Löytyykö karanneita ja eronneita, jotka ymmärtävät hyvän päälle ?
Naisseuraa Latosaaresta ?
21
1238
Vastaukset
- Wild Cat
Olen viime kesästä lähtien käynyt tansseissa, toiveissa ollut päästä tanssimaan ja ehkä löytää myös miesseuraa. Olen katellut nimenomaan keski-ikäisiä miehiä, mutta kaikki varteenotettavat ovat olleet varattuja. Vanhempia herrasmiehiä on kyllä ollut tanssittajana. Niiden kanssa on ihan hyvä tanssia, mutta olisi kiva löytää fiksua ja omaikäistä juttuseuraa. En todellakaan keskity tissutteluun, tulen tansseihin autolla ja lähden autolla. Tanssia olen saanut aina koko illan jalat kipeiksi. Eronneita miehiä ja naisia on varmaan nytkin lauantaina Latosaaressa pilvin pimein. Kuinkahan tunnistaisi toisensa?
- tanssimaan tulossa
Wild Bear, jos olet tanssitaitoinen, fiksu ja juttu luistaa, kyllä sinut joku karannut tai eronnut vielä nappaa. Tanssipaikoilla on pulaa nuoremmista fiksuista herrasmiehistä. Laita vaikka punainen paita merkiksi, että tunnistan sinut Latosaaressa.
- hevsu
löuyuu
- Light Beer
Kaupat tehdään torilla. Sinun ei tarvitse kuin mennä mukaan hyvines päivines. Toivoopi sinun toinen ystäväsi Keijo Keskiolut
- sit.
Onhan sielä meitä innokkaita naisihmisiä taas vaikka kuinka,mutta ku te herrat ootte niin kranttuja jottei teille tavalliset tanssitaitoiset kelepaa.
Haeppa vaikka sieltä "rappusilta" taikka takaa niin aijee... - Kaiken nähnyt....
sit. kirjoitti:
Onhan sielä meitä innokkaita naisihmisiä taas vaikka kuinka,mutta ku te herrat ootte niin kranttuja jottei teille tavalliset tanssitaitoiset kelepaa.
Haeppa vaikka sieltä "rappusilta" taikka takaa niin aijee...Monet tyylikkäät naiset eivät Latiksessakaan mene tyrkylle, vaan ovat baarin kaiteella "vonkaamassa". Lähtevät, kun hakee.
- Vaakatasoon
Kaiken nähnyt.... kirjoitti:
Monet tyylikkäät naiset eivät Latiksessakaan mene tyrkylle, vaan ovat baarin kaiteella "vonkaamassa". Lähtevät, kun hakee.
Mitä naiset vonkaa Latiksessa?
Petiseuraa me miehet haetaan,ollaan varattujakin osa miehistä.
Laitan sinisen kauluspaidan ensi lauantaina,mustat klakerikengät jalkaan,
mustat suorat housut. - halun tyydyttäjä
Kaiken nähnyt.... kirjoitti:
Monet tyylikkäät naiset eivät Latiksessakaan mene tyrkylle, vaan ovat baarin kaiteella "vonkaamassa". Lähtevät, kun hakee.
Kyllä siellä kaiteella tyylikkäitäkin naisia on tyrkyllä, ja lähtevät tanssimaan mielellään. Jos mies on melko selvä ja tanssitaitoinen. Joskus kuulee , että baarinpuolella seisovat naiset ovat tyrkyllä sänkyhommiin, ensisijaisesti . Onko näin vai onko se väärää tietoa?
Tanssimaan olen vain hakenut, kun en ole osannut muutakaan ehdottaa.
Molempia - löytyy varmaan niin naisten, kuin miesten joukosta.
Minusta baari naiset , eivät pidä tyrkkyrivissä oloaan mielyttävänä- vaan hakeutuvat väljimmille vesille baariin.
Itse haen naisia vain baarin puolelta, koska hakukohteensa on helpompi valita lähipiiristä, missä itsekkin seisoskelee. Ja näkee naisen joka suunnasta .
Elikkä tyrkkyrivistä, josta on vaikeampi löytää haluamansa. - ( u ) lla
halun tyydyttäjä kirjoitti:
Kyllä siellä kaiteella tyylikkäitäkin naisia on tyrkyllä, ja lähtevät tanssimaan mielellään. Jos mies on melko selvä ja tanssitaitoinen. Joskus kuulee , että baarinpuolella seisovat naiset ovat tyrkyllä sänkyhommiin, ensisijaisesti . Onko näin vai onko se väärää tietoa?
Minusta baari naiset , eivät pidä tyrkkyrivissä oloaan mielyttävänä- vaan hakeutuvat väljimmille vesille baariin.
Itse haen naisia vain baarin puolelta, koska hakukohteensa on helpompi valita lähipiiristä, missä itsekkin seisoskelee. Ja näkee naisen joka suunnasta .
Elikkä tyrkkyrivistä, josta on vaikeampi löytää haluamansa.Ei sinulla ole välttämättä ollenkaan väärää tietoa. Asia selviää muutaman hitaan aikana.
- 48
( u ) lla kirjoitti:
Ei sinulla ole välttämättä ollenkaan väärää tietoa. Asia selviää muutaman hitaan aikana.
..kyllähän ne "baarinaiset" suurimmaksi osaksi haluavat tanssia(ainakin aluksi) kaikkihan riippuu kuinka se kemia alkaa pelaamaan yhteen:))
Pääasiassa ne naiset eivät halua olla tyrkkyrivissä sielä kun pitää käyttää kyynärpäitä. - Kirsikkainen !
48 kirjoitti:
..kyllähän ne "baarinaiset" suurimmaksi osaksi haluavat tanssia(ainakin aluksi) kaikkihan riippuu kuinka se kemia alkaa pelaamaan yhteen:))
Pääasiassa ne naiset eivät halua olla tyrkkyrivissä sielä kun pitää käyttää kyynärpäitä.Totta turiset. Tyrkkyrivissä ollessa ei voi juurikaan valita tanssikaveria. Hyviä hakijoita on riittänyt baarin tasanteeltakin hakijoiksi. Tarinan jatkosta ei kirjoitella täällä.
- Vararenkaalla
halun tyydyttäjä kirjoitti:
Elikkä tyrkkyrivistä, josta on vaikeampi löytää haluamansa.Kyllä minä ainakin olen valmis sänkyyn asti.
Miehen pitää olla tyylikäs sporttinen siisti,
viinalta eikä kaljalta saa haiskahtaa. - Mikkiboy
Vararenkaalla kirjoitti:
Kyllä minä ainakin olen valmis sänkyyn asti.
Miehen pitää olla tyylikäs sporttinen siisti,
viinalta eikä kaljalta saa haiskahtaa.Kirsikkainen, oletko se milffi farkkupeppu ?
- Kyllä kelpasi
Mikkiboy kirjoitti:
Kirsikkainen, oletko se milffi farkkupeppu ?
Oih omenainen, kyllä minä olen (200€) eikä sitten mitään lurituksia rakkaudesta.
- Saa luvan
Kyllä kelpasi kirjoitti:
Oih omenainen, kyllä minä olen (200€) eikä sitten mitään lurituksia rakkaudesta.
Tyrkkyrivi ei kiinnosta. Sekunnissa tehtävä päätös ja sitten saa hinata jotakin juoppoa ukkelia varttitunnin hitaat. Kaiteella aikaa enemmän tehdä päätös ja arvioida hakijaa.
- Light Beer
Saa luvan kirjoitti:
Tyrkkyrivi ei kiinnosta. Sekunnissa tehtävä päätös ja sitten saa hinata jotakin juoppoa ukkelia varttitunnin hitaat. Kaiteella aikaa enemmän tehdä päätös ja arvioida hakijaa.
Voi todella olla noin, no miten sitten Luhurikassa?
- Tanssimies Isokyrö
Light Beer kirjoitti:
Voi todella olla noin, no miten sitten Luhurikassa?
Luhdikassa kerran kävin ja heti sain männikössä,hyttysen pistoja
sain itseeni runsaasti pyllyyn.
- vihreä paretti
Helppoa Latosaaressa , kaikki joilla on musta paita. Ovat tulleet hakemaan seuraa, ja kuka tietää vaikka pitemmällekin.
Punapaitaiset ovat tulleet vain tanssimaan. Baarin pulelta löytyy harvoin nainen, jolle tekisi mieli ehdottaa mitään intiimiä tekemistä. Mutta tanssimaan voisin lähteä monenkin kanssa. - virheä paretti
"Baarin pulelta löytyy harvoin nainen, jolle tekisi mieli ehdottaa mitään intiimiä tekemistä." mutta miehille olen ehdotellut usein kaikkea kivaa.
- Tytöistä tykkäävä V.
On meitä vihreitä paretteja. Toinen tykkää tytöistä ja viimmeinen pojista. Kuten Niinistö ja Haavisto. Baarin puolelta löytyy kyllä nainen, jos vain ei ole kovin kranttu.
- mitenkähän tämä
Tytöistä tykkäävä V. kirjoitti:
On meitä vihreitä paretteja. Toinen tykkää tytöistä ja viimmeinen pojista. Kuten Niinistö ja Haavisto. Baarin puolelta löytyy kyllä nainen, jos vain ei ole kovin kranttu.
"Tytöistä tykkäävä V"
Miten tuon nyt pitäis ymmärtää , ".......viimeinen pojista."
tämä on ihan selvästi politiikkaan liittyvä vihjailu tanssipalstalla. Sano suoraan mistä tanssikenkä puristaa!?
Ennakkoluuloisuus on vanhanaikaista, muista se! On aika tulla tälle vuosituhannelle ja uskoa että me täällä pohjoismaissa ollaan sivistyksen huippuja.
Miten sellainen on mahdollista? Ja vielä sekin tosiasia että ei varmaan olisi olemassa sellaista ihanaa asiaa kun naistenhaku, jos ei olisi alettu arvostamaan ihmisten erilaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492