Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa alle vuoden. Rakastamme toisiamme erittäin plajon. Mutta minua vaivaa tyttöystäväni entiset poikaystävät ja yhdenillan jutut. Miehiä on ollut noin 10.
Joista suurin osa yhdenillan juttuja. Itselläni on ollut vain muutama nainen. Olen epävarma että voiko tyttöystäväni vakavasti sitoutua ýhteen mieheen. Tyttöystäväni puhuu joskus poikaystävistään ja tekee sen ärsytääkseen minua. Itsestänikin tuntuu että pitäsikö minullakin olla enemmän kokemusta muista naisista. Miten minun pitäisi toimia olenko vain mustasukkainen vai pääsenkö tämän yli?

Turhaa
miettiä tuollaisia. Jokaisella menneisyys eikä tyttöystäväsi "määrät" mitkään isot vielä edes ole. Mustasukkaisuus on useinmiten ihan turhaa ja varsinkin tässä tapauksessa. Elä ja rakasta, unoha tuollaiset hölmöt jutut.hyvin lapsellinen tytto
Tuo nainen on aivan liian lapselline pystyäkseen arvostamaan todella kaunista ja arvostettua ystävyyttä sinun kanssasi.Lässytellä vanhoista huorakavereista EI todellakaan osoita älykkyyttä. Se todistaa hyvin suurta tyhmyyttä, sinun valtavaa ali-arviointia, hänen laatimiensa kategorioiden ala-arvoisuutta.
Olekohan varma että tuon (huom: en sano lutka) nykyinen, siis ei menneisyys vaan tämän päiväinen vastaa sinun asettamiasi verbaalisia käytostapoja?
Suurin osa ihmisistä ei kunnioittaisi , puhumattakaan, rakastaisi toista joka leukii vanhoilla (mie/nais-) huorillaan.
mitä sanaa itse käyttäisit?
Mielestäni käyttämäni sanat kuvaavat niin aidosti kohdettaan. Varsinkin kun ensin on selitetty aivan tarkkaan minkä tasoisesta ihmisestä on kyse.Tosin kiinalaiset ja japanilaiset ovat mestareita antamaan rumille asioille kauniita nimiä. Siitä huolimatta jokainen (siellä) tietää mistä on kyse.
Naisilla
n. 10 tarkottaa oikeasti n. 25.... Luuletko että yhden illan juttuja harrastaneille naisille ei olisi joka päivä uutta tarjontaa... Ei jää pariin kertaan...Tyttöystävästä vielä
Tarjontaahan naisille on aina mutta naiseni ei halua yhdenillan juttuja. Yksi asia mikä vielä vaivaa on että suurin osa vanhoista existä yms on facebook kaverita tyttöystäväni kanssa. Keskustelut exän kanssa on saanut minut muutaman kerran raivoin partaalle. Keskutelujen aloittaja on kyllä aina ollut ex ei tyttöystävä jos se nyt on edes lieventävä asia?Mutta, se mitä sen tyttöystävän täytyy käsittää, on se, että entisistä ei puhuta ärsyttääkseen, se on kiusaamista ja lapsellista: siitä saa sanoa aika jämäkästikin ja se on oikeasti sellaista henkistä väkivaltaa ja alistamista, että ikäänkuin seksillä kiusaa. Mua ainakin ärsyttäisi ja loukkaisi, että voit kysyä oikeasti ihan suoraan, että huoritteluako hän kaipaa vai mitä hän inttää. Etkä lähde raivoamiseen tai kiukkuamiseen mukaan vaan pidät kiinni siitä, että jos hän haluaa jotkut kulli-mister-kisat, niin menkööt etsimään lapsellisempia miehiä, sinua ei kiinnosta. Ja jos hän haluaa, ettei määristä tuomita, niin sitten pitäisi myös olla mainostamatta niitä. Mun mielestä mihinkään kiusantekoon exillä ja panoilla ei pidä eikä tarvitse suostua.
Siinä kohtaa et ole liian mustasukkainen, vaan sinulla on oikeus parisuhteessa tulla hyväksytyksi sellaisena, kun olet ja jos tyttöystäväsi kaipaa jotain pukkia, niin menkööt hakemaan sitä muualta. Älä alistu yhtään tuommoiseen käytökseen, äläkä ala huonontamaan yhtään omaa itsetuntoasi.
Muutama tyttö on ihan hyvä kokemusmäärä: yhden illan jutuista ei saa kun jonkun yhden satunnaisen kokemuksen, ei sillä lukumäärällä ole väliä. Se on lapsellisten ihmisten lapsellista keksintöä. Pitkässä parisuhteessa yhden kanssa oppii ja saa todennäköisesti paljon enemmän! Ja useamman kerran. Itseään ei tarvitse jakaa kaikille ja se, että on pannut monen kanssa ei ole mitään elämän kokemusta tai takaa mitään ja kuten huomaat tässä kohtaa tyttöystävästäsi, se ei edes kasvata aikuiseksi: hänen käytöksensä on tuolla kiusan teolla todella lapsellista. Jos hänellä saa olla 10 miestä, miksi sinulla ei saisi olla vaan pari naista? Miksi tässä asiassa pitää olla vertailua, kilpailua? Miksi NYT tässä suhteessa, pitää edes jauhaa menneistä suhteista? Eikös se mennyt ole jo mennyt? Jos on jotain, miksi pitää, niin se käsitellään ja sitten siirrtytään nykyhetkeen ja tähän suhteeseen, ei aleta jauhaa jatkuvasti jostain, mikä oli ja mikä meni.
Älä muuta avoliittoon ennenkuin tämä asia on selvitetty. Miettikää yhdessä myös raha-asioita, miten jaatte ne, mitä avoliitto merkitsee ja miksi siihen haluatte, keskustelkaa siitä sitoutumisesta. Puhukaa myös seksistä ja siitä, mitä uskollisuus teille merkitsee. Voit myös kysellä miksi hän pitää yhteyttä panoihinsa facebookin kautta. Mutta sinun täytyy olla asiallinen ja rauhallinen, kuunnella oikeasti ja olla itsevarmana omaa mieltäsi: jos alat räyhäämään, kiukuttelemaan tai muuta, niin ei keskustelusta tule mitään! Vaikka hän alkaisi, älä lähde siihen mukaan, muuten et saa niitä vastauksia, mitä kaipaat.
Näillä keskustelun aiheilla kyllä selvität itsellesi onko hän sellainen nainen, johon itse haluat sitoutua, ja jonka kanssa haluat arkesi jakaa, vai pitääkö etsiä yksi lisää... Älä huoli mitä vaan, vaan katso kenen kanssa haluat itse olla ja elää, ketä haluat rakastaa oikeasti, eikä vaan sen takia, että ois nyt joku (kuka vaan) ketä rakastaa.
Ei se määrä, vaan se laatu, ei se aina mitä se toinen haluaa, vaan myös se mitä itse haluaa. Joustaminen on hyvä asia, mutta liika on liikaa. Jokaisella on oikeus valita, elää omaa elämäänsä omilla kokemuksillaan: myös sinulla!
Jos olette kovin nuoria, ei mihinkään avoliittoon ole mikään kiire ainakaan, joten mieti vielä.
Joten no worries, hyvinkin naisesi voi olla sinuun sitoutunut ja tosissaan! :) Kannattaa katsoa eteenpäin ei taakse! :)
ittiäki on sillon panettanu ku yksin oli vaa en silti ottanu yhen yön juttuja.
ja oli jonku verran tarjontaaki sannoin suoraa että se toimii joko muuten tai sitte meitiä et sänkyyn saa minä en huoraksi rupia.
22v nuori mies olen ja omasta mielestä itse kunnioitus kohallaan ja elämän kokemustaki taustalla on.
Voi että jos sinun nainen on käyny treffeillä 10-miehen kanssa, se osoittaa vain sitä että nainen on valikoiva luonne ja haluaa valita kumppanin hyvin. Harva nainen lähtee yhden illan suhteeseen hakemaan pelkkää seksiä, vaan yleensä tavoite on että jos samalla löytäisi sen elämän kumppaninkin jos mies osoittautuisi fiksuksi ja sen saisi "koukutettua" itselleen. Näin me kauniit naiset tehdää, näin on telkkarissa opetettu tekemään.
Eli kyse ei ole mistään huorasta. Enemmin huorittelisin niitä joilla on takana lyhyitä avoliittoja tai avioliittoja, he eivät osaa valikoida kumppaniaan oikein ja ottavat avo tai avioliiton liian kevyesti.
Mitä pahaa siinä on jos nainen haluaa huolella valikoida millaisen ja minkä tyyppisen miehen haluaa, eikä sitä opi kuin kokeilemalla.
Ja sinulle jos nyt olet onnellinen, niin älä pilaa nykyistä suhdettasi hankkimalla lisää "kokemuksia". Unohda menneet ja keskity tähän hetkeen.
Sen sijaan vanhojen juttujen jauhaminen uudessa suhteessa kertookin jo jotain, en sitoutumiskyvyttömyydestä tiedä mutta ainakin lapsellisuudesta se kertoo ja siitä, että ei osaa ottaa toista huomioon.
Siinähän se nähdään kumpi teistä on se joka ei kykene sitoutumaan suhteeseen.
No tuossahan tulee käymään niin, että jonakin kertana kun olet yksin "viihteellä", menet toisen naisen kanssa sänkyyn saadaksesi kokemuksia, "koska sillä toisellakin on". Sitä sinä petaat jo.
Jos olisit halunnut ratkaista alkuperäisen ongelman niin olisit ilmoittanut tyttöystävällesi, että entisistä ei enää puhuta.
Totuus on se, että kun asiat menee pieleen tai pilalle ja kun ei ole sitä oikeeta rakkautta, ne kehnot tai surkeat yritelmät on sitten jotain aivan turhia säätöjä.
Eli jos oikeesti aateltais, että niistä säädöistä olis tullut mitään, niin niitähän ei olis. Ja ne voi tarkottaa tosiasiassa hylkäämisiä, vedätyksiä, flirttiä, pettämisiä, sydänsuruja, jättämisiä, ihan peruseroja, kun asia ei edistynyt. tai vain ystävyyssuhteita.Ihan mitä vain, joista kuitenkaan mikään ei ole se suuri tai oikeasti pienempikään rakkaus. Ei niitä kannata niin tosissaan ottaa.
Eikä tuollaisten paskojen kokemusten =säätöjen jälkeen varmaan tiedä edes mitä uskaltaa haluta tai mitä on rakkaus. Ehkä tietää sen, mitä se ei ole.
Nimittäin tässä asiassa jos kaivaa verta nenästään, sitä myös saa. Minä en koskaan kysynyt existä vaimoltani, eikä hän minulta minun.
Toista loukkaavat vertailut kannattaa kuitenkin jättää tekemättä.