Stormwind

stormwindsim

SWE: Båtsimulatorn Stormwind Simulator visas på båtmässan i Helsingfors 12-20.2 i Segling och Båtsport i Finland rf:s avdelning (tidigare Finlands Båtförbund). Skolningssimulatorn är gratis och kan laddas ner från Stormwinds hemsidor. En tjock bunt dokumentation blir också färdig de närmaste dagarna. Om någon undrar vem jag är så kom gärna och snacka med mej, jag kommer att finnas där största delen av tiden och vi har säkert gemensamma områden av intresse. Åsikter och feedback av gubbarna välkomnas alltid :-).

FI: Veneilysimulaattori Stormwind Simulator on näytillä Helsingin messuilla 12-20.2 Suomen Purjehdus ja Veneily ry:n osastolla (aikaisemmin Suomen Veneilyliitto). Koulutussimulaattori on ilmainen ja löytyy Stormwindin kotisivuilta. Paksu pino dokumentaatiota valmistuu myös lähipäivinä. Jos joku pohtii kuka jäppis olen, niin tule mielellään rupattelemaan, olen siellä suurimman osan ajasta ja yhteisiä mielenkiinnon aiheita varmaan löytyy. Mielipiteitä ja palautetta ukoilta otetaan aina mielellään vastaan :-).

4

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä riski?

Asensin koneelleni Stormwind-simulaattorin, mutta Norton 360-virustorjuntaohjelma poistaa sen tietoturvariskinä kun yritän käynnistää ohjelmaa? Ehdotuksia? Stormwind.exe on niin suuri (yli 23Gt) etten löytänyt online scanneria johon sen olisi voinut uploadata.

• stormwindsim

Tutkin tuota asiaa hieman. Stormwind foorumissa tarkemmin, mutta katso:

http://virscan.org

Ottaa vastaan yksittäisiä tiedostoja skannattavaksi. Niillä(kin) on rajana 20 MB mutta sallivat zip-pakattuja tiedostoja jolloin siirrettävää tulee noin 8 MB (ja tarkoitit varmaan 23 megatavua eikä gigatavua :-)). Kokeilin äsken, ei hälytyksiä.

• ei termomattoja
        stormwindsim kirjoitti:

Tutkin tuota asiaa hieman. Stormwind foorumissa tarkemmin, mutta katso:

http://virscan.org

Ottaa vastaan yksittäisiä tiedostoja skannattavaksi. Niillä(kin) on rajana 20 MB mutta sallivat zip-pakattuja tiedostoja jolloin siirrettävää tulee noin 8 MB (ja tarkoitit varmaan 23 megatavua eikä gigatavua :-)). Kokeilin äsken, ei hälytyksiä.

jokohan riittäisi. Maunulan makkaraperuna oykään ei mainosta tuotteita ei kaupallisiksi tarkoitetuilla tavalla. Toivoisin että ko. putiikin yritysetiikka yltäisi edes samalle tasolle.

• Kevättä odotellessa

Nortonin Insight skanneri oli yli-innokas laittamaan karanteeniin simun exe-tiedoston. Nyt toimii.

Kannattaa muuten tutustua jos koneessa riittää puhti. Ammattimaisesti tehty ja todentuntuinen veneilysimulaattori. Stormwindin sivuilta voi ladata ohjelman ilmaiseksi. Minulla ei ole tietoa onko tästä tarkoitus tehdä joskus kaupallinen sovellus?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe