Onkohan mahdollista lähestyä naista kaveruus-mielessä jos häntä on aiemmin pyytänyt treffeille?
Olen miettinyt asiaa ja aiemmin jo tahdoin tutustua naiseen paremmin, mutta koska olin kiinnostunut muutenkin niin se tuntui hieman hankalalta.
Kun hän torjui kiinnostuksen tuohon treffeihin jo aikaa sitten niin miten hänelle asian voisi esittää ihan kaverillisessa mielessä?
Juttuun tulen hänen kanssaan noin muuten mitä vähän olen jutellut. Facebookkia en käytä johon voisi muuten kutsua kaveriksi.
Jotenkin vähän hämmentää (ehkä hävettääkin) kun tuli kyseltyä treffeille sekä nyt sitte ehdottaa kaveruutta. Kyseessä olisi nimenomaan tuo kaveruus eikä mitään muuta. Toki tajuan ettei häntä muu kiinnosta.
Vaikuttaa niin samankaltaiselta persoonalta noin muuten itteni kanssa.
Saako naisesta enää kaveria?
15
1007
Vastaukset
- itsekki ollu
Voisithan sä ehdottaa ns uusia treffeja , vaik jotenki haluisitko lähtee mun kaa kahville ois kiva tutustua paremmin, ihan frendin tai jotenki tollee...
- 4+18
narri putoaa kaksi kertaa samaan kaivoon.
- seponseponseppo
Pyydä vain johonkin, ja korosta että vain kaverina. Kyllä se varmaan epäilee vähän että sulla on "pahat" mielessä, mutta älä välitä siitä, vaan toimi niin kuin toimit kaverin kanssa. Jos ei se halua edes sitä, niin omapa on vahinkonsa.
- Ex pinp
Huoh.... mitä sillä naisella kaverina tekee? Naiset on paskoja kavereita suurin osa. Ne käyttää henkisesti tai muilla tavoilla hyväkseen. Ystävämies on aina henkinen roskapönttö johon nainen voi ongelmansa oksentaa ja käyttää kodin avuissa ja kännikuskina. Annas olla kun kieltäydyt niin lakkaa yhteydenpito.
Jostain kumman syystä myös huomasin itsessäni semmoisen etten hyväksynyt kavereikseni kuin hyvän näköisiä naisia. Rupesin jossain vaiheessa oikein laskemaan niitä ja mietin että miksi jokaisen "vain kaverin" on miellytettävä silmääni. .
Päätin että en enää kiusaa itseäni silmäkarkilla. Naisia riittää kyllä maailmassa muihin tarkoituksiin ja jos tyttöystävän sattuu haluamaan mukaansa, niin siitä saa tarpeeksi ystävätärtäkin samalla.- Harmitellen
Jostakin kumman syystä minulla on ollut monen eri näköisiä naisia ihan kavereina.
Tämä on ihan nätti ja nähtävästi liiankin nätti tyttöystäväksi koska kosijoita on riittävästi.
Mutta jollakin kummalla tasolla ollaan aika samanlaisia joten ajattelin että ehkä kavereina voisi olla.
Mitään sydänystävää naisesta en etsi. - huhuh..
Ystävättärelläni on monta jätkää kaverina, yksi heistä kuuluu parhaisiin ystäviin. Ja ihan ilman minkäänlaisia, edes pieniä ajatuksia muusta kuin ystävyydestä. Yleensä on tämä kaverini se, joka saa kärsiä jätkän sekoiluista ja riehumisista eikä todellakaan käytä miehiä minään roskakorina. Pahasti ottavat yhteen mutta niin kaikki ystävät tekee joskus järissään pysyäkseen.
Oma paras ystäväni on mies, jonka olen tuntenut 12-vuotiaasta ja hyvin menee. Kai se ei sitten kaikilla vaan mene yhtä hyvin, aina ei osu kohdalle oikeat ihmiset. - oikeestikaveri
huhuh.. kirjoitti:
Ystävättärelläni on monta jätkää kaverina, yksi heistä kuuluu parhaisiin ystäviin. Ja ihan ilman minkäänlaisia, edes pieniä ajatuksia muusta kuin ystävyydestä. Yleensä on tämä kaverini se, joka saa kärsiä jätkän sekoiluista ja riehumisista eikä todellakaan käytä miehiä minään roskakorina. Pahasti ottavat yhteen mutta niin kaikki ystävät tekee joskus järissään pysyäkseen.
Oma paras ystäväni on mies, jonka olen tuntenut 12-vuotiaasta ja hyvin menee. Kai se ei sitten kaikilla vaan mene yhtä hyvin, aina ei osu kohdalle oikeat ihmiset.Mul on aina ollu jätkä parhaana kaverina, ollut 5-vuotiaasta asti. Olin suhteessa 11vuotta, tuolloin partneri "peri" poikakaverini.
Jälleen olen vapaalla jalalla ja yksi hyvä ja muutama kohtalainen miespuolinen kaveri löytyy.
Sukupuolta tärkeämpää ystävyydessä on samalla aaltopituudella oleminen.
Toivottavasti kaikki miehet ei teilaa naisia ystävinä. Miehestä voi saada kunnon kaverin!
- ...................
"Kyseessä olisi nimenomaan tuo kaveruus eikä mitään muuta. Toki tajuan ettei häntä muu kiinnosta."
Säälittävää. Jos "hyvinä kavereina" ollessanne nainen yhtäkkiä tulisi (mielestäsi) vihjanneeksi ehkä muuttaneensa mielensä suhteesi ja olisikin ehkä kiinnostunut enemmästä, takertuisit häneen taas kuin viimeistä päivää, vaikka hän olisi varattukin. Omalla kohdallani ainakin alettuani suhteeseen uuden naisen kanssa, tuollaiset taka-ajatuksia hautovat muka-kaverit ovat olleet rasittavia riippakiviä ja vaikuttaneet negatiivisesti suhteeseen.- tuttua juttua
näistä on minullakin kokemusta. eli miehistä jotka roikkuvat naispuolisen ystävänsä (=ihastuksensa) helmoissa muka "vaan kaverina", mutta pyrkivät mustasukkaisuuksissaan sotkemaan kaikki muut suhteet, joihin nainen itse haluaisi.
periaatteena se, että jos en minä saa, niin ei sitten saa kukaan muukaan.
itse miehenä tunnistan tällaisen "kaverin" heti, mutta monille naisille tällaisten perskärpästen tunnistaminen taitaa olla jonkin verran vaikeampaa. - Harmitellen
En todellakaan.
Jos joku toinen takertuu naisiin niin siitä vaan.
Jos olen kaveri niin siinä se jatkuu ellei nainen todellakin ISKEÄ MINUA. Näin en usko että tapahtuu.
Totta puhuen en edes alunperin tiennyt olenko kiinnostunut hänestä miten vakavasti.
Mutta nähtävästi jokainen mies joka pyrkii naisen kaveriksi on "perskärpänen". - Sinkkumies:
tuttua juttua kirjoitti:
näistä on minullakin kokemusta. eli miehistä jotka roikkuvat naispuolisen ystävänsä (=ihastuksensa) helmoissa muka "vaan kaverina", mutta pyrkivät mustasukkaisuuksissaan sotkemaan kaikki muut suhteet, joihin nainen itse haluaisi.
periaatteena se, että jos en minä saa, niin ei sitten saa kukaan muukaan.
itse miehenä tunnistan tällaisen "kaverin" heti, mutta monille naisille tällaisten perskärpästen tunnistaminen taitaa olla jonkin verran vaikeampaa."sotkemaan kaikki muut suhteet, joihin nainen itse haluaisi.... periaatteena se, että jos en minä saa, niin ei sitten saa kukaan muukaan."
Miten tuollainen sotkeminen käytännössä tapahtuu tapahtuu, ja mistä tunnistat sen heti? - tuttua juttua
Sinkkumies: kirjoitti:
"sotkemaan kaikki muut suhteet, joihin nainen itse haluaisi.... periaatteena se, että jos en minä saa, niin ei sitten saa kukaan muukaan."
Miten tuollainen sotkeminen käytännössä tapahtuu tapahtuu, ja mistä tunnistat sen heti?käytännössä se on paskan puhumista, valehtelua, vähättelyä ja muuta yleistä manipuloimista. kaikkea mitä nyt kateelliset ja mustasukkaiset ihmiset yleensäkin tekevät
ja näkee sen hyvin nopeasti ihan naamastakin, jos kaveri yrittää esittää "vain kaveria", vaikka on ihan selvästi täyslätkässä ja pyrkii "kaveeraamalla" sisään keittiön kautta.
- hankalia-asioita
Tuttu tunne. Tapailin ihan viattomasti tässä yhtä tyttöä ihan kaveripohjalta, kuitenkin tunnettu jo useampia kuukausia ja tunnemme toisemme tosi hyvin. Kysäisin kuitenkin, mikäli haluaisi lähteä viikonloppuna johonkin, johon suostui kyselemättä yhtään mitään. Viikonloppu tuli, kyselin että milloin nähdään, niin alkoikin utelemaan "millä mielellä oikein olin". Todella epäreilua käytöstä, kun ei uskalla sitä livenä kysyä. En todellakaan ajatellut mitään sen suurempaa suhdetta edes lähteä rakentamaan, sillä olisin halunnut vain hitaasti kattoa mitä tulee ja sinänsä mun puolesta ihan kavereinakin oltais voitu hengailla. Kyllä mä nyt kuitenkin treffejä odotin... Tapailee sitten jotain toista ja en edes halua enää olla häneen yhteydessä oma-alotteisesti, vaikka hänestä välitän tosi paljon ja en ole edes koskaan tavannut ketään niin kiinnostavaa tyttöä kenen kanssa ois alusta asti tultu niin hyvin juttuun ja ollu niin hauskaa. Empä tiedä miten häneen suhtaudun ensi kerralla tavatessamme. Toisaalta tekisi mieli jättää ihan kylmäksi, mutten siihen kuitenkaan kykene millään, koska hän on tällä hetkellä ainoa kenestä oikeasti olisin kiinnostunut ja kenestä oikeasti välitän. Huoh!
- mitää..
sori vaan mut tuo kuulosti siltä ettei siulla ollut mitää aihetta loukkaantua..
- yks vaan
Joku viisas sanoi joskus että "ystävyys ja romanttinen rakkaus kasvavat eri puissa". Mikä tukisi sitä että ihastuminen ei voi muuttua aidoksi ystävyydeksi ja toisin päin. En ole varma uskonko tuohon mutta olen sitä miettinyt. Minulla on muutama hyvä miespuolinen ystävä enkä osaa yhtäkään heistä ajatellakaan kumppanina. En edes osaisi kuvitella meneväni heidän kanssaan sänkyyn. Eikä ole ollut yhtään läheltä piti-tilannettakaan. Tosin sekä minä että nämä ystäväni osaavat arvostaa ystävyyttämme niin paljon ettemme lähtisi sitä millään kännisänkysekoilulla pilaamaan.
Nyt yksi mies jonka kanssa kävin muutamilla treffeillä ja josta en sitten ollutkaan "siinä mielessä" kiinnostunut on tehnyt kuten sinä mietit eli ehdottanut että tapaisimme kaveripohjalta. Lisäsi siihen vielä että "eihän sitä ikinä tiedä mitä tapahtuu". En voi sitä kiistää ettei tiedä mutta sen tiedän ettei hänestä kumppaniani tule. Nyt olen sitten häneen muutaman kerran baarissa törmännyt ja vaikkei tulekaan väliin jos joku mies tulee minua iskemään niin aina kun katson häneen hän katsoo minua. Eli epäilen että hän on edelleen ihastunut mutta saatuaan pakit on valinnut "hivuttautumis"-taktiikan. Odottaa heikkoa hetkeäni, kun kyllästyn etsimään miestä ja on siinä vieressä sopivasti tarjolla. Se tie ei vaan kovin pitkälle kanna.
Mutta jos nyt sitten kaveriksi naisen kanssa haluat niin muista että naiset kertovat kavereilleen pääasiassa uutisia miesrintamalta. Pystytkö kuuntelemaan niitä? Tämä ent deittini ja nyt kaverini vaihtaa puheenaihetta jos yritän kertoa hänelle treffeistäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve462959Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922793On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952571Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1052154Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611812Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?211695