Eli www.martinaaitolehti.fi
Jotenkin tyhjät sivut. Ja kun katsotte vielä vieraskirja osiota... ainoa missä ei ole aivan tyhjää....
kommentteja sentään tullut....
Martinan sivut
8
512
Vastaukset
- NoMoney.
Kovin on keikkalista tyhjä, taitaa mennä taas toimeentulotukihakemusten täyttelyksi.
- mä oon sit niin kade
niin paljon, kuin sitä vieraskirjaa lukiessa..ainoat vastalauseet on aina se yhtä säälittävä "ootte vaan kateellisia", eli se sama mitä Tuksukin aina käyttää!
Ja totta munassa ne on Martinan ittensä kirjottamia, se tekee siitä vieläkin säälittävämpää, voiko ihminen enää yhtään alemmas vajota!
Mistä tässä pitäis olla kateellinen? Floppaavasta laulajanurasta vai siitä että muija näyttää drag-queenilta?
Tai kenties siitä, että asuu yhä miehensä kanssa samassa osoitteessa, mutta huitelee jo uuden "pojan" kanssa, kun mies on kotona lapsen kanssa?
Kauheeta kun ei millään keksi, mistä olis kade..
Mutta kateellisiahan me ollaan, sitä ei mikään muuta, kateellisia kaikki kansa!- nettisivulle eksynyt
Martinan vieraskirja pursuilee kriittisistä kommenteista, hauskoista sellaisista. Sopii iltalukemiseksi komiikannälkäisille. :)
- hoohhooh
nettisivulle eksynyt kirjoitti:
Martinan vieraskirja pursuilee kriittisistä kommenteista, hauskoista sellaisista. Sopii iltalukemiseksi komiikannälkäisille. :)
En usko että levy-yhtiö munailee enää lisää. Kun pahasti eka sinkku jo floppasi ja koko Suomi nauraa tälle muijalle. Siis jos nyt vielä julkaisevat levyn, joka toki floppaa myös, kyllä se vie viimeisenkin uskottavuuden siltä levy-yhtiöltä.
- 14
Suomi on nyt niin "valloitettu" Ja me ollaan niin kateellisia. XDDDD
- olen myyty
14 kirjoitti:
Suomi on nyt niin "valloitettu" Ja me ollaan niin kateellisia. XDDDD
jep, suomenmaa hurmattiin saman tien, alta aikayksikön :D
kadehdin martinaa vielä jolun aikaan koska pääsi ihanaisen eerikäisen kanssa leville, mutta kappas vain miten kävikään siellä ja jälkeenpäin, nyt mielessä ainoastaan vahingonilo. - syökää päänne tyhmät
Kaikista säälittävintä on mennä jonkun julkun kotisivuille rääpimään naamaansa kavereittensa kanssa. Vähän noloa. Nauretaan tommosille täällä , ootteko oikeasti noin tyhmiä.
- itse olet nolo
syökää päänne tyhmät kirjoitti:
Kaikista säälittävintä on mennä jonkun julkun kotisivuille rääpimään naamaansa kavereittensa kanssa. Vähän noloa. Nauretaan tommosille täällä , ootteko oikeasti noin tyhmiä.
Kuulehan, kaikki täällä s24-keskusteluissa anonyymisti kirjoittelevat henkilöt ovat veljensä vartioita, eli tilaisuuden tullen syyllistyvät itse samaan, mistä toisia kirjoittelijoita haukkuvat.
Jos itseä tarpeeksi koskettava/ärsyttävä topiikki laitetaan, niin johan löytyy kriittinen kanta keneltä tahansa. Joten turha esiintyä pyhimyksenä täällä, mukamas kaiken keskustelun yläpuolelle asettuvana jalosieluna. Hah.
Nauti siis vaan itse oma pääsi päivälliseksi, ja pysy poissa täältä keskustelualueelta, jos et kestä muiden kirjoittelijoiden mielipiteitä ja menetät yöunesi niiden takia.
Hieman martinamaista sävyä kirjoituksessasi tosin on: haukut kaikkia muita tyhmiksi, noloiksi ja säälittäviksi. Mutta itsehän olet tietysti kaikesta synnistä vapautunut, luonnollisestikin juurikin näin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435