Singaali naiselta ja sitten valloituksen odottaminen..

mies..

Varmaan suurin osa naisista ajattelee näin:

Siinäpäs kivan näköinen mies, annan positiivisen signaalin, jään odottamaaan reaktiota/miehen iskuyritystä...

Mitä kauniimpi nainen sitä todennäköisemmin nainen ajattelee juuri näin ja varmasti vara on ajatellakin, en sitä sano.

Mutta minä en voi tuolla perusteella iskeä naista, en vain voi, arkitilanteessa. Varmasti nainen saa pettyä minun suhteen jos odottaa että juoksen kuin koira häntä heiluen iskemään naista. Ja varmasti yksi vika itsessäni on se, etten ole kovin sosiaalinen perusluonteeltani. En ole tuppisuu tuttujen kesken, mutta tuntemattomien kanssa vaikea avata suuta/sanoa mitään.

Vanhemmat naiset taas varmasti ajattelevat, että eipä tuo minua enää edes iske. Vanhemmat naiset morjestaa ja voivat alkaa jopa juttelemaankin. Se v*tuttaa, miksi itseni ikäisten naisten pitää aina olla niin "valloitettavia", eivät yhtään voi olla rentoja ja tulla vastaan enemmän.

Homma kääntyy sitten jopa päinvastaiseksi, että saa jo negatiivisen signaalin kun en ole tehnytkään aloitetta ja olo on vaivaantunut jos sattuu olemaan naisen kanssa näköyhteydessä, kuten tänäänkin kävi ruokalassa. Seinfeld sarjassa oli hyvä juttu tästä tilanteesta, "...synnytitte naisen kanssa olion (alkusuhteen) ja nyt kidutatte sitä ja se on vihainen, koska homma ei etene..."

13

1308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todella rasittavaa

Juuri näin.
      Eikä kyse ole oman ikäisistä vaan vähän nuoremmistakin jos itse on vaille 30.

Ärsyttää suunnattomasti kun mies on se joka tekee kaikki työt ja nainen vain odottaa tuon työn tuloksia.
      Lisäksi Suomessa todella ankeaa iskeä missään arkitilanteessa.

Itse saan joskus pitkiäkin katseita naisilta ja sellaisia vilkaisuja että mietityttää mitä ne merkkaa, mutta sitten tulee olo että nainen odottaa että mies tekee kaiken tuon jälkeen. Tietysti nainen itse ei uskalla lähestyä tai tehdä yhtään mitään. Miehen pitäisi siinä kylmiltään sitten pistää jutuksi johon nainen voi vastata mitä tahansa.

Suomessa ollaan vain niin tönkköjä ja pallo heitetään aina lopulta miehelle odottaen että mies on rennon itsevarma sekä vie homman alusta loppuun.

• Knut-suuri

Nainen ei tajua, mutta kukapa tajuaisi kukan olen?

Nainen on kovin nätti nainen, tummat pitkät hiukset! Käy yleensä samassa ruokalsassa samaan aikaan kuin minäkin. Kun hän näkee minut, hän "säpsähtää" kuin saisi sähköiskun?

Tilanne menee sitten siihen kuvailemaani negatiiviseen tilaan!

Voin paljastaa itseni täällä naiselle, koska olen kuvassa naskalin kokoinen pätkä :)

Kuvassa on edesmennyt äitini ja minä, otsikolla "Äiti & minä"
        http://www.knubits.com/index.php?page=55

Viesti naiselle: Tykkään kyllä sinusta, mutta en vain voi iskeä sinua "arkitilanteessa", olisi eri asia, jos oltaisiin baarissa jossain ja kumpikin viihteellä.

Sori vaan, minusta ei ole "iskijäksi" työpaikan ruokalassa, Lahdessa!

• qat4532w
        Knut-suuri kirjoitti:

Nainen ei tajua, mutta kukapa tajuaisi kukan olen?

Nainen on kovin nätti nainen, tummat pitkät hiukset! Käy yleensä samassa ruokalsassa samaan aikaan kuin minäkin. Kun hän näkee minut, hän "säpsähtää" kuin saisi sähköiskun?

Tilanne menee sitten siihen kuvailemaani negatiiviseen tilaan!

Voin paljastaa itseni täällä naiselle, koska olen kuvassa naskalin kokoinen pätkä :)

Kuvassa on edesmennyt äitini ja minä, otsikolla "Äiti & minä"
        http://www.knubits.com/index.php?page=55

Viesti naiselle: Tykkään kyllä sinusta, mutta en vain voi iskeä sinua "arkitilanteessa", olisi eri asia, jos oltaisiin baarissa jossain ja kumpikin viihteellä.

Sori vaan, minusta ei ole "iskijäksi" työpaikan ruokalassa, Lahdessa!

Hyvin todennäköisesti se on varattu. Hah! Naiset on just tuollaisia. Lähetellään signaaleja mutta ei mitään hajua milloin kyse on aidosta halusta lähestymiseen ja milloin muuten vaan silmäillään ja pelleillään.

• lillianni
        qat4532w kirjoitti:

Hyvin todennäköisesti se on varattu. Hah! Naiset on just tuollaisia. Lähetellään signaaleja mutta ei mitään hajua milloin kyse on aidosta halusta lähestymiseen ja milloin muuten vaan silmäillään ja pelleillään.

Nainen saattaa katsoa sinua, koska
        - olet jumalainen ilmestys ja hän odottaa sinun kaatavan hänet siinä paikassa.
        - olet hänestä kiinnostava ja hän miettii, kannattaisiko alkaa jotain peliä.
        - olet mukavan näköinen, muttei mitään sen enempää.
        - sepaluksesi on auki/ sinulla on valtava tahra vaatteissa.
        - olet sattumalta hänen katseensa linjalla, kun hän ajattelee jotakin eikä hän edes huomaa sinua.
        - hän yrittää pitää silmäpeliä takanasi olevan komistuksen kanssa, mutta sinä siirrät aina itsesi eteen.
        - olet hänestä jotenkin tutun näköinen ja hän miettii, kuka olet.
        - olet hänestä kummallisen vastenmielisen näköinen eikä hän voi olla katsomatta.
        - vastaantulijoita on pakko vähän katsoa, ettei kävele päin.
        Että sellaisia pelleilijöitä me naiset olemme! Ota meistäkin selvä...

• 3ea5qw
        lillianni kirjoitti:

Nainen saattaa katsoa sinua, koska
        - olet jumalainen ilmestys ja hän odottaa sinun kaatavan hänet siinä paikassa.
        - olet hänestä kiinnostava ja hän miettii, kannattaisiko alkaa jotain peliä.
        - olet mukavan näköinen, muttei mitään sen enempää.
        - sepaluksesi on auki/ sinulla on valtava tahra vaatteissa.
        - olet sattumalta hänen katseensa linjalla, kun hän ajattelee jotakin eikä hän edes huomaa sinua.
        - hän yrittää pitää silmäpeliä takanasi olevan komistuksen kanssa, mutta sinä siirrät aina itsesi eteen.
        - olet hänestä jotenkin tutun näköinen ja hän miettii, kuka olet.
        - olet hänestä kummallisen vastenmielisen näköinen eikä hän voi olla katsomatta.
        - vastaantulijoita on pakko vähän katsoa, ettei kävele päin.
        Että sellaisia pelleilijöitä me naiset olemme! Ota meistäkin selvä...

Ja silti odotatte että teitä lähestytään pelkän katseen perusteella.

• f y f i

ei ole pakko iskeä.

mutta mies, joka haluaa naisten iskevän heitä... voi antaa naiselle signaalin, että hän on kenen hyvänsä naisen iskettävissä, kunhan nainen on aktiivinen. se ei ole positiivinen signaali lainkaan!!!

• .^~¨¤

jos nainen pitää sinusta paljon, hänkin voi haluta kokea olevansa haluttu, erityinen sulle. ei ole kovin mairitteleva kuva miehestä, että kerää kaiken mikä laariin tippuu, kunhan naiset tekevät kaiken sen eteen.

• 14+4

Teiltä miehiltä harvoin saa niitä positiivisia signaaleja. Yleensä tvain tuijotatte, ettekä ainakaan hymyile (yleistys). En minä ainakaan uskalla tulla miestä iskemään, jos en ole varma että häntäkin kiinnostaa. Siis, hymyä ja flirttiä peliin myös miesten puolelta, kiitos!

• Masso

Nainen voi odotella koska hänellä on varaa siihen. Miehen on pakko tehdä aloite. Totu siihen ajatukseen ja ala Mieheksi isolla M:llä - näin se vaan on.

• metturikuski

kyllä se äin on viime lauantainakin kävelin tanssibaarissa muutaman keeran anisen ohitse ja kun ei tehnyt vaikutusta hain tanssiin ja tunnin päästä jo imi minua koska mieli teki, oli kuulemma ollut sinkkuna jo 3 kuukautta eli ilman.
      en lähtenyt leikkiin mukaan yleisellä paikalla mutta varmasti olisi saanut ns kyytiä siltä, oli aika isohkot mukitkin joten kyseessä luultavasti oikea ajokone.

• eräs deittailija

Noinhan se menee. Se kummalla on suurempi tarve lähestyä, lähestyy. Nuorilla naisilla riittää kosiskelijoita joista valita ilmankin että tekevät itse aloitteita. Vanhemmilla naisilla ehkä ei, ainakaan sinun ikäisiäsi, joten heidän täytyy tehdä aloite jotta ikäisiisi miehiin saisivat kontakteja.

Asia ei muutu sillä että rutiset siitä täällä. Jos haluat ikäisesi kauniin ja kiinnostavan naisen itsellesi niin teet itse työtä sen eteen. Rohkaiset mielesi ennen kuin jää luu käteen. Niitä miehiä jotka uskaltavat lähestyä kyllä löytyy ja he vievät ne tavoiteltavat naiset, sinä jäät sitten itseksesi voivottelemaan ettei naiset ota kontaktia.

• lisää rutinaa vaan

Ei naiset uskalla.
      En mä ainakaan. Miehet on pelottavia ja silti niin mielenkiintoisia.
      Tällä iällä saa helposti oudon leiman otsaan, jos lähestyy miestä. Puumanainen tms.
      Ja lähestyttävä on sitäpaitsi luultavasti naimisissa ja kolmen lapsen isä.
      Täällä just kannattaa rutista. Ei livenä jollekkin mukavalle naiselle.

• Ei h-i !

Herran pieksut sentään, että elämä on vaikeaa ja työlästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      92
      2773
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      61
      2656
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      71
      2601
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      95
      2561
    5. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      41
      2306
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      101
      2126
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      50
      2022
    8. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      141
      1876
    9. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      61
      1715
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      17
      1578
    Aihe