mitä tehdä

yäkkis

jos pappi on töykeä ja epämiellyttävä. Pitääkö vain sietää hautaan saakka tai erota kirkosta?

19

696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epämiellyttävää,

nyt sinun kohdallesi on sattunut myös epämiellyttävä ja töykeä pappi, kovin kummallista, että näin on päässyt käymään taas, ja taas nimenomaan sinulle. Missä tämä kaikki sattui? tämä on kovin valitettavaa. Ja missä kirkokssa? Kirkostahan sinä et voi edes erota, jos et ole kirkon jäsen, eikö niin?

• pinapupopunapipo

osunut eteen yhtään ilkiää pappia vaikken olekaan jäsen.Mutta ilkeitä ortodokseja on kylläkin sattunut eteen.

Joten jokohan erotat provoilijan vai oletko todella noin sokea vai itsekkin sellainen?

• niinkin voi olla
        pinapupopunapipo kirjoitti:

osunut eteen yhtään ilkiää pappia vaikken olekaan jäsen.Mutta ilkeitä ortodokseja on kylläkin sattunut eteen.

Joten jokohan erotat provoilijan vai oletko todella noin sokea vai itsekkin sellainen?

Olen muuttanut vasta pari kk sitten paikkakunnalle ja kysyin kyllä ihan tosissaan. Kaikissa muissa käymissäni kirkoissa on ollut tosi fiksu pappi mutta tämä karkotta kävijät kirkosta, siellä on enää pari 80 vuotiasta kävijää. Joten ei ongelma minun yksin ole. En sitä paitsi usko, että kristillisyyttä voi olla ilman rakkautta. Miksi siis kuuluisin tuollaiseen helvetin kirkkoon? Miksi tuollaiset "papit" ovat ryhtyneet kirkolle töihin? Mietin, että voiko tyyppiä erottaa, sehän tekee jatkuvaa hallaa, kirkkoon en niiden töykeyksien jälkeen tunne olevani tervetullut kuten ei kukaan muukaan. Enkä ole edes herkkänahkainen.

• --------------------
        niinkin voi olla kirjoitti:

Olen muuttanut vasta pari kk sitten paikkakunnalle ja kysyin kyllä ihan tosissaan. Kaikissa muissa käymissäni kirkoissa on ollut tosi fiksu pappi mutta tämä karkotta kävijät kirkosta, siellä on enää pari 80 vuotiasta kävijää. Joten ei ongelma minun yksin ole. En sitä paitsi usko, että kristillisyyttä voi olla ilman rakkautta. Miksi siis kuuluisin tuollaiseen helvetin kirkkoon? Miksi tuollaiset "papit" ovat ryhtyneet kirkolle töihin? Mietin, että voiko tyyppiä erottaa, sehän tekee jatkuvaa hallaa, kirkkoon en niiden töykeyksien jälkeen tunne olevani tervetullut kuten ei kukaan muukaan. Enkä ole edes herkkänahkainen.

valittakaa piispalle! Voi olla että vastakaikua ei heru. Korkeinpaan oikeuteen ei kannata valittaa siellä ei jaeta okeutta. Ei ole enää vuosiin jaettu.

• Yx ortodoksi

Rukoile hartaasti hänen puolestaan joka kerta, kun olet lähdössä kirkkoon. Kyllä se siitä.

• spedepasain

mulla on veneen pohjassa reikä. aina kun menen kalaan, rukoilen veneen puolesta. eiköhän se tästä.

• KirkValt
        spedepasain kirjoitti:

mulla on veneen pohjassa reikä. aina kun menen kalaan, rukoilen veneen puolesta. eiköhän se tästä.

Omassa esiintymisessäkin tai ajankohdan valinnassa voi olla syytä. Voit kokea epäkohteliaisuutta, vaikka sitä ei lopulta ole. Papit ovat yleensä mukavia ihmisiä ja oomaavat erinomaiset sosiaaliset taidot..

• raitista ilmaa
        KirkValt kirjoitti:

Omassa esiintymisessäkin tai ajankohdan valinnassa voi olla syytä. Voit kokea epäkohteliaisuutta, vaikka sitä ei lopulta ole. Papit ovat yleensä mukavia ihmisiä ja oomaavat erinomaiset sosiaaliset taidot..

eivät juurikaan harrasta ruumiinliikuntaa. Sisätiloissa päivät nyhvätessään he lihovat ja muuttuvat happamiksi :)

• tituleerumlaarumia
        raitista ilmaa kirjoitti:

eivät juurikaan harrasta ruumiinliikuntaa. Sisätiloissa päivät nyhvätessään he lihovat ja muuttuvat happamiksi :)

Kun papin hommat alkavat maistua huonosti, aletaan korjata asiaa etiketillä: kirkkohetta, rovasti, apulaispiispa, arkkipiispa, metropoliitta, alidiakoni, diakoni, ylidiakoni jne
        No onhan sekin jotain vaihetelua palkkapäivää odotellessa.

• -----------------
        spedepasain kirjoitti:

reikään voi laittaa tapin.

• voi sentään

jälleen aito kristitty! Täynnä valoa ja lähimmäisenrakkautta.

• nähty on
        voi sentään kirjoitti:

jälleen aito kristitty! Täynnä valoa ja lähimmäisenrakkautta.

ei ongelmista pidä vaieta jos ne ovat todellisia. Silloin päädytään johonkin roomalaiskatolisen kirkon tyyppiseen pedofiilikulttuuriin.
        Olen myös tavannut epäsopivia pappeja, kyllä niitä Suomeen muutama mahtuu, onneksi ovat vähemmistö. Mädättävät vaan koko korin jos pääsevät valtaan. Itse en kävisi tuollaisessa kirkossa, se ei tee hyvää.

• ffono
        nähty on kirjoitti:

ei ongelmista pidä vaieta jos ne ovat todellisia. Silloin päädytään johonkin roomalaiskatolisen kirkon tyyppiseen pedofiilikulttuuriin.
        Olen myös tavannut epäsopivia pappeja, kyllä niitä Suomeen muutama mahtuu, onneksi ovat vähemmistö. Mädättävät vaan koko korin jos pääsevät valtaan. Itse en kävisi tuollaisessa kirkossa, se ei tee hyvää.

Jos rukoukset papin puolesta eivät tehoa, töykeile papille takaisin. Voihan olla, että kyseisellä papilla on ollut nk. huono päivä ja seuraavalla kerralla hän on leppoisampi. Jotkut ovat luonteeltaan kipakampia ja päästävät suustaan sammakoita. Papitkin ovat VAIN ihmisiä se pitää muistaa, varsinkin kirkkorahvaan kuin myös pappien. Toivottavasti kirkkomatkat jatkossa ovat miellyttävämpiä, jospa pappi on pahollaan kun kirkossa on vain ne kaksi 80 vuotiasta mummoa.

• ap.
        ffono kirjoitti:

Jos rukoukset papin puolesta eivät tehoa, töykeile papille takaisin. Voihan olla, että kyseisellä papilla on ollut nk. huono päivä ja seuraavalla kerralla hän on leppoisampi. Jotkut ovat luonteeltaan kipakampia ja päästävät suustaan sammakoita. Papitkin ovat VAIN ihmisiä se pitää muistaa, varsinkin kirkkorahvaan kuin myös pappien. Toivottavasti kirkkomatkat jatkossa ovat miellyttävämpiä, jospa pappi on pahollaan kun kirkossa on vain ne kaksi 80 vuotiasta mummoa.

Kipakka pappi saa ollakin ja vaikka kuinka erikoinen, mutta ei systemaattisen häijy, töykeä ja synkkyyttä huokuva ihmisvihaaja. On tunnettu tapaus eikä siitä kukaan pidä. Ongelma on, että sillä on vielä 15 v eläkeikään, joten kirkko saadaan varmaan purkaa tarpeettomana ennen sitä. Ehkä se on sen tavoite. Jos itse tekisin työni noin huonosti, olipa työpaikka mikä hyvänsä, saisin potkut. Miksi kirkossa pitää loputtomiin suvaita vaikka mitä narsismia? En kykene uskomaan, että tuollaisen pedon käsissä ehtoollislahjatkaan muuttuisivat miksikään, ties vaikka sylkisi niihin ja siksi en enää käy kirkossa.

• --------------
        ap. kirjoitti:

Kipakka pappi saa ollakin ja vaikka kuinka erikoinen, mutta ei systemaattisen häijy, töykeä ja synkkyyttä huokuva ihmisvihaaja. On tunnettu tapaus eikä siitä kukaan pidä. Ongelma on, että sillä on vielä 15 v eläkeikään, joten kirkko saadaan varmaan purkaa tarpeettomana ennen sitä. Ehkä se on sen tavoite. Jos itse tekisin työni noin huonosti, olipa työpaikka mikä hyvänsä, saisin potkut. Miksi kirkossa pitää loputtomiin suvaita vaikka mitä narsismia? En kykene uskomaan, että tuollaisen pedon käsissä ehtoollislahjatkaan muuttuisivat miksikään, ties vaikka sylkisi niihin ja siksi en enää käy kirkossa.

Etköhän nyt hieman liioittele.

• onkohan ap sama..
        -------------- kirjoitti:

Etköhän nyt hieman liioittele.

pisuit mikä täällä kirjoitteli aiemmin?
        Tuntuu aika jyrkältä kommentit.

• xxxxxxxxxoooooooz
        onkohan ap sama.. kirjoitti:

pisuit mikä täällä kirjoitteli aiemmin?
        Tuntuu aika jyrkältä kommentit.

eikö sinun yksinkertaiseen pollaan mene kuka minä olen kun oli kuvakin profiilissa ja ihan rehelliset taustatiedot suhteellisen avoimesri kerrotuna.Minä en tunne juuri ketään ort. Yhden papin sen mitä katekumeeni kerhossa olen ollut ja kerran hänet tavannut.Kirkossa olen tosin käynyt reilun vuoden ajan melko säännöllisesti.uUpenskissa peräti yhden kerran 2 laulua kuuntelemassa pummilla kun joku kuoro lauloi ja sielläkin olin poikani kanssa.Muu porukka kun oli Lambertin konsertissa.Niin homon konsertissa.En silti kuulu mihinkään liikkeisiin.

Olen Joensuusta en kuuulu mihinkään sisäpiiriin siksipä en viihdy erityisesti sisäpiirien nettipalstoilla.Käytän huivia koska raamatussa niin sanotaan ja haluan sitä omalla tavallani tulkita.Enkä siihen tarvitse kenenkään enkä minkään liikkeen apua.

Minä mietin että miten helvetissä tälläiset keskustelupalstat ovat näin sairaita ja vainoharhaisia epäilijöiden v ttuilijoiden ja sekopäiden paikkoja.

Mutta sinähän vain haluat tarkistella ja provoilla onko nimimerkit lukemassa täällä.Helvetin pikkusieluista.

Alkaako tympimään kun ei voi ketään uutta haukkua ja saa mitään vastakaikua provoilleen.

Minun puolesta voitte haistaa paskan menen sairastamaan takaisin sänkyyni.Toivottavasti kaltaisesi paskaläjä ei tule vastaan koskaan missään piireissä tai niiden ulkopuolella koska en oikein voi taata että jaksan ymmärtää.

• helpottaisi

paljon jos kertoisit millainen tilanne oli. Nyt on tosi vaikea ottaa asiallisesti kantaa suuntaan tai toiseen.

• xamma

Eikö Isä X :ltä voi suoraan kysyä mikä riepoo? Ei tänne kannata kirjoitella. Valituksien sijaan suosittelen avointa toimintaa, jos sittenkin tulee "turpiin" parasta jättää kyseinen isä X muhimaan mehuineen. Yleensä ajan kanssa ihmiset tasaantuvat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4909
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      54
      3922
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3493
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2858
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2658
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      136
      2386
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      56
      2284
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2084
    Aihe