Kerron tämän nyt lyhyesti.
Tämä voi kuulostaa epäuskottavalta. Vuosia sitten olin menossa olkkariin kun pimeni. Siis tuntui kuin joku olisi lyönyt tajuni kankaalle, tai sitten minä löin huomaamattani pääni johonkin. Seuraava muistikuva on erittäin omalaatuinen.. Huomaan makaavani jossain niin kuin arkuntapaisessa, jossa oli punainen kalvo yllä. Seuraavaksi muistan hätääntyneeni jonkin verran kun tajusin että en pysty heräämään, vaikka luonnollisesti kun tiedostat näkeväsi unta, pystyt kyllä heräämään siitä.
No kun tajusin että yritykset herätä unesta oli turhaa, aloin repiä siihen kalvoon reikää josta nousin istaalleeni katsomaan että minkälaiseen paikkaan mä olinkin joutunut. Se oli sellainen niin kuin huone jonka lattialla oli kennomaisesti niitä arkuntapaisia täynnä tiiviisti vieri vierin ja mikä eriskummallisinta, niissäkin oli punainen *läpikuultava* kuori päällä ja niissä jokaisessa makasi ihmisiä, aivan kuin kuolleet makaavat. Enempää en viitsi edes kertoa koska se nyt menisi niin vaikeasti ymmärrettävän kuuloiseksi että jätän loppupuolen tuosta hyvin merkillisestä unesta? kertomatta.
No sen verran voin kertoa että yhden kaapin reunalta kun olin pyörtynyt siihen lattialle alkoi valumaan saman väristä nestettä kasvoilleni kuin oli ne kalvot niissä arkkujen tapaisissa siinä unessa.
Vähän hassua, mutta olen miettinyt olinkohan joutunut siepatuksi, vaiko kenties olisiko kuussa jotain tuollaista salaista toimintaa, jota meille ei kerrota. Eniwei, onko kellään muulla ollut mitään todelta tuntuvia unia joista on mahdoton herätä vaikka kuinka irvistelisi?
Todentuntuinen uni! ?
2
225
Vastaukset
- ds1
valveunihalvaus tai jottain... eiku, eilen oisin nauranu maha kippurassa, muttä tänään ittelle sattu kadulla asia: kävelin ja kattoin, että joku typpi tulee vähän matkan päässä vastaan... muutama askel ja sitä ei enää ollutkaan seuraavalla silmäyksellä... katos vaan. Aika pimeetä... varmaan oli joku dimensiojuttu tai portaaliholetus... piruko näistä tietää. Ei oo trolli. Ihan pimee juttu.
- heränny 3
Itse nukahdin jo ku muistausi tuntia sitten, minua ei saanut hereille. ainoa uni jonka muistan on kaupan kassasta. en ollut paljoa ottanut, enkä ole nyukahtanu kuukausiin tuolla tavalla.
iha ok sieppaus kokemus, mut jotai jäi vajaaksi. pitää varmaa ottaa lisää melatoniinii ett lähtee nää kasvaimet päästä..s e helpottaa ittelläni todentuntuseen uneen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472