musta tuntuu et oon ihastunut naiseen... olen siis itsekin nainen. ollaan samalla työpaikalla ja aina ohimennen tää koskettaa olkapäähän tai milloin mihinkäkin ja kaikenlaisia muitakin juttuja joita mieheltä saatunu tulkitsisin kiinnostuksen osoitukseks, mut voiko sitä tietää jotenkin et toinen on kiinnostunu susta vaikka onkin samaa sukupuolta ja naimisissa?
Mulla itelle aina ku näen tämän niin tulee todella kotoinen olo ja kun katsoo häntä niin on sellainen olo kuin olis tuntenut hänet aina ja jotenkin haluaisi vaan mennä ja koskettaa. mut silloin ku en häntä näe, niin eihän jatkuvasti ole edes ajatuksissa.
mut mitä ihmettä vois oikein tehä, kun itekin on vähän pihalla tunteistaan jotka on aivan uusia
mitä tää oikein on
4
750
Vastaukset
- nainen °
Pitkät ripseet ja ehkä ruskeat silmät?
- tftas
ryhmät > bi ja lesbot sivuille, siellä voi keskustella otollisemman yeisön kanssa.tiedä vaikka se sun naises kirjoittelee ja sua siellä kaipailee.
- toisen hyväksymistä
Mikä siinä on kun heti ajatellaan että on lesbo tai homo jos tuntee samankaltaisuutta tai viihtyy jonkun seurassa. Välittävä toisen koskettaminen on joillekin normaalia saman sukupuolen välillä, sen ei tarvitse merkitä sen kummempaa eikä varsinkaan lesboutta. Perheet joissa on paljon lapsia tottuvat kosketteluun ja kisailuun oman ja toisen sukupuolen kanssa eikä siinä ole mitään erikoista. Onko nyt näin että jos on lähtöisin pienestä perheestä tai yksilapsisesta perheestä ei normaalisti osaa suhtautua toisen kosketteluunkaan. Tämä on mennyt kummaksi tämän jatkuvan homokeskutelun myötä, ihmiset eivät enää tiedä mitä he ovat, oma identiteetti on aivan hukassa. Sairaaksi tämä maailma on tullut kun normaalia ei pidetä enää normaalina. Samaa on nähtävissä lasten koskettelussa, jos lasta hyväksyvästi koskettelee, joku ajattelee heti että tässä on jotakin outoa vaikka se olisi vain tsemppaamista.
- hörhönkylä
olet ihan oikeassa. vaikka se koskettaminen merkitsisikin jotain muuta ku toverillisuutta, niin ei siitä kannata pelästyä, mun mielestä jokaisen pitäis vain rohkeasti uskaltaa heittäytyä tunteisiinsa kohdistuu ne sit mihin sukupuoleen tahansa. ihminen ihastuu ihmiseen ei siihen sukupuoleen.
mutta on myös totta että samankaltaisen ihmisen seurassa viihtymisessä on havaittavissa koskettelua, halailua ja pussailua, josta ainakin myös itse nautin. siinä tuntee olonsa tärkeäksi ja pidetyksi eikä siinä oo mitään sen ihmeellisempää. en ymmärrä miks ihmiset pelkää läheisyyttä ja koskettamista. liian kylmäks on maailma menossa.
ja se täytyy vielä sanoa, että vaikka joku täällä ihastumis palstalla kirjoittaa ihastumisesta samaan sukupuoleen niin se sallittakoon. samaa se ihastuminen kaikilla on, ei tarvitse heti alkaa tylysti sanomaan että menepäs tuonne bi/lesbo osastolle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve523022Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932816On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622678Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732638Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä962593Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä302577Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1092287Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1431900Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk631885