Mistä johtuu se että minun nokia C6-00 puhelin herjaa että; Muisti on täynnä sulje sovelluksia ja yritä uudelleen? Puhelimen omasta muistista on käytössä 42Mt ja vapaana on vielä 234Mt
Se tekee tätä herjaamista netissä selaillessa ja myös on tehnyt sitä siinäkin vaiheessa kun olen mennyt katselemaan ottamiani kuvia kännykän valokuva-albumiin. Mainittakoon vielä että nettiselaimena on Opera mobile.
Ensinnäkään en ymmärrä miksi se valittaa avoinna olevista sovelluksista kun niitä sovelluksia ei ole missää auki. Tai jos on auki niin missä piilossa ne on kun en niitä auki olevia sovelluksia löydä?
Otin käyttöön isomman muistikortin puhelimeeni jonne menee kaikki valokuvat, musiikit yms. Eli miten voi puhelimen oma muisti olla täynnä koska suurin tiedostoista on muistikortilla?
C6-00 Muisti on täynnä, sulje sovelluksia ja yritä uudelleen?!?
12
1629
Vastaukset
Oletko buutannut kännykän?
- Annitin
Olen, mutta ei mitään vaikutusta asiaan. :/
Annitin kirjoitti:
Olen, mutta ei mitään vaikutusta asiaan. :/
Kokeile seuraavaksi joko puhelimen ohjelmiston päivitystä tai sen resetointia.
- xzm
Käyttöjärjestelmä ei osaa vapauttaa muistia ohjelmien sulkemisen yhteydessä. Muistin täyttymiseen riittää, että vuorotellen navigoi, valokuvaa, selaa nettiä ja käyttää sähköpostia (yksi ohjelma kerrallaan). Joskus kahta ohjelmaa käyttäessa toinen kaatuu ja isompaa nettisivua ladatessa selain voi kaatua, ei väliä onko Opera Mobile tai Nokian oma.
Raskaalla käytöllä olen joutunut sammuttamaan ja käynnistämään puhelimen uusiksi pari kertaa päivässä. Kevyemmällä voi mennä useampi päivä, ennenkuin sovellukset eivät toimi kunnolla. - Mika++
Ei ole mitään havaintoa miten C6 tai opera toimii. Omassa 5140:ssa oli typerä bugi. Selain kerrytti tavaraa välimuistiin. Välimuisti piti muistaa tyhjentää tai muuten tuli vastaava virheviesti. Olisko sulla sama? Tsekkaapa Operan asetuksista välimuistiasetukset.
- Nokia C6 huhhuh
Sama bugi minulla Nokia C6-00:ssa. Opera-selainta ei juuri voi käyttää, vaihdoin mobilen miniin niin se helpotti hiukan ja nyt voi jopa reittiopasta käyttää välillä. Foursquare toimii välillä, mutta sen käytön jälkeen kannattaa boottailla puhelinta ahkeraan. Kävin jo huoltoliikkeessä kyselemässä, yleensä auttaa kun he vetää kaiken sileäksi siellä ja ajaa kaiken uusiksi, sitten toimii taas hetken. Tää ohjelmisto saa itsensä kuulemma solmuun!
- 5230,. (500)
heh..tuntuu jotenkin niin tutulta,opera mobile on tosiaan aika hidas käyttää s60 5th puhelimissa eikä nokia ei niitä edes päivittele pahemmin,operan välimuistin tyhjennys ei vaikuta mitään nopeuteen jos se on muistikortilla,mutta sivuhistorian tyhjennys jeesaa pikkasen,500:n pyörittää mobilee vauhdikkaasti
- Hermot menee
Moi!
Voisiko joku neuvoa yksityiskohtaisesti miten nokia C6 muisti tyhjennetän. Netissä en ole koskaan edes sillä käynyt, mutta kun ei voi lähettää tekstiviestejä. Ja muistissa on viestejä n 20 kappaletta, joten ei voi johtua siitä. Samoin valokuvia ei anna ottaa, vaikka olen poistanut entisiä. Maalaisjärjellä ajatellen jos poistan yhden valokuvan, niin yhden voin ottaa tilalle, mut ei se niin mene..
Puhelin toitottaa koko ajan: MUISTI TÄYNNÄ. POISTA TAI SIIRRÄ ASEMASTA C-PUHELIMEN MUISTI tai sitten: MUISTI EI RIITÄ TOIMINNON SUORITTAMISEEN.POISTA ENSIN TIETOJA.
Muutenkin puhelin oli korjattavana ja aivan samat viat taas, näyttö ei toimi, rätisee, katkoo, kytkee data yhteyden päälle...Ongelmana vain se että välillä toimii kuin ehjä...ei mitään ongelmaa. Epäilen onko huollossa oikeasti tehty mitään, koska jo kotimatkalla huomasin samat viat kuin huoltoon mennessä?
Onko muilla ollut samoja ongelmia, vai onko mulla maanantai-päivän puhelin?
Jos joku viitsisi rautalangasta vääntää sen muistin tyhjentämisen, niin onnistuis ne tekstarit :). Mulle on sitten turha mitään buuttausta sanoa, ei ymmärrä...:) Nokia C6-00 muisti tyhjennetään *#7370# koodilla, joka kirjoitetaan samaan paikkaan, mihin kirjoitat esimerkiksi puhelinnumeron. ( Numerovalitsin).
- Hermot menee
Mutta siellä on valokuvia, joita en nyt tällä hetkellä saa koneelle... Eli ne pitäis jäädä ja muutama viesti.
(Edellisen samsung puhelimen vein takuuaikana huoltoon ja se myyjän sanojen mukaan tuhottiin. Harmi vain kun puhelimen sisään oli jäänyt muistikortti, jota en tietenkään älynnyt poistaa jättäessäni puhelinta huoltoon. Huoltoliike oli hukannut sen, maahantuoja etsi sitä jopa ruotsin tehtaalta, kun sellainen olisi pitänyt huollon ottaa talteen.Mut ei löytyny ja sinne meni tärkeät valokuvat....)
Puhelimen muistia ei voi tyhjentää silleen, että sinne jää tietyt tiedostot. . ( Ainakaan minun tietääkseni).
- 5230,. (500)
Joo ei voi,itse teen 5230 kohdalla niin että ensin varmuuskopioin muistikortille kaikki tiedostot ja asetukset jonka jälkeen resetoin tolla koodilla ja jonka jälkeen palautan sen varmuuskopion muistikortilta,on helppo systeemi eikä tartte tietokonetta,yleensä muistia on vapautunut väh. se 10-20 megaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472