Miten stepperi vaikuttaa peppuun (joka on ongelmakohtani)? Ongelmana ei siis ole liian suuri peppu, vaan päinvastoin. Tahtoisin pyöreämmän ja ehkäpä hieman lihaksakkaammankin pepun. Olen aloittanut myös kuntosalilla käynnin, mutta halauaisin kotiinkin jonkun pienen ja ei hirveästi tilaa vievän laitteen, joten stepperi tuli mieleen. Mielestäni olen jossain nähnyt myös jonkun twist stepperin, siis missä on myös "sauvat": Ei siis kuitenkaan ole crosstrainer.
Stepperin vaikutus
.................
1
476
Vastaukset
- nopain\o/nogain
Ehdottomasti paras liike pepulle on jalkakyykky, sekä askelkyykky.
Jos katsot pikajuoksioiden peppuja, on ne treenattu kuosiin pitkälti em. mainituilla liikkeillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1154392Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783200- 1001463
- 881328
- 95869
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18703Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696- 42687
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111663- 43649