paino 103,4 kg ja pituus 168 cm ja olen käynyt nyt punttisalilla nyt 3 viikkoa. Nuorempana olen harrastanut kalastusta ja olen ollut myös joskus hirvimetsällä ajomiehenä.
Ajattelin aloittaa kilpanyrkkeilyn ihan tosissaan ensi viikolla. Kuinkahan kauan minulla mahdollisesti menee SM-mitallin saamiseen...osaan jo jotain tekniikkajuttuja ja jalat minulla on kuulemma tosi nopeet..??
Olen 53 vuotias mies...
5
144
Vastaukset
- Boksari
Hyvä. Tää oli piristys päivään, lisää tällaisia.
- Ingopallomies
Tekniikkajuttuja:
Sääntö nro 1 Kierrä koko ajan samaan suuntaan,älä missään tapauksessa vaihda kiertosuuntaa,se hämmentäisi nyrkkeily-yleisön ja myös nyrkkeilyvalmentajat. Käy katsomassa muutama amatöörimatsi ennen kuin
itse astut erivapauden turvin(ikä) kehään,siellä selviää tämä kiertosuunta-asiakin.
Sääntö nro 2 Ole jäykkä,nopeuttahan ei pysty kuulemma treenaamaan.
No leikki leikistä,mutta näitä asioita olen imetellyt vuosikaudet. - promootori
Amatöörinyrkkeilyssä on ikäraja, mutta aloita suoraan ammattilaisena.
- Break ja taka-askel
Pitääkö alla olla yhtään amatööriottelua ?
- Sevettijärven NMKY
Tein ajankulukseni ulkopaskahuussiin heinillä täytetyn säkin ja sitä moukaroin samalla, kun väännän kyrsää.....onko parempi harjoittaa lyöntejä istualtaan....meidän hirviporukan ajomiesten päällikkö antoi tämmöiset ohjeet...tulee kuulemma paremmin kiertoa lyönteihin, kun ei saa heti jalkoja avuksi..?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560