Olen huomannut, että naisen iskemisessä pärjää se joka on itsevarma, päämäärätietoinen, valehtelee (tai kertoo kaikenlaisia satuja) ja röyhkeä.
Kun olin 20-30 v. yritin kaikkeni, olin kiltti ja ystävällinen, yritin pukeutua hyvin - siis yritin kaikkeni, ja naisen saaminen oli kiven takana. Pitkään haaveilin suhteesta naisen kanssa, jolle olisin todella hyvä.
Katselin sitä menoa tosi pitkään, jota näkee kaikissa baareissa, yökerhoissa, työpaikoilla, harrastuksissa, että se mies joka on vaan röyhkeä ja valehtelee, saa naiset.
Tein tästä sen (melko loogisen) johtopäätöksen, että vaikka en haluakaan olla tälläinen, niin se on ainoa vaihtoehto.
Nyt olen 40 v. ja monesti suoraan sanoen v...umainen naisille, ihan vaan sen takia, että se jostain syystä vetoaa naisiin. Nyt naisia pyörii joka paikassa, soittelee perässä ja haluaa sitä ja tätä. Monesti haluan huutaa, että missä ihmessä sinä olit kun olin 25 vuotias!
Kertokaa naiset tämän psykologian tausta, koska en sitä mitenkään ymmärrä. Miksi ajatte sisältään ihan kiltit miehet paskiaisiksi?
Kertokaa naiset: Miksi röyhkeä pärjää?
103
6475
Vastaukset
- Ex Pinp
Olet 40-vuotias etkä vielä naisia tunne!
Se, mikä sinulle on vi-tumaista ja röyhkeyttä ei ole naisille vitumaisuutta ja röyhkeyttä. Kyllä naisetkin voivat kokea jonkun käytöksen ikävänä mutta tuo mistä sinä puhut ei useinkaan ole sitä.
Naiset vaistoavat sen kautta miehen maskuliinisen energian ja se viehätää.
Se ei ole kenenkään syy! Nainen on tehty naiseksi ja mies mieheksi.
Alkuvaikutelma on tärkeä. Kiltti, miellyttämishaluinen ja nössö mies ei säteile miehekästä ernergiaa vaan mammampoikaenergiaa, eikä kukaan nainen halua lasta puolisokseen.
Kyse tosiaan on psykologiasta jota ei ole helppo erottaa arkikokemuksesta. Naiset eivät asiaa itsekään huomaa. Siitä johtuen tähänkin ketjuun vastaavat
naiset tulevat järjestäen sanomaan " En minä ainakaan tuollaisista miehistä pidä. Missä sinä olit kun minä olin 25-vuotias? Minä pidän ainakin kilteistä...no kyllä minä ainakin." - il.man
Kyllä ne on aina niitä röyhkeitä testokarjuja keiden pöydässä
ne baarin parhaat naiset istuu loppuillasta, olen huomannu.
Sellaset kiltit naapurinpoika -look miehet jää ilman, joihin
mäkin lukeudun.- Hauska nimimerkki
En tiedä, mitä ovay baarin parhaat naiset, ulkonäöltään vetävimmät ilmeisesti?
Ainakin nimimerkkisi oli tosi hauska, korosta sitä puolta ja heitä läppää naapurinpoika -lookistasi. Nokkelat on parhaita!! - häiskätyyppi
Hauska nimimerkki kirjoitti:
En tiedä, mitä ovay baarin parhaat naiset, ulkonäöltään vetävimmät ilmeisesti?
Ainakin nimimerkkisi oli tosi hauska, korosta sitä puolta ja heitä läppää naapurinpoika -lookistasi. Nokkelat on parhaita!!Kuka tykkää mistäkin, mutta siitähän se eniten riippuu, että mitä sä itse haluat. Etsitkö itsellesi vaimoehdokasta vai jotain random panoa lyhyeen kivaan. Katos, mä olen häiskätyyppi, enkä tällä hetkellä ainakaan ole kiinnostunut pujottelemaan mitään jalometallivalmisteita sormiini.
Mä teen tän ihan selväksi heti kättelyssä, ja saan sitten seurakseni näitä nopeita prinsessoja.
Päätä mikä olet: häiskätyyppi vai haen-seuraa-tosi-tarkoituksella-tyyppi.
Ainakin mun tyyppisille on yllin kyllin seuraa täällä http://bit.ly/seuranhaku
Ja varmaan myös HSTTT löytää täältä itselleen paljon miellyttäviä vaimoehdokkaita.
- El loco
Itsevarma ja röyhkeä mies ottaa naisen riittävän miehekkäällä tavalla ja tuo leivän kotiin. Eihän sitä vittumainen silti tarvitse olla.
- ......
Naiset ajattelee vain pillullaan. Röyhkeä panomies on kiihottava. Kiltti ja kohtelias mies ei kelpaa kuin kaveriksi.
- 8+6
Niin tekee. Kerran jututin baaritiskillä yhtä muijaa ja
heti kun sinne ilmesty sellanen häiskätyyppi, niin
alkoi muijan katse heti suuntautua sitä häiskää kohti
ja jututkin kuivui kasaan.
Ne panomiehet on myös röyhkeitä toisia miehiä
kohtaan. Jos tiskillä on ruuhkaa, niin sellanen
häiskä tulee ostaan juomaa sillai isännän elkein,
sellanen "menkää nyt vit**un mun tieltä siimakädet,
minä ensin"-ilme päällä.
- ........
Todennäköisesti ihan vaan siksi, että röyhkeä mies uskaltaa tehdä reilusti aloitteen, joka ei jää tulkinnan varaan. Se on mukavaa vaihtelua, sillä teillä kilteillä, paremmilla pojilla on tapana hienovaraisesti vihjailla, eikä teidän tarkoitusperistänne saa aina selvää.
Mutta te olette niitä, joihin naiset oikeasti sitten ihastuu ja tykästyy. :)- Panomies2000
"Mutta te olette niitä, joihin naiset oikeasti sitten ihastuu ja tykästyy. :) "
Haista paska. Sääli on sairautta. - nojust
Panomies2000 kirjoitti:
Haista paska. Sääli on sairautta.Paskat säälistä, fakta on fakta. Yks ilta ei ole sama kuin suhde.
- 43waqt6
nojust kirjoitti:
Paskat säälistä, fakta on fakta. Yks ilta ei ole sama kuin suhde.
Eli mukavat miehet kelpaa sitten kun asetutaan aloilleen, sitten kun on "juoksut juostu" kuten jossain treffi-ilmoituksissa asia ilmaistaan. Röyhkeiden panomiesten puhkinussimat pikku prinsessat huolii vihdoin sen mukavan ja kohteliaan miehen kun pitää saada lapselle isä joka ei juokse heti ensimmäisen vastaantulevan hameenhelman perään. Eikö tuo ole pelkkää laskelmointia naisten taholta? Tunteita seurataan silloin kun nussitaan röyhkeiden panomiesten kanssa, mutta sitten kun pitää alkaa suunnitella tulevaa niin tajutaan että nämä panomiehet ei ole luotettavia perheenisiä. Hah!
43waqt6 kirjoitti:
Eli mukavat miehet kelpaa sitten kun asetutaan aloilleen, sitten kun on "juoksut juostu" kuten jossain treffi-ilmoituksissa asia ilmaistaan. Röyhkeiden panomiesten puhkinussimat pikku prinsessat huolii vihdoin sen mukavan ja kohteliaan miehen kun pitää saada lapselle isä joka ei juokse heti ensimmäisen vastaantulevan hameenhelman perään. Eikö tuo ole pelkkää laskelmointia naisten taholta? Tunteita seurataan silloin kun nussitaan röyhkeiden panomiesten kanssa, mutta sitten kun pitää alkaa suunnitella tulevaa niin tajutaan että nämä panomiehet ei ole luotettavia perheenisiä. Hah!
Ajatus lienee edellisellä ollut siinä, että jos nainen etsii yhden illan juttua, ei mitään pidempikestoista ja vakavaa, pelimieskin kelpaa. Ne eivät satuta, sillä tietää tasan tarkkaan, mihin lähtee mukaan. Sitä en kutsuisi "tunteiden suraamiseksi". Jos jonkun, niin vietin.
Mutta siinä vaiheessa, kun oikesti ihastutaan, ihastutaan ihmiseen, ei röyhkeän itsevarmaan ulkokuoreen. Silloin mukavat, kiltit ja kohteliaat miehet vievät.
Kaipa sen voisi laskelmoinniksikin tulkita, minusta se on vain luonnollista. - dkjgfkdd
****** kirjoitti:
Ajatus lienee edellisellä ollut siinä, että jos nainen etsii yhden illan juttua, ei mitään pidempikestoista ja vakavaa, pelimieskin kelpaa. Ne eivät satuta, sillä tietää tasan tarkkaan, mihin lähtee mukaan. Sitä en kutsuisi "tunteiden suraamiseksi". Jos jonkun, niin vietin.
Mutta siinä vaiheessa, kun oikesti ihastutaan, ihastutaan ihmiseen, ei röyhkeän itsevarmaan ulkokuoreen. Silloin mukavat, kiltit ja kohteliaat miehet vievät.
Kaipa sen voisi laskelmoinniksikin tulkita, minusta se on vain luonnollista.Tässäkin täytyy muistaa, että se mitä nainen pitää mukavana, kilttinä ja kohteliaana, ei ole samaa mitä mies pitää.
- naiset eivät tajua
dkjgfkdd kirjoitti:
Tässäkin täytyy muistaa, että se mitä nainen pitää mukavana, kilttinä ja kohteliaana, ei ole samaa mitä mies pitää.
Näin todella on! Joka ainut mies tiedostaa, että jos mies ja nainen juttelevat kaksistaan baarissa, niin siihen väliin tuleminen on todella röyhkeää, viittä vaille fyysisen tappelukutsun heittämistä. Molemmat miehet tietävät nimittäin välittömästi, että se jälkimmäinen on tullut törkeästi pöllimään toisen miehen hoitoa suoraan käsistä! Ja sitä kukaan herrasmies ei todellakaan tee. Mutta nainen saattaa kokemukseni mukaan vaan suhtautua asiaan siten että "no se mieshän vaan on mukavan seurallinen tyyppi".
- Madonna/Horo
43waqt6 kirjoitti:
Sama miehillä:
eri naiset kiinnostaa peuhausmielessä ja vaimomatskuna. - Madonna/Horo
Madonna/Horo kirjoitti:
Sama miehillä:
eri naiset kiinnostaa peuhausmielessä ja vaimomatskuna.Voit sulkea silmäsi hetkeksi, ja nähdä naisen joka leikittää lapsiasi hiekkalaatikolla, pesee heidän kakkapeppujaan ja kokkaa sosekeittoja.
Ja sitten voit nähdä sen unelmien peuhausnaisen.
Kohtaako? - gfyfcyFCFHCHJCG
Kiinnostaa ihan vitusti sitten sellaset jätetyt yksinhuoltajaäidit ja satojen mulkkujen naiset.. - Nähty ja koettu
43waqt6 kirjoitti:
Sellainen tylsä perheenisätyyppi ei vetoa yhtään 20 -naisiin. Heihin vetoaa tällainen öykkärityyppi, jolla on pikavipit ulkona ja "rahaa" millä mällätä. Ne kunnon miehet elää siinä iässä säästeliäästi ja opiskellen, mikä on tosi tylsää. Kymmenen vuotta myöhemmin tällainen kiltti perheenisätyyppi alkaa kiinnostaa, koska hänellä on kenties omistusasunto ja sopiva pesämuna, jolla perheen pystyy perustamaan. Eli on paikka yhteiskunnassa ja oman työn kautta syntynyt status ja hyvä elämäntilanne. Nainen haluaa tehdä lapset öykkäreiden ja pettäjä-jättäjien kanssa, jotka ottavat yltiöpäisiä riskejä. koska evoluutio on muokannut naisen sellaiseksi. Laji kehittyy nopeimmin, kun otetaan riskejä, jotka koituvat yksilölle turmioksi, mutta joista laji yleisesti oppii virheiden kautta. Sen takia ne kiltit miehet, jotka ovat 20-vuotiaina "tylsiä" kelpaavat perheenisiksi sitten vanhempana.
- Ei, vaan...
... kunnon miehet kelpaa vasta toiselle kierrokselle. Ilmaisua "juoksut on jo juostu" täydennetäänkin yleensä lisäyksellä, että lapset on omalta osalta tehty.
- cassie85
Höpö höpö, ite ainakin otan mielummin kiltin ja hiljasen mieheksi ja yhen illan jutuksi, en voi sietää rehenteleviä, itsekeskeisiä röyhkeitä panomiehiä,tosin kerran tämmönen röyhkimys pilas mun orastavan jutun kiltin pojan kanssa, tää röyhkimys oli vielä mun veljen kaveri. Ja kyllä panin sitten veljen kaveria mutta kyllä hän oli illan 2 vaihtoehto
- Ex Pinp
Heh... hyvä provo :D. Mutta huumori aside, noinhan se yleensä menee :)
Ja pitää muistaa sekin, että rehentelevä, itsekeskeinen ja röyhkeä panomies tarkoittaa ihan eri asiaa naiselle kuin miehelle.
Se mikä meidän miesten mielestä on röyhkeä mies, on naisten mielestä ihana mies. Ja se, mikä naisten mielestä on röyhkeä mies, on meidän miesten mielestä jo jotain niin kamalaa, ettei tullut edes mieleen ajatella heitä naisten kanssa. - Ei provo
Ex Pinp kirjoitti:
Heh... hyvä provo :D. Mutta huumori aside, noinhan se yleensä menee :)
Ja pitää muistaa sekin, että rehentelevä, itsekeskeinen ja röyhkeä panomies tarkoittaa ihan eri asiaa naiselle kuin miehelle.
Se mikä meidän miesten mielestä on röyhkeä mies, on naisten mielestä ihana mies. Ja se, mikä naisten mielestä on röyhkeä mies, on meidän miesten mielestä jo jotain niin kamalaa, ettei tullut edes mieleen ajatella heitä naisten kanssa.Niin, ja mikä miesten mielestä on kiltti mies("minä itse"), saattaa naisten mielestä olla täys kusipää, niinhän se menee.
- Hemmo38
Cassie85
Mitä läksit, mitäs panit? Olisit käskenyt kaveria kohteliaan jämäkästi poistumaan ja sanonut, että sinulla on jo seuraa. Saattaisit olla nyt onnellisesti yhdessä sen "kiltin pojan" kanssa.
Kannat itse vastuun teostasi. Halusit naida karskin tyypin kanssa, jonka tunnet veljesi kaverina.
Veljesi mahtaa olla sisarestaan ylpeä. Katsos kun me miehetkin jaamme asioita keskenämme...Karski panomies ei malta pitää suutaan kiinni, että nai kaverinsa siskoa.
- 647urstew
"tosin kerran tämmönen röyhkimys pilas mun orastavan jutun kiltin pojan kanssa, tää röyhkimys oli vielä mun veljen kaveri. Ja kyllä panin sitten veljen kaveria mutta kyllä hän oli illan 2 vaihtoehto"
Voi vittu teitä naisia. Et muka pidä röyhkeistä panomiehistä mutta panet niitä kuitenkin. Miten se muka pilas sun orastavan jutun sen kiltin pojan kanssa? Itse lähdit sen mukaan kun se oli niin jännä ja röyhkeä ja nyt syytät sitä miestä vaikka itse suostuit panemaan sen kanssa. Vittu mitä vastuun siirtämistä. Höpö höpö sulle vaan. - elli123
En tykkää röyhkeistä ja liian itsevarmoista.
- .....
"Se mikä meidän miesten mielestä on röyhkeä mies, on naisten mielestä ihana mies. Ja se, mikä naisten mielestä on röyhkeä mies, on meidän miesten mielestä jo jotain niin kamalaa, ettei tullut edes mieleen ajatella heitä naisten kanssa."
- elli123
Jaa...Kai ihmisillä on erilainen maku.
- 4343twt4t
Kappas, naisilta ei tullut lainkaan vastauksia tuohon kysymykseen.
- käytöskukkia kiitos
Ehkä näiden naisten isät ovat olleet komentelevia, itsekkäitä ja röyhkeitä. Sellainen on tuttua siis.
- Nimenomaaaan
Jos ei ole saanut lapsuudessaan arvostusta ja rakkautta,
tyytyy kaikkeen huomioon ja ottaa uskomatonta paskaa kumppanilta vastaan.
Jotku tyytyy öljykätisiin öykkäreihin, jotka lyttäävät naisen itsetuntoa ja pieksevät lapset.
Turvallisuushakuisuus (näin oli lapsuudenperheessäkin) ja ulkoa ohjautuvuus on monen itsetunnoltaan huonon naisen valintojen takana. Ei uskota itsenäiseen elämään, ei luoteta omiin siipiin. Kaikki kelpaa.
- Janne J.
"Nyt olen 40 v. ja monesti suoraan sanoen v...umainen naisille, ihan vaan sen takia, että se jostain syystä vetoaa naisiin. Nyt naisia pyörii joka paikassa, soittelee perässä ja haluaa sitä ja tätä. Monesti haluan huutaa, että missä ihmessä sinä olit kun olin 25 vuotias! "
Uskoisin että syy piilee siinä ettei kauniita laittautuneita naisia juurikaan kiinnosta pojat vaan aikuiset aikamiehet. Siksi saat nyt seuraa mitä ennen luulit saavasi vaikka tosiasiassa sinusta kiinnostui korkeintaan vain 15 v pikkutytöt. - Alphonse Donatien
Se voi olla joo, Se vaan, että 25 vuotiaana ei oikein viitsi 15 vuotiaita katsella. Tietenkin voisi kysyä, miksi 25 v. naisia kiinnostaa 35-45 vuotiaat miehet. Aseman, itsevarmuuden, rahan takia?
- ...........
Aika paha kysymys, ei aavistustakaan. Jokin niissä itseä vanhemmissa miehissä silti viehättää. Ehkä siinä on se kokemus/itsevarmuus-tekijä. Itse en ainakaan miehen rahoja tai sosiaalista asemaa mieti.
Joku viisashan on joskus sanonut, että miehet on kuin viinejä ja paranevat iän myötä. Vaikka sama viisas taisi jatkaa lausettaan vertaamalla naisia lasilliseen maitoa, joka ajan mittaan vaan happanee, voin sen silti allekirjoittaa. :D - NainutÄijä
Naisten yleisimpiä tarpeita on turvallisuuden tunteiden saaminen mieheltä. Tämän minunkin vaimoni sanoi, kun olimme menossa naimisiin. Minun kanssani hänellä oli turvallista olla. Ikäero tosin ei ollut kuin puolet tuosta. Eli ei se iästä ole kiinni, mutta usein vanhempaan mieheen vain yhdistetään yksinkertaisesti sellaisia mielikuvia.
Todellisuudessahan vanhempi mies voi olla paljon huonompi ja turvattomampi vaihtoehto. Mielikuvien voima kaikessa ihmisen toiminnassa on hurja. Muuten ei olisi mainoksia. - mmmnnn
Itsevarmuus (todellinen ja syvällinen sellainen, ei "rakennettu")
ja taidot kiinnostaa lyhyen tuttavuuden ollessa kyseessä :)
- Tyhmä juttu
Ei röyhkeyttä vaan rohkeutta. Ero on vissi.
- Tutu jutu
Itse ihmetellyt samaa. Oisko kyse siitä että naisen on helpompi olla miehen kanssa joka on itsekäs, röyhkeä ja valehtelee. Naisen ei tarvitse laittaa itseään kokonaan ja aidosti peliin vaan hän voi mennä samalla asenteella.
- Alphonse Donatien
Tutu jutu kirjoitti:
Itse ihmetellyt samaa. Oisko kyse siitä että naisen on helpompi olla miehen kanssa joka on itsekäs, röyhkeä ja valehtelee. Naisen ei tarvitse laittaa itseään kokonaan ja aidosti peliin vaan hän voi mennä samalla asenteella.
Tuossa on varmasti perää. Lisäksi naiset tarvitsevat syntipukin, jota voi sitten aina tarvittaessa syyttää. Jos mies on kunnollinen, nainen voi kokea olevansa itse huonompi. Jos mies on sika, nainen voi kokea tietyllä tasolla olevansa parempi.
- Neanderthal.
Aikaisemmin mielistelit luultavasti naisia liikaa, olit valmis tekemään mitä vaan, että nainen antaisi sinulle aikaansa ja torttua ja piparia. Nyt naiset huomaavat vahvuutesi, et jaksa kuunnella mitä tahansa höpönpöppöä naisilta.
- Alphonse Donatien
Ymmärrän tuon, mutta en ymmärrä miksi naisia kiinnostaa se, että joku on välinpitämätön.
- Näkökulmasta kiinni
Alphonse Donatien kirjoitti:
Ymmärrän tuon, mutta en ymmärrä miksi naisia kiinnostaa se, että joku on välinpitämätön.
Mikä susta vaikuttaa välinpitämättömyydeltä vaikuttaa naisista itsenäisyydeltä, rohkeudelta, itsevarmuudelta, huolettomuudelta, rentoudelta, aitoudelta, vahvuudelta jne.
- Alphonse Donatien
Eikö tämä tarkoitta sitä, että naiset tulkitsevat miehiä väärin, koska usein nuo välinpitämättömät tyypit ovat 1) oikeasti välinpitämättömiä (= paskiaisia) 2) näyttelevät sitä. Jälkimmäisessä tapauksessa he näyttelevät monta muutakin asiaa.
- Metodinäyttelijä
Varmaankin näin. Itse kuulun tuohon näyttelijäporukkaan. Vaikka naisen ärsyttävimmät sohlailut hiertävät joskus pirusti, esitän ettei tunnu juuri missään, mutta annan vähän palautetta kuitenkin. Että nainen tietää, että jotain ei mennyt nyt putkeen.
Esitän myös muita juttuja, esim. selvästi itsevarmempaa ja röyhkeämpää kuin olen tai haluaisin olla. - 624wt6
Kaikki on niin suhteellista. Hyvin harva paskiaiselta vaikuttava on tarkoituksella paskiainen. Kyllä siinä on aina joku motiivi taustalla miksi jotkut öykkäröi - voi johtua esim. epävarmuudesta jota yritetään peittää.
Pohjimmiltaanhan sillä ei ole kai väliä jos nainen haluaa olla jonkun paskiaisen kanssa. Oma on valintansa. Naiset nyt on mitä on. Ei kannata taistella niitä kuuluisia tuulimyllyjä vastaan. - Kiva elämä
Metodinäyttelijä kirjoitti:
Varmaankin näin. Itse kuulun tuohon näyttelijäporukkaan. Vaikka naisen ärsyttävimmät sohlailut hiertävät joskus pirusti, esitän ettei tunnu juuri missään, mutta annan vähän palautetta kuitenkin. Että nainen tietää, että jotain ei mennyt nyt putkeen.
Esitän myös muita juttuja, esim. selvästi itsevarmempaa ja röyhkeämpää kuin olen tai haluaisin olla.Toivottavasti sinulla on kuitenkin myös aitoja ihmissuhteita, ehkäpä luotat jonain päivänä myös johonkin ihanaan ja aitoon naiseen. Sellaisiakin on.
Toivottavasti uskallat vielä joskus olla haavoittuvainen ja auki.
- 3414123424
Poikaystäväni iski minut baarista aika suoralla asenteellaan, muttei suinkaan röyhkeästi tai valehdellen.
Tilanne oli tällainen: täysin tuntematon mies tulee eteeni ja sanoo: "Moi, mä kattelin suo tuolla vähän aikaa ja aattelin että oot tosi nätti. Nii haluisitsä lähtee mun kaa joskus vaikka kahville tai jotain..?"
Koska kysymys ja tyyppi tulivat aivan puun takaa, änkytin vaan hetken ja lopulta vastasin: "öö okei".
Ja tässä ollaan :)
Jos hän olisi aloittanut small talkilla ja yrittänyt tutustua minuun ensin, niin olisin varmaan ehtinyt paeta tilanteesta jollain huonolla verukkeella. Minuun tepsii parhaiten suora puhe.- ExPimp
Olet poikkeus.
Next!
- Gelatinos
Röyhkeä = rohkea ja itsevarma? Miksipä ei pärjäisi.
- Ihan eri asiat
Ei muuten pidä paikkaansa. Rohkeudella ja röyhkeydellä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Rohkea pärjää ja jatkumoa on ja tulee, röyhkeän pääteasema häämöttää aina lähimmän mutkan takana, sellaista kukaan ei katsele eikä kuuntele kauan. Röyhkeän uho vie kohti tuhoo.
Rohkea tietää miten ja osaa käyttäytyä eikä 'liitsaa' ihmisiä kulkiessaan, röyhkeä ei ole koskaan edes kuullut, mitä hyvät tavat tarkoittavat. - ExPinp
Ihan eri asiat kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa. Rohkeudella ja röyhkeydellä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Rohkea pärjää ja jatkumoa on ja tulee, röyhkeän pääteasema häämöttää aina lähimmän mutkan takana, sellaista kukaan ei katsele eikä kuuntele kauan. Röyhkeän uho vie kohti tuhoo.
Rohkea tietää miten ja osaa käyttäytyä eikä 'liitsaa' ihmisiä kulkiessaan, röyhkeä ei ole koskaan edes kuullut, mitä hyvät tavat tarkoittavat.Pointti onkin siinä, että ensi-iskemältä pitää olla röyhkeä ja rohkea. Sitten kun naienen on kiinnostunut, deittaillaan ja seurustellaan niin siinä vaiheessa voi taas olla kiltti oma itsensä ja kunnioittaa naista, kunhan ei ole tylsä.
- Rohkea rokan syö
ExPinp kirjoitti:
Pointti onkin siinä, että ensi-iskemältä pitää olla röyhkeä ja rohkea. Sitten kun naienen on kiinnostunut, deittaillaan ja seurustellaan niin siinä vaiheessa voi taas olla kiltti oma itsensä ja kunnioittaa naista, kunhan ei ole tylsä.
Selvitäpä nyt vain ensin, mikä ero on röyhkeydellä ja rohkeudella. Tosin, tiedän, että jotkut ihmiset sekoittavat nämä käsitteet keskenään. Mua ovat sanoneet röyhkeäksi ihmiset, jotka eivät tunne, vaikka sellaisia piirteitä ei meikässä ole olamassakaan. Mutta mua rohkeampaa saa hakea.
- Ex Pimp
Rohkea rokan syö kirjoitti:
Selvitäpä nyt vain ensin, mikä ero on röyhkeydellä ja rohkeudella. Tosin, tiedän, että jotkut ihmiset sekoittavat nämä käsitteet keskenään. Mua ovat sanoneet röyhkeäksi ihmiset, jotka eivät tunne, vaikka sellaisia piirteitä ei meikässä ole olamassakaan. Mutta mua rohkeampaa saa hakea.
Mikä hemmetin kaikki tietävä laama sä luulet mun olevan? Selvitä ite vaikka kokeilemalla, mikä naisten kanssa toimii juuri sinulle!
- Täh ?
Ex Pimp kirjoitti:
Mikä hemmetin kaikki tietävä laama sä luulet mun olevan? Selvitä ite vaikka kokeilemalla, mikä naisten kanssa toimii juuri sinulle!
Miksi mun pitäisi sellaista selvitellä ? Mutta sen tiedän, mikä mulla toimii miesten kanssa, mikä taas ei. Eli kun olen rohkea, niin ne pelkurit pelkää mua.
- Ex Pimp
Täh ? kirjoitti:
Miksi mun pitäisi sellaista selvitellä ? Mutta sen tiedän, mikä mulla toimii miesten kanssa, mikä taas ei. Eli kun olen rohkea, niin ne pelkurit pelkää mua.
OK. mä toivotan sulle onnee. :)
- Rohkeatar
Ex Pimp kirjoitti:
OK. mä toivotan sulle onnee. :)
Kiitti. Selvisihän sulle, että olen naisimmeinen ?
- Ex pinp
Rohkeatar kirjoitti:
Kiitti. Selvisihän sulle, että olen naisimmeinen ?
"mikä mulla toimii miesten kanssa"...
Ei mitään hätää, honey! - fasfaafsdf
Täh ? kirjoitti:
Samat asiat ei toimi molempiin suuntiin.
- kiltti mies
Koko tämä keskustelu on ihan turhaa. Nössöt valittaa, kun eivät saa ja ovat kateellisia niille, jotka saavat. Lopulta ainoa millä on merkitystä on olla rehellinen oma itsensä. Se, että esittää jotain toista ei johda mihinkään. Jos nyt hetki kosteikon etsinnässä menee, niin mitäs väliä sillä, kunhan lopulta löytää oikean.
- flghlfhlfl
Älä nyt viitsi selittää tätä iänikuista. Jos olet komea ja kiltti mies, kaikki ok. Muuten tarvitset jotain spesiaalia.
- kaleiv
flghlfhlfl kirjoitti:
Älä nyt viitsi selittää tätä iänikuista. Jos olet komea ja kiltti mies, kaikki ok. Muuten tarvitset jotain spesiaalia.
onk raha spesiaali?!
tarvii vissiin hankkii aika paljon
- srgsdrtdrtgser
no ota nyt noista naisista selvää... joskus saa pillua, joskus ei. HAH
- heartkiller_
höh. törkeen porukan kyllä erottaa ja pysyn niistä mieluummin kaukana. aidot ihmiset on parempia.
- jokin mättää
niinhän se taitaa olla että kiltti ja mukava mies ( johon itsekin lukeudun ) niin kelpaa naiselle korkeintaan kuskiks tai seuralaiseks iltaa viettämään mutta kotiin sitä saa lähteä yksin kun nainen etsii sen "sikamaisen" testosteroni karjun yön seuralaiseks.
minullakin on lukemattomia nais puolisia kavereita mutta ne pysyvät pelkästään kavereina kun olen kuullut heidän monesti sanoneen että olen ihan kiva ja luotettava tyyppi mutta... - Näinkulutanaikaa
Kyllähän tämä toimii toisinkin päin. Ihminen joka etsii oikeaa suhdetta tuskin hakeutuu ihmisen seuraan joka käyttäytyy epäkunnioittavasti ja tavalla jota ei voi hyväksyä kumppaniltaan parisuhteessa. Mutta kun haluaa vain kokemuksia niin silloinhan on helpointa hankkia niitä henkilön kanssa joka viestii samoin kehon kielellään ja eleillään. En uskoakseni itsekään yritä iskeä baarissa naista jonka olemuskessa on jotain arvostusta ja kunnioitusta herättävää, ellen halua nähdä häntä toista kertaa. Baarit on täynnä kauniita naisia joiden kanssa voi tehdä asioita jotka juuri sillä nimenomaisella hetkellä tuntuu omaan elämäntilanteseen sopivalta. Tämä siis ei ole vähimmässäkään määrin sukupuolikysymys
- trrrrrrr
Ei se haittaa jos alkuun vähän on kiltimpi jne, mutta kannattaa tuoda pian se röyhkeys esiin, koska se vaan vie jalat alta: et ole mikään nössö vaan määrätietoinen Mies! Naisena minusta tällöin tuntuu, että mies haluaa minua ihan tosissaan eikä voi hillitä halujaan.. :)
- asdfqwertypulla
Mut tää on hassua et sit ku se kiltti heebo on oma itsensä se on joko neiti,nössö,homo tai jotain sellaista, sitten kun se kiltti heebo ois se "mies" esim et kokeilee miten se toimii se et on rohkee tai jotain ja et näyttää et näyttää oikeesti suoraan et haluaa olla naisten, niin sitten se onkin pervo tai näyttää vaan surkealta yrittäjältä, limanen tai jotain sellasta et naiset ei tykkää, ikinään ei ole hyvin... eli kiltillä heebolla ei oo mahollista mitenkään peri aina se tekee väärin. Ehkä se sitten paistaa läpi esim että jos se yrittää vaan kokeilla olla rohkeempi tai röyhkee tai mitä lie mitä muka se oikee MIES on kait sit oikeesti, ni se sit näkyy läpi siit kiltistä et se esittää, en sitten tiedä. Sittenkun tämä oikea Mies se kova heebo se saa olla kiltti tai vaikka mennä lääppimään naista vaikka ei olisi sanonu sanaakaan niin on se vaan et naiset tykkää niistä, sitten kai niin et jotkut on tarkotettu naisille ja jotkut ei sitten mitenkään.
Ja sit on hassua nämä legendaariset miehen pitäs näyttää niitä tunteita, olla herkkäkin ja niin pois päin sitten kun on sellanen oikeesti ni sit onkin neiti, homo tai muuten vaan epäkiinnostava ja naisia ei vois vähempää kiinnostaa, on liian tylsä. Tai esim et availee oven naiselle niin se onkin sitten esim ehkä et tol se yrittää jotain tai kohan esittää jotain, vaik esim ite availen ovia tai pidän ovea ihan kenelle vaan ehkä sit näyttelen tai yritän jotain... Onko se arki sitten niitten playereitten ja kovien miesten kanssa sitten niin ei tylsää jos siis olette ne nalkkiin esim seurustelusuhteeseen saaneet vai tuoko se sitä jännistystä et ei oo varma onko se kova jätkä enää huomenna edes kotona vai onko se jo löytänyt uuden? Kun siitä kiltistä miehestä tietää et se ei välttämättä ketään muuta tuu ikinä edes saamaan et siinä se on kuolemaan asti siinä vierellä. Kai se sitten on vaan että naisille asiat tarkottaa eriasioita kun miehille, niinku toi juttu että joku sano et se joka miehistä on törkeä on naisista ihana. Ja että ne kiltit yleensä vaikuttaa ilmeisesti niiltä psykopaateilta sun muilta hulluilta ja sellaisilta koska eivät ole niin sosiaalia.... Itellä on asia niin että vaikka juttelen jossain seurassa missä on kavereitani ja naisia ja juttelen ihan normaalisti jostain asioista ilman mitään taka-ajatuksia niin niitä ei edes kiinnosta jutella kanssani sen huomaa heti että niitä ei kiinnosta pätkän vertaa edes keskustella kanssani, vaikka juttelet jostain asiasta josta he itse ovat kiinnostuneet tai jostain ihan mistä nyt yleensä puhutaan... Aina ne naiset haluaa jutella niiden kavereiden kanssa eli olen sitten vain hiljaa ja kuuntelen... Itse olen aina se ollut niinkuin joku tuolla laittoi että kuskiksi kelpaa ja niin pois päin ja juomien, pöydänn ja laukkujen vartijaksi, kun muut pitää hauskaa et jos porukkaa lähtee esim hakemaan juomia niin se oon aina ollut minä jolta pyydetään hei voisitko jäähä siksi aikaa kun me muut lähetään tonne hakeen juomii, noh tottakai sanon et kyllä voin en halua olla töykeä, jos sanoisinkin jotain kieltävää olisin varmasti todella töykeä niin miesten kuin naisten mielestä, mutta jos joku playeri tai kovis sanoisi se olisikin ihanan miehekästä ja määrätietoista ja itsevarmaa ja näyttää että tätä miestä ei pompotella... mut kiltiltä se ei vaan onnistu kaikki pitää sekopäänä tai et tol on joku ongelma, sen jälkeen.
- 1+1
mun mielestä itsevarmuus vetoaa, sekä miehiin että naisiin. sellanen mies joka tietää mitä haluaa ja sanoo sen suoraan, sen mukaan mä lähtisin. epävarmuus on todellinen turn-off. naiset tykkää miehistä eikä mistään marjanpoimijoista.
- Mieshhhh
Miksi näille viimeisille viesteille tulee miinusta, vaikka he sanovat vain sen, mitä naiset ajattelevat?
- Itsetunnottomat
Tämä toimii aina:
Kun saat naisen rakastumaan itseensä se on rakkautta sinuun.
Sano naiselle esim: "Voi kuinka olet kaunis ja naisellinen". Siitä se voi alkaa. Nainen ajattelee "kerrankin joku arvostaa minua": Lähes kaikki naiset ovat huonolla itsetunnolla varusteetuja ja kun mies nostaa kaunmiilla eleillään tällaisen naisen jalustalle niin nainen ajatelee löytäneensä elämänsä mihen. Te hänestä hänen omassa mielessään ylivertainen kaikessa. Silloin kaikki onnistuu.
On nimittäin kokemusta.- ExPinp
Se toimii tosiaan huonoitsetuntoisiin naisiin.
Baareissa tuo ei toimi koska jokainen naapurin lissukin saa sieltä huomiota. Tämän takia jopa tonnikeijuilta ja siideriprinsessoilta saa nykyisin hapanta naamaa jos menee ihan ystävällisesti vaan juttelemaan.
Kun kerran kävelin ohi erään naisporukan, enkä edes katsonut heitä kohti vaan ystävääni joka oli muutaman metrin päässä, yksi naisista tönäisi minua ja sanoi että "Mee helvettiin". Siis vaikken osoittanut mitään kiinnostustakaan... Kyseinen nainen oli perus maatiaisnaaras - siideripömppis, känni naamalla, tatska olkapäässä jne...
Mutta tosiaan pitää vaan ymmärtää, että kyseessä on virtuaalitodellisuus, peli - baari, huvipuisto, jossa ei saa ottaa nokkiinsa.
- nuoripoikaa--92
On eri asia hakea yhden yön pesisräpylää jota puoli kylää on jo polkenut, kuin naista jonka kanssa tutustuisi, saattaisi kotio ja sopisi kunnon treffit.
Ei siihen tarvi taikakikkoja, röyhkeyttä tai ritarin rohkeutta että löytäisi seuraa tai saisi naisen kiinnostumaan. Hieman hiljaisempi (ujompi) ja ystävällisempikin mies löytää kyllä baarista aivan varmasti seuraa, itselläni ei ainakaan ole ongelmaa. Taikakikkoja ei ole olemassakaan, röyhkeät saavat avarin poskelle ja rohkeutta tarvitsee tasan sen verran, että uskaltaa edes yrittää.
Ihmiset vaan on erilaisia ja tykkää eri asioista. - Nuori nainen
"Kilteillä pojilla" on yleensä ongelmana se että he eivät vaikuta kilteiltä, vaan epätoivoisilta. Epätoivon HAISTAA KAUKAA, eikä se ole mikään turn on.
"Röyhkeillä" on myös se etu etä he uskaltavat ilmaista itseään ja taistella naaraista. Näin se luonnossakin menee. Onko ihme jos nainen menee toisen mukaan, jos vain annat periksi kun toinen uros havittelee naarastasi??? Naiset haluavat luotettavuutta eikä sitä hevin lapatossuilta saa. Nämä kiltit ovat yleensä hiljaisia hiirulaisia jotka istuvat varjoissa ja odottavat kaunokaisen putoavan syliin. Sorry guys, mutta täytyy nähdä vaivaa jos haluaa että onnistaa!
Kilteillä on etulyöntiasema, mutta vain jos uskaltavat tuoda sen esiin!- Se hiljaisempi
Miksi tämä viesti saanut näin paljon miinuksia??? Täyttä totta joka sana. Ikävä kyllä.
- dsfhdfh
Se hiljaisempi kirjoitti:
Miksi tämä viesti saanut näin paljon miinuksia??? Täyttä totta joka sana. Ikävä kyllä.
Koska totuus sattuu tässä viestissä liikaa näissä tossukoissa.
- G.C.
Minä ainakin haluan älykkään ja sivistyneen naisen, enkä jotain elukkaa joka valkkaa miehen jollain luonto-ohjelmista opituilla metodeilla. Eihän sellaiseen naiseen voi edes luottaa, joka on alkukantaisten vaistojensa vietävissä.
- MitäTehdäHäh?KERRO!
dsfhdfh kirjoitti:
Koska totuus sattuu tässä viestissä liikaa näissä tossukoissa.
Niinhän se sattuu. Itse olen chubbyfat ruumiinrakenteeltani ja naamasta pyöreähkö - juuri ne ominaisuudet joita naiset pitävät kaikista vastenmielisimpänä. En tule saamaan naista kuin vasta ehkä 30 vuotiaana. Sillon saan ne puhkinussitut prinsessat.
Ja sit ihmettelet miksi katkeroidumme. Totta VITUSSA mäkin haluan sitä kireää teinipillua NYT niin kuin muutkin saa.
Vitun yhteiskunta ja sen sairaat vaatimukset. Alkaa Auvisen mietteet vaikuttaa päivä päivältä enemmän omilta... - mies736363
jahas löytyi jonkun kylän tai kaupungin virallinen huora jota kaikki röyhkeät panomiehet on käynyt polkemassa..
- kiltti.m.
"Sorry guys, mutta täytyy nähdä vaivaa jos haluaa että onnistaa! "
Sori vaan, mutta ei nainen ole tuollaisen vaivan arvoinen. Jos joku pullisteleva karju vie naiseni nenäni edestä, niin ei se nainen kyllä sitten minua varten ollutkaan. Ei ole ikinä tarvinnut nähdä niin minkäänlaista vaivaa naisseuran eteen. Pelkkä hyvä itsetunto, itseluottamus ja itsevarmuus on riittänyt.
Sillä,ettei viitsi jonkun pahaisen naisen takia "taistella" muita uroksia vastaan, ei ole mitään tekemistä epätoivon tai lapatossuuden kanssa.
On käynyt joskus niinkin, että pulliselevan karjun viemä nainen on tullut myöhemmin takaisin, kun huomasi, että olenkin liian ylpeä taistellakseni hänestä. - O.H.O
G.C. kirjoitti:
Minä ainakin haluan älykkään ja sivistyneen naisen, enkä jotain elukkaa joka valkkaa miehen jollain luonto-ohjelmista opituilla metodeilla. Eihän sellaiseen naiseen voi edes luottaa, joka on alkukantaisten vaistojensa vietävissä.
Se varmaan tulee näinä hetkinä sun kotiovelle koputtamaan, että "Tässä minä olen nyt!"
- jkjkjkjk
Noi luontovertaukset vois jättää kyllä pois jo pikkuhiljaa... Ne pätevät vain ja ainostaan eläimiin joilla ei ole kykyä ajatella sen enempää.
Nykyään yhä suurempi osa naisista tekee alotteita ja sillä myös paranee omat saumat saada sellainen mies kuin on mieleen.Tuntuu että joillain naisilla on vain periaate joka on peräisin jostain 1500-luvulta eli että naiset eivät voisi/saisi tehdä aloitetta (hyvä tekosyy sille että ei osaa/uskalla itse lähestyä). Ne naiset jotka eivät periaatteesta tai muuten vaan eivät tee aloitetta ovat sitten näiden röyhkeiden pelimiesten uhreja illasta toiseen. - Wonkamies
Luontovertaukset pätevät ihan hyvin myös ihmisiin. Ei se peruskuvio mihinkään ole muuttunut, että urokset taistelevat naaraista, olipa kyse ihmisistä tai eläimistä. Ja nainenhan himoitsee sitä miestä, joka on vahvin ja voittaa sen taistelun. "Kiltit pojat" saavat jäädä yksin, kyllä nainen lähtee baaritiskiltä sen "röyhkeän pelimiehen" mukaan. Eikä nainen ole mikään "uhri" niin kuin sinä kirjoitat, hän saa juuri sitä mitä haluaakin. Vahva, määrätietoinen uros voittaa taistelun naaraista.
Miehen pitää aloite tehdä, jos haluaa naista saada. Vaikka kuinka puhutaan siitä, että naiset tekevät aloitteita, niin se on niin harvinaista, että ei mies sen varaan voi laskea. Ihan mukavaa, kun niin joskus käy, mutta pääsääntöisesti uroksen on oltava se, joka hyökkää ja raahaa sitten paistin kotiin.- wonkaa
Luontovertaukset kuuluu luontoon, ei baariin.
Luonnossa alfa tekee yleensä taistelemalla muille uroksille että nämä panot on mun.
Taistelut jää baarissa aika lyhyiks.
Naaraalta ei kysytä, haluaako vai ei, tai himoitseeko.
Eli naaras on 'palkinto'. paitsi itsenäinen naaras on 'uhri'.
Paha sanoa mitä eläinnaaraat haluaa, varmaan alfa-suvunjatkajan.
Baarissa nainen sitten ilmeisesti haluaa röyhkeän pelimiehen, jonka myös saa, koska naisen logiikalla kys. mies on rohkea ja 'taistelee' palkinnosta. (räkänaurua)
- jkjkjkj
Joo toi nyt perustu lähinnä omiin kokemuksiin, olen elämäni aikana seurustellut yhteensä noin 6 vuoden ajan ja jokainen nainen kenen kanssa olen ollut pidempään on tehnyt itse aloitteen. Kun olen itse tehnyt, niistä on tullut panoja eikä mitään se kummempaa...
- koojii7665
Tuo on aika jännä juttu minkä olen itsekin huomannut, että jos seuraa vakavalla tarkoituksella, niin on parempi antaa naisen tehdä aloite
- <3
Koska naisten pillun saa märäksi mies, josta he eivät tiedä vetääkö se heitä seuraavaksi turpaan vai ottaako kysymättä takaapäin. Tosin ei ongelma ole vielä siinä, vaan siinä että hyvin, hyvin harva nainen on tarpeeksi älykäs ollakseen juoksematta miesten perässä tuon syyn takia.
Terveisiä vaan kaikille nuorille, pinnallisille typeryksille, kymmenen vuoden sisään tajuatte kuinka typeriä olitte. - humidori7
Varmaa tämäkin aika tapauskohtaista, saattaa muutama neito kostua vähän järkevämmänkin oloisesta seuralaisesta.
- infomies
!!!!INFO: muistakaa ettette vedä röyhkeyttä yli ja ole epäkunnioittavia!
- tylsä jätkä
Jahas, taas katkerien miesten vonkumista siitä miten kaikki on naisen syytä. Olitte kuinka kilttejä ja ystävällisiä tahansa niin se ei tarkoita että olisitte mielenkiintoisia ja siten haluttavia. Jos katsoo yhtään tarkemmin, niin nuo röyhkeät ja "valehtelevat paskiaiset" ovat useimmiten hyvällä itsetunnolla varustettuja tyyppejä, joilla riittää elämänkokemusta ja näkemystä, eivätkä he käsittele naisia silkkihansikkain vaan ottavat tilanteen hallintaansa omilla kriteereillänsä. Ennenkaikkea he eivät tarvitse hyväksyntää ulkopuolisilta vaan ovat sinut itsensä kanssa tilanteessa kuin tilanteessa.
Sen sijaan että huudatte ja möykkäätte että mikä naisissa on vikana, niin miettikää vaihteeksi vaikka niin että mitä te teette väärin siinä, missä toiset kaltaisenne ovat onnistuneet - ja korjaatte ne ongelmat. Alotetaan vaikka siitä että hommataan elämä!
t: tylsä sinkkujätkä- asdfqwertypulla
Joo kirjotin tonne juttuja, joo tottakai pitää kokoajan katsoa peiliin ja miettiä et miksi näin sitä en sinne aikasempaa kirjottanu ja mikä itsessä on vikana tai niinpoispäin. Mutta en tiedä tuosta et ne jotka on itsevarmoja niin välttämättä niillä ainakaan ihan aina on itsetuntokaan ihan kohdallaan, niistä voi paljastua hyvinkin uskomattomia heikkouksia mitä niistä ei vois kuvitella ennenkun ne tuntee mikä ei ulospäin niistä näy muille koska ne on niitä itsevarman oloisia alfauroksia jotka hallitsee tilanteen ja kaikkia muita ympärillään. Mutta jos joskus sanotkin niille vastaan et eipäs kuule nyt tehäkkään asiaa niinkuin herra alfauros haluaa, niin yllättävästi saattaa käydä et ne on ihan paniikissa mitä ne sanois ku joku kiltti nössö mussukka alkaakin pistää hanttiin kerrankin... itselläni on käyny muutama kerta tuttavien kanssa näin. Kyse voi olla niinkin naurettavasta että porukalla mietitään mihin baariin mennään ja yleensä aina mennään niihin mihin ne porukan pomot eli ne alfaurokkaimmat haluu kun ne on niitä johtajia et muut tietää paikkansa, noh sitku joskus sanotkin vastaan et jooh en oo tulos ite sinne ja mennää mielummi tonne ni alkaa ihan paniikissa muilta hakea heti turvaa et eiks niin et ei tehä noin ja et etkai oikeesti lähe yksin johonkin baarii et mikset tuu meidän kanssa ja kaikkea hauskaa. En sitten tiedä liittyykö tämä nyt mihinkään niitten itsetuntoon ja sillein mutta niistä saattaa ihan jossai asiassa löytyä sellaisia todella hauraita piirteitä joita niistä ei uskos ennenkun ne huomaa joissain tilanteissa ja että miten ne saattaa olla riippuvaisia siitä "omasta jätkä laumasta" minkä johtajia ne on. Et se on ihan hauska huomata et on niilkiin heikkouksia, mitkä ne joskus esim ratkasee sil et kaverit oikeesti suojelee siin tilanteessa, niinkuin monesti on käynyt. noh taas tällästä jotain lässytystä
- Miss Fury
Vaikea sanoa sillä en ole omassa kaveripiirissäni tälläiseen törmännyt.
Itsevarmuus ehkä joo mutta nuo muut ominaisuudet ovat turn-off kaikille naisille, jotka tunnen.
Itse voisin tykätä enemmänkin huumorintajuisesta mukavasta tyypistä. Hiirulaiset eivät kanssani tulisi pärjäämään, vaikka ovatkin usein suloisia. Jos joku on tarpeeksi vittumainen, niin meidän porukasta voi kyllä saada turpiinsa mutta muuta ei heru.
Luulen kyllä että olet aina ollut paskiainen ja nyt vanhemmiten olet vain hyväksynyt sen.- Ex Pimp
Se, mitä me miehet kutsumme röyhkeydeksi, on siinä sinun ja kaveripiirisi kielellä juuri sitä itsevarmuutta ja varmaa käytöstä. Oikealla hetkellä, oikeaan aikaan heitetty kiusoitteleva ja leikillinen flirtti oikeassa vaiheessa kanssakäymistä toimii varmasti teihinkin. Sitä ulkopuolelta katsova kiltti, nössömpi ja "naisia kunnioittava" mies mieltää sen kusipäisyydeksi.
Se, mitä te tyttöporukassa kutsutte röyhkeydeksi tai kusipäisyydeksi on meidän miesten mielestä jo jotakin niin kammottavaa, ettei siitä tule mieleen edes näissä keskusteluissa juuri puhua ainakaan iskemismielessä.
Puhumme siis usein eri asioista vaikka kutsumme sitä röyhkeydeksi.
- nortti-huuleen0
Itsevarma, omillaan toimeen tuleva itsenäinen mies kiinnostaa naisia kaikista eniten. Ääripäät eli yli-röyhkeät ja hiirulaiset kiinnostaa varmaan vaan alistuvia tai dominoivia naisia.
- KUUNELKAA!
turpakii kaikki:(
- Hemmo38
Nuori nainen:
Tuo "naaraasta" taistelu esim ravintolassa saattaa täyttää Suomen rikoslaissa rangaistavaksi säädetyn teon tunnusmerkistön.
Jos tuolla perusteella nuori nainen valitsee uroonsa, meillä on pian paljon enemmän sakko- ja vankeustuomioitaan suorittvia miehiä.
Haluatko miehen, joka hakkasi baarissa kilpakosijan sairaalakuntoon, vai sen toisen, joka ei liannut käsiään vaan antoi sinun valita ilman nyrkkitappelua. Kandee ehkä miettiä panos-tuotos -suhdetta, ettei vierailu "linnassa" tule osaksi elämääsi. - Ex Pimp
Hemmo38 kirjoitti:
Nuori nainen:
Tuo "naaraasta" taistelu esim ravintolassa saattaa täyttää Suomen rikoslaissa rangaistavaksi säädetyn teon tunnusmerkistön.
Jos tuolla perusteella nuori nainen valitsee uroonsa, meillä on pian paljon enemmän sakko- ja vankeustuomioitaan suorittvia miehiä.
Haluatko miehen, joka hakkasi baarissa kilpakosijan sairaalakuntoon, vai sen toisen, joka ei liannut käsiään vaan antoi sinun valita ilman nyrkkitappelua. Kandee ehkä miettiä panos-tuotos -suhdetta, ettei vierailu "linnassa" tule osaksi elämääsi.Ei niistä naaraista nyrkein taistella :D
Haluatko miehen, joka asiallisena ja kilttinä läpättää jotain epävarmaa tai heittää samoja haastattelukysymyksiä, mitä kaikki muutkin, vai sen toisen, joka viitsi liata kätensä leikkaamalla väliin, osoittamalla olevansa seksuaalinen miessukupuolta oleva olento, joka johti tilannetta varmoin ottein ja sai sinut tuntemaan olosi naiseksi eikä joksikin mollamaijaksi?
Näin se valitettavasti menee. Se riikinkukko, jolla on isoimmat sulat, vie naaraat. - Rico Tubbs
Ex Pimp kirjoitti:
Ei niistä naaraista nyrkein taistella :D
Haluatko miehen, joka asiallisena ja kilttinä läpättää jotain epävarmaa tai heittää samoja haastattelukysymyksiä, mitä kaikki muutkin, vai sen toisen, joka viitsi liata kätensä leikkaamalla väliin, osoittamalla olevansa seksuaalinen miessukupuolta oleva olento, joka johti tilannetta varmoin ottein ja sai sinut tuntemaan olosi naiseksi eikä joksikin mollamaijaksi?
Näin se valitettavasti menee. Se riikinkukko, jolla on isoimmat sulat, vie naaraat.Baarissa naisten ihailun saa se, joka "voittaa" muut miehet puhumalla. Ei jää sanattomaksi, pitää puolensa, ja saa ihmisiä puolelleen. Tietysti fyysisestä pelotteesta, eli riittävistä raameista, on yleensä etua tässä.
- JohnJohn_
Piiiiitkästä aikaa taas täällä.
Ex Pimp aktiivisena kommentoijana esittää ihan hyviä ja kelpoja ajatuksia, mutta katkeruus paistaa läpi. Oletko polttanut sulkasi, veliseni?- Ex Pimp
Ei minulle ole syytä olla katkera enkä syytä naisia siitä, miksikä heidät on luotu ja minkä tilanne heille sallii. Olisin varmasti itse samanlailla valikoiva, jos naisia olisi joka sormelle.
Mielestäni kenenkään ei pidä katkeroitua siitä, että painovoima on olemassa ja emme voi lentää, vaan alkaa tekemään asioille jotakin ja rakennella ne omat lentohärvelinsä ja ottaa asioista vastuu. Sama pätee kumppanien hakemiseen.
Teksteissäni olen kylläkin hyvin sarkastinen ja koitan pinpointata sarkasmilla tai joskus ihan suorallakin puheella etenkin naisten väittämistä epäkohtia. Naisethan puhuvat toista ja tekevät toista. Ja jälleen: se on vain luonnon laki ja näin se vain on - ketään syyttelemättä. Mutta teen sen siksi, etteivät asioista tietämättömän miehet menisi lankaan.
- Salaperäinen & avoin
Miten voi olla salaperäinen ja avoin samaan aikaan?
- Kumman kaa (Vesa ei tajuu) - Salaperäinen & avoin
Miten voi olla salaperäinen ja avoin samaan aikaan?
- Kumman kaa (Vesa ei tajuu) - keittiöpsykologi
Kilteissä ja mukavissa miehissä on keskimäärin vähemmän komeita, kun noissa karskeissa äijissä, koska näissä on paljon narsisteja ja narsisteissa juuri on keskimäärin enemmän komeita. Miksi sitten on näin, niin nää on vaan lisääntyneet niiden kauniiden naisten kanssa ja kauneuspiirteet periytyy tytöille ja pojille samalla kun noi narsistiset piirteetkin.
- asdfqwertypulla
En sitten teidä mitä karski oikeasti tarkoittaa, mutta näköjään tästäkin on erillaisia teorioita jos oikein ymmärsin edes viestisi,muutta... Itse ainakin oon aina pitänyt karskina juuri sellaista ei komeaa miestä ja sellasia mitkä ei rupea heti valittamaan jostain ja niin poispäin tämähän voi tietysti tarkoittaa niin ulkoista kun "henkistä" olemusta ja vaikka mitä. Mutta itsestäni on hassua että karskeissa on enemmän niitä komeita... joskus minusta joku karskin näköinen että ei ole mikään huoliteltu kun nyky yhteyskunnassa se näyttää sitten tarkoittavan juuri niitä huoliteltuja suorahousuheeboja jotka sukivat peilin edessä enemmän kuin naiset... aika karskia. noh en sano ettei karski mies voisi olla komea ja pitää huolta itsestään mutta kyllä ensimmäisenä tulee karski sanasta mieleen jos miehestä puhutaan joku muinainen viikinki tiedä sitten minkälaisia he olivat oikeasti, mutta ilmeisesti sanatkin ovat merkitystä muuttaneet tai jotain... Mutta ihmettelen miksei sitten toi luonto oo tehny tehtäväänsä et jäljel ei oiskun niitä alfauroita, siksi en oikeen jaksa mihin geenijuttuihin niin uskoa vaikka kaikkien haluama kaunis nainen ja se karski tarkoitti se nyt sitten mitä vaan no kuitenkin se alffauros jonka perässä kaikki naiset juoksevat ja haluavat osansa, saavat lapsen niin kyllä siitä minun ymmärrykseni mukaan voi tulla myös nörtti ja sellainen kiltti luuseri joka ei koskaan saa naista... tai näin ainakin luulen että ei se mitään takaa tämä "luonto" hoitaa nössöt ja heikot pois.... no jotain mussutusta taas vaihteeksi, jatkakaa, lebo
- asdfqwertypulla
asdfqwertypulla kirjoitti:
En sitten teidä mitä karski oikeasti tarkoittaa, mutta näköjään tästäkin on erillaisia teorioita jos oikein ymmärsin edes viestisi,muutta... Itse ainakin oon aina pitänyt karskina juuri sellaista ei komeaa miestä ja sellasia mitkä ei rupea heti valittamaan jostain ja niin poispäin tämähän voi tietysti tarkoittaa niin ulkoista kun "henkistä" olemusta ja vaikka mitä. Mutta itsestäni on hassua että karskeissa on enemmän niitä komeita... joskus minusta joku karskin näköinen että ei ole mikään huoliteltu kun nyky yhteyskunnassa se näyttää sitten tarkoittavan juuri niitä huoliteltuja suorahousuheeboja jotka sukivat peilin edessä enemmän kuin naiset... aika karskia. noh en sano ettei karski mies voisi olla komea ja pitää huolta itsestään mutta kyllä ensimmäisenä tulee karski sanasta mieleen jos miehestä puhutaan joku muinainen viikinki tiedä sitten minkälaisia he olivat oikeasti, mutta ilmeisesti sanatkin ovat merkitystä muuttaneet tai jotain... Mutta ihmettelen miksei sitten toi luonto oo tehny tehtäväänsä et jäljel ei oiskun niitä alfauroita, siksi en oikeen jaksa mihin geenijuttuihin niin uskoa vaikka kaikkien haluama kaunis nainen ja se karski tarkoitti se nyt sitten mitä vaan no kuitenkin se alffauros jonka perässä kaikki naiset juoksevat ja haluavat osansa, saavat lapsen niin kyllä siitä minun ymmärrykseni mukaan voi tulla myös nörtti ja sellainen kiltti luuseri joka ei koskaan saa naista... tai näin ainakin luulen että ei se mitään takaa tämä "luonto" hoitaa nössöt ja heikot pois.... no jotain mussutusta taas vaihteeksi, jatkakaa, lebo
No olipas taas luokattoman huonoa juttua noh kirjotan lisää jossain vaiheessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi872682On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522618Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682578Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä792478Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu771999Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl481995Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1401843Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291412Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko321399Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171319