Pitääkö suhteessa miehen olla aina pää ja naisen jäädä kynnysmatoksi siis alistua?
Alistuminen
5
304
Vastaukset
- Töttöröötti
Ei todellakaan. Minä en ainakaan anna miesten pompottaa itseäni. Olen nähnyt suuren vaivan päästäkseni työelämässä siihen missä olen, opiskellut minkä kerennyt, hankkinut vaatimattomasta lähtökohdista ihan kivan omaisuuden, tehnyt remontit kotonani ja huoltanut autoni. En haluaisi kotiini ylimääräistä lasta tai passattavaa, koska kummallakin osapuolella on samat edellytykset tehdä asioita. Onneksi omat parisuhteeni ovat olleet tasa-arvoisia ja huomioonottavia. Toisen huomioiminen on kaiken a ja o. Itse huomioin miestäni todella paljon ja meillä on loistava suhde vielä vuosienkin jälkeen.
Mitä ympärilleni olen katsellut, niin sääliksi on joskus käynyt. Nämä yleisimmät mitä olen huomannut ja mihin itse en suostuisi:
-mies ravaa joka viikonloppu baarissa
-nainen aina kotona lapsen kanssa ilman omaa aikaa ja mies ei auta
-nainen hoitaa kaikki yövalvomiset ja lasten kuljetukset ja kauppareissut
-mies haluaa käyttää rahansa elektroniikkaan ja pistää naisen maksamaan laskut, joista ei jää käteen mitään (ruoka, sähkö, lastenvaatteet...)
-mies ei tee kotitöitä, tai vetoaa siihen että vaihtaa renkaat (yeah, right... toim. huom. vaihdan autoni renkaat ja siihen menee vuodessa yhteensä n. tunti)
-mies makaa sohvalla ja on sen näköinenkin, läski, haisee ja samat vaatteet aina. Odottaa silti että nainen olisi kaunis ja hoikka
-mies ei tee mitään, ei huomioi vaimoaan/tyttöystäväänsä mitenkään, mutta vonkaa jatkuvasti ja sanoo menevänsä vieraisiin jos ei kotoa heru
-
-
-näitä riittää..... - Maahan,nainen!
TOTTAKAI!
Se tahtoo ollakkin jo kuollut luonnonvara, joten piristävää, että tuollaisiakin vapaaehtoisesti nyrkin ja hellan väliin pyrkijöitä vielä riittää!
Kontilles nyt siitä ja suihinotto, kiitos! - MATUKA
JEP! PITTÄÄ VITTU ALISTUA!
Töttörööttin kommenttiin mieheltä, jos noudatan suurimpaa osaa nuista paheista (en tee niitä paheita) niin saan sitten vähän alistaakkkin? =)) siis ei väkivaltaista tjsp. vaan ihan vähän silleen huvikseen hehehe.Mutta olen silti herrasmies. S3ksissä vain vähän alistan. - vffrtvs,p
Tietenkin mies voi olla perheen pää, jos sillä on viisas sellainen! Eihän siinä mitään kummempaa alistumista ja kynnysmattona olemista ole, jos mieheltä luonnistuu loistavien päätösten teko ja elämä ja arki soljuu mukavalla tavalla eteenpäin kuin hyvin navigoitu laiva.
Nauti ja luota ja ole iloinen, jos olet löytänyt viisaan miehen. Helpommalla pääset, sen kun olet vapaamatkustajana ilman raskasta aivotyötä! Suuntaat oman aivotyösi mieleisiisi probleemeihin kun mies huolehtii kaikesta muusta! - valematto
Olematta kynnysmatto olen erittäin tyytyväinen, että tiedän halutessani saavani aina mieheltäni päätöksen.
Mieheni ottaa minun mieltymykseni ja haluni huomioon eikä siinä suhteessa ole koskaan tullut erimielisyyksiä mutta täytyyhän minullakin olla tolkku toiveissani.
On paljon asioita jotka minä valmistelen ja periaatteessa päätän mutta jotka muodollisesti hyväksytän miehelläni vaikka tiedän tuloksen etukäteen.
Taloudellisesti olen täysin itsenäinen vaikka mieheni vastaa valtaosasta tulojamme.
Koskaan mieheni ei ole kontrolloinut rahan käytttöäni vaikka olemme eläneet hyvinkin niukkoja aikoja.
Tiedän läheisten tuttaviemme säälittelevän kohtaloani.
He eivät tiedä todellisuutta mutta antaa heidän pitää uskonsa.
En näe tarvetta ryhtyä intoilemaan tasa-arvosta pelkän periaatteen vuoksi koska nykyisessä olotilassani koen olevani tasa-ARVOISEMPI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve442931Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922793On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952571Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1032147Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl512031Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611772Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?201648