Minkä kokonen 14v pojan penis pitäisi olla nimittäin mulla ei oo oikeen kasvanu vauvaiän jälkee. 1,8CM PITKÄ JA EREKTIOSSA 3,5CM. En huijaa tuo on totta!
Penis
13
752
Vastaukset
- vähän pieneltä tuntu
Et kertonut miten muuten olet kehittynyt, onko murrosikäsi kehittynyt normaalisti
- TODLLAPIENIMUNAINEN
Viime vuodest tullu 4-6cm lisää pituutta ja 2 vuotta sitten terkkari sano et ootellaa kasvupyrähdyst.( joo ei oo näkyny). No Pituus 166cm Paino 73kg. Oon kyl saanu lähetteen Lastenklinikalle vai minne lie oli aika viikon vai parin pääst. Verikokeis on käyty ei pitäis olla kilpirauhasen vajaa toimintaa jne.
- enhalunnuloukata
TODLLAPIENIMUNAINEN kirjoitti:
Viime vuodest tullu 4-6cm lisää pituutta ja 2 vuotta sitten terkkari sano et ootellaa kasvupyrähdyst.( joo ei oo näkyny). No Pituus 166cm Paino 73kg. Oon kyl saanu lähetteen Lastenklinikalle vai minne lie oli aika viikon vai parin pääst. Verikokeis on käyty ei pitäis olla kilpirauhasen vajaa toimintaa jne.
laihduta niin muna tulee ulos läskeistäst
- jepejep
enhalunnuloukata kirjoitti:
laihduta niin muna tulee ulos läskeistäst
Ei se ihan noin mene mutta kun laihduttaa niin muna kasvaa ja ite oon vähän lyhyempi ja kevyempi ja muna 13 cm
taustalla saattas olla joku kehityksen viivätys mutta se selvinnee vasta tarkemmissa tutkimuksissa (jotka siis ilm.tehdään siellä lastenklinikal).
onko sulla muuten murroikä edennyt suht normaalisti? esim karvoitus, äänenmurros jne?- jeeusi
mulla on 15,2cm ja olen 14v. mulla ei koskaan ole ollut pientä penistä...
en tullut vittuilemaan tänne sitten :)- r6r6o
No kuleja on eri kokosia, ei mullakaan oo koskaan ollut pientä.
- Pieni on ihan ok
Siis saat oikeesti kans erektion, pystytkö tyydyttään sillä? Varmaan lekuri antaa sulle jossain vaiheessa jotain kasvuhormoonii luulisin, ainakin tiiän yhen pojan joka sai sitä 16 veenä ja nyt on jo ihan normaalin nuoren miehen kokoinen. Ite oon kohta aikuinen ja pienmunanen noin 10 cm kovana mutt emmä itsaria aio ottaa.
- Runoilija Heppu
Mitä väliä koolla peniksen,
on tärkein koko sydämen... - kopplljfgrsfgvkdhi
Koolla ei oo väliä vaan miten sitä osaa käyttää :)
- bzhjbv juz
itse olen 14 ja mulla on 17,5 pitkä ja 11,5 ympärysmitta olen melko tyytyväinen
- Kskskdiem
Itse oon 15 ja pituutta 18cm
- 14v pooka
xD Minä olen 14v ja penikseni pituus on 19-20cm erektiossa ja pituuteni on 185
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194919Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä543925Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603503Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942858On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732658Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1362397Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta572289Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582084