Mikä naapuriani vaivaa?

. ... ..

Hän tahtoo olla arvostettu ja on vienyt minulta ihmisarvon juoruillaan kokonaan.

Kateus?

Persoonallisuushäiriö?

9

451

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seon..

Varmaankin se Narsisti :)

• Narsissisti

Sitä vaan vituttaa, kun se heftasi laipion väärälle puolelle ritsiä töissä ja paasi pääsi siitä sille vittuilemaan. Se vaan hakee kotinaapurustossa jotain hyvitystä sille asialleen.
      Kerro tämä niille naapureille, niin ne tajuu kyllä. Eikä se sulta ole pystynyt ihmisarvoa viemään, kun olet kuitenkin henkisesti aika vakaa.

• merisalo kuspää

Maalaisliitolle eli Keskustalle. Kommunisteilla oli jonkinlaiset ideologiset siteet Neuvostoliittoon, mutta Keskustan toiminta oli puhtaasti maanpetoksellista kuten SDP:n CIA-rahan suhteen. Kokoomus taasen oli niin surkean tyhjänpäiväinen puolue, että sitä ei rahoittanut kukaan.

• ....................

Senhän takia se allegrokin rakennettiin. "Venäjäyhteistyön merkeissä". Tosin sehän on hyvä, että saamme taloutemme nousuun ja viennin vetämään Venäjälle, EU:hun ja Jenkkeihin. Oikein jenkkien pressa näyttää mallia mistä kannattaa ostaa ja minkä maan ruoka on hyvää.

• ipr

Onko ihmisarvosi kiinni naapurissasi? Jos niin pieni asia romahduttaa elämäsi, niin sitten vastaavia uhreja täytyisi olla maa pullollaan.

Et voi oikeasti välittää naapurisi höpinöistä ja paljastat oman epävarmuutesi, jos viitsit edes asiaa miettiä.

Naapuri on naapuri ja niille kannattaa puhua asiasta asiaa. Jos naapurisi todellakin jää kiinni kunnianloukkauksestasi, niin haasta käräjille/tee rikosilmoitus/pyydä neuvoa lakia tuntevilta jne. Tuleen ei kannata jäädä makaamaan!

• Se joka

toisia haukkuu onkin yleensä itse semmoinen...

• hehehehehehe

päteeks toi esim.kouluampujien uhreihin tms

• xhy598x

Minulla myös vahva epäillys että minua mustamaalataan sillä jotkut ihmiset ovat alkaneet käyttäytyä minua kohtaan oudosti; ei tervehditä, katsotaan pitkään, ollaan vältteleviä yms.

Tiedän, kuulostaa vainoharhaiselta mutta näin vaan on eikä se ole mitään kuvittelua.
      Olen ihan tervepäinen, ainakin vielä mutta kyllä tälläinen kieltämättä vaivaa mieltä.

Tämä alkoi kun melko lähelle minua muutti vanhempi pariskunta jonka naapurina olin myös joskus vuosia aiemmin.
      Silloinkin tämä pari jotenkin oli ylimielinen minua kohtaan, olin kai heidän mielestään jotain pohjasakkaa perhetaustani takia enkä oikeutettu mihinkään parempaan ja vaikka nyt olen pärjännyt hyvin elämässäni aivan omilla ansioillani, niin he tuntuvat luulevan että entinen mieheni on kaiken saavuttamani takana.

Epäilen, että tätä shittiä he juoruavat myös muille ja jotka eivät asian oikeaa laitaa tiedä, varmaan uskovat.

Vaikea on puuttua kun en varmuudella tiedä mitä minusta juorutaan ja eiväthän he tietenkään minun tutuilleni mitään puhu.

Ikävää tämä kaiken kaikkiaan on.

• Nii........

Paitsi jos joku tuttusi olisi naapurisi veljen tai siskon partneri niin kyl kyl he puhuis susta vaikka mitä. Pohjasakaks haukkujan täytyy olla jotenkin todella sairas mieleltään. Häiritsee mieltä vaikka naapuri ei tee sille mitään niin kyllä täytyy olla jotan mielenterveydessä. Häiritsee sekin et pelkästään tervehdit naapuriasi koska se on ylimielinen ja ylimielisiä häiritsee kaikki harmiton hyvä joten sunkin pitäs olla kusipää koska sillon se naapuri näkee oman peilikuvansa sussa ja ihannoi sitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      144
      4672
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      91
      3456
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      106
      1668
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      90
      1529
    5. Työeläkeloisille ottaa koville heidän rikosten julki tuominen

Niin koville, että yrittävät estää kansalaiskeskustelun, jolla turvattaisiin perustuslain takaama omaisuudensuoja palkan
      Maailman menoa
      12
      1508
    6. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      105
      1019
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      26
      953
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      48
      891
    9. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      74
      864
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      47
      753
    Aihe