Miten saan kirjau'uttua ulos hotmailista ku aina ku painan kirjau'u ulos, niin kuitenkii lukee sitten olet jo sisäänkirjautunut (jatka)????????????????? helppiä nopeaan!!!!!!!
Apuva tolvanalle
11
332
Vastaukset
- vitunperkele 6666666
tyhjää välimuisti ja evästeet
- tyhmä
miten saan kännykästä kuvat titokeneelle
- err4rr
bluetootilla, heljoiten usb johdolla, tai onko sinulla irtonainen kortti,
olisit kertonut kännyn merkin ja mallin.
- Pikku keijo
Miten saan tietokoneen usbluukun ruuvikierremutterin auki? Kuusio kulma on liian kulmikas, eikäs sovi kierreruuviin, vaikka kuinka yrittäisi... Mummoni kumihanskoilla olen myös yrittänyt hinkata niitä ruuveja kuusiokulman muotoiseksi, käyttäen samalla vahvaa kierre epoxiliimaa apuna... Mitään ei kuitenkaa tapahdu... Kaverini sanovat että kannattaa myös laittaa nuppineula pistorasiaan, ja ennen sitä käydä suihkussa. Miksi onko tästä jotain hyötyä tuon usb luukun avaamisessa? Ps, en oje jonne, vaan ihan oikeasti olen hiukan tyhmä, mutta siitä olen varma että tuo kyseinen usb luukku ei vieläkään ole auki:(
- Pikku keijo
Ja anteeksi kirjoitusvirheeni, en osaa kirjoittaa edes kunnolla, opettaja sanoi minä olen huono kirjotamaan mitään
- pässikäs
Tietääkö kukaan ratkaisua mikä tätä helvet.. Forefoxi 20 vaivaa, kun saa taas plikata monta monta monta monituista kertaa ennen kuin suostuu selain avautumaan...
Firefoxsin uudelleen asennus voi auttaa asiaan.
- hepuli43
Miten ihmeessä saan Aapelissa pelaamaan Texas Holdenin ei sovi ruudulle ja pelipaikat
aivan sekaisin. Samoin Bakcammon ei pelaa kuin nappulaa saattamaalla. Ennen pelasi
pelkällä napsautuksella. - hpmini
Hp miniläppäri ja xubuntu käyttis,,miten saan soneran mobiililaajakaistan toimimaan!? en löydä selkeitä ohjeita
Moro hpmini,
Olen käyttänyt vain Windowsia joten minulta irtoaa vain tämä: Kerrohan millainen nettitikku sinulla on niin uskon että enemmin tai myöhemmin tähän ketjuun tulee tietoa siitä miten just se tikku saadaan toimimaan :)
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462