Apuva tolvanalle

tolovanaxd

Miten saan kirjau'uttua ulos hotmailista ku aina ku painan kirjau'u ulos, niin kuitenkii lukee sitten olet jo sisäänkirjautunut (jatka)????????????????? helppiä nopeaan!!!!!!!

11

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitunperkele 6666666

tyhjää välimuisti ja evästeet

• tyhmä

miten saan kännykästä kuvat titokeneelle

• err4rr

bluetootilla, heljoiten usb johdolla, tai onko sinulla irtonainen kortti,
        olisit kertonut kännyn merkin ja mallin.

• Pikku keijo

Miten saan tietokoneen usbluukun ruuvikierremutterin auki? Kuusio kulma on liian kulmikas, eikäs sovi kierreruuviin, vaikka kuinka yrittäisi... Mummoni kumihanskoilla olen myös yrittänyt hinkata niitä ruuveja kuusiokulman muotoiseksi, käyttäen samalla vahvaa kierre epoxiliimaa apuna... Mitään ei kuitenkaa tapahdu... Kaverini sanovat että kannattaa myös laittaa nuppineula pistorasiaan, ja ennen sitä käydä suihkussa. Miksi onko tästä jotain hyötyä tuon usb luukun avaamisessa? Ps, en oje jonne, vaan ihan oikeasti olen hiukan tyhmä, mutta siitä olen varma että tuo kyseinen usb luukku ei vieläkään ole auki:(

• Pikku keijo

Ja anteeksi kirjoitusvirheeni, en osaa kirjoittaa edes kunnolla, opettaja sanoi minä olen huono kirjotamaan mitään

• pässikäs

Tietääkö kukaan ratkaisua mikä tätä helvet.. Forefoxi 20 vaivaa, kun saa taas plikata monta monta monta monituista kertaa ennen kuin suostuu selain avautumaan...

• Firefoxsin uudelleen asennus voi auttaa asiaan.

• hepuli43

Miten ihmeessä saan Aapelissa pelaamaan Texas Holdenin ei sovi ruudulle ja pelipaikat
      aivan sekaisin. Samoin Bakcammon ei pelaa kuin nappulaa saattamaalla. Ennen pelasi
      pelkällä napsautuksella.

• hpmini

Hp miniläppäri ja xubuntu käyttis,,miten saan soneran mobiililaajakaistan toimimaan!? en löydä selkeitä ohjeita

• Moro hpmini,

Olen käyttänyt vain Windowsia joten minulta irtoaa vain tämä: Kerrohan millainen nettitikku sinulla on niin uskon että enemmin tai myöhemmin tähän ketjuun tulee tietoa siitä miten just se tikku saadaan toimimaan :)

Tero@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio

• Lähetäppä Ubuntu foorumille viestiä: http://forum.ubuntu-fi.org/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe