Vinkki köyhyydestä kärsiville.

korppi´s secret

Ens yön kaikki NHL-playoff-matsit kannattaa pelata ristiksi.

Esim. Tuplasysteemi tuo 2 osuneella kohteella rahat korkoineen takaspäin.

Ens yön pelejä ovat siis Buffalo - Philadelphia, Montreal - Boston, Tampa Bay - Pittsburgh ja Phoenix - Detroit.

Toistaiseksi kun playoffsit ovat 3. peleissään ei olla nähty vielä kovinkaan monta tasuria. Itse asiassa San Jose - Los Angeles taitaa olla ainoo matsi joka on menny jatkoajalle.

Ihmettelen suuresti jos noista ensi yön peleistä ei mene vähintään kaksi peliä jatkoajalle.

Toivotaan isoa jytkyä...ja siis isoa tiliä.

11

2472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S-Kyösti

Sitä voit ihmetellä edelleen!

• pris stol c

vinkki köyhyydestä kärsiville,elkää pelatko europelejä ja englannin liikamatseja pelkkää kusetusta!

• Pila Tus

Vinkki köyhyydestä kärsiville,Kärsimykset häviävät kun ottaa savut cannabiksesta,tuska ja ikävä haihtuu pois,Oelt kuin uusi mailman kaikkeus!sinun ei tarvitse enää veikata typerien ihmisten futis pelejä koska ne eivät enää kiinnosta sinua,Ja niitä porsaita harmittaa se että ne ei saa enää nyhtäistyä sinulta sitä vähäistäkään ropoa,vaan olen senkin sijoittanut Uuteen Elämään!

• u5str

Opettele kirjoittamaan. Pilkun jälkeen iso kirjain ja .. taidat olla vajakki..!

• Jah rules
        u5str kirjoitti:

Too much ganja maaan.. too much ganja

• Huuhhaa
        u5str kirjoitti:

Oletko ope?

• naantalinjake
        u5str kirjoitti:

ootsä kyttä,vartija ja äidinkielen opettaja syylä

• jankyy

tällä sivustolla ei pilvikundit ota sanavaltaa! vesi voiteista vanhin

• Micke2

Kiitos mahtavista tipseistä. Tuli rahhoa.

• tyylinsä kullakin
    • johannaweb

Hieno tippi kiitos! Lisää tänne! tietääkö kukaan mistä saa hyviä NHL tippejä? Oikeasti siis...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2128
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1776
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      794
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      514
    Aihe