Mikä p...ele siinä on, ettei isokoiselle löydy mistään melontakypärää? Saman pään kanssa kun menee moottoripyöräilykypärää ostamaan, niin lähes jokaisesta alan myymälästä löytyy hyllystä kypäriä valkattavasti asti. Eikö isokoinen siis saisi meloa? Melontaromppeet tulevat Suomeen kuitenkin suureksi osaksi Pohjois-Amerikasta, jossa käsittääkseni väestö on suht isokokoista. Olisiko vika siis lähinnä kotimaan liikkeiden hankintapolitiikassa, eli hankitaan myyntiin vaan muutamaa eniten myyvää kokoa! Onko tämä muka palvelua? Häh? Kysyn vaan! Olen käynyt sovittelemassa melontakypärät suurimmassa osassa Suomen "huippu???" liikkeistä, mutta yhtäkään sopivaa en ole vielä löytänyt.
Eikö isokokoiset saisi meloa???
3
246
Vastaukset
- melokkitarrr
Käyppä skeittikamoja myyvässä liikkeessä.
Jos sieltä löytyisi.
Ja itse aikanaan koskimelontaa aloitellessani meloin jääkiekkokypärällä.
On hyvä,koska siinä on kasvosuojakin. - Herra 63 (cm)
Nykyisissä kiekkokypärissä leukaremmin kiinnitys on pääsääntöisesti muovinepparilla, eli suojaavat suht hyvin siinä ensimmäisessä kolauksessa (=vrt jäällä kaatuminen), mutta jos menet koskea alavirtaan kölipuoli ylöspäin käästyneenä, niin jo toisessa tällissä iskun ottaa vastaa todennäköisesti paljas pääsi.
- melokkiiii1
Itse aikanaan aloittelin melontaharrastusta niin ekat koskikurssit kävin jääkiekkokypärällä kun ei ollut muutakaan.
Seuraava kypärä oli samanlaainen joita skeittaajat käyttävät.
Mulla tosin ongelma oli toisen suuntaan; Liian pieni pää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492