EROTKAAMME, puhdistautukaamme kaikesta roomalaiskatolisesta ”hapatuksesta Laittomuudesta!
Muun muassa seurakuntamme nimestä on rakas sisaremme Ellen White SELVÄSTI sanonut meille(1.TA –kirjassa s.72-73), että meidän tulee EROTA niistä jotka POLKEVAT Jumalan Lain ja Sapatin, omalla yhdyskuntanimellämme!
Ellen White sanoo: ”Meille sopii VAIN sellainen nimi, joka on sopusoinnussa tunnustuksemme kanssa ja ilmaisee uskomme … Nimi seitsemännen päivän adventisti on alituisena nuhteena protestanttiselle maailmalle. Tässä on ero niiden välillä, jotka palvelevat Jumalaa, ja niiden, jotka palvelevat petoa ja ottavat sen merkin.”
"..PUHDISTAUTUKAAMME (siis) kaikesta lihan ja hengen saastutuksesta, saattaen pyhityksemme täydelliseksi Jumalan pelossa” – puhdistautukaamme palatkaamme takaisin myös tässä seurakuntanimiasiassakin entiseen alkuperäiseen nimeen!
Jumala sanoo: ”Lähtekää siitä ULOS, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa, sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa."
Sillä Oikea Kristillinen/Messiaaninen Sapattiyhteisö on; εκκλησια [ekklesia] = "ULOSKUTSUTTU" – SEURAKUNTA -yhteisö!
[Ei siis kirkko - sana "kirkko", joka on JUMALAN LAINPOLKIJAN paavin/katolisenkirkon hapatusta, kreikaksi; kyriekee, kyriakon, Kyriakee, = SUNNUNTAI, siitä vääntyy suomalaiseksi sanaksi kirkko.]
”Peratkaa siis pois (kaikki) vanha hapatus, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä onhan meidän pääsiäislampaamme, Kristus, teurastettu. Viettäkäämme siis juhlaa, ei vanhassa hapatuksessa eikä ilkeyden ja pahuuden hapatuksessa, vaan puhtauden ja totuuden happamattomuudessa.”
*-
Oikea Sapatti/Lepopäivä on nyt kesäaikana pe illasta klo 19.00 - la iltaan klo 19.00!
[ SAPATTI alkaa päivämäärärajalta (180° pituuspiiriltä) perjantaina auringon laskiessa normaaliaikaan klo 18.00! ]
Jumala sanoo Sapatistaan: ".. SAPATTINI MINÄ annoin heille, olemaan MERKKINÄ MINUN ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että MINÄ olen HERRA, joka pyhitän heidät.
" .. pyhittäkää MINUN SAPATTINI; ne olkoot merkkinä välillämme, MINUN ja teidän, että tulisitte tietämään, että MINÄ olen HERRA, teidän JUMALANNE." (ks. Hes.20.Luku)!
*-
http://www.youtube.com/watch?v=rujFuZuB7yc&feature=related
*
Ystävällisesti Siunausterveisin Totuuden etsijöille
minulle niin Rakkaassa
Voittoisassa ja Voimallisessa
JAH SHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä
י ה וֹ שׁ ﬠ
eepu
*
Tulkaamme Yhdeksi Jumalan Seurakunnaksi!
Sinä ULOSKUTSUTTU Liity; ”Suomen Ekklesia Sapattiadventtiseurakuntaan” ja Tulkaamme Yhdeksi Jumalan Seurakunnaksi!
http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=2&sid=cef631871e0a84f8e9ef92631c4110c5
*
♥ MARANATA! ♥
EROTKAAMME, puhdistautukaamme kaikesta roomalaiskatolisesta ..
18
139
Vastaukset
- pyh!
Eiköhän sun pitäis lähtee lätkimään ja perustaa se oma kirkkos...
- eepu*
Eiköhän se sinun pitäisi lähteä lätkimään tai tehdä se parannus, tai muuten sinulla tulee pian äkkilähtö seurakunnastamme, lennät kuin leppäkeihäs ulos, jos et muuta käyttäytymistäsi!
Joten kehotan sinua nainen, että kuuntelet Herran ääntä ja seurakunnan vanhimman ja teet sen parannuksen tuosta räkyttämisestäsi ja otat jo viimeinkin sen oikea uskonmukainen (Apt.2:38) parannuksen kasteen Herran (yhteen) Nimeen - mikäli haluat pelastua, ja joka tuolla menollasi ei nyt oikein tunnu uskottavalta?
Niinpä Paavali varoittaa sinunlaisista harhaoppisista ylimielisistä typeryksistä: "Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti (satoja kertoja olen joutunut tässä foorumissa varoittamaan tuota änkyrää naista – ennen kivittivät tuollaisen), sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan (näin on) ja tekee syntiä (syntiä synnin päälle tekee), ja hän on itse itsensä tuominnut [tuominnut on :( ]." - pyh!
eepu* kirjoitti:
Eiköhän se sinun pitäisi lähteä lätkimään tai tehdä se parannus, tai muuten sinulla tulee pian äkkilähtö seurakunnastamme, lennät kuin leppäkeihäs ulos, jos et muuta käyttäytymistäsi!
Joten kehotan sinua nainen, että kuuntelet Herran ääntä ja seurakunnan vanhimman ja teet sen parannuksen tuosta räkyttämisestäsi ja otat jo viimeinkin sen oikea uskonmukainen (Apt.2:38) parannuksen kasteen Herran (yhteen) Nimeen - mikäli haluat pelastua, ja joka tuolla menollasi ei nyt oikein tunnu uskottavalta?
Niinpä Paavali varoittaa sinunlaisista harhaoppisista ylimielisistä typeryksistä: "Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti (satoja kertoja olen joutunut tässä foorumissa varoittamaan tuota änkyrää naista – ennen kivittivät tuollaisen), sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan (näin on) ja tekee syntiä (syntiä synnin päälle tekee), ja hän on itse itsensä tuominnut [tuominnut on :( ]."Tee itse parannus harhaopeistasi!
mies - Varoitussignaali soi
eepu* kirjoitti:
Niinpä Paavali varoittaa sinunlaisista harhaoppisista ylimielisistä typeryksistä: "Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti (satoja kertoja olen joutunut tässä foorumissa varoittamaan tuota änkyrää naista – ennen kivittivät tuollaisen), sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan (näin on) ja tekee syntiä (syntiä synnin päälle tekee), ja hän on itse itsensä tuominnut [tuominnut on :( ]."Eepulla taitaa alkaa hermot reistailemaan? Kuka tuollaista kieltä käyttävän porukoihin haluaa lähteä. Ja Paavalin sanoihin hän lisää omiaan väliin.
Kyllä to oli kuin piste i:n päälle, että minä ainakin pysyn kaukana tuosta lahkosta mihin ihmisiä yritetään kirveellä ja haukkumalla käännyttää. Ei ole uudestisyntyneen kristityn puhetta, ei alkuunkaan. - eepu*
Varoitussignaali soi kirjoitti:
Eepulla taitaa alkaa hermot reistailemaan? Kuka tuollaista kieltä käyttävän porukoihin haluaa lähteä. Ja Paavalin sanoihin hän lisää omiaan väliin.
Kyllä to oli kuin piste i:n päälle, että minä ainakin pysyn kaukana tuosta lahkosta mihin ihmisiä yritetään kirveellä ja haukkumalla käännyttää. Ei ole uudestisyntyneen kristityn puhetta, ei alkuunkaan.Eräs luopio herjaten kirjoitti:
"Eepulla taitaa alkaa hermot reistailemaan?
eepu:
Ettei vaan ne hermot nyt sinulla reistaa?!
Niinpä Apostolien sanoja lainaten kirjoitan sinulle tilastasi: ”Sentähden he oudoksuvat sitä, ettette juokse heidän mukanansa samaan RIETTAUDEN LÄTÄKKÖÖN, ja HERJAAVAT.”
Eräs luopio herjaten kirjoitti:
”Kuka tuollaista kieltä käyttävän porukoihin haluaa lähteä. Ja Paavalin sanoihin hän lisää omiaan väliin.”
eepu:
Toki selventäväksi lisäksi ne kirjoitin, ja lisäksi huomautan sinulle, että ne olivat suluissa, jos et itse sitä huomannut, eli ne eivät olleet mitään lisäyksiä itse Paavalin sanoihin !
”Kyllä to oli kuin piste i:n päälle, että minä ainakin pysyn kaukana tuosta lahkosta mihin ihmisiä yritetään kirveellä ja haukkumalla käännyttää. Ei ole uudestisyntyneen kristityn puhetta, ei alkuunkaan."
eepu:
En ole yksin tässä asiassa; eli mitä tästä ajattelet kun Johannes sanoo: ”Jo on KIRVES pantu puitten juurelle; jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, siis HAKATAAN POIS ja HEITETÄÄN TULEEN.”
Samasta aiheesta puhuu Vapahtajakin kun Hän sanoo:
”Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, HAKATAAN POIS ja HEITETÄÄN TULEEN. ..
Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.”
Herjaatko sinä heitäkin?
*-
♥ MARANATA! ♥ - eräs ei-luopio
eepu* kirjoitti:
"Eepulla taitaa alkaa hermot reistailemaan?
eepu:
Ettei vaan ne hermot nyt sinulla reistaa?!
Niinpä Apostolien sanoja lainaten kirjoitan sinulle tilastasi: ”Sentähden he oudoksuvat sitä, ettette juokse heidän mukanansa samaan RIETTAUDEN LÄTÄKKÖÖN, ja HERJAAVAT.”
”Kuka tuollaista kieltä käyttävän porukoihin haluaa lähteä. Ja Paavalin sanoihin hän lisää omiaan väliin.”
eepu:
Toki selventäväksi lisäksi ne kirjoitin, ja lisäksi huomautan sinulle, että ne olivat suluissa, jos et itse sitä huomannut, eli ne eivät olleet mitään lisäyksiä itse Paavalin sanoihin !
”Kyllä to oli kuin piste i:n päälle, että minä ainakin pysyn kaukana tuosta lahkosta mihin ihmisiä yritetään kirveellä ja haukkumalla käännyttää. Ei ole uudestisyntyneen kristityn puhetta, ei alkuunkaan."
eepu:
En ole yksin tässä asiassa; eli mitä tästä ajattelet kun Johannes sanoo: ”Jo on KIRVES pantu puitten juurelle; jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, siis HAKATAAN POIS ja HEITETÄÄN TULEEN.”
Samasta aiheesta puhuu Vapahtajakin kun Hän sanoo:
”Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, HAKATAAN POIS ja HEITETÄÄN TULEEN. ..
Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.”
Herjaatko sinä heitäkin?
*-
♥ MARANATA! ♥Sinutko on valtuutettu käyttämään sitä kirvestä, joka on pantu puun juureen?
- eepu*
eräs ei-luopio kirjoitti:
Sinutko on valtuutettu käyttämään sitä kirvestä, joka on pantu puun juureen?
Mistä sinä sellaista päättelet, .... onko sinulla lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia?
- mites on?
eepu* kirjoitti:
Mistä sinä sellaista päättelet, .... onko sinulla lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia?
Teetkö sinä mielestäsi hyvää hedelmää? Tuolla tyylillä?
- eepu*
mites on? kirjoitti:
Teetkö sinä mielestäsi hyvää hedelmää? Tuolla tyylillä?
Johannes kirjoittaa: ”Älkää ihmetelkö, veljeni, jos maailma teitä vihaa (herjaa).
-
Kirjoitettu on: ”Nuhtele lähimmäistäsi, ettet joutuisi hänen tähtensä syynalaiseksi.” ”Joka toista nuhtelee, niinkuin minä neuvon, saa suosiota enemmän kuin se, joka kielellänsä liehakoitsee.”
”…jos veljesi rikkoo sinua vastaan, niin mene ja nuhtele häntä..; jos hän sinua kuulee, niin olet voittanut veljesi.”
Nuhtelun ja varoituksen sana on siis sanottava ajallaan, sillä eikö Vapahtaja ole sanonut: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle. ”…
Ja Pietari jatkaa samaa linjaa: "Tehkää parannus ja OTTAKOON KUKIN teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan."
… niinpä mekin saarnaamme teille samoin; ”TEHKÄÄ PARANNUS”!
Vapahtajan on sanonut: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi.' Jos he ovat minua VAINONNEET, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä. Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut (kutsunut), sentähden maailma teitä VIHAA.
Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi.' Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.
Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat.
Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.
Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja (sanoja), joita ei kukaan muu ole tehnyt (sanonut), ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni.
Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä.'”
”Mutta kun tulette kaupunkiin, jossa teitä ei oteta vastaan, niin menkää sen kaduille ja sanokaa:
'Tomunkin, joka teidän kaupungistanne on jalkoihimme tarttunut, me pudistamme teille takaisin; mutta se tietäkää, että Jumalan valtakunta on tullut lähelle.' Minä sanon teille: Sodoman on oleva sinä päivänä helpompi kuin sen kaupungin (sen ihmisen).”
… Tiedä siis sinä luopio, sinä joka herjaat, että sinä herjaat lähettäjäämme Kristusta käymällä hänen palvelijoita herjaamaan, tee siis parannus, ehkä synti sinulle anteeksi annetaan!
*-
♥ MARANATA! ♥ - benedi
Varoitussignaali soi kirjoitti:
Eepulla taitaa alkaa hermot reistailemaan? Kuka tuollaista kieltä käyttävän porukoihin haluaa lähteä. Ja Paavalin sanoihin hän lisää omiaan väliin.
Kyllä to oli kuin piste i:n päälle, että minä ainakin pysyn kaukana tuosta lahkosta mihin ihmisiä yritetään kirveellä ja haukkumalla käännyttää. Ei ole uudestisyntyneen kristityn puhetta, ei alkuunkaan.Että tätäkö tarkoitit: " Te kyykäärmeen sikiöt"--...ja " te olette isästä perkeleestä" jne.
Eikös Jeesus sanonut Eebulle? : " Olkaa minun seuraajiani".,..ja " tehkää niitä tekoja joita minäkin tein" nJeesus
" Ei ole uudestisyntyneen puhetta, ei alkuunkaan...sanot Jeesuksesta:
Ja nyt älkää unohtako niitä - merkkejänne
- anti-kristitty
Ei se pelkkä sapatinpitäminen riitä katolisen harhaopin hylkäämiseen...
Kaikkien maiden proletaarit, liittykäämme yhteen eepu*n kanssa. Menkäämme johanneksenkasteelle!
http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=23- Kastamisesta
"Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?"
- ♥ MARANATA! ♥
Liittykää joukkoon kastettavien.....
Näin valkeat joukot laulaen kasteelle käy
Kristallivirran rantaa heillä on näyt
http://www.youtube.com/watch?v=1Q4BZZ-KYf4&feature=related
1. Kristallikirkkaan virran rantaa,
valkeat joukot riemuin käy.
Palmuja voiton laulain kantavat he,
Kyyneltä yhtään siell´ ei näy.
Sinne mä kaipaan joukkoon autuaiden,
Luo Jeesuksen ja enkelten.
2. Alhoissa maan nyt kuljen vielä,
Taipale jalkaa uuvuttaa.
Kristallivirran kaukaa välkkyvän nään,
Katseeni sinne kiiruhtaa.
Rannalla sen on ihmeinen elonpuu,
Kalvosta virran heijastuu.
3. Siellä saan nähdä kasvot Herran,
Kirkkaudessa, loistossaan.
Silloin en muista kyynelpolkujani,
Häntä kun yksin katson vaan.
Oi, Jeesus johda, kanna, vie perille.
Kristallivirran rannalle.
4. Siellä mä uusin kielin kiitän,
Kirkkaana siellä kannel soi.
Kauas on jääneet päivät taistelujen,
Herra kun kaiken uudeks loi.
Elämän virran kirkkaan äyräillä saan
Yhtyä lauluun valtavaan.
*-
♥ MARANATA! ♥ - Kasteelle
♥ MARANATA! ♥ kirjoitti:
Liittykää joukkoon kastettavien.....
Näin valkeat joukot laulaen kasteelle käy
Kristallivirran rantaa heillä on näyt
http://www.youtube.com/watch?v=1Q4BZZ-KYf4&feature=related
1. Kristallikirkkaan virran rantaa,
valkeat joukot riemuin käy.
Palmuja voiton laulain kantavat he,
Kyyneltä yhtään siell´ ei näy.
Sinne mä kaipaan joukkoon autuaiden,
Luo Jeesuksen ja enkelten.
2. Alhoissa maan nyt kuljen vielä,
Taipale jalkaa uuvuttaa.
Kristallivirran kaukaa välkkyvän nään,
Katseeni sinne kiiruhtaa.
Rannalla sen on ihmeinen elonpuu,
Kalvosta virran heijastuu.
3. Siellä saan nähdä kasvot Herran,
Kirkkaudessa, loistossaan.
Silloin en muista kyynelpolkujani,
Häntä kun yksin katson vaan.
Oi, Jeesus johda, kanna, vie perille.
Kristallivirran rannalle.
4. Siellä mä uusin kielin kiitän,
Kirkkaana siellä kannel soi.
Kauas on jääneet päivät taistelujen,
Herra kun kaiken uudeks loi.
Elämän virran kirkkaan äyräillä saan
Yhtyä lauluun valtavaan.
*-
♥ MARANATA! ♥Hän on jo liittynyt, katso: Enkelin ilmestyminen Kauhavalla
http://www.youtube.com/watch?v=T31dFWJbIvk
- vain Jeesus.
Mitähän minulta puuttuu???
Eepun suorittama kaste ja Jehovantodistajien kaste.
Olisikohn vielä muita, en tiedä, kun eivät ole tulleet opettamaan.
Taidan pitäytyä Golgatan sovitustyöhön, ja siihen helluntaissa tehtyyn uskovienkasteeseen, lapsikasteeseeni en mennyt itse.
Ja tässä mennään eteenpäin armossa ja kerran täydellisyydessä. - Tehkää parannus!
Tehkää parannus! Herra saapuu pian! Valitkaa ketä te palvelette......
Erotkaamme, puhdistautukaamme, kaikesta roomalais ...
Varsinkin Berlusconista ja muista koneista. Aloita sinä eepu* eroaminen ja puhdistautuminen kaikesta, niin katsotaan, mitä jää sinusta jäljelle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1584846On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192119Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi351996- 1131871
Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161869- 931678
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461337- 671222
- 1201166
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka271103