Miten ja missä sinut isketään jos baari on pois laskuista?
En viitsi laittaa ikärajaa koska tunnen aivan uskomattomia
narttuja 15 vuotiaina ja myös sit 45 vuotiaita joiden henkinen
kehitys on jäänyt siihen tasolle.
Joten sinä joka tunnet itsesi normaaliksi niin missä ja miten
sut isketään jos ei baarissa?
Ei!.. Nyt ei puhuttu treffeistä...Millä annat tai pyydät
puhelinnumeron... Mikä on se vaikuttava tekijä ja paikka kun et ole humalassa?
Missä sinut isketään?
12
572
Vastaukset
- Ex Pinp
Naiset ovat huonoja arvioimaan jälkikäteen sitä, mikä johti antamiseen. Se on se hetkellinen fiilis, joka ohjaa naista ja unohtuu sitten.
Yleensä nainen toteaakin "päätyneensä" harrastamaan seksiä. Jotenkin se vain tapahtui.
Kannattaa mieluummin kysyä miehiltä, mitä ovat sanoneet ja puhuneet.
Ja miksi muuten baarit pitää laskea pois?
Konstit ei päde, koska samat puheet, sama tilanne yms voi aiheuttaa eri miesten tekeminä ihan eri fiiliksen naisessa. Se riippuu myös vähän tähtien asennosta ja kuukautiskierron vaiheesta, että miten mikäkin missäkin tilanteessa vaikuttaa.- Ex Pinp
Tarkennuksena että puhuin seksistä nyt sen takia, että nuo puhelinnumerot ovat yhtä tyhjän kanssa. Puhelinnumeron saaminen on nykyisin ihan helppoa mutta yhteyden saaminen puhelinnumeron kautta onkin sitten ihan eri asia :D. Toki seksin sijasta voisin puhua vaikka treffeille menemisestä. pätee samat säännöt.
- Ap
Ex Pinp kirjoitti:
Tarkennuksena että puhuin seksistä nyt sen takia, että nuo puhelinnumerot ovat yhtä tyhjän kanssa. Puhelinnumeron saaminen on nykyisin ihan helppoa mutta yhteyden saaminen puhelinnumeron kautta onkin sitten ihan eri asia :D. Toki seksin sijasta voisin puhua vaikka treffeille menemisestä. pätee samat säännöt.
Okei vastauksesi... ymmärettiin osin...
Tosin seksi ei nyt ollut se ajatus, mielumin ne treffit toi
seksi on niin toissijaista varsinkin tässä fiktiossa...
Nyt ei haluttu milllään lailla sinne navan alle, vaan korvien väliin.. =) - ap
Kukaan henkisesti kehittynyt nainen ei käy baareissa...
Tai ehkä käy mutta ei ainakaan etsimässä seuraa.
- epäluuloinen NN
En anna puhelinnumeroani koskaan ensitapaamisella enkä varmaan vielä kolmannella kerrallakaan. Johtuu tietysti yhdestä häirikkö-ääliöstä aikoinaan mutta otinpa opiksi.
Ja miksi muuten puh,numeroita vaihdetaan jos ei treffit mielessä? Vai oletko esim. aviomies-palvelussa töissä?- Ap
Sil sul on vaikee soittaa ja sopii tapaamisista etc.
Mutta jos sul ois aikaa vaan minuutti...No ehkä kuulut
sit siihen versioon joka pyytää sen numeron? =) - Ap
Siis täh...treffi treffi..tietenkin..
- dfghdhkd
Tapaatko kaikki kiinnostavat miehet aina uudestaan? Pakkohan se puhelinnumerot on vaihtaa, jos ei teillä ole mitään paikkaa missä varmasti tapaatte... Tosin tämä tapahtui aloituksen mukaan jossain baarin ulkopuolella, eli olen vähän ulkona kartalta..
- Jenniiina
En tiedä D: Minä olen aina ollut se iskijä, minua ei ole kukaan koskaan iskenyt... tai sitten en ole tajunnut.
Mutta harrastuksissa olen itse "iskenyt" siis pyytänyt numeroa tai kahville tms. ja luultavasti harrastuksista olisin itsekin jonkun mukaan lähtenyt, ellen itse olisi ehtinyt tehdä aloitetta.
Kaupastakin, ehkä. Kunhan ei nololta hyllyväliltä yllätä, en ehkä ole ihan suopea juttelija jos kädessä on tamponeita tai vessapaperipaketti. - Ap
Hmm...kuulostaa vähän... yhtä huonolta idealta kun iskeä työpaikalta
tahi koulusta joku mitkä molemmat ovat kieltolistallani.
Mutta idean tajusin kyllä.. Tosin..Tai niin no...
Kait ne lajeissa heiluvatki naiset samalla tavalla on avoimia,
varsinkin tuolla.. kun iholle mennään, niin tulee luonnostaa se
tuttavuus ... Täytynee korjata ittensä salille ja vääntää joku
neiti kyynnärlukkoon ja helpata vasta kun saa numeron =)
Positiivista kuitenkin kuulla, että ei tarvitse mennä baariin saadakseen
ihmisen treffeille ja kyllä luulen,
että sinuakin on isketty mutta et vaan oo sit ollut järsin
vastaanottavaisella tuulella =) - m25v
Joo,baareissa kun ei käy niin ei voi olla kranttu paikan kanssa,eli melkein missä vain,aina kaupasta huvipuistoihin ja nettiin.
Jos livenä,niin kyllä neitokaisen iloinen ja pirteä olemus tekee aina vaikutuksen.Päälle kun laskee vielä kauniin hymyn niin,sinne meni;D
Sitten jos on mahdollista jutella enemmänkin vaikka kahvila taikka netti niin kyllä se että löytyy yhteisiä aiheita tietenkin ja jos toisen puheestakin löytyy innostuneisuutta ja positiivisuutta,sekin tekee vaikutuksen. - War hammer
Täytyy opetella hymyilemään...uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama987761Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1366483Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1764608Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2363145Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta962693Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh572087- 1461768
Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa131618Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971584Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari31487