Täällä tai muualla oli muistaakseni Profetia missä Israel jaetaan kahteen alueeseen. En nyt sitä pikaisesti sitä täältä löytänyt mutta jatkan etsimistä.
Tässä uutisaihetta asiasta.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011051913750083_ul.shtml
Israel kahtia
16
347
Vastaukset
- äänitorvi
Usa kääntyi Israelin Jumalaa vastaan.
40vrk kuluessa Amerikaa on kohtaava raju luonnonmullistus.- ITC_NMT GSM BMW
Ja niin muuten tapahtui 22.5.2011 89 ihmistä kuoli tordanossa ja kaupunki tuhoutui 75% osuudella.
Mitäpä sanotte siihen!!!! - 243etq
ITC_NMT GSM BMW kirjoitti:
Ja niin muuten tapahtui 22.5.2011 89 ihmistä kuoli tordanossa ja kaupunki tuhoutui 75% osuudella.
Mitäpä sanotte siihen!!!!Sanotaan nyt vaikkapa se, että tuolla suunnalla jenkkilää tähän aikaan vuodesta tuo on melko tavallista.
- KIIRE-
Minä sen laitoin, kun löysin sen täältä:
http://end-times-prophecy.com/blog/?p=1002
Mutta sensuuripellet poistivat sen.
"Soon Israel will be divided. It will come to pass. When this happens, calamity will take over the earth. The people need to realize that I cannot be trifled with. MY covenant people are not to be touched." - Juurikin tuo
Kiitos, tuota juuri meinasinkin.
Saapa nähdä mitä kauheeta tulee tapahtumaan. Jos Israel OIKEASTI jaetaan eikä vain suunnitella sen jakoa, niin silloin tulemme näkemään miten jakajille käy. Veikkan, että sekä jakoon osallistuvat valtiot, että heidän päämiehensä tulevat saamaan rangaistuksen.
Rangaistuksia voi vain arvella, mutta mieleen tulee esim. ankara maanjäristys tai talouden syöksy joka aiheuttaa pahoja levottomuuksia.- -
Ei tämä ole mikään veikkauspalsta. Palstan otsikko on Profetiat, ei Veikkaus. Tosin käteväähän tuo, veikkailla sitä sun tätä ja kun jotain sattuu, muuntaa veikkailunsa profetiaksi. Tapahtuneen jälkeen, kuten aina. Aina se menee läpi vähintään noin puolelletoista sadalle henkilölle :)
- piupalipau
Olkaahan uhoilematta! Israelin tulee käymään kehnosti jos USA lopettaa tukemisen,
aseellisen ym. - Bless Israel
Arabivaltiot tulevat lopussa ssamaan oikein kunnon ryvetyksen. Tosin Israelkin saa osansa sitä ennen, mutta kaikki sinne hyökkäävät joukot tulevat tuohoutumaan täysin.
- Te eksytte.
Raamatun mukaan ei jaeta. Hes.28:25-26. Näin sanoo Herra. Herra: Kun minä kokoan Israelin heimon kansoista, joitten sekaan he ovat hajotetut, silloin minä näytän pyhyyteni heissä pakanakansain silmien edessä, ja he saavat asua maassansa, jonka minä annoin palvelijalleni Jaakobille. He asuvat siinä turvallisesti ja rakentavat taloja ja istuttavat viinitarhoja. Turvallisesti he asuvat, kun minä panen toimeen tuomiot kaikille heidän naapureillensa, jotka ovat heitä halveksineet. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, heidän Jumalansa.
- Tosiuskis
Raamattu onkin valhetta.
- juupelijuu jaa e
Tosiuskis kirjoitti:
Raamattu onkin valhetta.
Mitä tapahtui Missourissa? Olikos siellä pikku pikku tordano?
Aikamoista aikamoista kun lukee tämän viestiketjun ja katsoo päivämääriä.
(Tordano riehui 22.5) - mä***
Tämä paluu tapahtuu vasta sen jälkeen kun Israel on jaettu ja hajotettu kansain sekaan. Israelin maan jaosta puhuu raamattu hyvin selkeästi:.
Joel 3:1- 3 Sillä katso, niinä päivinä ja siihen aikaan, kun minä käännän Juudan ja Jerusalemin kohtalon (oikea käännös: palautan heidät takaisin), minä kokoan kaikki pakanakansat, vien ne alas Joosafatin laaksoon ja käyn siellä oikeutta niitten kanssa kansani ja perintöosani, Israelin, tähden. Sillä he ovat hajottaneet sen pakanakansain sekaan, ovat jakaneet minun maani ja heittäneet minun kansastani arpaa; ovat antaneet pojan porttoa vastaan sekä myyneet tytön viinistä, jonka ovat juoneet.
Tuo ei ole vielä tapahtunut.
Eikä ole tapahtunut tämäkään:
Sakarja 7:8- 14
8 Ja Sakarjalle tuli tämä JHVH'n sana:
9 "Näin sanoo JHVH Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne,
10 leskeä, orpoa, muukalaista ja kurjaa älkää sortako, älkääkä miettikö mielessänne pahaa, kukin veljeänsä vastaan.
11 Mutta he eivät tahtoneet ottaa vaaria, vaan käänsivät uppiniskaisina selkänsä ja kovettivat korvansa, etteivät kuulisi.
12 Ja he tekivät sydämensä kovaksi kuin timantti, etteivät kuulisi lakia eikä niitä sanoja, mitkä JHVH Sebaot on lähettänyt Henkensä voimalla entisten profeettain kautta; ja niin on JHVH'lta Sebaotilta tullut suuri vihastus.
13 Samoin kuin hän huusi, mutta he eivät kuulleet, samoin he huutavat, mutta minä en kuule, sanoo JHVH Sebaot.
14 Ja minä myrskynä karkoitan heidät kaikkien pakanakansojen sekaan, joita he eivät tunne, ja maa jää heidän jälkeensä autioksi menijöistä ja tulijoista. Ihanan maan he tekevät autioksi."
Eikä tämä:
Sefanja 3: 7- 20
7 Minä olen sanonut: Ainoastaan pelkää minua ja ota varteen kuritus, niin ei hävitetä tytär Siionin asumusta, ei mitään siitä, mitä minä olen hänelle säätänyt. Kuitenkin he varhaisesta alkaen ovat aina pahemmin tehneet.
8 Sentähden odottakaa minua, sanoo JHVH, odottakaa sitä päivää, jona minä nousen saaliille. Sillä minun tuomioni on, että minä kokoan pakanakansat, saatan kokoon valtakunnat vuodattaakseni heidän päällensä tuimuuteni, vihani kaiken hehkun; sillä minun kiivauteni tuli kuluttaa koko maan.
9 Silloin minä muutan puhtaiksi kansain huulet, niin että ne kaikki rukoilevat JHVH'n nimeä, palvelevat häntä yksimielisesti.
10 Tuolta puolen Etiopian virtain tuovat minun rukoilijani-tytär, minun hajoitettu joukkoni-minulle ruokauhreja.
11 Sinä päivänä ei sinun tarvitse hävetä yhtäkään niistä teoistasi, joilla olet rikkonut minua vastaan, sillä silloin minä poistan sinun keskuudestasi sinun ylvääsi, riemuitsevaisesi, etkä sinä sitten enää ylpeile minun pyhällä vuorellani.
12 Mutta minä jätän jäljelle sinun keskuuteesi kurjan ja vaivaisen kansan, ja he luottavat JHVH'n nimeen.
13 Israelin jäännökset eivät tee väärin, eivät puhu valhetta, eikä heidän suussaan tavata vilpillistä kieltä. Sillä he kaitsevat kaittaviansa ja makaavat kenenkään peloittelematta.
14 Iloitse, tytär Siion, puhkea huutoon, Israel; ihastu ja ratkea riemuun kaikesta sydämestäsi, tytär Jerusalem.
15 JHVH on poistanut sinun tuomiosi, kääntänyt pois sinun vihollisesi. Israelin kuningas, JHVH, on sinun keskelläsi. Ei tarvitse sinun enää onnettomuutta nähdä.
16 Sinä päivänä sanotaan Jerusalemille: "Älä pelkää, Siion, älkööt kätesi hervotko.
17 JHVH, sinun Elohimisi, on sinun keskelläsi, sankari, joka auttaa. Hän ilolla iloitsee sinusta, hän on ääneti, sillä hän rakastaa sinua, hän sinusta riemulla riemuitsee."
18 Jotka murehtivat, kaukana juhlakokouksista, ne minä kokoan: nehän ovat sinusta, niitä häväistys kuormana painaa.
19 Katso, siihen aikaan minä teen tekoni kaikille sinun nöyryyttäjillesi. Minä pelastan ontuvat ja kokoan karkoitetut ja teen heidät ylistetyiksi ja mainehikkaiksi jokaisessa maassa, jossa he olivat häpeänalaisina.
20 Siihen aikaan minä tuon teidät takaisin-siihen aikaan, jona minä teidät kokoan. Sillä minä teen teidät mainehikkaiksi ja ylistetyiksi kaikissa maan kansoissa, kun minä käännän teidän kohtalonne (oikea käännös: palautan teidät) teidän silmäinne nähden; sanoo JHVH - mä***
mä*** kirjoitti:
Tämä paluu tapahtuu vasta sen jälkeen kun Israel on jaettu ja hajotettu kansain sekaan. Israelin maan jaosta puhuu raamattu hyvin selkeästi:.
Joel 3:1- 3 Sillä katso, niinä päivinä ja siihen aikaan, kun minä käännän Juudan ja Jerusalemin kohtalon (oikea käännös: palautan heidät takaisin), minä kokoan kaikki pakanakansat, vien ne alas Joosafatin laaksoon ja käyn siellä oikeutta niitten kanssa kansani ja perintöosani, Israelin, tähden. Sillä he ovat hajottaneet sen pakanakansain sekaan, ovat jakaneet minun maani ja heittäneet minun kansastani arpaa; ovat antaneet pojan porttoa vastaan sekä myyneet tytön viinistä, jonka ovat juoneet.
Tuo ei ole vielä tapahtunut.
Eikä ole tapahtunut tämäkään:
Sakarja 7:8- 14
8 Ja Sakarjalle tuli tämä JHVH'n sana:
9 "Näin sanoo JHVH Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne,
10 leskeä, orpoa, muukalaista ja kurjaa älkää sortako, älkääkä miettikö mielessänne pahaa, kukin veljeänsä vastaan.
11 Mutta he eivät tahtoneet ottaa vaaria, vaan käänsivät uppiniskaisina selkänsä ja kovettivat korvansa, etteivät kuulisi.
12 Ja he tekivät sydämensä kovaksi kuin timantti, etteivät kuulisi lakia eikä niitä sanoja, mitkä JHVH Sebaot on lähettänyt Henkensä voimalla entisten profeettain kautta; ja niin on JHVH'lta Sebaotilta tullut suuri vihastus.
13 Samoin kuin hän huusi, mutta he eivät kuulleet, samoin he huutavat, mutta minä en kuule, sanoo JHVH Sebaot.
14 Ja minä myrskynä karkoitan heidät kaikkien pakanakansojen sekaan, joita he eivät tunne, ja maa jää heidän jälkeensä autioksi menijöistä ja tulijoista. Ihanan maan he tekevät autioksi."
Eikä tämä:
Sefanja 3: 7- 20
7 Minä olen sanonut: Ainoastaan pelkää minua ja ota varteen kuritus, niin ei hävitetä tytär Siionin asumusta, ei mitään siitä, mitä minä olen hänelle säätänyt. Kuitenkin he varhaisesta alkaen ovat aina pahemmin tehneet.
8 Sentähden odottakaa minua, sanoo JHVH, odottakaa sitä päivää, jona minä nousen saaliille. Sillä minun tuomioni on, että minä kokoan pakanakansat, saatan kokoon valtakunnat vuodattaakseni heidän päällensä tuimuuteni, vihani kaiken hehkun; sillä minun kiivauteni tuli kuluttaa koko maan.
9 Silloin minä muutan puhtaiksi kansain huulet, niin että ne kaikki rukoilevat JHVH'n nimeä, palvelevat häntä yksimielisesti.
10 Tuolta puolen Etiopian virtain tuovat minun rukoilijani-tytär, minun hajoitettu joukkoni-minulle ruokauhreja.
11 Sinä päivänä ei sinun tarvitse hävetä yhtäkään niistä teoistasi, joilla olet rikkonut minua vastaan, sillä silloin minä poistan sinun keskuudestasi sinun ylvääsi, riemuitsevaisesi, etkä sinä sitten enää ylpeile minun pyhällä vuorellani.
12 Mutta minä jätän jäljelle sinun keskuuteesi kurjan ja vaivaisen kansan, ja he luottavat JHVH'n nimeen.
13 Israelin jäännökset eivät tee väärin, eivät puhu valhetta, eikä heidän suussaan tavata vilpillistä kieltä. Sillä he kaitsevat kaittaviansa ja makaavat kenenkään peloittelematta.
14 Iloitse, tytär Siion, puhkea huutoon, Israel; ihastu ja ratkea riemuun kaikesta sydämestäsi, tytär Jerusalem.
15 JHVH on poistanut sinun tuomiosi, kääntänyt pois sinun vihollisesi. Israelin kuningas, JHVH, on sinun keskelläsi. Ei tarvitse sinun enää onnettomuutta nähdä.
16 Sinä päivänä sanotaan Jerusalemille: "Älä pelkää, Siion, älkööt kätesi hervotko.
17 JHVH, sinun Elohimisi, on sinun keskelläsi, sankari, joka auttaa. Hän ilolla iloitsee sinusta, hän on ääneti, sillä hän rakastaa sinua, hän sinusta riemulla riemuitsee."
18 Jotka murehtivat, kaukana juhlakokouksista, ne minä kokoan: nehän ovat sinusta, niitä häväistys kuormana painaa.
19 Katso, siihen aikaan minä teen tekoni kaikille sinun nöyryyttäjillesi. Minä pelastan ontuvat ja kokoan karkoitetut ja teen heidät ylistetyiksi ja mainehikkaiksi jokaisessa maassa, jossa he olivat häpeänalaisina.
20 Siihen aikaan minä tuon teidät takaisin-siihen aikaan, jona minä teidät kokoan. Sillä minä teen teidät mainehikkaiksi ja ylistetyiksi kaikissa maan kansoissa, kun minä käännän teidän kohtalonne (oikea käännös: palautan teidät) teidän silmäinne nähden; sanoo JHVHjatkuu...
Mutta sitten tapahtuu tämä ihanuus:
Sakarja 8:1- 17
1 Sitten tuli tämä JHVH'n Sebaotin sana:
2 "Näin sanoo JHVH Sebaot: Minä kiivailen Siionin puolesta suurella kiivaudella, suurella vihalla minä sen puolesta kiivailen.
3 Näin sanoo JHVH: Minä käännyn jälleen Siionin puoleen ja tulen asumaan Jerusalemin keskelle, ja Jerusalemia kutsutaan Uskolliseksi Kaupungiksi ja JHVH'n Sebaotin vuorta Pyhäksi Vuoreksi.
4 Näin sanoo JHVH Sebaot: Vielä on Jerusalemin toreilla istuva vanhuksia ja vanhoja vaimoja, sauvansa kädessään kullakin päivien paljouden vuoksi.
5 Ja kaupungin torit tulevat olemaan täynnä poikasia ja tyttösiä, jotka leikkivät sen toreilla.
6 Näin sanoo JHVH Sebaot: Jos tämä onkin ihmeellistä tämän kansan jäännöksen silmissä niinä päivinä, pitäisikö sen olla ihmeellistä myös minun silmissäni, sanoo JHVH Sebaot?
7 Näin sanoo JHVH Sebaot: Katso, minä olen vapauttava kansani auringon nousun maasta ja laskun maasta.
8 Ja minä tuon heidät asumaan Jerusalemin keskelle. Ja he ovat minun kansani, ja minä olen heidän Jumalansa, uskollinen ja vanhurskas.
9 Näin sanoo JHVH Sebaot: Olkoot lujat teidän kätenne, teidän, jotka tähän aikaan olette kuulleet nämä sanat profeettain suusta, sinä päivänä, jona laskettiin Herran Sebaotin huoneen, rakennettavan temppelin, perustus.
10 Sillä ennen sitä aikaa ei saatu palkkaa ihmisen työstä, ei palkkaa juhdan työstä, eikä ollut menijällä, ei tulijalla rauhaa ahdistajalta, ja minä laskin irti kaikki ihmiset, toisen toisensa kimppuun.
11 Mutta nyt minä en ole tämän kansan jäännökselle samanlainen, kuin olin entisinä päivinä, sanoo JHVH Sebaot.
12 Sillä rauhan kylvö kylvetään, viiniköynnös antaa hedelmänsä, maa antaa satonsa, taivas antaa kasteensa, ja tämän kansan jäännökselle minä annan perintöosaksi kaiken tämän.
13 Ja niinkuin te olette olleet kirouksena pakanakansain seassa, te Juudan heimo ja Israelin heimo, niin te, kun minä teidät vapahdan, tulette olemaan siunauksena. Älkää peljätkö, olkoot teidän kätenne lujat.
14 Sillä näin sanoo JHVH Sebaot: Niinkuin minulla oli mielessä tehdä teille pahaa, kun teidän isänne vihoittivat minut, sanoo JHVH Sebaot, enkä minä sitä katunut,
15 niin on taas tähän aikaan minulla mielessä tehdä hyvää Jerusalemille ja Juudan heimolle. Älkää peljätkö.
16 Näitä te tehkää: Puhukaa totta toinen toisellenne. Tuomitkaa porteissanne oikein, tuomitkaa rauhan tuomio.
17 Älkää hautoko mielessänne pahaa toinen toisellenne, älkääkä rakastako väärää valaa. Sillä kaikkia näitä minä vihaan, sanoo JHVH."
Varokaa vaan ne kansat jotka lähtevät Israelia vastaan lopun aikoina. Sillä niille käy näin:
Sak. 12:3 ->
Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille: kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan.
ja jatkuu näin:
4 Sinä päivänä, sanoo JHVH, minä lyön kaikki hevoset vauhkoudella ja niiden ratsastajat hulluudella. Mutta Juudan heimoa kohti minä avaan silmäni, ja kaikki kansojen hevoset minä lyön sokeudella.
5 Silloin Juudan sukuruhtinaat sanovat sydämessään: "Minun väkevyyteni ovat Jerusalemin asukkaat JHVH'ssa Sebaotissa, heidän Elohimissansa".
6 Sinä päivänä minä teen Juudan sukuruhtinaat ikäänkuin tulipannuksi puitten sekaan ja ikäänkuin tulisoihduksi lyhteitten sekaan, ja he kuluttavat oikealta ja vasemmalta, kuluttavat kaikki kansat yltympäri. Ja Jerusalem saa yhäti asua paikoillansa-Jerusalemissa.
7 Ja JHVH on ensiksi vapauttava Juudan majat, ettei Daavidin suvun kunnia ja Jerusalemin asukasten kunnia ylvästelisi Juudaa vastaan.
8 Sinä päivänä on JHVH suojaava Jerusalemin asukkaita; ja kompastuvainen heidän seassansa on sinä päivänä oleva niinkuin Daavid, ja Daavidin suku on oleva niinkuin jumal'olento, niinkuin JHVH'n enkeli heidän edessänsä.
9 Mutta sinä päivänä minä tahdon hävittää kaikki pakanakansat, jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaan.
10 Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.
- KTS (ei kirj.)
Onhan itsestään selvää, että varastettu omaisuus kuuluu palauttaa eli vuoden 67 rajoille, mars mars ja nää kotoiset kiihkouskikset lähetettäköön Pohjoisnavalle menolipun kans mittailemaan niitä rajojaan. Eiköhän paskapuheet unohu kun perse jäätyy...
- Anskunkattoo
Hmm, Palestrinan alueet Rooman valtakunnan alkuaikoina jaettiin kolmeen provinssiin ja kun Jeesus eli, oli kuningas Herodes nukkehallitsijana siellä. Fariseukset ja kirjanoppineet sanoivat Pilatukselle silloin, kun hän kysyi, oliko Jeesus heidän kuninkaansa: "Ei meillä ole kuningasta vaan Caesar!" Ja näin Kristus luovutettiin surmattavaksi. Kun Jeesus palaa, on tilanne samanlainen: Israel joutunee toisen vallan alle ja se jaetaan provinsseihin, kuten Jeesuksen elämän aikana oli ja heillä ei ole kuningasta vaan EU:n tuleva diktaattori eli antikristus.... Joten profetiat toteutuvat kirjaimellisesti. Toisaalta palestiinalaisten joukossa on Aabrahamin siunattua jälkeläisiä, vaikka eivät olisikaan Iisakin tai Jaakobin jälkeläisiä. Jumala on luvannut siunata myös heitä, joten Joh. 11 luvun loppuosan ennustus kuuluu, että Kristus tulee yhdistämään hajalla olevat Israelin (maan) lapset ja heihin kuuluvat Aabrahamin lapset, joita on kuin meren hiekka. He kun polveutuvat Aabrahamin 9 pojasta: Ismaelista, Iisakista ja Ketura-vaimon seitsemästä pojasta..... Joten ei he kyllä sinne Israeliin mahdu, vaan levittäytyvät sen ympäröiville alueille ja jonkinlainen rauha tulee aikanaan vallitsemaan ihan Jumalan tahdosta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama987781Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1366503Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1774639Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2403172Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta962703Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh622116- 1471808
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari31737Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa171640Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971594