Ongelmiin ratkaisu!

Windowsonparas

On se kyllä ihme kun kaikilla Linuxin käyttäjillä on vain ongelmia! Toista se on, kun käytetään Windowssia!

Kippis, kuten Pentti sanoo.

19

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä näi'o.

Ja ne vähäisemmätkin ongelmat on ihan itse ratkaistavissa. Toista se oli ubuntun aikaan. Se oli kahdeksan kuukauden painajainen, mutta nyt Windows-7 pelittää ihan mukavasti.

• Kyllä, vähäisten ongelmien ratkaisu on Ubuntulla helpompaa kuin Windowsilla. Tämä on modulaarisen rakenteen ansiota.

• Windowsonparas

Kyllä, Ubuntun kanssa sain raahata tietokoneeni toiseen huoneeseen sen takia että saisin vaivaisen WLAN ajurin asennettua kaapelilla! Windowsissa WLAN-korttini toimii suoraan ilman ongelmia. Ja Ubuntussa kaiken lisäksi WLAN katkeili noin 1-2h välein! Hyvin kyllä tämä Windows toimii!

• Eli sinulla on paska WLAN kortti. Ei ole Ubuntun vika jos et ole ostanut Ubuntun kanssa yhteensopivaa osaa joka toimii suoraan ilman ajuripelleilyä. Uuden kortin saa parilla kympillä. Windows maksaa päälle 200€, että siitä voit laskea miellekkyyttä.

• Windowsonparas
        M-Kar kirjoitti:

Eli sinulla on paska WLAN kortti. Ei ole Ubuntun vika jos et ole ostanut Ubuntun kanssa yhteensopivaa osaa joka toimii suoraan ilman ajuripelleilyä. Uuden kortin saa parilla kympillä. Windows maksaa päälle 200€, että siitä voit laskea miellekkyyttä.

Enpä ala purkamaan läppäriä jossa on vielä takuu että sinne voin edes sen WLAN-kortin tunkea, ja tietääkseni Broadcomit on aika laadukkaita, näin olen kuullut.

• mdddfg dddg

Totta kai linuxin käyttäjillä on ongelmia ja he ratkaisevat ne linuxilla. Jos heillä ei olisi vaativia ongelmia ratkottavanaan, he voisivat siirtyä käyttämään windowsia tai muuta pelikonsolia.

• v..n h..t

Windowsilla pääsee nettiin surffaileen, Ubuntulla ja Makilla ei tee mitään

• Windowsilla ei pääse nettiin surffaileen kun se saastuu haittaohjelmsita. Ubuntua ja Mac OS X:ää käytetään sitten nettisurffailussa.

• Ei minulla ainakaan ole tällä hetkellä yhtään ongelmaa?

• Vaikuttaa teillä tuo alkoholiongelma kyllä olevan Pentin kanssa yhteinen. Ehkä Windowsia ei kestä ilman?

• Windowsonparas

Enpä ole juonut, olen vain tyytyväinen Windowssin käyttäjä, joka kokeili Ubuntua ja pettyi siihen. =)

• Tietenkin pettyy kun huomaa ettei omat taidot vaan riitä, itsetunnon klommoontuminen ei kenestäkään ole mukavaa.

• exergy kirjoitti:

Tietenkin pettyy kun huomaa ettei omat taidot vaan riitä, itsetunnon klommoontuminen ei kenestäkään ole mukavaa.

Aivan. Olenhan aina sanonut että linuks on mielettömän vaikeakäyttöinen, sekava ja kaikki muukin käytettävyys on 0 tasoa kun normaali käyttö ei onnistu ilman dos laatikkoon kirjoitettavia monimutkaisia kryptisiä sekasotkuja.

Hienoa että tajusit itsekkin.

• f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Aivan. Olenhan aina sanonut että linuks on mielettömän vaikeakäyttöinen, sekava ja kaikki muukin käytettävyys on 0 tasoa kun normaali käyttö ei onnistu ilman dos laatikkoon kirjoitettavia monimutkaisia kryptisiä sekasotkuja.

Ei se ole nykyään enää mikään vaikeakäyttöinen, vaikeus on lähinnä käyttäjän korvien välissä.

Silloin kun minä aloin käyttämään linuxia niin se oli vaikeakäyttöinen mutta viiden viime vuoden aikana linuxista on tullut todella helppokäyttöinen. Vai mitä sanot siihen että äitimuorini sanoi jo 4 vuotta sitten että tämähän onkin ihan helppo. Mun äitimuorille ubuntu oli helppo mutta hän onkin erittäin älykäs ihminen, eläkeläinen.

Että eläkeläinen ei tuntenut tuskaa jumittavan windowsin jälkeen yhtään vaan piti ubuntua helppona käyttiksenä. Sinusta se kuitenkin on vaikea? Ja olet sentään käyttänyt sitä liverompulta 1/2 tuntia kerrallaan kolme kertaa että sinultahan sitä asiantuntemusta löytyy?

• f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Sekoitat käyttöjärjestelmiä. Dos laatikkoon kirjoitetaan kryptisiä komentoja Windowsissa. Linuksia ei taas ole olemassa.

• CRIP4LIFEthug

--------------READ THIS NIGGA-----------------------------

linux is better than windows man
      ps.shot your family

• WHATtheFUCK

HOLY SHIT READ THIS PLZ!!!

PENTTI FOUR NOT MAN HE IS MUTANT TORTOISE AND HE HAVE 1CM PENIS

• TRUEOFPENTTI FOUR
        WHATtheFUCK kirjoitti:

HOLY SHIT READ THIS PLZ!!!

PENTTI FOUR NOT MAN HE IS MUTANT TORTOISE AND HE HAVE 1CM PENIS

TRUE!!!!PENTTI FOUR HISTORY!!!
        PENTTI FOUR WAS ATE TORTOISE'S SHIT AND HE CHANGED A MUTANT TORTOISE --------------TRUE!

• Windowskäyttäjillä on pahimmat ongelmat. Siksi meidänkin firmassa suositaan asiakkaille paljon Windowsia, että saadaan rahaa. Ubuntua suositaan myös koska sitä asennetaan uusiksi 2v välein ja saadaan siitä rahaa, mutta ongelmia siinä ei kyllä ole mikä on bisneksen kannalta huono juttu. Suositaan myös Applea koska sikahintaisille koneille saadaan hyvä myyntikate ja niitä joutuu myymään usein uusiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe