selkärankareumaan helpotusta?

alanko

Onko kellään kokemuksia homeopatiasta selkäranka reuman oireiden lievitykseen. Olen kyllä ajatellut mennä homeopaatille henk.koht kunhan kerkeän, mutta ajattelin vaan kysellä. Olen kokeillut rhus toxia joka auttoi yläselän jäytämiseen muutamia vuosia sitten mutta kun kipu on nyt ollut alempana ei se enää tepsinytkään. Mulla on kyllä kaikenlaista muutakin onkelmaa että lienee paras mennä vastaanotolle purkamaan koko vyyhti.
Flunssaan itselle ja lapsille olen saanut poikkeuksetta aina helpotusta tästä humpuukista. Hieman pännii lukuisat skeptikot tällä palstalla, ihmettelen miksi täällä päätään aukovat kun eivät kerran usko eivätkä ole yhtään perehtyneitä homeopatiaan...onhan sitä varmaan foorumeja joissa on enemmän heitä kiinostavia asioita.

5

910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henna

Suosittelisin että menisit hyvällä homeopaatille - itse olen myös hoidellut pikkuvaivoja kirjoista saatujen ohjeiden mukaan, mutta kun olen kaivannut apua kroonisempiin vaivoihin (niin itselläni kuin lapsillanikin) on käynti homeopaatilla ollut paikallaan, ja tällöin ovat hoitotulokseet osuneet poikkeuksetta erittäin hyvin kohdalleen. Missä päin asut, onko seudullasi ammattitaitoisia homeopaatteja?

• kokoNAINEN

Minulla on myös selkärankareuma. Olen käynyt lukemattomia kertoja homeopaatilla, mutta apua en ole saanut. Purkkeja on kaapit täynnä. Olen tehnyt ohjeiden mukaan, jopa ruokailutottumuksetkin muutin.
      Eipä vaan ole tepsinyt, ei yhtään. Valitettavasti tämä kaiki on känyt niin paljon kukkaron päälle, että enää en voi edes kokeilun vuoksi kokeilla.
      Olen kuullut että joihinkin vaivoihin on homeopatiasta ollut apua, reumaan ei kyllä tepsi.

• he he

"Olen kuullut että joihinkin vaivoihin on homeopatiasta ollut apua, reumaan ei kyllä tepsi."

Siis ei tehoa todellisiin fyysisiin vaivoihin. Korvienvälivaivoihin saatta "tehota".

• alanko
        he he kirjoitti:

"Olen kuullut että joihinkin vaivoihin on homeopatiasta ollut apua, reumaan ei kyllä tepsi."

Siis ei tehoa todellisiin fyysisiin vaivoihin. Korvienvälivaivoihin saatta "tehota".

ja tiedän yhden ainoan homeopaatin täällä.Tietäiskö joku suositella täältäpäin?
        Keinoja on kokeiltu kaikenlaisia ja lääkäriltä saatu apu on aika lyhytaikaista...elimistö tottuu kaikenlaisiin kemikaaleihin ja sitten kokeillaan vahvempaa...tällä hetkellä helpotusta on tuonut rikki msm. reumaoireisiin sekä yleisvireeseen:)
        Korvienvälivaivoihin varmaan lasketaan myös astma, ihottumat ja krooninen ummetus jotka on vuosia sitten jo parantuneet lapsiltani ja nimenomaan homeopatialla ei kortisoneilla yms.

• Jesse
        alanko kirjoitti:

ja tiedän yhden ainoan homeopaatin täällä.Tietäiskö joku suositella täältäpäin?
        Keinoja on kokeiltu kaikenlaisia ja lääkäriltä saatu apu on aika lyhytaikaista...elimistö tottuu kaikenlaisiin kemikaaleihin ja sitten kokeillaan vahvempaa...tällä hetkellä helpotusta on tuonut rikki msm. reumaoireisiin sekä yleisvireeseen:)
        Korvienvälivaivoihin varmaan lasketaan myös astma, ihottumat ja krooninen ummetus jotka on vuosia sitten jo parantuneet lapsiltani ja nimenomaan homeopatialla ei kortisoneilla yms.

Hei!!
        Kannaattaa kokeilla Aloe Vera mehua. Itse olen hoitanut omaa selkääni Aloe Vera mehulla ja saanut siihen apua. Myös astman ja ummetuksen hoitoon kannattaa kyseistä mehua nauttia. saat mehusta yli 75 erilaista vitmiinia, hivenainetta, entsyymiä ja aminohappoa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      129
      8016
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      156
      7125
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      183
      4866
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      250
      3307
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      102
      2774
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      128
      2363
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      153
      2000
    8. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      18
      1935
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      42
      1755
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      206
      1685
    Aihe