oon ajatellu monesti, et mikä juttu on siinä, että joltain laulajalta pyydetään nimmari????? Mitä sillä nimmari tehdään???
Miksei esim putkimieheltä tai kaupan kassalta pyydetä nimmaria. Samanlaisia työntekijöitähän nekin on kuin nämä musiikin alallakin työskentelevät.
Ei multakaan oo koskaan nimmaria pyydetty vaikka oon toimistossa töissä ja taatusti tärkeempää työtä kuin laulaminen.
Kertokas fiksut, mua aina naurattaa kun telkustakin näkee ihmisiä, jotka huutaa kurkkusuorana kun joku laulaa, ja sitten pyytlee siltä nimmaria. Miksi ihmeessä?
Mikä juttu tolla nimmarilla on? Niitähän voi jaella kuka tahansa.
Omituinen käytäntö
2
136
Vastaukset
- wilma60
En suoranaisesti fanita ketään mutta kuuntelen mielelläni joitakin laulajia. Ja jos mahdollista niin onhan se kiva saada häneltä nimikirjoitus. Ne harvat nimikirjoitukset jotka minulla ovat, ovat ko. laulajan cd:n etukannessa. Pari nimmaria taitaa olla paperilapulla ja ne olen liimannut valokuva-albumiin. SAmoin lasten hankkimat nimmarit olen laittanut lasten omiin albumeihin. Siitä on hyvä seurata millaista musiikkia lapset ovat milloinkin kuunnelleet ja kenen keikoilla käyneet.
- kaupanmyjät parasta
Mä kerään postinvirkailijoiden nimmareita, kaupanmyyjiltä ja kaikilta jotka tekevät toimistotöitä. Kiljuen huudan ja meinaan pyörtyä, kun näen postivirkailijan töissä!!
Kioskinmyyjältä olen saanut monet nimmarit ja mä olen kansa joutunu kaikille kirjoittaa nimmareita... mulla on satoija faneja...olen ammatiltani toimistovirkailija... kotiin tulee ihalijapostia ja puhelin välillä tukossa.
Kuis moni fanittaa toimistofirkailijaa?? minä ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462