Olen täällä purkanut itseäni monessa kohdassakin. Eli oon naimisissa ja ihastuin naimisissa olevan 20 vuotta itseäni vanhempaan naiseen. Hän on ollut mua kohtaan lempeä, hellä ja ystävyyttäkin tunnuimme hiukan rakentavan. Olen ollut aktiivisempi kuin hän, mutta välimme ovat olleet lämpimät, halailemme, kutsumme hellittelynimillä, kehumme, puhumme asioista jne. No juurikin hänen vanha tuttunsa tuli kertomaan kuinka tämä ihana ihastukseni on käynyt hälle juttelemassa joka päivä ja joka kertaa taputtelee olkapäätä, sivelee käsivartta ja sen sellaista. Eli tästä voinee päätellä etten ollut hälle erityinen. Kyllä se koskee ja kovasti. Minä niin välitin hänestä... :(
Olinpa tyhmä
12
320
Vastaukset
- unienhaltija
Minulla ja ihastuksellani ei ole ikäeroa varmaan kovinkaan paljon,mutta vanhempi hän minua on.
Juuri meidän naisten väliset kanssakäymiset ovat niin monella tapaa tulkittavia,että niiden oikea merkitys on vaikea selvittää.Ainut keino olisi kysyä suoraan.Mutta uskallammeko?
Itsensä nolaamisen pelko on varmastikin suurempi silloin kun on ihastuksen kanssa tekemisissä päivittäin,ehkä työelämässä tai harrastuksissa.Helpompi olisi tunnustaa tunteensa,jos ei välttämättä tarvitsisi kohdata enää...jos pakit tulisi.
Toisaalta on kiduttavaa elää epätietoisuudessa...entäpä jos sittenkin tunteet ovat molemminpuolisia.Toinenkin voi miettiä juuri näitä asioita.
Vaikka elämmekin tällä hetkellä avoimemmin kuin vuosia sitten,niin silti kynnys ihastuksen tunnustamiseen samaa sukupuolta olevalle on suurehko. - työkamuun ihastunu
En jaksa uskoa että ne on :( Ja hän tietää tunteeni, olen kertonut tykkääväni hänestä ja että hän on ihana ja halaammekin herkästi. Hän on myös kutsunut minua monta kertaa ihanaksi jne. Mutta jotenkin tuo iski tajuntaan, vaikka TIEDÄN, että hän on eleissään ja kanssakäymisessään muillekin lämmin ja kosketteleva, silti...jos hän niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin minusta välittäisi hän tekisi minulle jotain erityistä, sillä tunne etten ole yhtään enempää kuin nuo muutkaan, on nyt todella voimakas. Enkä jaksa enää yrittää, tuntuu liian pahalta :´(
- algjöl
Kuulostaa oudolta että työkaverisi vanha tuttu tulee kertomaan tuollaista. Epäilen, että he ovat puhuneet asiasta keskenään ja sopineet että hän tulee sinulle keskustelemaan tuosta koskettelemisesta, jos se saisi sinut perääntymään nolaamatta itseäsi... Jotenkin haiskahtaa suunnitellulta. Ehkä ihastuksesi on alkuun itsekin ollut vähän ihastunut ja eksynyt näille sivuille ja tunnistanut sinut ja pelästynyt ihastumisesi intensiteetistä ;) Kummalliselta kuulostaa muuten tuollainen koskettelu ja kaikki... Joka tapauksessa sinun kannattaisi lopettaa haaveilu. Jos et pysty luopumaan niin parasta olisi että hyvässä hengessä juttelisit ihastuksellesi ja kertoisit että olet käsittänyt jotain väärin ja saisit ehkä selville onko hänen puolelta mitään ollut vai onko tosiaan kaikki väärinkäsitystä. Sinun olisi helpompi jatkaa.
- työkamuun ihastunu
Eieieieieieieieieiei näin.
Tämä ihastukseni ei tiedä mitään, mutta tämä vanha tuttu taas pitää minusta, ja tietää että olen kohtalaisen läheinen ihastukseni kanssa ja haluaa ehkä jopa kiusata minua (vaikkakin siis totta ovat nuo koskettelut ja kaikki, tiedän tuon ihanaisen kun hän on tuollainen...kaikille). Ihastukseni on totaalisen tietämätön, ja oikeesti näin!!!
Siis tämä on vähän monimutkaista. Itse uskon että ihastukseni ei tajua MITÄÄN, mutta totuuden nimissä ei myöskään välitä tuon taivaallista minusta. Siis ihmisenä kyllä varmasti, mutta muuten... siis mitään sen enempää. No "onneksi" eroamme sitten tosi pitkäksi aikaa viikon päästä, ehkä tämä tästä.
Kurjalta silti tuntuu, tiedättehän... Ja tällästä tää naisiin ihastuminen useimmiten onkin, kai. Olen vaan liian lähellä...- liitoorava1
oottekste koululaisia jos loma pitkä alkaa?sori en oo lukent ketjua aikaisimmin.
- rOskAposTirOboTtI222
Arvaan vihjeiden perusteella, että ootte kummatkin opettajia. Menikö oikein?
Itellä vähän samaa kuviota työpaikalla. Ihanan pitkä loma tuntuu kuitenkin riipaisevalta, kun ei saa nähdä ihanaista.. :(
- työkamuun ihastunu
Ja se on vaan sellainen juttu, et hän on tosiaan KAIKILLE tuollainen kosketteleva, on sitten ehkä muita eleitä joista olen ajatellut et on muutakin...mut paskat en usko enää...en tiedä onko hänellä vain tuo käsittämättön tapa vai onko hän oikeesti bi :D
- työkamuun ihastunu
Ja anteeksi, puran nyt urakalla, kun tämä on juuri tätä hetkeä. Tätä tunnetta. Niin olenhan antanut hänen varmasti ymmärtää enemmänkin, vitsailun varjolla. EHkä on tajunnut, ehkä ei. Kauniisti hän minustakin aina puhunut ja kehunut, uskon et tykkää, mutta en enää viitsi pitemmälle viedä, koska en usko et hänellä on pitämistä suurempia tunteita. Varmaan ekan kerran huppelissa ollessa paljastan tunteeni mutta se on sitten sen ajan murhe. Nyt räydyn ja riudun ja koitan päästä yli vaikka tiedän etten pysty. Näemme vielä ja olen hänen edessään liian heikko ja liian ihastunut...elämä on tällästä...nousua ja laskua. Se nousu on liian ihanaa mut tämä tuska kai sen arvoista(ko)?
- masentunut ap
Ja se sydän itkee. Vaikka hän minusta varmaan pitään, kutitteleekin, niin tietää et mulla huolia mutta ei kysele, puhuu vaan omistaan... alan väsyä tunteisiini, ne ovat yksipuoliset. Nyt se selvisi!
- unienhaltija
Opettajiako?Taitaa opettajissa joku vetää puoleensa :) Ehkäpä se on juuri siinä,että heillä on yleensä hyvät sosiaaliset taidot ja hyvä vaisto ihmisten suhteen.He osaavat "lukea" ihmistä.... Opettajathan opiskelevat jossain vaiheessa kasvatustieteitä,yms. alaan liittyvää.Heillä on myös varmasti avoin elämänkatsomus ja aika lailla suvaitsevainenkin täytynee olla. Onhan heillä oppilaina varmasti hyvinkin erillaisia ja persoonallisia ihmisiä.
Yllätys,yllätys...minunkin ihanainen on opettaja ja onpa heitä useampikin...mielenkiintoisia.
Edellinen naisihastukseni arvasi heti mitä hänestä ajattelin,vaikka en suoraan sitä sanonutkaan.Hän kertoi arvanneensa heti minun olevan se mitä olen.Olihan hänkin opiskellut jossain vaiheessa kasvatustieteitä ja ihmistuntemus oli hyvä.Siitähän se meidän pieni suhteen viritys lähti... :)
Jotenkin kuitenkin ajattelen,että ihmisessä herättää kiinnostusta jokin samankaltaisuus itseen verraten.Eli uskon,että nainen joka itsekin voisi olla naisen kanssa,vaistoaa sen piirteen toisestakin.Kai ne ihastumisen kemiat on samanlaiset samaa sukupuolta olevien välillä ,kuin naisen ja miehen välillä.Ainut vaan,että me naiset pähkäilemme sitä,että voisiko todellakin toinenkin ajatella samoin minusta.
Tätä asiaa yritän työstää itselleni ja kasata ajatuksen,ynnätä yhteen ja rohkaistua jossain vaiheessa,etten tosiaan jättäisi tekemättä jotain ihmeellistä antoisan ihanaa.Elämmehän vain täällä vain kerran.
"Kauan,etsin mä tietäni kauan.Kuljin ja kuitenkin aina,jotain kaipasin.
Löysin,unien haltijan löysin.Sisältä haaveiden äänen,silloin mä ymmärsin."
- sydän sekaisin
No, ollaanpa mitä ollaan, kesä kuitenkin erossa vietetään. Eilen olin havaitsevinani sähköä välillämme, tänään tuntui kuin se naps olisi poissa, yritin lukea hänen katseitaan, puheitaan, ja aistin vain ihmisen joka ei välitä minusta tuon taivaallista. Ei tule ikävöimään, ei kaipaamaan, ei halua koskettaa, ei halua lähelle. Sydän itkee ja on murusina, olis tämän tietty voinut arvata. Mutta kun sitä aina toivoo josvaikkasittenkin. No se jäi tapahtumatta.
Kyllä se niin on että 50 naimisissa oleva nainen ei kyllä ihastuisi meikäläiseen ikinä. - työkamuun ihastunu
En sittenkään vain pääse hänestä eroon. En, vaikka kaikki merkit näyttävät siltä että a.hän ei tajua ihastumisestani mitään, b. hän ei voisi olla ihastunut minuun. Koen että oon saanu häneen lämpöiset välit, puhumme asioita toisillemme, ja ehkä vielä lomien jälkeen vihdoin näemmekin työn ulkopuolella. Odotan hirveästi et voidaan nähdä kahdestaan, jotta voin päästä hieman lähemmäksi (henkisesti) kuin työpaikalla. Lämpimät välit on kun jaetaan huolet, mutta myös kehutaan, lässytetään, halitaan... Mutta se on hänelle normaalia naisten välistä kanssakäymistä ja minä parka punastelen hänen lähellään kun oon ihan korviani myöten ihastunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama937670Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1246390Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1644501Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2353091Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta912656Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh442012- 1401668
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971564Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo48886Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21822