Uforaportti 17 ?

ufolio

Koskas seuraava Uforaportti ilmestyy? Eli 17 ?

13

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfsdfgsdf

Ei ilmesty, kuulemma enää.

• ufolio

Mitä! Ei ilmesty enää! Onko tieto varma? Aika ikävää jos on lopetettu.

• wtybwtb

Resurssien puute vaivaa, ei ole rahaa painattaa.
      Ainakin parin vuoden tauko näillä näkymin.

• sisäpiirissä

Jos Koivulalla on aikaa ja halua se tehdä, niin vaikka heti. Ne muu vässykät ei sitä saa aikaiseksi. Ei yksinkertaisesti kyvyt riitä muuhun kun riitelyyn ja huonosti siihenkin.

• 98767867867867867878

jos ilmestyisikin niin mielellään ilman abduktio- stonehenge- peltokuvio- ja kontaktihenkilöhöpertelyä, ja myöskin sen säälittävän alkeellisen "ufotaide"-piirustuskuvituksen voisi jättää pois

• Koivula:

Valitettavasti seuraava uforaportti keskittyy juurikin abduktio- stonehenge- peltokuvio- ja kontaktihenkilö-juttuihin. ne ovat jääneet vähemmälle viime aikoina.

• ufolio

Mielestäni juuri abduktio/kontaktijutut on ufoaiheen suola. Ilman niitä koko aihe latistuisi vain joidenkin taivaalla nähtyjen välähdysten raportoimiseksi.

Peltokuviot on on jo hieman vaikeampi aihealue sovitettavaksi ufokirjaan, mutta kyllä Uforaporttiin yksi sellainenkin mahtuu. Ja onhan olemassa se yksi videopätkäkin missä valopalloja liikkuu pellon yläpuolella kuvion ilmestyessä siihen. En tosin tiedä, onko ko. taltioinnin aitoutta kyseenalaistettu. Skeptikot tietysti, mutta objektiiviset tutkijat?

Stonehenge onkin jo niin paljon varsinaisen ufoaiheen ulkopuolella, ettei se mielestäni Uforaportin kaltaiseen julkaisuun kuulu. Se spesifioituu enemmän dänikeniläiseen muinaiset astronautit teemaan.

• keskipolut
        ufolio kirjoitti:

Mielestäni juuri abduktio/kontaktijutut on ufoaiheen suola. Ilman niitä koko aihe latistuisi vain joidenkin taivaalla nähtyjen välähdysten raportoimiseksi.

Peltokuviot on on jo hieman vaikeampi aihealue sovitettavaksi ufokirjaan, mutta kyllä Uforaporttiin yksi sellainenkin mahtuu. Ja onhan olemassa se yksi videopätkäkin missä valopalloja liikkuu pellon yläpuolella kuvion ilmestyessä siihen. En tosin tiedä, onko ko. taltioinnin aitoutta kyseenalaistettu. Skeptikot tietysti, mutta objektiiviset tutkijat?

Stonehenge onkin jo niin paljon varsinaisen ufoaiheen ulkopuolella, ettei se mielestäni Uforaportin kaltaiseen julkaisuun kuulu. Se spesifioituu enemmän dänikeniläiseen muinaiset astronautit teemaan.

Nimenomaan pitäisikin karsia pois kaikki valopallo,valo,varjo,pilvi ym mielikuvista vaativat ja raportoida vain ja ainoastaan kuvatut,videoidut selkeät lentävät tunnistamattomat laitteet.

• Viimeinen uforaportti joka on ilmestynyt oli UR 15-16 jonka minä vedin väkisin läpi ja sain sen ulos jouluksi 2009.
      Seuraava eli UR 17 piti ilmestyä keväällä 2010. Siitä on olemassa jopa hallituksen päätös.
      Seuraava eli UR 18 olisi pitänyt ilmestyä nyt keväällä 2011.
      Olen itse jo pitkään metsästänyt sellaista uutta aktiivista toimittajaa joka huolehtisi Uforaporttikirjojen toimittamisesta niin että ne ilmestyisi ajallaan ja säännöllisesti odotusten mukaisesti.
      Tätä silmälläpitäen olen perustanut nyt useita uusia työryhmiä SUTiin ja yksi uusista työryhmistä tulee olemaan Uforaporttikirjatyöryhmä.
      Entiset systeemit ei enää ikävä kyllä enää toimi ollenkaan ja siksi on keksittävä uusi systeemi.
      SUTin hallitus on varsin hyvin perillä tästä tilanteesta ja kuten jo totesin niin uusia vetäjiä pitää löytyä.
      Sellaisia jotka saavat jotain aikaiseksi eivätkä vaan panttaa saatua aineistoa itsellään.

• nohuhhuh.

Uforaporttikirjatyöryhmä, voi veljet.

• Joo, nimenomaan.
        Nyt on jo perustettu:
        1.Pysyvä Seminaarityöryhmä
        2.Pysyvä Yhteyslehtityöryhmä
        3.Pysyvä Messutyöryhmä

Sitten pitää vielä perustaa:
        4. Pysyvä Uforaporttityöryhmä

On myös ehdotettu:
        5. Pysyvä Nettisivutyöryhmä.

Jokainen työryhmä keskittyy omaan asiaansa ja nämä työryhmät ovat jo saaneet pelkkää kiitosta osakseen.

• Old Hiwatha
        B.Borg kirjoitti:

Joo, nimenomaan.
        Nyt on jo perustettu:
        1.Pysyvä Seminaarityöryhmä
        2.Pysyvä Yhteyslehtityöryhmä
        3.Pysyvä Messutyöryhmä

Sitten pitää vielä perustaa:
        4. Pysyvä Uforaporttityöryhmä

On myös ehdotettu:
        5. Pysyvä Nettisivutyöryhmä.

Jokainen työryhmä keskittyy omaan asiaansa ja nämä työryhmät ovat jo saaneet pelkkää kiitosta osakseen.

Hyvä että joku yrittää. Samaa mieltä siitä että epämääräiset valopallerot
        saavat liikaa huomoiota. Ufo mysteeri on minun mielestä monimuotoinen
        kaikki huomioonottava juttu. Vetää puoleensa henkisesti sairaita ym.
        Mutta juuri ne henkilöt jotka näitä tutkivat, pystyvät koemuksella suodattamaan ne pois. "Tieteellinen" lähestymistapa ei enää riitä, vaan tarvitaan asiantuntijoita
        myös rautaufojen kannattajien ulkopuoleleta. Mielestäni ufot ja niihin liittyvät
        sivuilmiöt ovat yhtä, poislukien juuri nuo edellä mainitut mielen häriöt.
        Ufotapaukset ja humanoidihavainnot on vuosien myötä muuttuneet yhä
        merkkillisimmiksi sisältäen omituisia tapahtumia. Yhtenä ovat paranormaalit ilmiöt joita rautaufojen vankkunmattonmattomat kannattajat eivät voi sietää(vanhemmasta päästä ja varaktori on yksi hyvä esimerkki)
        Itse olen miettinyt näiden ilmiöiden yhteyttä ja kallistun siihen että nyky
        ufotapaukset menevät yhä merkillisempään suuntaan.

Pyydän anteeksi kirjoitusvirheitä, mutta en jaksanut avata toista selainta jossa on ohjelma tätä varten. Niin ja näkö on mennyt hieman huonoksi ja glasit jäi työmaalle.

Ugh olen puhunut !!!

• nimimerkki blogilta

voi perkele ku tuo viimmene kommentti oli nii keskeltä revitty paperi. "epämääräiset valopallerot saavat liikaa huomoiota." ja "..minun mielestä monimuotoinen kaikki huomioonottava juttu." ja "Tieteellinen" lähestymistapa ei enää riitä, vaan tarvitaan asiantuntijoita." ja "Vetää puoleensa henkisesti sairaita ym".

metalliufo nähneenä voi todeta että "ei oo vetee piirretty viiva". melkoista virallista paskakantaa muistuttaa tuo kirjoittelu.

kirjoittajalla ei ollu havaintoa edes "epämääräisistä valopalleroista". eipä teirä raporteilla oo oikee vakavasti otettavaa pohjaa ku ei oo kaikkie kokema tuossa raportissa enkä ilmoittaisikaa enkä suosittelisi ilmoittamaa.

tilastotiede ei iha riitä. ei iha riitä nojatuolimatkakaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      95
      2318
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      179
      1913
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1456
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      246
      900
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      79
      882
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      796
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      789
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      702
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      611
    Aihe