Onko kenellekään sosiaali- ja terveysalalle (HAMK) hakeneista tullut vielä valintakoe kutsua? Itse alan jo vaipua epätoivoon..
Valintakoe kutsut HAMK
17
462
Vastaukset
- Kookoo81
No ei ole ei ja olin ihan varma, että mun lähtöpisteillä pääsen edes valintakokeisiin... Jos ei kutsua huomenna tule, niin kyllä ottaa päähän!
- EpätoivoinenHakija
Mäkin aattelin, että mulla on ihan perus lähtöpisteet, millä sais kutsun.. Luin kyllä tuolta toisesta ketjusta, että esim metropolia lähettää sos. - ja terveysalan kutsut vasta huomenna, en tiiä sit miten Hamk lähettää niitä. Mut jos ei maanantaina oo mitään tullu niin sitten ei voi mitään..
- Kookoo81
Kyllä mäkin luulen, että jos ei huomenna tule, niin sitten ei tule... Olihan siellä nettisivuilla, että kutsut tulee n. viikkoa ennen ja se toinen valintakoepäivä on ensi viikon perjantai eli siinä mielessä toivoa on vielä vähän :)
- khjghkjgjh
Lohdutuksena et Tamkin sotella alkaa valintakokeet jo TIISTAINA eikä kukaan tunnu olevan saanut kutsua. Pakko tulla huomenna.....
- kutsunsain
itse sain kutsun tänään (HAMK)
- EpätoivoinenHakija
Just äskön postiluukusta tipahti valintakoekutsu,huh :)
- Kookoo81
Tänne ei tullut tänäänkään :( Saanko udella, paljonko teillä kutsun saaneilla oli lähtöpisteitä? Mulla oli 32 ja kyllä mä luulin, että sillä edes pääsykokeisiin pääsisi...
- EpätoivoinenHakija
Oho 32, aika paljon, nimittäin mulla tais olla näin nopeesti laskettuna vaan 23 5 (eka hakutoive) pistettä. Luulis kyllä että 32:lla sais kutsun!
- Kookoo81
^ No luulisi tosiaan! Oliko sun kutsu kummalle päivälle 1.6. vai 3.6.? Mä nyt elättelen vielä toiveita, että alkuviikosta voisin saada perjantain pääsykokeeseen kutsun...
- EpätoivoinenHakija
Mulla on 1.6 se koe. Sain kutsun vaan ekalle hakutoiveelle, tai ainakin tossa kutsussa oli mainittu vaan se eka, ei varmaan pisteet riittäny toiseen vaihtoehtoon tai jotain, en tiiä sit.
- Kookoo81
No sitten mulla on vielä toivoa, että alkuviikosta tulee kutsu siihen perjantain pääsykokeeseen! Vähänkö vaan piinaavaa odotella vielä viikonlopun yli...
- EpätoivoinenHakija
Ihan mahdollista, että tulee alkuviikosta, sulla on niin hyvät pisteetkin! On kyllä varmaan joo vähän kurja odotella viikonlopun yli.
- jeeijee
Sain juuri hakutoimistosta tiedon, että olen ainakin kutsuttu valintakokeisiin hamkiin, mutta kirjettä ei ole vielä tullut postissa. Ehkä se tulee tänään tai muuten täytyy soitella hamkin hakutoimistoon =)
- e.hakija
Hyvä juttu! :) Musta on ärsyttävää, kun ne kutsut tulee niin myöhässä. Ite ehdin jo aatteleen, ettei kutsua tule, vaikka tiesinkin, että ne tulee n. viikkoa ennen koetta.
- Kookoo81
No tänään se kutsu tuli ja keskiviikon kokeeseen :) Tosi myöhään kyllä tuli, nyt pitää sitten vaan kiireellä tehdä se ennakkotehtävä valmiiksi!
- EpätoivoinenHakija
No niin, hyvä! :) Mulle tuli tänään vielä toinen kutsu hamkiin, se koe ois 6.6, mutta melkein samaa alaa kuin keskiviikon koe niin ymmärsin, että tarvii osallistua vaan keskiviikon kokeeseen. Toivottavasti ymmärsin sit kans oikein :D
- jeeijee
Onnea kaikille sitten vaan kokeeseen! =) Itse menen viikon päästä tiistaina kokeisiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1007825Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1466572Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1824698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2423207Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta972717Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh642153Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121886- 1471828
Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa231675Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971604