Netissä näet vain sen, kuinka deitti käyttäytyy sinun seurassasi. Onhan se turvallista puhua kahden kesken.
Ihminen voi käyttäytyä kuitenkin täysin eri tavalla ollessaan isommassa seurassa. Hänhän voi olla minkälainen vokottelija hyvänsä! Pahinta on, jos jokainen vastakkaisen sukupuolen edustaja kelpaa. Ettei henkilö tee mitään karsintaa suhderintamalla, vaan on koivet levällään joka suuntaan. Pätee myös miehiin.
Miten edistää toisen kommunikointitapoihin perehtymistä, mikäli tutustuu netin kautta?
Netissätutustuminen on yksiulotteista
7
318
Vastaukset
- waikeaa
Tunnistaisko pelimiehen/pelimienaisen sutjakkaasta kielenkäytöstä, ihastuttavasti persoonasta ja katseista toisiin pöytiin.
Siis mielestäni kannattaa aika nopeasti tavata eka kerta, sitten jatkaa kirjoittamista tapaillen vaikka harvakseltaan alkuun. Siinä tutustuu samanaikaisesti moniuloitteisesti.
Pahimmat saattavat kirjoitella sillä aikaa kun aviopuoliso on kaupassa tai nukkumassa. - jkjkjkjk
Joo ehdottomasti kannattaa ekat treffit pitää nopeasti... Se on nimittäin ihan sama miten hyvin netissä kemiat kohtaa jos näin ei käy sitten kasvotusten.
- sdgsg536
Olen samaa mieltä. Ihmiset ovat erililaisia netissä ja todellisuudessa eikä se ole (välttämättä) tarkoituksellista. Suhteet kun tuppaavat olemaan sitten siellä todellisuudessa, niin kannattaa mielummin tutustua siihen todellisuuden henkilöön mahdollisimman pian.
- 1214
Nopea tapaaminen ilman muuta. Eikä toisten naisten perään läähättäjää todellakaan mistään "pelimies-elkeistä" tunnista, päinvastoin. On kokemusta yhdestä, vaikutti viesteissä oikein asialliselta ja mukavalta, ihan tavismieheltä. Mutta luonnossa... pää kääntyi naisten perään ja suu maiskutti (!), kaikki ohikulkijat piti katsoa päästä varpaisiin ja jos sai katsekontaktin niin hymyili maireasti. Häpesin silmät päästäni.
Eli enpä enää jää tutustumaan pelkästään kirjoittamalla, kyllä se ihminen pitää tavata ennen kuin tietää haluaako siihen tutustua.- otti päähän
Minä olin viisi vuotta suhteessa juuri tuolla lailla käyttäytyvään mieheen. Jokainen vastaantuleva piti tutkia ja tosiaan; jos sai katsekontaktin niin sitten hymyä huulille...
Kärsin hirveästi miehen käytöksestä, mutta itsepä mokasin: miehellä oli vain noin vuosi aikaa erostaan eli ei siinä ajassa ehdi työstää mieltään puhtaaksi edellisestä suhteesta.
Minä olen ollut vapaana viisi vuotta ja nyt tuntuu, että voisin alkaa seurustelemaan. - tupakki-uki
otti päähän kirjoitti:
Minä olin viisi vuotta suhteessa juuri tuolla lailla käyttäytyvään mieheen. Jokainen vastaantuleva piti tutkia ja tosiaan; jos sai katsekontaktin niin sitten hymyä huulille...
Kärsin hirveästi miehen käytöksestä, mutta itsepä mokasin: miehellä oli vain noin vuosi aikaa erostaan eli ei siinä ajassa ehdi työstää mieltään puhtaaksi edellisestä suhteesta.
Minä olen ollut vapaana viisi vuotta ja nyt tuntuu, että voisin alkaa seurustelemaan.Viisi vuotta on jo ihan varmasti tarpeeksi pitkä aika yksinolemiseen. Uutta putkeen jo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama815519Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1114534Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1364115Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2162867Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782836Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?322716Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta832534Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl892280- 1822113
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431666