Tapaaminen: hyvin pian

näin minulla

Minulla pikainen tapaaminen on pakollinen jos aikoo saada mitä tahansa aikaan. En juttele kun yhden naisen kanssa kerralla niin netissä kun irl, ja sanoohan jo maalaisjärkikin ettei voi jäädä "jopa ikuisuuksia" odottamaan että arvon leidillä on oikeat fiilikset vaikka muuten miten tahansa natsaa.
Annan enintään viikon järjestää mahdollisuus treffeille, sen jälkeen lopetan yhteydenpidon ja siirryn seuraavaan. Sekin on suorastaan aivan järjettömän anteliasta.
Täysin toinen asia sitten jos haluaa jotain pientä kirjeenvaihtoa eikä mitään enempää.

17

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 124325fr43t4

Saitko kymppitonnin etukäteen kuten minä?

• Biux

sulla on varmaan aika äkkiä pokat käyty läpi... Onneksi olkoon.

• 2002

Kyllä asia on niin, että jos vaikka viikossa ei saa järkättyä aikaa treffeille, niin ei edes hae tosissaan seuraa. Voihan sitä alkuun viestitellä, mutta kyllä se tapaaminen kertoo heti jatkuuko tutustuminen vai ei.

• törtsykkä

minä en saisi. viikko on todella lyhyt aika tuollaiseen

• noutänksnäitä

Herra Ehdottomuus oiskin varmasti miellyttävää treffiseuraa. Olethan niitä miehiä jotka määräävät naiselle pelisäännöt ja komennon alusta saakka ja siitä huolimatta uskot olevasi ihmeellinen tavoiteltava ihmemies, jonka loputtomista minäminäminä-jaaritteluista treffiseurasi saa nautiskella pitkästymiseen saakka.

• 18+3

Itse kanssa kannatan suoraviivaista toimintaa, alkuun 5-6 viestiä, seuraavaksi puhelinkeskustelu tai kaksi ja sitten jo tavataan pikaisesti vaikka kahvin merkeissä (olettaen tietysti, että toinen vaikuttaa fiksulta ja ok tyypiltä). Yleensä ensimmäisistä viesteistä noin parin viikon päästä tapaan toisen.

Mielestäni sellainen turha jahkailu ja kuukauden mittainen viestittely ei johda mihinkään järkevään lopputulokseen. Nopeasti vaan kasvotusten ja siinähän sen sitten näkee onko toinen mitä sanoo ja miten oikeasti ne henkilökemiat toimii. Ja jos toinen ei oikein vaikuta sopivalta niin sitten vaan toivotellaan hyvät jatkot ja onnea etsintään.

• Nainen27v

Näin juuri. Tähän ei ole mitään lisättävää.

• Vetovoimaa on

Pari viikkoa jutellut tekstiviestein miehen kanssa. Puhuttu ties mitä,
      aika paljon itsestämme, ihan syvällisiä juttuja. Olemme molemmat sitä mieltä, että kirjoittamalla oppii tuntemaan paremmin toisen sisintä.

Hän pyysi minua mukaansa matkalle, no sitä ennen tiestysti tapaamista ja kaipa
      pian puheliessakin. luulen että mlempien hidas tahti johtuu aiemmista pettymyksistä, ja että molemmat ovat kuitenkin aidolla mielellä liikkeeellä.

Matkalle lähtö ajatus kiehtoo, mutta kun ei edes oikeastaan tunne kko miestä.
      Miten kannattaa edetä, lähtöön vielä aikaa...

• 17+2

Ei missään nimessä pidä luoda minkäänlaisia odotuksia ennen tapaamista, lupauksista tai sitoumuksista (esim, matkalle lähtö) puhumattakaan.

Jos aikoo jatkossakin seurustella vain kirjoittamalla niin mikäpä siinä sitten, mutta useimmat haluavat seurustella ihan oikeasti ja silloin sillä kirjoittelemisella ei ole yhtään mitään merkitystä jatkon kannalta. Olen kokenut sen itse ja sen on kokeneet lukemattomat muutkin miten ikävältä tuntuu luoda ensin mielikuva että toisen kanssa on valmis vaikka jakamaan loppuelämänsä, ja viestit päättyvät suukkoihin ja halauksiin ja joskus jopa rakkaudentunnustuksiin - ja sitten kun tavataan luonnossa niin sitä vain tietää että tästä ei tule ikinä yhtään mitään.

Älä hyvä ihminen haaveile matkasta tai mistään ennen kuin olette tavanneet.

• Hernesoppa12

Matka on nykyään tavallinen ja aika yleinen hyödyke, sen voi ostaa kuka vain. Ei pitäis olla mitään tekemistä ihmissuhteen muodostamisen kanssa - paitsi jos tapaa jonkun kivan ihmisen juuri matkalla.

Mitäs sitten, kun on palattu kotiin ja arki alkaa? Tai jos matkaseura käyttäytyykin kuin ääliö tai on väkivaltainen?

Joku pyydystää seuraa käyttäen syöttinä matkaa, joku toinen taas on kuin kala, joka on kiinnostunut lähinnä näennäisen kalliista vieheestä ongen päässä.

Päätöksen matkalle lähtemisestä tai kotiin jäämisestä tekee jokainen itse.

Matkalle jos lähdet tuntemattoman kanssa, niin kato nyt ainakin, että kortillas on paluulipun verran luottoa, jos tulee äkkilähtö takaisin päin...

• viisastunut täti

En kyllä lähtisi kenenkään kanssa matkalle, tapaamatta ensin.
      Syvällisiä on helppo kirjoitella ja tekstailla,jos on siihen taipumusta.

Olen itse treffailut monia, jotka kirjoituksissaan ja puheissaan
      ovat ihan ok, mutta kun on tavattu,sitä kipinää ei sitten tullutkaan.

Pettymyksiä tässä on ollut itsekullakin, mutta tapaaminen suht pian ja sitten voi hidastella tai kaasuttaa, jos siltä tuntuu.

• Sikuri68

Melko pian voi tavata mutta treffejä pitää olla useampi ennen kuin päätös seurustelusta tehdään. Siinä päätöksenteossa ei saa toinen huohottaa niskaan ja painostaa, vaan päätös suhteeseen ryhtymisestä pitää saada tehdä tutustuen rauhassa. Vasta tutustumalla tietää että haluaako oikeasti miettiä vakavaa suhdetta vastapuolen kanssa. Jos tuntuu että ei natsaa, niin sitten on osattava erota kohteliaan aikuisesti ja toiselle räyhäämättä, toista vainoamatta. Suomalaismiehet eivät oikein osaa deittailun pelisääntöjä, roikkuvia häiriköitä on ainakin nettideiteissä ihan riesaksi asti.

• 17+7

No ei todellakaan useita treffejä! Sen tietää ensimmäisellä tapaamisella tuntuuko toinen sellaiselta, jonka kanssa haluaisi olla (ml. intiimi kanssakäyminen).

Ei parisuhteen aloittaminen ole mitään laskelmointia, vaan toinen joko tuntuu hyvältä tai ei. Eli jos ei luonnossa 'natsaakaan', niin se on kiitos-ei. Mutta jos natsaa niin siinä (ja vain siinä) tapauksessa jatketaan tutustumista tapaillen ja edelleen kirjoitellen.

Hyvin, hyvin harvoin se tapaaminen johtaa mihinkään sen enempään. Siksi itse (naisena) suosin mahdollisimman nopeaa tapaamista.

• erno u

olen kanssasi siinä samaa mieltä, että mahdollisimman pian tapaaminen. En ole kovin hyvä kirjoittaja, ja siinäkin mielessä netissä jäisin jälkeen.

"Annan enintään viikon järjestää mahdollisuus treffeille,"

tässä olen hieman eri mieltä, varsinkin jos asutaan eri paikkakunnilla tms. Ennemmin jos viikon sisään järjestyy vaikkapa puhelinnumero, niin treffit varmasti järjestyy kuukauden sisään.

• Tee mitä teet

No ihan vapaasti. Tuskin sinä niin ainutlaatuinen olet, että kaikki naiset jäisivät perääsi vollottamaan, jos heidät "hylkäät" viikon kuluessa. Aina löytyy uusia, usein paljon parempiakin miehiä. Tuskin olet siinä tilanteessa, että voit toisenkin puolesta sanella, että kuinka nopeasti täytyy tavata?

• ap.

Keskityn yhteen kerralla, ja siihen yhteen netissä max viikon. Tottakai nainen voi ottaa yhteyttä senkin jälkeen (ellen ole sitä erikseen kieltänyt, esim. mt-ongelmaiset, rikolliseen seuraan hakeutuneet ja itsemurhaa potevat), mutta minä olen jo siinä vaiheessa siirtynyt seuraavaan.
        Tuo yksikin, "asutaan eri paikkakunnilla" ei ole mikään juttu. Tässä tapauksessa paljon tärkeämpää osoittaa tapaamisella että käytännön seurustelu myös todellakin onnistuisi.

• toimii varmasti

Jos on HALUA, niin on KEINOJA tavata jokusen viestin / puhelun jälkeen mahdollisimman pian. Niinkuin aikaisemmassa kirjoituksessa luki, että sen jälkeen voi jarruttaa tai kaasuttaa. Nykyään ihmiset on tottunut olemaan virtuaalimaailmassa eikä pärjää live elämässä. Kyllä tapaaminen selkeyttää kuvaa vastakkaisesta sukupuolesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      83
      7411
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      113
      6132
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      155
      4265
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      225
      2926
    5. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      37
      2923
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      78
      2856
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      85
      2560
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      90
      2308
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      186
      2219
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      1686
    Aihe