Taikasienten saatavuus Damissa

Sieninälkäinen

Hei! Damissa hiljattin matkanneet tai muut asiasta tietävät, mikä on taikasienten saatavuus muutama vuosi sitten tulleen lain jälkeen? Onko yleisesti saatavilla Smart shopeissa vai tiskin alla, mitä lajikkeita, tuoreina vai kuivattuina?

9

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sienestäjä.

Ei sitä kannata Hollantiin lähteä sienten takia. Kohta on taas se aika kun kannattaa suunnata paikalliselle golf kentälle keräämään silokkeja.

• eihajuakaan

Periaatteessa kaikki maan pinnan yläpuolella kasvavat sienet on kielletty muutaman sieniin liittymättömän asian vuoksi. (Politiikalla ja totuudella kun ei ole koskaan ollut mitään korrelaatiota keskenään.)

Jos kuitenkin haluat mietoja (suippumadonlakkeja) niin kysy esim Inner Spacesta liberty capseja tai jos halajat vahvoja (copelandiaa!) niin koita Inner Spacea tai Warmoestraatilla olevaa Kokopelliä ja kysy hawaiilaisia. Saletti vielä myyvät kuivattuina. Myivät ainakin kuivattuja jopa silloin kun pinnan päällä kasvavia sai vielä myydä, mutta kuivattuja ei saanut myydä.

Mut Inner Spacessa on oikein loistava tryffelivalikoima, jota en valitettavasti kerennyt kokeilemaan. Kun se sienikielto tuli, heille tuli useampi tryffelilajike ja heidän lohikäärmetryffeli olis kiva testaa. Kuulemma copelandian vahvunen - jopa voimakkaampi. Mut muutin valitettavasti pois ennen kuin kerkesin kokeilemaan. :(

• sadsda

Suippumadonlakit eivät kyllä ole kovin mietoja.

• Päällystakki

Olet siirtynyt tänne mainostustasi jakamaan. Muistanet, että olemme keskustelleet vastuustasi jo aikaisemmin toisen lehden palstalla. Levittämäsi tieto huumeista ja huumausaineista on vastuutonta mainostamista.

• eihajuakaan
        sadsda kirjoitti:

Suippumadonlakit eivät kyllä ole kovin mietoja.

Copeihin verrattuna?

• eihajuakaan
        Päällystakki kirjoitti:

Olet siirtynyt tänne mainostustasi jakamaan. Muistanet, että olemme keskustelleet vastuustasi jo aikaisemmin toisen lehden palstalla. Levittämäsi tieto huumeista ja huumausaineista on vastuutonta mainostamista.

En ole siirtynyt tänne. Olen kirjotellu tänne vuosia. Aina välillä vaan on tunnus vaihtunut, että jos löydät esim Ei-Hajuakaan kirjotuksia, niin ne on mun.

Ja mitä sitten vaikka kerron mistä taikasieniä saa ostettua? Voin kuule kertoa sinulle mistä Koskenkorvaa saa ostettua Suomessa. Mene lähimpään Alkoon ja kysy sieltä. Mikäli olet alaikäinen, ei ole minun ongelma jos kerron mistä taikasieniä tai Koskenkorvaa saa ostettua. On myyjän asia katsoa, ettei alaikäisille myydä.

Katsos kun Smart Shopit on ihan normaaleita kauppoja Hollannissa. Niillä on normaalit liiketilat, ne maksaa normaalisti veronsa ja aivan normaaliin tapaan ne tarkistaa nuorennäkösiltä asiakkailta paperit ennen myyntiä.

• hajulla ollaan
        eihajuakaan kirjoitti:

En ole siirtynyt tänne. Olen kirjotellu tänne vuosia. Aina välillä vaan on tunnus vaihtunut, että jos löydät esim Ei-Hajuakaan kirjotuksia, niin ne on mun.

Ja mitä sitten vaikka kerron mistä taikasieniä saa ostettua? Voin kuule kertoa sinulle mistä Koskenkorvaa saa ostettua Suomessa. Mene lähimpään Alkoon ja kysy sieltä. Mikäli olet alaikäinen, ei ole minun ongelma jos kerron mistä taikasieniä tai Koskenkorvaa saa ostettua. On myyjän asia katsoa, ettei alaikäisille myydä.

Katsos kun Smart Shopit on ihan normaaleita kauppoja Hollannissa. Niillä on normaalit liiketilat, ne maksaa normaalisti veronsa ja aivan normaaliin tapaan ne tarkistaa nuorennäkösiltä asiakkailta paperit ennen myyntiä.

Kaikesta päätelleen, työajastasi, mitä käytät näihin huumeidenmainostamisiin monilla keskustelupalstoilla, sinä et ehdi tehdä sitä arvokasta ja arvostettua työtäsi siinä monikansallisessa suuressa firmassa Australiassa, jonne sinut siirrettiin Hollannista, jossa näitä aineita oli vapaasti ja runsaasti saatavilla. Tosin sinä et voi tunnustaa työnantajallesi, että käytät työaikasi roikkumalla Suomen netissä ja esittämällä mielestäsi ainoaa ja oikeaa elämisen mallia, joka perustuu yksin ja ainoastaan huumeidenkäyttöön. Vain narsisti pystyy olemaan välittämättä ja tuntematta vastuuta toisista ihmisistä.

• eihajuakaan
        hajulla ollaan kirjoitti:

Kaikesta päätelleen, työajastasi, mitä käytät näihin huumeidenmainostamisiin monilla keskustelupalstoilla, sinä et ehdi tehdä sitä arvokasta ja arvostettua työtäsi siinä monikansallisessa suuressa firmassa Australiassa, jonne sinut siirrettiin Hollannista, jossa näitä aineita oli vapaasti ja runsaasti saatavilla. Tosin sinä et voi tunnustaa työnantajallesi, että käytät työaikasi roikkumalla Suomen netissä ja esittämällä mielestäsi ainoaa ja oikeaa elämisen mallia, joka perustuu yksin ja ainoastaan huumeidenkäyttöön. Vain narsisti pystyy olemaan välittämättä ja tuntematta vastuuta toisista ihmisistä.

Olen otettu, että minulla on seuraaja, joka ei kirjoita omia juttujaan, vaan hän elää nettielämäänsä vain minun kirjoitusten kautta.

Niin se on, jotku johtaa, toiset seuraa. Kiitos, että näytät, että minä menen edellä ja sinä perässä.

• hajulla ollaan
        eihajuakaan kirjoitti:

Olen otettu, että minulla on seuraaja, joka ei kirjoita omia juttujaan, vaan hän elää nettielämäänsä vain minun kirjoitusten kautta.

Niin se on, jotku johtaa, toiset seuraa. Kiitos, että näytät, että minä menen edellä ja sinä perässä.

Kunpa tietäisit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe