(mies 23v) miten tälläisessä tilanteessa pitäis oikeen toimia, kun ei ole ennen minun kohdallani käyny että rupes vanhaan ystävään (nainen 26v) olemaan tunteita häntä kohtaan ja tämä nainen on varattu ja hän on seurustellu noin 4v saman ihmisen kanssa... minulla ja tällä naisella ei ole ennen ollu mitään "vispiläkauppaa" koskaan. Me puhumme kuitenki hyvin avoimesti kaikista asioista toisillemme.
Minä kuitenki olen ajanmyötä kertonut hyvin varovasti tunteistani häntä kohtaa ja nyt hän tietää että mulla on hyvin vahvoja tunteita ruvennu olemaan... me riidellään joskus joistakin asioista hyvin voimakkaasti, mutta sovimme kyllä hyvin nopeasti aina riidat.
Tämä nainen ei ollu loppuen lopuksi kovinkaan yllättyny minun tunteistani. Sitten kun yritetään setviä nämä tunne asiat selviks niin tämä nainen ei osaa sanoa juuta eikä jaata ja sitten jos mä sanon sille että eletään erillään ettei nähdä eikä pidetä yhteyksiä, että saisin ite tunteet laantumaan vaikka se sattuiskin, niin hän suuttuu siitä todella ja sillon tällön se lähettelee viestejä että kuinka ikävä hänellä on minua ja kuinka paljon hän haluais nähdä minua...
niin että mitä tässä tilanteessa minun pitäis tehdä, kun tämä nainen ei tiedä mitä sen pitäis tehdä?
ongelma tilanne
1
161
Vastaukset
- städe
toi mimmi ei välttämättä oo kauheen hyvä... kelaan sen siitä, että flirttailee sun kanssa huolella, vaikka on suhteessa. ja sit viel toi läppä et jos oot ehdottanu sille et ei nähä enää niin vetää herneen nenään.. vaikuttaa noiden juttujen perusteella aika itsekeskeiseltä..
mut jos haluut sen mimmin niin ala feidaa sitä vähän, mut ei liikaa ja sit oot kuitenkin entistäkin rennompi ja kivempi ku oot sen kaa tekemisissä... voit myös kokeilla et miten se suhtautuu, kun kerrot sille et oot vähän kiinnostunu jostain toisesta mimmistä... se voi kyl siin tilantees yrittää bluffaa, mut kylmän viileesti tsiigaat sen bluffin..
mut yleisesti ottaen varatut mimmit kannattaa unohtaa... ja sit viel tos iässä saattaa olla viel ikäerolla merkitystä... mun mielestä yleisesti vanhemmat mimmit on vaikeampia... ainaki tossa iässä..ehkä..
mut mieti mitä haluut ja hoida sit ittes sellasee jamaa ku tuntuu viisaimmalta. sydän on usein väärässä....=)
anyways hauskaa kesää, oot varmasti hyvä sälli ja voit valita melkei kenet haluut =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1047838Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1466582Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834715Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2423207Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012734Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh892198Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121886- 1481832
Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa231675Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971614