Unta palloon.

JustARegularNormalGu

Olen parina iltana pajautellut kukkaa uniongelmiin ja huomannut, sen parhaaksi unilääkkeeksi pieniläl annoksilla. En siis käytä kukkaa säännöllisesti, viimeksi olin polttanut 3-vuotta sitten. Voittaaa kaikki unilääke pillerit. Mitä mieltä olette ihmiset kukan käytöstä unilääkkeenä?

Kasvaako toleranssi joka iltaisella polttelulla?

13

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihajuakaan

Toimiihan tuo. Älä kumminkaan liian aikasin polta jos vain unilääkkeenä polttelet. Kannabiksen polttaminen vapauttaa aivoissa melatoniinia, joka on käpyrauhasen tuottama tryptamiini unensäätelyyn. Periaatteessa sillä ei ole hirveästi eroa unen kannalta otatko 20 minuuttia ennen nukkumaanmenoa melatoniinipillerin vai poltatko juuri ennen nukkumaanmenoa kannabissavukkeen.

Jos poltat päivällä, niin tällöin kannabis vapauttaa aivojesi melatoniinivarastot kesken kaiken, joten nukahtamisvaiheessa ei välttämättä ole riittävästi jäljellä. Tämä vaikuttaa unenlaatuun lähinnä siten, ettet muista nähneesi unia. Muuta en ole huomannut.

• hajulla ollaan

No niin, myrkkysopankeittäjä jakelee täällä tuoteselostettaan. Muistitko tehdä sitä työtä, josta saat myös palkkaa? Kirjoittelet koko työpäiväsi Suomen keskustelupalstoille. Monikansallinen työpaikka ja ainoa suomalainen työntekijä.

• 10+15

Kyllä illallakin voi nukahtaa budin avulla jos polttelee päivälläkin. Vetää vaa kunnon tipautus savut, nii aivan varmasti toimii..

• 91

sulle hajulla ollaan! olit ilmeisesti tarkottanu ton viestisi tolle nimimerkille eihajuakaan. Oon jo pidemmän aikaa seuraillu tätä palstaa, ja mun mielestä kyseisen henkilön kirjotukset täälä on ollu oikeen asiallisia. jos joku täälä kysyy jotain, niin onhan se kiva että joku vastaa asiallisesti ja oikeeta tietoa, eikä vaan vittuile mitä oon kans huomannu monen tekevän.

• eihajuakaan

No, kyllä minäkin alennun välillä vittuiluun jos jokin kirjoittaja sellaista ansaitsee osakseen.

• Ihimettelijä:

Kyllä on asiallisia huumeidenkäyttöohjeita, asiallisuus kuitenkin paranisi huomattavasti, jos opastettaisiin olemaan ilman huumeita, niinkuin hän itsekkin kertoo olevansa.

En väitä, että "eihajuakaan" olisi huumetrokari, mutta hänen metodinsa on samat kun oikeaoppisilla huumetrokareilla, he eivät myöskään käytä markkinoimiaan aineita, koska työt sillon kärsisivät, mutta hän kyllä suosittelee niiden käyttöä, että markkinat vetäisivät hyvin.

Jotenkin ihmetyttää "eihajuakaan" into neuvoa huumeiden käyttöä vaikka itse on kirjoittamansa mukaan lopettanut käytön?.

Olen lukenut hänen neuvonsa, että jos "joskus tulee nk. "huono matka", niin ei kannata "lannistua" vaan on hyvä yrittää uudemman kerran, niin kyllä huumeiden käyttö siitä alkaa luonnistua. Ehkä sanan muoto ei ollut juuri näin, mutta ajatus oli.

Että jotenkin vain ihmettelen.

i

• eihajuakaan

"mutta hän kyllä suosittelee niiden käyttöä, että markkinat vetäisivät hyvin."

Ehei, en ole suosittelemassa käytön aloittamista, vaan jos huomaat, niin ne ohjeet ja neuvot mitä olen antanut on ollut turvallisempaan käyttöön.

Haluatko tietää miten EU suosittelee esim kannabiksen käytön suhteen? Tuossa:
        http://www.emcdda.europa.eu/attachements.cfm/att_53386_EN_emcdda-cannabis-mon-vol1-ch11-web.pdf&rct=j&q=emcdda smoke vaporizer&ei=6A_sTcWqM5PUgAf6yOHXCQ&usg=AFQjCNFHo3Qzbouqy-CAgRxAuJgYM87bsg&sig2=6r8N0v5xD6bSOdYf9DqQIA&cad=rja

Sieltä löytyy EU:n viralliset kannabiksenkäyttöohjeet.

"Olen lukenut hänen neuvonsa, että jos "joskus tulee nk. "huono matka", niin ei kannata "lannistua" vaan on hyvä yrittää uudemman kerran, niin kyllä huumeiden käyttö siitä alkaa luonnistua. Ehkä sanan muoto ei ollut juuri näin, mutta ajatus oli."

Olen voinut jotain tämänsuuntaista sanoa. Joskus tulee myös ns. "huono pano", mutta ei siitäkään pidä lannistua ja lopettaa naisia, vaan harjoitella lisää.

Vai olitko sinä seppä jo syntyessäsi?

• Ihimettelijä;
        eihajuakaan kirjoitti:

Ehei, en ole suosittelemassa käytön aloittamista, vaan jos huomaat, niin ne ohjeet ja neuvot mitä olen antanut on ollut turvallisempaan käyttöön.

http://www.emcdda.europa.eu/attachements.cfm/att_53386_EN_emcdda-cannabis-mon-vol1-ch11-web.pdf&rct=j&q=emcdda smoke vaporizer&ei=6A_sTcWqM5PUgAf6yOHXCQ&usg=AFQjCNFHo3Qzbouqy-CAgRxAuJgYM87bsg&sig2=6r8N0v5xD6bSOdYf9DqQIA&cad=rja

"Olen lukenut hänen neuvonsa, että jos "joskus tulee nk. "huono matka", niin ei kannata "lannistua" vaan on hyvä yrittää uudemman kerran, niin kyllä huumeiden käyttö siitä alkaa luonnistua. Ehkä sanan muoto ei ollut juuri näin, mutta ajatus oli."

Olen voinut jotain tämänsuuntaista sanoa. Joskus tulee myös ns. "huono pano", mutta ei siitäkään pidä lannistua ja lopettaa naisia, vaan harjoitella lisää.

Vastauksesi on ristiriitainen.

Ensin kiellät suosittelevasi käytön aloitamista, ja sitten kehoitat kuitenkin "jatkamaan " harjoittelua käytön suhteen, vaikka tulisiki "huono pano".

Vertauksesi "panohommista" on ontuva, koska sukupuoli vietti huolehtii kyllä "panemisen" jatkuvuudesta ja näin ihmiskunnan tulevaisuus säilyy ja suvut jatkuvat.

Sen sijaan huumeidenkäytölle ei ole olemassa viettiä, vaan sen "himon" voi kyllä hankkia, mutta sitä ei ole luonnostaan ihmisessä.

"Vai olitko sinä seppä jo syntyessäsi?"

No, ...en juuri syntyessäni, mutta vartuttuani "luonto alkoi vetämään tikanpoikaa puuhun". Alkuhermostuksen mentyä ohi alkoi homma hoitua, ... missään vaiheessa ei tullut mieleen, että lopettaisin "panohomat" alkuhermostumisesta huolimatta.

Ylipäätään huumeidenkäytön vertaaminen sukupuoliviettiin on naivia.

• hajulla ollaan
        eihajuakaan kirjoitti:

eihajuakaan on jakanut henkilökohtaista neuvontaansa huumeista eri lehtien yleisönosastoilla. Hänen neuvonsa ovat ylittäneet ne rajat, jotka voidaan katsoa jo huumeidenmainostukseksi ja suoranaiseksi tyrkyttämiseksi nuorille. Koska hän käyttää koko työaikansa Australiassa Suomen yleisille keskustelupalstoille kirjoittamiseen, ei kysymyksessä voi olla muu kuin huumeiden kanssa työskentely. Hän ei suostu menemään päide-ja riippuvuuspalstoille kirjoituksineen. Tämäkin osoittaa, että hänellä ei ole haluakaan vähentää huumeiden mainostamista lehtien ilmaisilla mainospalstoilla, joiksi yleiset keskustelupalstat näyttävät muodostuneen. Hänelle ei ole muodostunut mitään vastuuta sanomisistaan, hän ei tunne vastuuta toisesta ihmisestä.

• ihimettelijä:
        hajulla ollaan kirjoitti:

eihajuakaan on jakanut henkilökohtaista neuvontaansa huumeista eri lehtien yleisönosastoilla. Hänen neuvonsa ovat ylittäneet ne rajat, jotka voidaan katsoa jo huumeidenmainostukseksi ja suoranaiseksi tyrkyttämiseksi nuorille. Koska hän käyttää koko työaikansa Australiassa Suomen yleisille keskustelupalstoille kirjoittamiseen, ei kysymyksessä voi olla muu kuin huumeiden kanssa työskentely. Hän ei suostu menemään päide-ja riippuvuuspalstoille kirjoituksineen. Tämäkin osoittaa, että hänellä ei ole haluakaan vähentää huumeiden mainostamista lehtien ilmaisilla mainospalstoilla, joiksi yleiset keskustelupalstat näyttävät muodostuneen. Hänelle ei ole muodostunut mitään vastuuta sanomisistaan, hän ei tunne vastuuta toisesta ihmisestä.

Olen samaa mieltä " hajulla olevan" kanssa, että "eihajuakaan" huumemainostus on kyllä mennyt liian pitkälle.
        Muistaakseni hän muutti Austraaliaan Amsterdamista, joka on tälläkin hetkellä Euroopan huumekeskuksia ja vastaanottopaikkoja.
        Olisiko "eihajuakaan" saanut ylenyksen Austraaliaan, josta on hyvä lähetellä lasteja Damiin jne.

Huumepoliisin olisi hyvä tutkia tätäkin asiaa, jo tämä hänen järjetön huumeitten mainostaminen antaisi siihen hyvän syyn.

• eihajuakaan
        Ihimettelijä; kirjoitti:

Vastauksesi on ristiriitainen.

Ensin kiellät suosittelevasi käytön aloitamista, ja sitten kehoitat kuitenkin "jatkamaan " harjoittelua käytön suhteen, vaikka tulisiki "huono pano".

Vertauksesi "panohommista" on ontuva, koska sukupuoli vietti huolehtii kyllä "panemisen" jatkuvuudesta ja näin ihmiskunnan tulevaisuus säilyy ja suvut jatkuvat.

Sen sijaan huumeidenkäytölle ei ole olemassa viettiä, vaan sen "himon" voi kyllä hankkia, mutta sitä ei ole luonnostaan ihmisessä.

"Vai olitko sinä seppä jo syntyessäsi?"

No, ...en juuri syntyessäni, mutta vartuttuani "luonto alkoi vetämään tikanpoikaa puuhun". Alkuhermostuksen mentyä ohi alkoi homma hoitua, ... missään vaiheessa ei tullut mieleen, että lopettaisin "panohomat" alkuhermostumisesta huolimatta.

Ylipäätään huumeidenkäytön vertaaminen sukupuoliviettiin on naivia.

Koska sinä seuraat minua kommentoimassa aiheen ohi vain minun henkilöstäni, niin en aio vastata sinulle mitenkään tosissani.

Jatka ihmeessä elämäsi elämistä minun palstakirjoitusten kautta.

• hajulla ollaan
        eihajuakaan kirjoitti:

Koska sinä seuraat minua kommentoimassa aiheen ohi vain minun henkilöstäni, niin en aio vastata sinulle mitenkään tosissani.

Jatka ihmeessä elämäsi elämistä minun palstakirjoitusten kautta.

hajulla ollaan

• waaaa

white widow niminen lajike todellakin saa uniseksi :D
      en kyllä tajua miksei kannabista tarjota valiumin sijasta. kannabis tulee paljon halvemmaksi ja on enemmän terveellinen. ainiin joo nämä 40 vuotiaat jotka elävät "KANNABIS=NARKKARI" maailmassa joita heille opetettiin lapsena. samalla heille opetettiin että alkoholi on koko kansan lääke ja kaikki muut on hyi! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      81
      1973
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      100
      1695
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1286
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe