olen nähnyt ufon.
siitä on aikaa yli kymmenen vuotta.
olen kertonut tästä vain ja ainoastaan yhdelle ystävälleni.
mua on alkanut vaivaamaan sellainen seikka, että en ole missään kuvahaussa törmännyt vastaavan malliseen tai väriseen ufo-alukseen. en missään scifi-elokuvassa tai -sarjassa. en millään englannin tai suomen kielisillä keskustelufoorumeilla. ei kukaan kuvakäsittelijä ole julkaissut vastaavaa.
enkä ole koskaan törmännyt samanlaiseen tapaan, jolla ufo-alus näyttäytyi minulle.
nyt kun vuosia on kulunut, niin olisin valmis kertomaan kohtaamisen, mutta en netissä, vaan livenä paikan päällä jollekin ufotutkijalle, mutta jokin vielä on esteenä, en vain tiedä mikä?
erilainen ufo
29
210
Vastaukset
- puuttuuko fantasia
Koita äkkiä kehitellä millaisen hallusinaation näit.
Koita keksiä jotain todella fantastista.- tähtiverho
tätä ei voi keksiä, se olisi keksitty jo.
olen vuosia odottanut, että törmäisin vastaavaan ufo-kohtaamiseen. - tähtiverho
tähtiverho kirjoitti:
tätä ei voi keksiä, se olisi keksitty jo.
olen vuosia odottanut, että törmäisin vastaavaan ufo-kohtaamiseen.siis ufo-kohtaamisella tarkotan, että joku muu henkilö olisi nähnyt samanlaisen ufon ja kertonut sen esim. tälle palstalle tai jollekin muulle ufofoorumille.
- tähtiverho
hallusinaatioita en ole koskaan kokenut, en ole nähnyt pikku-ukkoja tai enkeleitä, saati mörköjä.
- tähtiverho
nytkin tämän kertominen on jotenkin vaikeaa ja sydän alkaa rinnassa pamppailemaan vauhdikkaammin.
- vedätyksen huomannut
vedättelyä, selvästi
- tähtiverho
ei, tämä ei ole provo, eikä vedätys.
olen yli viisikymppinen ja olen vakavissani aiheen kanssa. en haluaisi tätä ufokokemusta viedä hautaan. ehkä sittenkin löytyy vastaavan kokeneita.
jos ensin kerron tämän jollekin ufotutkijalle ja sen jälkeen jaan kaikkien kanssa, vaikka tällä palstalla. omaa nimeäni en halua missään vaiheessa julkisuuteen.
- pikku-vesku
unoha.
nää boti vaan kyselee sulta.- tähtiverho
ei onnistu unohdus.
tää asia vaivaa jo jonkin verran.
olen tässä vuosien varrella seurannut tätä palstaa ja täällä on ollut fiksuja vastauksia ja hyviä kysymyksiä ja pohdintoja. - tähtiverho
tähtiverho kirjoitti:
ei onnistu unohdus.
tää asia vaivaa jo jonkin verran.
olen tässä vuosien varrella seurannut tätä palstaa ja täällä on ollut fiksuja vastauksia ja hyviä kysymyksiä ja pohdintoja.onko ehdotuksia, miten etenen asian suhteen?
suokaasut voidaan unohtaa, sen verran selkeestä rakennelmasta on nyt kyse. tämä tapahtui kaupunkialueella ja luulin, että joku muukin sen on nähnyt ja on saattanut nähdäkin, mutta on samalla tavalla vaiennut asiasta, kuin minä. - tähtiverho
tähtiverho kirjoitti:
onko ehdotuksia, miten etenen asian suhteen?
suokaasut voidaan unohtaa, sen verran selkeestä rakennelmasta on nyt kyse. tämä tapahtui kaupunkialueella ja luulin, että joku muukin sen on nähnyt ja on saattanut nähdäkin, mutta on samalla tavalla vaiennut asiasta, kuin minä.tämä ei liity nyt tähän 10-vuotta sitten nähtyyn 'ufoon', vaan mielenkiintoni heräämiseen taivaan tapahtumista.
voisko joku ystävällinen antaa linkin: iridium-sateliittiin, joka on kuvattu lennossa yötaivaalla?
ja sitten linkin niihin merialueita luotaaviin sateliitteihin? punaiset liikkuvat pallukat taivaalla.
- Rusler
Ei muutaku soitto Koivulan Tapanille tai B.Borgille.
- tähtiverho
kiitos tiedosta, löysinkin heidän yhteystietonsa sutin sivuilta.
nyt sitten vain alan keräillä rohkeutta yhteydenottoon. - tähtiverho
tähtiverho kirjoitti:
kiitos tiedosta, löysinkin heidän yhteystietonsa sutin sivuilta.
nyt sitten vain alan keräillä rohkeutta yhteydenottoon.niin, tässä keräilin rohkeutta, olin jo aikeissa soittaa ufotutkijalle, tuli tuo nuorin lapsista työreissulta kotiin (aikamies jo). päätin hänelle kertoa ja kerroin.
hyväntahtoisesti hän kuunteli, silminnähden vaivautuneena, kun ufoaiheet ei niinkään häntä kiinnosta.
mutta, kun kerroin tavan, jolla 'ufo' poistui paikalta, näin samaisen hämmästyneen silmien suurentumisen, kuin silloin aikoinaan, kun kerroin ystävälleni asiasta.
kysyin myös häneltä, onko hän törmännyt vastaavaan poistumiseen, jossain videopeleissä tai elokuvissa tai onko hän nähnyt vastaavan muotoista valoilmiötä tai avaruusalusta tai jotain vastaavaa? hän ei ainakaan muista nähneensä mitään vastaavaa.
- pöytäkissa
jos et kerro mitä näit ei kukaan täällä voi kommentoida asiaa,, sinun on siis ihan turha höpöttää joutavia ja asian vierestä, nosta kissa pöydälle ja kerro mitä näit
jos kuitenkin pelkäät saavasi asiatonta kommentointia kertomuksestasi, unohda koko asia, sillä täällä ei ole kovinkaan montaa asiallista keskustelijaa- tähtiverho
sulla on just sopiva nikki, pöytäkissa, tilanteeseen: soitin ufotutkijalle ja olen jo osittain täyttänyt lomakkeen, jonka lähetän sutiin.
olo on huomattavan helpottunut.
en mä pelkää asiatonta kommenttia. kyllä niitä asiallisiakin tulee.
mun puolesta mun havainto saa olla suokaasua tai hallusinaatio, mutta nyt se on kuitenkin kerrottu.
- fejgvhwjkf
no nythän voit kertoa sen meillekkin
- tähtiverho
ufolomake on viittä vaille valmiina.
yllättävän vaikeeta on selostaa nähty tapahtuma kirjallisessa muodossa, joten kuten ymmärrettävässä muodossa. - uteliaisuus__
tähtiverho kirjoitti:
ufolomake on viittä vaille valmiina.
yllättävän vaikeeta on selostaa nähty tapahtuma kirjallisessa muodossa, joten kuten ymmärrettävässä muodossa.Voisitko laittaa sen tännekin kun lomake on valmis? Monia varmasti kiinnostaisi paljon :)
- tähtiverho
uteliaisuus__ kirjoitti:
Voisitko laittaa sen tännekin kun lomake on valmis? Monia varmasti kiinnostaisi paljon :)
siellä se sitten onpi, kaikkien luettavissa!
http://,www.fufora.fi/ufodb/ufodata.php?u=467&p=1
- jkghwjkgfh
pelkkää vedätystä, minua ei enää kiinnosta
- islanninjäkälä
Niin.
Se on ihan kamalaa tämä, kun joku kertoo jotain nähneensä
ja sitten toteaa etten taidakaan voida kertoa
ja että erikoista se kyllä oli =)
Nyt jää täysin arvoitukseksi, MITÄ tämä oli....
Kerroin tuossa tukikohta-ketjussa yhden tuttavan
ufohavainnosta
en kylläkään yksityiskohtia, koskapa en muista niitä kaikkia
enkä itse (harmi kyllä) ollut paikalla.
Millä seudulla tämä havainto tapahtui?
Kesto? Ilmansuunta? Sää?- tähtiverho
havainto löytyy täältä:
http://,www.fufora.fi/ufodb/ufodata.php?u=467&p=1 - kuus nolla
tähtiverho kirjoitti:
havainto löytyy täältä:
http://,www.fufora.fi/ufodb/ufodata.php?u=467&p=1Ai löytyy vai? 404:n pukkas.
- tähtiverho
kuus nolla kirjoitti:
Ai löytyy vai? 404:n pukkas.
Havainnon kuvaus: Olin menossa ulos ja avasin kotini ulko-oven. Ulko-ovea sulkiessani katseeni kohdistui itään. Idässä, talon päädyssä leijaili tiheä sumu, noin pari metriä maanpinnasta, korkeus noin neljä metriä, pituus näkyvältä osin ainakin 10 metriä. Sumu näytti jatkuvan, talon päädyn taakse, näkökenttäni ulkopuolelle. Hämmästyneenä etenin porrastasanteella kohti idän puoleista kaidetta, pysähdyin ja hetken tuijotin outoa sumua. Sitten suuntasin katseeni vielä kaikkialle muualle ympäristöön, vaikka ovesta tullessani olin sen jo nähnyt. Missään kohdin muualla ei ollut pienintäkään sumuhaituvaa, pilvetön taivas. Käänsin katseeni takaisin kohti sumua ja aloin laskeutua alas portaita, tarkoituksena edetä tutkimaan tarkemmin, onkohan se sitten savua, jossain lähistöllä palavasta kohteesta, vaikka mitään savun hajua en aistinut. Ehdein edetä kaksi porrasta kahdeksasta, katse tiiviisti sumuun kohdistettuna, kun sumu alkoi liikehtiä, pysähdyin. Tiivis sumu alkoi todella nopeasti ohentua ja vetäytyä poikittaissuunnassa etelästä pohjoista kohti, kohti talon päätyä, joka oli näkökenttäni ulottumattomissa.
Hälvenneen sumuverhon takaa tuli näkyviin kolmen valopallon muodostelma. Muodostelman keskimmäinen pallo oli suurempi, kuin kaksi identtistä sivuilla edessä olevaa palloa. Muodostelma ei liikkunut, ei huojunut, ei heilunut. Kului hetki, niin pallot alkoivat saman aikaisesti, hitaasti ja rauhallisesti, ikään kuin sulkeutua, kuin pallojen koko korkeuden kattava 'liukuovi' olisi lähtenyt pallojen vasemmilta puolilta liikkumaan oikealle, myötäillen pallon pintaa. Pallojen valopuoli väistyi ja vaihtui liukuvan 'oven' tahdissa, ikään kuin varjopuoleksi ja normaaliin iltamaisemaan.
- Kirk.
Beam me up Scotty.
- tähtiverho
beam me up scotty.
vähän aikaa raksutti. ensin aattelin, että viestit jollekin scotty-nickille sisäpiirijuttuja, kunnes hokasin kuukkeliin laittaa tuon lauseen.
star trek.
olen katsellut sitä tvstä. olikohan se 70-luvulla? ne oli jännittäviä sarjoja. mutten muistanut tuota sanontaa enää :) tähtiverho kirjoitti:
beam me up scotty.
vähän aikaa raksutti. ensin aattelin, että viestit jollekin scotty-nickille sisäpiirijuttuja, kunnes hokasin kuukkeliin laittaa tuon lauseen.
star trek.
olen katsellut sitä tvstä. olikohan se 70-luvulla? ne oli jännittäviä sarjoja. mutten muistanut tuota sanontaa enää :)Näiden linkkien kanssa täytyy olla harvinaisen tarkka. Nimimerkki " Tähtiverhon " antamaan linkkiin on jostain syystä tullut ylimääräinen pilkku ja siksi se ei toimi.
Katsotaan jos tämä nyt toimisi:
http://www.fufora.fi/ufodb/ufodata.php?u=467&p=1
- läski 100
tyhmät botit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502