Uusperhe, minun lapset, sinun lapset, meidän lapset...ongelmia !

Sivusta seuraaja****

Luin tuolta tällaisen viestin. Muistan vanhemman serkkuni tuskat pehejuhlien kanssa, viimeksi, kun oli miehen ekan tyttären hääjuhlat. Hän kärsi silloin jo ihan hulluuteen asti siitä kun nykymiehensä saattoi kirkon käytävää pitkin tyttärensä tulevan miehensä luo.

Silloin konkreettisesti tajusin uusperheen kurjuudet!

Mutta jo loma-ajatkin voivat näin riitoja aiheuttaa:

"Taas perhe hajoo!
Mun perhe, mun loma.
En halua mieheni entisiä lapsia kesälomareissullemme, matkailuvaunulla, vaan oma perhe ja yhteiset lapset. Mies pistää hanttiin, ja haluaa kaikki mukaan tai ei lähde itsekkään. Matka on pitkä ja vaunussa ei paljon tilaa. Kauan odotettu lomamatka uhkaa kuivua kokoon, ennekuin on alkanutkaan.
Kun menemme lomalle, sen pitää tuntua lomalta eikä jatkuvaa lasten riitaa ja hälinää.
Uskon että ex vaimolla on näppinsä pelissä, ja haluaa lapset pois että saa itse lomailla ja viettää railakasta elämää sen muutaman viikon! Vihaan noita entisiä suhteita, aina sotkemassa ja määräilemässä.
Heitän kohta hanskat tiskiin, ja sanon pipaut, sittenhän huomaavat että olen korvaamaton kuitenkin."

2

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No myönnettävä on

ettei "sitten he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti" toteutunut.

Elämänsä loppuun asti onettomissa riidoissa ja jännittyneissä syytöksissä ja epäluuloissa!
      SE toteutui.
      Maanpäällinen helvetti.

Jos vois perua heti peruuttaisin kaiken.

• Biux

Miehen entiset lapset???
      Miten lapset voivat kenenkään mielestä olla entiset?

Lapset ovat aina syyttömiä vanhempiensa parivalintoihin ja eropäätöksiin. On se kummallista, että monen mielestä lapsilla ei olisi oikeutta reagoida tilanteeseen, jossa heillä ei ole ollut vaihtoehtoja vaikuttaa tilanteeseensa.

Olen työni puolesta joutunut valitettavan usein huomaamaan, miten edellisen liiton lapset työnnetään pois tieltä, kun uuden siipan kanssa pitäisi aloittaa uusi elämä ja perhe. Jätetään alaikäisiä, teinivaiheessa olevia lapsia asumaan keskenään ja muutetaan uuden puolison kanssa uuteen talouteen; uusia yhteisiä lapsia ja uusi elämä. Tiedättekö, että se on halveksittavaa ja rikollista. Vanhemmilla on elatusvastuu alle 18- vuotiaasta lapsesta ja velvollisuus huolehtia riittävästä turvasta ja suojasta sekä kasvatuksesta.

Usein nämä ovat naisia, joille mies ja miehen ihailu ovat tärkeintä maailmassa. Kuka mies valitsee tuollaisen naisen, joka kohtelee omia lapsiaan noin huonosti? Hyi olkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      95
      7695
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      124
      6400
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      165
      4531
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      235
      3101
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      93
      2674
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      49
      2035
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      140
      1688
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1564
    9. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      48
      896
    10. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      832
    Aihe