Tulen huomenna sinne, missä sinä käyt "joka lauantai". Toivottaavsti nähdään ja tanssitaan:)
Huomenna
7
225
Vastaukset
- Minä vain
Minä en nyt pääse tansseihin, mutta nähdään viikon kuluttua :)
- ruususen...
nähdään, joo, jännää!!!
- Aurinkoinen...
Mitenkäs se nyt meni? Et siis pääse itsesi kanssa tanssimaan? No, toivottavasti tosiaan ensi viikolla käy parempi tuuri :)
Minä aion kuitenkin huomenna mennä tanssimaan - ja toivottavasti jokunen muukin osuu samaan paikkaan.
Kuumaa tanssiviikonloppua kaikille! - Hyvät syyt tarpeen
Huomenna en ollut menossa sinne: poikkeus vahvistanee tällä kertaa säännön. Keksitkö muita syitä noudattaa tälläkin kertaa sääntöä?
- Minä vain (alkup)
Höp, tuo toinen "Minä vain" sotkee. Tänään menen tanssimaan, suunnitelmani mukaan! Ei kai sinulla / hänellä mitään sääntöjä ole, ei tarvitse olla tapojensa orja ja aina tiettyyn aikaan tietyssä paikassa eli "joka lauantai" tällä lavalla. Mutta jos näin käy, niin iloinen asiahan se on! :)
- Kepeät syyt
Noin kevein perustein en millään haluaisi lähtölaskennan jo alettua ryhtyä kimppakyydin mielestä tuuliviiriksi, joka lupaa vaan. Mukavia tansseja.
- essi tiia karoliina
aika hassua tanssimaanko muka en minä osaa edes tanssia. enkä ole melkein ikinä tanssinut . ja ratsastus on kaikista kivointa urheilua mitä olen tehnyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh832032Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361746- 1801306
- 236746
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol9690- 59647
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210593- 49546
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492