Huomenna

Minä vain

Tulen huomenna sinne, missä sinä käyt "joka lauantai". Toivottaavsti nähdään ja tanssitaan:)

7

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vain

Minä en nyt pääse tansseihin, mutta nähdään viikon kuluttua :)

• ruususen...

nähdään, joo, jännää!!!

• Aurinkoinen...

Mitenkäs se nyt meni? Et siis pääse itsesi kanssa tanssimaan? No, toivottavasti tosiaan ensi viikolla käy parempi tuuri :)

Minä aion kuitenkin huomenna mennä tanssimaan - ja toivottavasti jokunen muukin osuu samaan paikkaan.

Kuumaa tanssiviikonloppua kaikille!

• Hyvät syyt tarpeen

Huomenna en ollut menossa sinne: poikkeus vahvistanee tällä kertaa säännön. Keksitkö muita syitä noudattaa tälläkin kertaa sääntöä?

• Minä vain (alkup)

Höp, tuo toinen "Minä vain" sotkee. Tänään menen tanssimaan, suunnitelmani mukaan! Ei kai sinulla / hänellä mitään sääntöjä ole, ei tarvitse olla tapojensa orja ja aina tiettyyn aikaan tietyssä paikassa eli "joka lauantai" tällä lavalla. Mutta jos näin käy, niin iloinen asiahan se on! :)

• Kepeät syyt

Noin kevein perustein en millään haluaisi lähtölaskennan jo alettua ryhtyä kimppakyydin mielestä tuuliviiriksi, joka lupaa vaan. Mukavia tansseja.

• essi tiia karoliina

aika hassua tanssimaanko muka en minä osaa edes tanssia. enkä ole melkein ikinä tanssinut . ja ratsastus on kaikista kivointa urheilua mitä olen tehnyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      83
      2032
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1746
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      236
      746
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      9
      690
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      59
      647
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      593
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      546
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe