Hei! Olen juuri lukiosta valmistunut 20 vuotias nuori nainen ja olen lähdössä kesäkuun lopussa Hurghadaan pidemmäksi aikaa. Onko kenelläkään tietoa erilaisista työmahdollisuuksista? Rahoituspuoli minulla on jo kunnossa ja työtä tekisin lähinnä ajankuluksi ja miksei myös lisäansioiden saamiseksi:) Egyptin palkkatason tietäen, työn palkalla ei ole kovin suurta merkitystä vaan työn tulisi olla jossain määrin mielekästä ja mukavaa. Tähän lopuksi voisin vielä sanoa, että puhun hyvää englantia ja olen aurinkoinen ja iloinen ihminen. Minusta on kiva tutustua uusiin ihmisiin ja erilaisiin kulttuureihin. Olisi kiva jos joku ehtisi vastaamaan!:)
Töitä Hurghadasta
3
239
Vastaukset
- jfklöa
Ensiksi kysyisin suurlähetystöstä, saatko tehdä töitä turistiviisumilla. Toinen vaihtoehto on työviisumi, josta kannattaa kysyä, että saako sen helposti?
laita viesti minulle [email protected]
taalla on 1 kauppa mihin voisit menna toihin?Minuunkin voi ottaa yhteyttä. Vallankumouksen jälkeen ei ole myönnetty työlupia ja jokainen täällä työskentelevä ulkomaalainen on 99%:sti työluvatta.
Hotelleista löytyy paljon animation-hommia ja kiinteistönvälitys hakee aina. Palkka voi olla monessakin hommassa 1500 puntaa/kk ja asumiseen menee n. 1000/kk, joten jos niillä pälkoilla aikoo tehdä hommia, on oltava säästöjä. Suhteilla ja tuurilla löytää paremmin palkattuja duuneja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462