Erivärisiä gerbiilin poikasia myynnissä kouvolan suunnalla.
[email protected]
GERBIILIN POIKASIA!!!
5
439
Vastaukset
- ffffffffff
Mikä mahtaa olla hinta?
- juleeada
olisin kiinnostunut. Saisinko kuvia?:)
- voi eiiiiiiii
Niinku minne?
- Gerbiilejä myynnissä
15e/kpl
- inkee
Minä muuten ihmettelen, että tämä s-posti ja se joku [email protected] myy gerbiilejä ja kun etsii googlesta, niin selviää että kyseessä ilmeisesti jotain tehtailijoita, jotka ei ole ihan terveitä.
Gerbiilejä tuntuu olevan joka hemmetin välissä eri ikäisiä ja värisiä, oletteko jotain helvetin tehtailijoita?
Ja sit kun lukee muualta vähän viestejä, niin selviää että eteniin tuo tiijan@ ei ainakaan ole mikään "normaali", tuntuu olevan vielä hemmetin köyhä (ainakin kovasti surkuttelee kun ei joskus ole varaa). No kannattaako vähentää sitä eläinkatrasta? Tiijan@ tehtailee ilmeisesti myös kaneja, koska niitäkin tuntuu olevan välillä myynnissä joka nurkassa.
Olen huomannut myös, että kovasti haluaa ostaa marsuja, kaneja, lintuja, gerbiileitä...MUTTA kuitenkin joka väliin tulee niitä myyntiin. Tehtailija/eläinten kierrättävä (tai melkeinpä eläinten keräilijä, joka haluaa lisää ja lisää ja myy entisiä pois).
PS. Olin myymässä paria marsua tiijalle (joo, älä pahoita mieltäsi jos tämän näet...), mutta pidemmän google-selailun jälkeen en mistään hinnasta myisi ko. henkilölle ainuttakaan eläintä.
Sori vuodatus, mutta tämä aloittajan ja tuon tiijan tehtailu alkaa näkyä jo (liekö ovat pariskunta, kun muistaakseni vielä sama sukunimikin ja molemmat myy kasapäin gerbiilejä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791913- 1791456
- 246900
- 79882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611